דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הודעה על בוררות הוגשה נגד כוויית
הודעה על בוררות הוגשה נגד כוויית
חיים נוי 19/07/18 |  צפיות: 2586
הודעה על בוררות הוגשה נגד כוויית עורכי הדין של אשת עסקים בכירה מגישים הודעה על בוררות שנטען בה שבתי משפט בכוויית מפרים את החוק הבינ"ל

וושינגטון, 18 ביולי 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

Crowell & Moring LLP, עורכי הדין של מרשה לזרבה, חברה בולטת בקהילת העסקים הבינ"ל, הגישו הודעה על בוררות בינ"ל לכוויית על הפרת אמנת השקעות בילטרלית בניגוד לחוק הבינ"ל. ההודעה באה בעקבות סדרה של האשמות שגויות נגד לזרבה על ידי התובע הכללי של כוויית שגרמו למאסר מתמשך שלה.

בהודעה נאמר שההאשמות נגד גב' לזרבה, אזרחית של רוסיה, הן חלק ממערכה מתואמת לפגוע במוניטין שלה כאשת עסקים מצליחה ולהפחית את שווי ההשקעות שלה.

כוויית נתבעת בהודעה גם על הפרת אמנת השקעות בילטרליות שקיימת זמן רב עם רוסיה: ההסכם בין הפדרציה הרוסית ומדינת כוויית על העידוד של השקעות וההגנה ההדדית עליהן.

"המקרה הזה הוא אחד ממעשי ההימנעות מעשיית צדק השערורייתיים ביותר שנעשו על ידי מדינה בזמן האחרון", אמר איאן א. ליירד, שותף ב-Crowell & Moring. "האשמות מפוברקות, סירוב לשקול ראיות והסתמכות של בית המשפט על עדות של עד אחד מאוד חשוד הובילו למאסר הממושך של מרשה בתנאים לא אנושיים".

גב' לזרבה, סגנית יו"ר ומנהלת כללית של KGL Investment (KGLI), היא האישה הזרה היחידה שמשמשת מנהלת של חברת השקעות בכוויית, שבה גרה ועבדה יותר מ-13 שנה.

במסגרת תפקידה ב-KGLI, גב' לזרבה ניהלה את היצירה של נכס השקעה בשם The Port Fund, שהמשקיעים בו כללו את רשות הנמלים של כוויית (KPA) והמוסד הציבורי לביטוח לאומי של כוויית (PIFSS). בתקופת ההשקעה בת 10 השנים שלה, ב-2017, KGLI הייתה בתהליך של חלוקת תשואות משמעותיות מהצמיחה של ההשקעות שלה ב-Port Fund לשותפים המוגבלים, ביניהם KPA ו-PIFSS, כאשר סכום של 496 מיליון דולר הוקפא בבנק בדובאי.

בנובמבר 2017, גב' לזרבה נעצרה ונכלאה לחקירה בפקודת משרד התובע הכללי של כוויית. אחרי שהוחזקה בתנאים גרועים יותר מחודשיים, היא שוחררה זמנית כחלק מהסכם ערבות של 30 מיליון דולר, רק כדי להיעצר שוב אחרי שלושה חודשים. עם גישה מינימלית לסיוע רפואי, המאסר שלה גרם להתדרדרות משמעותית של בריאותה וגם לניתוק מהבן שלה.

"אנחנו דורשים שממשלת כוויית תשחרר את מרשה ותשים קץ למאמציה להפקיע את הכספים בסך 496 מיליון דולר שמוחזקים עכשיו בדובאי", אמר מר ליירד. "אם כוויית מתנקמת במרשה בגלל שמימשה את זכותה, לפי האמנה, להביא את הבוררות הזאת, זאת תהיה תמיכה נוספת בטענות ובנזקים שלה".

התביעה מבקשת את שחרורה המיידי של גב' לזרבה, וכן פיצוי בסכום של 100 מיליון דולר על נזקים והפסדים שנגרמו כתוצאה מהפרת הסכם ההשקעות הבילטרליות על ידי כוויית.

אודות Crowell & Moring LLP

Crowell & Moring LLP היא חברת עורכי דין בינ"ל עם יותר מ-500 עורכי דין שמייצגים לקוחות בליטיגציה ובוררות ובענייני רגולציה ועסקאות. החברה ידועה בעולם בכך שהיא מייצגת חברות Fortune 500 בליטיגציה בסיכון גבוה, וגם במחויבות המתמשכת שלה לשירות פרו בונו וגיוון. לחברה יש משרדם בוושינגטון הבירה, ניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, מחוז אורנג', לונדון ובריסל.

אנשי קשר:
Anthony Hogrebe
+1 (732) 841-2823
[email protected]

Ross Gow
+44(0) 7778 755 251
[email protected]

Stephen Fleming
+44(0) 7718 756 615
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI