דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל יעדי חופשת קיץ לאורך השנה שלא קורעים את הכיס
יעדי חופשת קיץ לאורך השנה שלא קורעים את הכיס
אורית בלום 16/08/18 |  צפיות: 3544

חופשת הקיץ היא לעתים קרובות אחד הזמנים היותר יקרים בשנה לצאת לנופש, אבל זה לא אומר שצריך לשבור קופת חיסכון כדי ליהנות מחופשה קייצית. חברת Booking.com, המובילה העולמית בחיבור מטיילים עם המגוון הרחב ביותר של מקומות לינה מדהימים, התעמקה בנתוני התמחור והשוותה את המגמות העכשוויות במעל 130,000 יעדים גלובליים, כדי לייצר רשימת אפשרויות לחופשת קיץ במחירים סבירים באירופה, ארצות הברית, אסיה ואמריקה הלטינית עבור אלה שמחפשים חופשת קיץ מבלי לקחת משכנתא.

נתוני מחירי חופשות הקיץ חושבו כחודש הזול ביותר של הקיץ בכל חצי כדור בהתאמה, לעומת החודש היקר ביותר של השנה. עבור חצי הכדור הדרומי חודשי הקיץ נקבעים לדצמבר, ינואר ופברואר, ואילו בחצי הכדור הצפוני החודשים הם יוני עד יולי. רק 4 מקומות אירוח בדירוג 4 כוכבים נלקחו בחשבון.

קורדובה, ספרד

קורדובה, באנדלוסיה, ידועה לא רק הודות לגסטרונומיה והארכיטקטורה המדהימה שלה, אלא גם בזכות האקלים החם. בחודש אוגוסט המחירים זולים ב-50% לעומת החודש היקר ביותר בשנה. מטיילים המבקרים בקורדובה המליצו בעיקר על ביקור באתרי ההיסטוריה שהיא מציעה ועל האוכל שניתן לחוות בה.

היכן לשהות: מקום האירוח Apartamentos Casa del Aceite שוכן באחוזה מהמאה ה-18 ונמצא במרחק הליכה קצר ממוקדי עניין מקומיים כגון מקדש רומאי והרובע היהודי. המארחים של המקום מספקים לאורחים בקבוק יין חינם כדי לקבל את פניהם בברכה בהגיעם אל העיר. הדירות מצוידות היטב ומציעות מטבח מאובזר ומרפסת.

ניו אורלינס, ארה"ב

ניו אורלינס, מקום הולדתה של מוזיקת הג'אז והמקום שבו חוגגים את המרדי גרא, היא גם ביתם של מגוון מחוזות מלאים באמנות, מוזיקה, קניות, מסעדות, היסטוריה ואדריכלות, כך שתמיד יהיה מה לראות ולעשות בה. המחירים בניו אורלינס בחודש אוגוסט זולים ב-48% לעומת החודש היקר ביותר בשנה, אבל זהו גם זמן נהדר לנצל את חודש המוזיאונים של העיר, כמו גם את פסטיבלי המוזיקה המתקיימים במהלך אוגוסט כגון סאמרפסט סצ׳מו (Summerfest Satchmo). מטיילים המבקרים בניו אורלינס המליצו בעיקר על חוויות האוכל שבה, המוזיקה החיה ואתרי ההיסטוריה.

.

היכן לשהות: מקום האירוח Maison Perrier Bed and Breakfast נמצא באפטאון של ניו אורלינס, בסמוך לרחוב מגאזין ולמרכז הקניות רינק. במקום ניתן ליהנות מעוגיות ומאפים ביתיים לאורך כל היום, עם ארוחת בוקר ביתית מדי בוקר.

בואנוס איירס, ארגנטינה

בואנוס איירס היא עיר הבירה של ארגנטינה, מפורסמת הודות למסעדות הבשרים, הארכיטקטורה וריקודי הטנגו שלה. המחירים בבואנוס איירס בחודש פברואר זולים ב-27% לעומת החודש היקר ביותר בשנה. העיר מציעה חופשה תוססת עם מגוון של אתרים ומקומות שכדאי לגלות. מטיילים המבקרים בבואנוס איירס המליצו בעיקר על האוכל שבה, על ריקודי הטנגו ועל הקניות שניתן למצוא בה.

היכן לשהות: בית ההארחה Lina’s Tango Guesthouse, שנמצא ברובע סן טלמו הבוהמי, הוא היעד האידיאלי למנוחה מהעיר הגועשת. ארוחת בוקר ביתית כלולה בשהייה, ואותה ניתן לערוך באזור הישיבה החיצוני של האתר. על מנת לטעום מהתרבות המקומית, ישנם שיעורי טנגו זמינים לאורחי המקום.

סלבדור, ברזיל

סלבדור היא עיר הבירה של המדינה הצפונית-מזרחית של באהייה, והמחירים בה בחודש דצמבר זולים ב-29% לעומת לחודש היקר ביותר שלה, מה שהופך אותה ליעד נופש אטרקטיבי עוד יותר. בסלבדור יש מענה לכל סוגי התיירים, היא בית של חופים מדהימים, מטבח אקלקטי ושל הקרנבל הגדול ביותר בעולם. מטיילים שביקרו בסלבדור המליצו בעיקר על חווית התרבות שבה ועל החופים והאוכל המגוון.

היכן לשהות: מקום האירוח Farol Barra Flat הוא אחד המקומות המבוקשים ביותר ב-Booking.com בסלבדור. הדירות נמצאות במרחק הליכה מהחוף וקרוב למוקד העניין המקומי, מגדלור בארה. הדירות מצוידות במטבחון ופינת אוכל להכנת ארוחות ביתיות, כאשר המקום מציע גם מסעדה המספקת מנות מקומיות מהמטבח הברזילאי.

גולד קוסט, אוסטרליה

גולד קוסט ידועה בעיקר בשל היותה בירת הגלישה של אוסטרליה, אבל עם החופים החוליים הארוכים, מגוון פארקי השעשועים וימי השמש הארוכים שלה, היא מספקת מענה לכולם. המחירים בגולד קוסט בחודש פברואר זולים ב-34% לעומת החודש היקר ביותר, מה שמהווה אפילו תירוץ יותר טוב לבקר בה וליהנות מקרני השמש. מטיילים אשר ביקרו בגולד קוסט המליצו בעיקר על החופים, פארקי השעשועים ועל חווית המנוחה שהיא מעניקה.

היכן לשהות: מקום האירוח AVANI Broadbeach Gold Coast Residences נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהחוף המציע בידור ומסעדות לאורכו. הדירות מצוידות במתקני ברביקיו ומטבח להכנת ארוחות ביתיות הרחק מהבית. במקום יש גם בריכה חיצונית בה ניתן לטבול ולהירגע כאשר מדובר ביום שבו קשה לתפוס גלים או כשרוצים לברוח מהרחובות ההומים של גולד קוסט.

חוף פאטונג, תאילנד

חוף פאטונג הוא אחד החופים המפורסמים בפוקט, שופע ברים, מועדונים ומסעדות לבילוי לילי בחוץ ומגוון פעילויות ספורט ימי לאורך היום. המחירים בחוף פאטונג בחודש יוני זולים ב-49% לעומת החודש היקר ביותר בשנה. מטיילים המבקרים בחוף פאטונג המליצו בעיקר על חיי לילה, חופים ואוכל.

היכן לשהות: מקום האירוח Amari Phuket נמצא במרחק של דקת הליכה מהחוף ומציע נופים מרהיבים של החוף הפרטי ושל מי אזמרגד. במקום קיימות גם שתי בריכות חיצוניות וספא מפואר. האורחים יכולים ליהנות גם משתי המסעדות באתר המגישות מטבח איטלקי ומאכלי ים, לצד בר המגיש קוקטיילים מגוונים ורשימת יינות רחבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI