דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים DigitalTown, Inc. משיקה את תוכנית השגרירים הצעירים הגלובלית
DigitalTown, Inc. משיקה את תוכנית השגרירים הצעירים הגלובלית
חיים נוי 27/06/18 |  צפיות: 2440

DigitalTown, Inc. משיקה את תוכנית השגרירים הצעירים הגלובלית השגרירים הראשונים מתחילים לעבוד במרכז טקסס!

סיאטל ואוסטין, טקסס, 26 ביוני 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

DIGITALTOWN, INC. (OTC:DGTW). DigitalTown, Inc., הספקית של רשת הערים החכמות הגלובליות הראשונה בעולם שמופעלת על ידי יישומים מבוזרים מבוססי בלוקצ'יין, הודיעה על השקת תוכנית השגרירים הצעירים הגלובלית שלה ("תוכנית השגרירים") לצעירים שנלהבים להשתתף ביצירת עולם הוגן יותר עם קהילות משגשגות וכלכלות מקומיות בנות קיימא. במשך השמה של חודש שמוצעת כמה פעמים בשנה במקומות שונים ברחבי העולם, אנשים נבחרים מקבלים הכשרה מהצוות של DigitalTown וממובילי מחשבה גלובליים. תוכנית הלימוד של תוכנית השגרירים, פיתוח מנהיגות ותוכנית חילופי התרבות מציידת את השגרירים בכלים וידע להבאת התנועה של DigitalTown לקהילה לפי בחירתם. התוכנית הגלובלית מתאימה ליעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם (SDG) וממומנת באופן פרטי על ידי DigitalTown, Sage Corps ונותני חסות גלובליים אחרים.

DigitalTown עוזרת לאנשים לחפש, להתחבר ולקנות באופן מקומי ביותר מ-23,000 ערים בכל העולם דרך האינטרנט והסלולר באמצעות הפלטפורמות שלה, SmartWallet החינמית, CityShares המבוססת בלוקצ'יין וכלים קהילתיים. פורטלי הערים החדשניים של החברה ממותגים בזהות של כל אחת ואחת מהערים ויוצרים קהילות מקוונות שאפשר לגלות, שבהן תושבים ומבקרים נוטלים חלק בהצלחה הכלכלית המקומית. חבר בכל DigitalTown יכול לגשת לשירותים של כל DigitalTown אחרת באמצעות התחברות אחת שמעצימה תושבים ומבקרים לראות את העולם דרך עיניים מקומיות. החזון של DigitalTown הוא רשת גלובלית של כלכלות מקומיות ריבוניות משגשגות שבהן תושבים ומבקרים קונים במקום וקונים ישירות, ועוקפים קונגלומרטים תאגידיים שלעיתים קרובות לא משקיעים בקהילות שמממנות את צמיחתם.

מנכ"ל DigitalTown רוב מונסטר אמר: "עם תחילת המהפכה התעשייתית הרביעית, החברה מתפתחת בקצב שלא היה כמותו. זה במידה רבה בגלל התפתחות הטכנולוגיה. מילניאלים הם בין הממוצבים הכי טוב ליצור ולאמץ פרדיגמה חברתית וכלכלית חדשה שמאפשרת הטכנולוגיה החדישה. ב-DigitalTown אנחנו מספקים את הכלים כדי לעזור לעצב סביבה שתסגל את השינויים האלה ותשים אותם במרכז. אנשים נחושים שחושבים קדימה מאמצים את הערכים של DigitalTown ומזהים אותנו כחברה שבאמת יוצרת שינוי. האתגרים שניצבים בפני האנשים הצעירים שלנו גדולים מאי פעם -- חובות של סטודנטים, אבטלה, היעדר הזדמנויות, דיור לא נגיש מבחינה כספית - הרשימה ארוכה. באמצעות DigitalTown, יש לאנשים האלה הזדמנות לשפר לא רק את החיים והסיכויים שלהם, אלא גם את החיים והסיכויים של אנשים בכל העולם. אנו מקדמים בברכה את השגרירים הצעירים האלה בחתירתם ליצור מערכת כלכלית הוגנת יותר עבור כולם ולהביא השפעה חדשה ליישום של יעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם".

מנהלת המותג הראשית של DigitalTown ומובילת תוכנית השגרירים קארן פלויד, מוסיפה: "תוכנית השגרירים היא הרבה יותר מתוכנית הכשרה. היא סיכוי להיות מעורבים באופן ישיר בפרדיגמה. היא סיכוי לעשות היסטוריה. היא גם הזדמנות לראות את העולם דרך עיניים מקומיות, ולהתחבר עם עמיתים נלהבים ובעלי חזון אחרים. אנחנו רוצים לשמוע מאלה שחשים שהם מוכרחים להצטרף לתנועה הגלובלית של DigitalTown ונמשכים למשימה להשתתף ביצירה של קהילות משגשגות וכלכלות מקומיות בנות קיימא".

הקבוצה הראשונה של שגרירים הגיעה למרכז טקסס

הקבוצה הראשונה של שגרירים מרחבי העולם הגיעה לאוסטין, טקסס שבה DigitalTown הכניסה לשימוש את Austin.city מוקדם יותר השנה. הקבוצה עובדת עם בעלי עניין מאוסטין עד סן אנטוניו כדי להביא את התנועה של DigitalTown ל-24 העיריות שלאורך המסדרון של מרכז טקסס. השגרירים המובילים הם:

מתיו צ'נג: מתיו לומד באוניברסיטת ווייק פורסט הוא סטודנט לתואר כפול שלומד ניהול ארגונים עסקיים עם התרכזות בשיווק והיסטוריה. הוא מסאוואנה, ג'ורג'יה. כחלק מהתוכנית הזאת, מתיו לומד את הפרטים של השקת היצע מוצרים חדש.

אביגייל איימונט: אביגייל לומדת בקולג' בוסטון לימודים בינ"ל וספרדית. היא גדלה ביוסטון, טקסס ויש לה אזרחות כפולה של ליטא וארצות הברית. אביגייל תרחיב את הידע המעשי שלה בבלוקצ'יין ופתרונות שיווק בשטח.

סאהיב גיל: סאהיב לומד סטטיסטיקה ועסקים באוניברסיטה של מישיגן. הוא סטודנט דור ראשון מדטרויט, מישיגן. סאהיב יצבור ניסיון יקר ערך בשיווק ומכירות שבכוונתו לנצל בהזנק שלו.

צ'נגהאו (ג'רי) ליו: ג'רי לומד באוניברסיטה של צפון קרוליינה בצ'פל היל מדעי המחשב וסטטיסטיקה עם חוג משני ביזמות. הוא גדל בהנגז'ו, סין ובא לארצות הברית כדי ללמוד ולהרחיב את ההזדמנויות שלו. ג'רי ייצור תוכניות לדוגמה באמצעות ה-API הציבורי של DigitalTown.

הקבוצה עובדת באופן קרוב עם סוחרים ואיגודי סוחרים מקומיים כדי להביא עסקים מקומיים לאינטרנט. השגרירים גם זמינים להשתתף בישיבות של מועצת העיר, שווקים מקומיים ואירועים שמקדמים קנייה מקומית והשתתפות ביצירת איכות חיים כתכונות רצויות של קהילות בנות קיימא.

קריאה להגשת בקשות לשגרירים

הקבוצה הבאה של שגרירים מוזמנת לאי הסוב טרופי הספרדי גראן קנריה, מול החוף המערבי של אפריקה, בסתיו הזה כדי לעבור את ההכשרה שתימשך חודש. כדי להגיש בקשה, המועמדים חייבים לדבר אנגלית, להיות בני 18 לפחות, זמינים לנסיעה ומסוגלים להפגין את הלהט שלהם לתנועה של DigitalTown. אחרי שישלימו את התוכנית בהצלחה, מעודדים את השגרירים לעבוד כמנהיגים קהילתיים ביעד לפי בחירתם שבו הם יקדמו את האימוץ של הפלטפורמה של DigitalTown בקרב עסקים, תושבים, מבקרים וגופים ממשלתיים.

למידע נוסף ולהגשת בקשה לתוכנית השגרירים שמפעילה DigitalTown, בקרו בבקשה באתר www.digitaltown.com/gyap. למידע נוסף על יעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם, בקרו בבקשה באתר www.digitaltown.com/sdg

אודות DigitalTown

DigitalTown, Inc. (OTC :DGTW) מניעה ערים חכמות להצליח בעידן הדיגיטלי. היא מספקת פתרונות מתארחים מוכנים להפעלה להפעלת "ערים דיגיטליות", שמשפרים את איכות החיים של התושבים והמבקרים באמצעות פתרונות בבעלות מקומית לפיתוח כלכלי, מעורבות אזרחית וכלילה דיגיטלית עבור ערים ברחבי העולם. אפשר להוריד את DigitalTown App מ-Apple App Store, Google Play או בקרו באחד מאתרי הערים הרבים שלנו כגון Austin.City כדי לקבל תחושה איך DigitalTown יוצרת ערך עבור ערים ברחבי העולם.

אנשי קשר:
פרנק רובלז, סגן נשיא לפעילות בינ"ל
+ 1 512-900-2428; [email protected]

רוב מונסטר, מנהל עסקים ראשי
+1-425-295-4564; [email protected]

קארן פלויד, מנהלת מותג ראשית
+34 692-336-787; [email protected]

התנערות מאחריות - מידע צופה פני עתיד


שפת חוף מבטחים: כל אמירה הכלולה בזאת שמתייחסת לאירועים עתידיים היא מידע צופה פני עתיד ונאמרת בהתאם להוראות נמל מבטחים של Private Securities Litigation Reform Act 1995. הקוראים מוזהרים שלא לבטוח באופן מופרז במידע צופה פני עתיד. DigitalTown, Inc. לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לעדכן אמירות כאלה כדי לשקף אירועים אמיתיים.

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/561839da-a2a5-4450-b3d7-082a48306880

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI