דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר רד האט משתפת פעולה עם "הענן הפתוח של מסצ'וסטס" ובית החולים לילדים בבוסטון לסיוע בעיבוד תמונות רפואיות
רד האט משתפת פעולה עם "הענן הפתוח של מסצ'וסטס" ובית החולים לילדים בבוסטון לסיוע בעיבוד תמונות רפואיות
אורית בלום 15/05/18 |  צפיות: 2627

שירות אינטגרציית המחקרChris יקצר את הזמן הנדרש לניתוח תמונות רפואיות ויגביר שיתוף פעולה ברחבי בית החולים לקבלה מהירה יותר של החלטות קריטיות

רד האט (Red Hat) - הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על שיתוף פעולה עם בית החולים לילדים בבוסטון, להטמעת שירות אינטגרציות המחקר ChRIS – פלטפורמת עיבוד תמונות רפואיות מבוססת Web שפותחה בשימוש בטכנולוגיות רד האט, ב-Massachusetts Open Cloud (MOC). הפלטפורמה מספקת ממשק משתמש מבוזר שתוכנן לאפשר שת"פ בזמן אמת בין רופאים ואנשי טכנולוגיה ברחבי העולם.

בתרחישים רפואיים קריטיים זמן שווה חיים. התוצאה של המתנה במשך שעות לסריקת תמונות רפואיות, שיתופן וניתוחן, יכולה להיות ההבדל בין חיי מטופל למותו. עיבוד תמונה מהיר יותר והיכולת לשתף נתונים קריטיים בזמן אמת, יכולים להוביל לאבחונים מהירים יותר ומדויקים יותר, ולסייע בשיפור תוצאות עבור מטופלים.

כדי לספק פלטפורמת שת"פ מרכזית שתהיה פתוחה לקהילת הדימות הרפואי הגלובלית, בנה בית החולים לילדים בבוסטון את ChRIS בשימוש במגוון טכנולוגיות קוד פתוח של רד האט המאפשרות ארכיטקטורת ענן היברידי גמישה ופתוחה, שתוכננה עבור אגי'ליות והתרחבות. טכנולוגיות אלה כוללות:

·Red Hat Enterprise Linux- פלטפורמת לינוקס המובילה בעולם, שמספקת הפצת לינוקס סקלאבילית, מאובטחת ונתמכת, ומשמשת להאצת יחידות עיבוד הגרפיקה (GPU) שפועלות ב-MOC.

· Red Hat OpenShift Container Platform – פלטפורמת יישומי קונטיינר של רד האט, המשמשת כחלק מהפתרון עבור ניהול מחזור חיי היישום, ומקלה לבנות, להטמיע ולהרחיב יישומים עבור דימות, אנליטיקה ואבחונים, עם שימוש בקונטיינרי לינוקס בליבת OpenShift.

ChRIS עובדת על Red Hat OpenStack Platform, מאפשרת את גמישות השימוש במסגרות יישומים ותהליכי זמן ריצה מוטי-ענן (cloud-native) ברחבי ה-MOC.

· Red Hat OpenStack Platform – תשתית ענן-כשירות (IaaS) אג'ילית של רד האט, הינה הבסיס עבור מערכי המחשוב הסקלאבילי של MOC. הפלטפורמה גם מסייעת לספק האצת GPU תוך עמידה בהתקני האבטחה המובנים של OpenStack.

· Red Hat Cloud Forms ו-Red Hat Ansible Automation - מזינים גישה משולבת של ניהול ענן היברידי, בעוד Ansible מספקת מנוע לאוטומציית IT רחבה וללא סוכן בנקודות קצה. ביחד מסייעות הטכנולוגיות לבית החולים לנהל טוב יותר את פתרון ChRIS, לפשט ניהול שירות ומדיניות, ולהוסיף אוטומציה כדי לשמור על פעולה יעילה של משימות שגרתיות.

· Red Hat Ceph Storage – פתרון האחסון הפתוח והסקלאבילי של רד האט עבור עומסי עבודה מודרניים, עוזר ל-MOC לספק אחסון ענן מהיר ויעיל בהיקפים גדולים.

ChRIS מספק דרך סטנדרטית של פריסת יישומי דימות, המפחיתה את המחסומים הקיימים כיום בין מפתחים של יישומים אלה והמשתמשים שצריכים לגשת אליהם במהירות. מאחר ש-ChRIS רץ על Red Hat OpenShift המוטמעת על Red Hat OpenStack Platform, מגיעים קונטיינרי יישומים הבנויים עבור ChRIS ארוזים מראש עם כל הספריות הנדרשות. הדבר מאפשר למשתמשים להתקין במהירות אפליקציות, ולהשתמש בהן בדרך מתואמת בתוך הפלטפורמה. רד האט מסייעת בכתיבת קוד והנחיה לפיתוח של פלטפורמת ChRIS.

פרויקט MOC מצרף יחד כישרונות וטכנולוגיות ממגוון ארגוני אקדמיה, ממשל, ארגונים ללא מטרות רווח וגופי תעשיה, כדי ליצור באופן שיתופי ענן ציבורי פתוח ברמת ייצור קריטי. הפרויקט הוא חזית המחקר והפיתוח, בו רד האט תומכת ומסייעת בעבודה רציפה עם הקבוצה. רד האט תומכת גם במגמות עתידיות בגידול של פלטפורמת ChRIS עם התפשטותה לענן והתפתחותה לפלטפורמת מחקר מדעי בין-תחומי, אותה מציעים ה-MOC ובית החולים לילדים בבוסטון לבתי חולים ומכוני מחקר אחרים בבוסטון ומחוצה לה.

רד האט שותפה למשימה של MOC ובית החולים לילדים בבוסטון, ליצור את הפתרונות הטובים ביותר לבעיות אמיתיות, ולשתף אותם עם הקהילה הרחבה לשימוש כללי. תרבות רד האט והטכנולוגיה שלה הוכחו כמתאימות באופן טבעי לפרויקט. רד האט מחויבת לסייע ל-ChRIS להתרחב תוך עזרה לענן הפתוח MOC לחזק את מעמדו כבחירת מחשוב ענן מובילה עבור מחקר בצפון מזרח ארה"ב.

עם יסודות שנבנו על טכנולוגיה פתוחה, צוותי בית החולים לילדים בבוסטון ו-MOC מחויבים לשמור על מערכי הנתונים הפתוחים שנוצרו על ידי ChRIS, כך שיהיו פתוחים לכל עבור חדשנות נוספת בתחום רפואת ילדים.

פרופסור פי. אלן גרנט מבית החולים לילדים בבוסטון, אמרה: "שיתוף הפעולה עם רד האט היה טבעי ביותר. שני הגופים נחשבים למובילים בתחומיהם, ושותפים למטרה של יצירת פתרונות טכנולוגיה פתוחים המסייעים לרופאים בקבלת החלטות העשויות להציל חיים. עם טכנולוגיית רד האט אנו מסוגלים ליצור פלטפורמה פתוחה, סקלאבילית וניתנת לשיתוף, שמקצרת את הזמן שנדרש לניתוח תמונות רפואיות חשובות משעות לדקות".

כריס רייט, סגן נשיא וה- CTOשל רד האט, אמר: "כאשר מדובר בפריצות דרך בטכנולוגיה רפואית, לא מספיק שתהיה פלטפורמה פתוחה, אלא גם כזו שמסוגלת לארח ולנהל מערכים עצומים של נתונים, תוך מתן אפשרות לחוקרים להריץ עומסי עבודה עתירי מחשוב. שיתוף הפעולה ב-ChRIS עם אוניברסיטת בוסטון וענן ה-MOC בפרויקט, מתאים לרד האט באופן מושלם, מאחר שמודל זה מראה כיצד שיתוף פעולה במחשוב ענן יכול להניעחדשנות מעבר ל-IT ארגוני מסורתי בלבד. חדשנות פתוחה יכולה לשנות במהירות את פני הרפואה המודרנית, ורד האט גאה להיות חלק ממאמץ זה".

אודות רד האט

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI