דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018
P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018
חיים נוי 19/06/18 |  צפיות: 2207
P&G מקדמת שינוי מערכתי לשוויון מגדרי בפרסום בפסטיבל האריות ליצירתיות של קאן 2018

משיקה שותפויות אסטרטגיות עם מעצמות המדיה והבידור קווין לטיפה וקייטי קוריק

קאן, צרפת, 18 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE: PG) קידמה היום את המחויבות שלה לשוויון מגדרי באמצעות סדרה של פעולות, מחויבויות ושותפויות חדשות כדי להגביר את הגיוון לאורך שרשרת האספקה היצירתית, שיוביל לתיאורים יותר מדויקים וחיוביים של נשים בפרסום ובמדיה, ויצירת צמיחה ותועלת חברתית.

נשים ונערות מתוארות באופן לא מדויק או שלילי ב-29 אחוז מהפרסומות ותוכניות המדיה*, ונשים עדיין לא מיוצגות מספיק מאחורי המצלמה: רק 32 אחוז ממנהלי השיווק הראשיים, 33 אחוז ממנהלי הקריאייטיב הראשיים ורק 10 אחוז מבמאי הפרסומות הם נשים. הבעיות האלה נמשכות למרות הוכחות שהביצועים של פרסומות עם שוויון מגדרי גבוהים ב-10 אחוז באמון וב-26 אחוז בהגדלת המכירות*.

כדי לטפל בבעיות האלה, P&G קראה לשאיפה להשיג תיאורים מדויקים וחיוביים ב-100% של נשים בפרסום ובמדיה, שייתמכו על ידי ייצוג שווה של נשים וגברים בשרשרת האספקה היצירתית. P&G מובילה סדרה מקיפה של פעולות כדי למלא את חלקה בבניה, הזנה וחיבור של צנרת של כישרונות נשיים מגוונים להזדמנויות בפרסום, מדיה ותוכן כפתרון מערכתי. מתוך הכרה בחשיבות של השתתפות מלאה של הענף, החברה עובדת עם תנועת #SeeHer של איגוד המפרסמים הלאומי (ANA) ויוזמות אחרות בענף, כולל UN Women Unstereotype Alliance, כדי להזמין מפרסמים, סוכנויות ומפתחי תוכן אחרים לחולל שינוי בכל סביבת הפרסומות.

"כשהמוחות הכי יצירתיים בעולם מתכנסים כדי לחגוג את היצירתיות, אנחנו מחויבים לעשות את חלקנו באמצעות פעולות משמעותיות לקידום השוויון המגדרי בפרסום, במדיה ובצנרת היצירתית בחמש השנים הבאות", אומר מרק פריצ'רד, מנהל מותגים ראשי, פרוקטר & גמבל. "אנחנו גם יודעים שאף חברה לא יכולה לעשות את זה לבד, כך שאנחנו מקווים שניתן השראה לאחרים להיות סוכני שינוי כדי להאיץ את התנופה".

כחלק מהמחויבות, P&G הודיעה על שותפויות עם מובילים בענף לקידום ייצוג שווה ותיאורים חיוביים של נשים במדיה:

  • TheQueen Collective:המועמדת לאוסקר וזוכת גלובוס הזהב, האמי ופרס SAG, קווין לטיפה, יחד עם חברת ההפקה שלה Flavor Unit וה-Queen Collective מתכוונות להאיץ שוויון מגדרי וגזעי מאחורי המצלמה. על ידייצירת הפצה לסרטים שהופקו על ידי במאיות מגוונות, קווין לטיפה מסתמכת עלהרקורד שלה בקריאת תגר על גבולות במוסיקה, סרטים ויצירות אמנות אחרות. היוזמהתאשר בהתחלה שני סרטים בהפקת במאיות באמצעות שותף הפצה גדול. ב-2016 נשיםהיוו רק ארבעה אחוז מהבמאים שעבדו על 250 הסרטים שגרפו את ההכנסות הכי גדולות.זה יוצר אתגרים לא רק בסרטים, אלא גם בהפקה של מדיות אחרות כמו פרסום. ה-QueenCollective תזין את צנרתהבמאיות בשותפות עם P&G, HP, Inc.,סמירנוף, Wieden+Kennedy, Marina Maher Communications / Ketchum +, United Talent Agency Marketing ו-Tribeca Studios.
  • KatieCouric Media:היוזמה האחרונה של העיתונאית זוכת הפרסים תיצור שותפויות בין נותני חסותלפלטפורמות הפצה כדי ליצור תוכן חכם, עם מחשבה ומעצים. בהשראת ההשתתפות שלהבמועצה המייעצת של #SeeHer, יוזמה של איגוד המפרסמים הלאומי, קוריק תשתף פעולה עםמותגים גדולים בעבודה משותפת על תוכן שמשקף את הערכים המשותפים שלהםוהמחויבות לנושאים חשובים. את Katie Couric Media ינהל צוות בהובלה נשית בהפקה והפצה של סיפורים במגוון שלפורמטים תוך ניצול הכוח וההגעה של סביבת המדיה המשתנית, כולל סדרותדיגיטליות, סרטי תעודה, פרויקטים מתוסרטים, פודקסטים ותוכניות בשידור חיבפלטפורמות שמגיעות באופן הטוב ביותר לקהלי המטרה שמתעניינים בתוכן ספציפי.
  • Free The Bid: הארגון הזה, שהוקם על ידי עלמה הראל כתגובה לניסיונה האישישל היעדר הזדמנויות לבמאיות בפרסום, תומך בהזדמנויות שוות להגיש הצעת מחירלעבודות של פרסומות בענף הפרסום. P&G והמותגים שלה מתחייבים להבטיח לכלול במאית בכל פרויקט מקצועיעם שלוש הצעות. במקביל, הסוכנות השותפה הגדולה ביותר של P&G, פובליסיס גרופ, מרחיבה את ההתחייבות שלה להכללת כלהסוכנויות והרשתות שלה ברחבי העולם. P&G גם התחייבה לעזור להרחיב את Free the Bid בכל העולם בשלוש השנים הבאות בשותפות עם HP Inc. וקבוצת פובליסיס כדי להכפיל את מספר הבמאיות של Free theBid ולהתרחב לעשריםמדינות.
  • #SheIsEqual Summit: כדי לשתף הצלחות יצירתיות ולתת השראה לפעולה רחבה למעןשוויון מגדרי, Global Citizen ו-P&Gישתפו פעולה ויארחו ביחד את אירוע #SheIsEqual Summit הראשון ב-28 בספטמבר 2018 בניו יורק במהלך שבוע העצרת הכלליתשל האו"ם. האירוע יפגיש ממשלות, חברות מהמגזר הפרטי ומשפיעים מהפרסום,המדיה והבידור כדי לשתף השקפות על שוויון מגדרי, העצמה כלכלית של נשים, חינוךוקידום נשים דרך העדשה של ייצוג נשים במדיה, בשיווק, בטכנולוגיה ובבידור.

מדונה בדג'ר, יו"ר חבר השופטים של אריה הזכוכית ויו"ר See It Be It, תיצור "תצוגה יצירתית" בשיתוף עם פיליפ תומס, מנכ"ל האריות של קאן, כדי להדגיש ולהלל את היצירה הטובה ביותר מאריות הזהב 2018 ותחרויות אריות ה-SDG החדשות שמתארת באופן חיובי עולם שוויוני. היוזמה ANA #SeeHer תיצור מושבים שידונו בהם בתפקיד שהמדיה ממלאת בחברה והחשיבות של ייצוג מדויק של נשים ונערות בבידור.

"שוויון מגדרי טוב לחברה ולעסקים", אומר פריצ'רד. "לכמה מהמותגים של P&G עם הביצועים הטובים ביותר יש את הקמפיינים עם השוויון המגדרי הרב ביותר -- Always Like a Girl, SKII Change Destiny, Olay Live Fearlessly... וגם טייד, אריאל, Dawn ו-Swiffer שמראים גברים שמשתתפים בנטל במטלות הבית. זה ברור שקידום שוויון מגדרי הוא לא רק כוח לטובה, הוא כוח לצמיחה".

"אני בתעשיית הבידור עשרות שנים, ואני יודעת שהצגת נשים -- במיוחד נשים לא לבנות -- באופן אמיתי מצריכה צוות מגוון לפני ומאחורי המצלמה. כשיש לנו נשים מרקע מגוון מאחורי המצלמה, אנחנו מספרים סיפורים עם תובנות חדות יותר ויותר כנות שמהדהדים עמוק יותר אצל אנשים", אמרה קווין לטיפה.

"לאורך הקריירה שלי, עבדתי בהרבה חדרי חדשות, וסיפרתי סיפורים מהרבה סוגים. המשימה שלי ב-Katie Couric Media היא לנהל צוות בהובלת נשים בשותפות עם מותגים מובילים ששותפים לערכים שלנו כדי לפתח תוכן משמעותי שיעזור לאנשים לצלוח את העולם המורכב שלנו, יקדם הבנה ויעשיר את חיינו", אמרה קייטי קוריק.

*המחקר #SeeHer של איגוד המפרסמים הלאומי.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר

התקשורת הגלובלית של P&G:
Tressie Rose, +1-513-983-4929
[email protected]

מקור: Procter & Gamble

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20180618005590/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI