דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר נצלו את יתרונות השמש הקיצית עם המוקדים הכי חמים של Booking.com לסעודות באוויר הפתוח
נצלו את יתרונות השמש הקיצית עם המוקדים הכי חמים של Booking.com לסעודות באוויר הפתוח
אורית בלום 31/05/18 |  צפיות: 3984

שמש ואוכל הם שניים מהאלמנטים החשובים ביותר למטיילים כאשר הם בוחרים את יעד החופשה הבא שלהם. למעשה, 59% מהמטיילים מכל העולם מציינים שאיכות האוכל הוא גורם מרכזי בהחלטה על היעד הבא שלהם לחופשה, ו-53% מהמטיילים מעניקים משקל מרכזי למזג האוויר.

בטיול הבא שלכם, למה שלא תשלבו בין השניים? סעודות באוויר הפתוח, או בשמן השני סעודות אל-פרסקו, הן הזדמנות מעולה ליהנות מהטמפרטורות המטפסות ומשעות אור היום המתארכות. Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, בדקה ביותר מ-1.6 מיליון מקומות האירוח שלה, הפועלים ביותר מ-128,000 יעדים ברחבי העולם, כדי לגלות את יעדי האל-פרסקו החמים והשווים ביותר. מגגות פתוחים עם נופים פנורמיים של העיר ומסעדות נהדרות לצד המים, עד לבתי קפה החבויים בחצרות שטופי שמש. כל עוד מזג האוויר משתף פעולה, לסעוד תחת באוויר הפתוח זו דרך מעולה ליהנות מאוכל, שתייה ואווירה נהדרת.

מונופולי, איטליה

מסעדת גרוטה פלאצזה (Grotto Palazzese) המקסימה בהחלט תופסת מקום ברשימת המשאלות של כל חובב אוכל מושבע. המסעדה עוצרת הנשימה הזו בנויה בתוך מערה על החוף האיטלקי, המקום המושלם לסעודה בליווי בריזה רעננה של ליל קיץ חמים. יתכן שהמסעדה הזו, הממוקמת בדרום איטליה ונבנתה לפני מאות שנים, מספקת את אחת החוויות הייחודיות ביותר בעולם. בזמן שהותכם בגרוטה פלאצזה תהינו מנוף עוצר נשימה לים התיכון בעת שאתם יושבים לצד שולחן המואר קלות וצופים בגלים מתאחדים עם החוף תחתיכם. באזור של מונופולי, מטיילי Booking.com המליצו בעיקר על ערים עתיקות, חוף הים, המבנים העתיקים והאוכל המצוין, והמדינות מהן הגיעו הכי הרבה מטיילים לאזור הן צרפת, גרמניה ואנגליה.

היכן ללון: B&B Relais Del Senatore, נמצא במרחק של שתי דקות הליכה בלבד לאורך הרחובות הקסומים מימי הביניים של פוליניאנו א מארה (Polignano A Mare) היכן שתמצאו את מסעדת גרוטה פלאצזה. ה-B&B הזה המקסים הזה נמצא בתוך מגדלור מהמאה ה-18, ומציע אפשרות לסעודות אל-פרסקו במרפסת הקיץ, המאובזרת בשולחנות וכיסאות נוח.

בנגקוק, תאילנד

בנגקוק היא עיר של ניגודים. ניתן למצוא בה סצנת חיי הלילה סוערת לאורך רחוב קאו-סאן לצד למקדשי התפילה הרבים. חוץ מאתרי תיירות ושופינג, בנגקוק מומלצת על ידי מטיילי Booking.com בעיקר בשל האוכל. Sirocco היא מסעדת האל-פרסקו הגבוהה בעולם, והיא ביקור חובה עבור כל אותם חובבי הריגושים הקולינריים. מסעדת הגג הידועה הזו מתפארת בנופים של בנגקוק הסואנת, בליווי של הרכב ג'אז ותפריט טעימות של השף. מטיילי Booking.com ממליצים על בנגקוק בעיקר עבור שופינג, אוכל ומקדשים. המדינות המובילות בתיירות בבנגקוק הן סין, גרמניה ואנגליה.

היכן ללון: למה שלא תפנקו את עצמכם בזמן שאתם הביקור בבנגקוק והתארחו ב-lebua at State Tower, המלון בו שוכנת Sirocco. במלון ישנו מגוון רחב של סוויטות מפוארות עם נופים מרשימים של קו הרקיע המדהים של העיר, והוא ממוקם בסמוך לנהר הצ'או פראיה, בי.טי.אס. סקייטריין והכביש המהיר, כך שאתם מקבלים גישה נוחה לאטרקציות המרכזיות בעיר. וחוץ מזה, הבילוי שלכם במסעדת Sirocco וב-Sky Bar נמצא במרחק מעלית אחת!

פורט דאגלס, אוסטרליה

עם השמש האוסטרלית המפורסמת והטמפרטורות החמות בפורט דאגלס לכל אורך השנה, מטיילים יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות לסעודות אל-פרסקו. מסעדת Flames of the Forest, הממוקמת בלב ליבה של צפון קווינסלנד הטרופית, היא המסעדה היחידה באוסטרליה בה ניתן ליהנות מאוכל מצוין בתוך יער גשם. המסעדה הייחודית הזו משלבת בין התוצרת המקומית לבין היופי המדהים של היער שמסביב. ניתן לבחור בין התנסות בתרבות האבוריג'ינית (כולל סעודה של שבע מנות והופעת פולקלור אבוריג'ינית) או חוויית סעודה ביער הגשם (כולל תפריט טעימות טרופי בן שש מנות). ההמלצות המובילות של מטיילי Booking.com עבור פורט דאגלס הן מנוחה, מסעדות וחוף הים. הלאומים המובילים שביקרו במקום ושאינם אוסטרלים, הם בריטים, ניו זילנדים ואמריקאים.

היכן ללון: פורט דאגלס היא מקום מפלט למטיילים המבקשים לאמץ יופי טבעי ונופים עוצרי נשימה, מיער הגשם דיינטרי (Daintree), דרך מפלי בלומפילד, ועד ארבעה קילומטרים טהורים של חוף. העיירה הטרופית הזו ידועה גם בבתי הקפה, המסעדות והברים הבוטיקיים שלה על החוף; מקומות מושלמים בהם ניתן להשתזף בקרני השמש בזמן שנהנים מאוכל מצוין. Martinique on Macrossan apartments הוא המקום המושלם ללון בו – רק 50 מטרים מחוף הים ונסיעה של 15 דקות נסיעה ל-Flames of the Forest . הדירות מרווחות ויש בכל אחת מהן מרפסת פרטית. המתחם עצמו מוקף בגנים טרופיים שופעים ומתפאר בבריכת שחייה עם מים מלוחים ומתקני ברביקיו.

סידרברג, דרום אפריקה

ביקור בדרום אפריקה איננו שלם ללא טעימה מהמטבח הדרום אפריקני, והמקום הכי טוב בשביל זה הוא Embers at Bushmans Kloof - לאכול תחת שמי אפריקה באמפיתאטרון טבעי העשוי אבן חול. המסעדה ממוקמת על גבי צוק, משקיפה אל עבר עמק יפהפה ומוארת באש הבוערת במגוון של נרות ועששיות שיוצרים אווירה קסומה. שיאני המבקרים במערב הכף של דרום אפריקה מגיעים מהולנד, גרמניה ושוויץ.

היכן ללון: מקום האירוח Bushmans Kloof Wilderness Reserve and Wellness Retreat שוכן למרגלות הרי סידרברג וכולל בספא, מרכז בריאות, בריכת שחיה חיצונית מחוממת וגנים סמוכים. מי אמר שקמפינג לא יכול להיות מפנק?

לונדון, אנגליה

בריטים יודעים שחודשי הקיץ מסתיימים מהר, כך שלהזמין שולחן בחוץ בכל פעם שאתה יכולים זה חובה. אפילו עם הכינוי "ענן העשן הגדול" שניתן לעיר, לא צריך להתעלם מחלומות בהקיץ על סעודת אל-פרסקו. מסעדת Coq d’Argent, המתמחה במטבח הצרפתי, היא ביקור חובה עבור סעודות באוויר הפתוח. הגג המדהים של המסעדה מתהדר בנוף מהפנט של קו הרקיע של הבירה האנגלית ומספק חוויה מושלמת של אוכל טוב ונוף אורבני. מטיילי Booking.com ממליצים בעיקר על אטרקציות, קניות ומוזיאונים בלונדון ושיאני המבקרים בלונדון, חוץ מבריטים הם צרפתים, איטלקים וגרמנים.

היכן ללון: שהו בלב לונדון במלון היפה והמעוצב Ham Yard. סעדו במסעדה שבאתר בעלת התפריט המעדכן בקביעות, ותיהנו ממפרסת הגג והגינה הירוקה המשקיפים על קו הרקיע של לונדון

אודות Booking.com:

חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם ב 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. כחלק מקבוצת Booking Holding Inc. (נאסד"ק: BKNG), Booking.comמעסיקה כיום יותר מ-17,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.

במשימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול קשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, כולל הכול, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ-28 מיליון מקומות אירוח על כל גווניהם הפרושים על פני יותר מ-130,000 יעדים ב-227 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם נוסעים למטרות פנאי או עסקים, לקוחות יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוואת מחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI