דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל חברת Booking.com מציגה את המקומות הכי טובים בעולם ליהנות מאוכל מקומי
חברת Booking.com מציגה את המקומות הכי טובים בעולם ליהנות מאוכל מקומי
אורית בלום 19/08/18 |  צפיות: 3680

נתוני מחקר שהוזמן על ידי Booking.com מצביעים על כך ש-64% מהמטיילים מעוניינים להתנסות יותר באוכל מקומי במהלך חופשתם. חברת Booking.com מציגה את היעדים שקיבלו הכי הרבה המלצות ממטיילי Bookgin.com בנוגע לאוכל המקומי שניתן למצוא בהם, ואת מקומות הלינה שמהם ניתן לצאת למסעות הקולינריים המקומיים באתרי הנופש. כל היעדים המצויינים קיבלו לפחות 4,000 המלצות מפודיז בזכות האוכל המקומי האיכותי שניתן למצוא ברחבי העיר.

גאושיונג, טייוואן

גאושיונג (Kaohsiung) הופכת בהדרגה לאחד היעדים החמים עבור קהילת הפודיז, כשהיא מציעה יותר אפשרויות לאוכל מקומי מאשר באזורים אחרים של אסיה. בעיר מתקיים שוק לילה הנחשב בעיני רבים לגדול מסוגו בדרום-מזרח אסיה, אשר ביקור בכולו עשוי להימשך שעה שלמה במהלכה ניתן למצוא מטעמים ייחודיים למקום כמו דגים ופירות ים על הגריל. בין המנות המקומיות הפופולריות ישנן כופתאות ממולאות שורש טארו ובשר חזיר, ואפשר להתנסות גם במטבח המקומי של אנשי ההאקה (Hakka), ששם דגש על מרקמים וטקסטורות, אותו ניתן למצוא במסעדות רבות ברחבי העיר.

היכן ללון: מלון הבוטיק האופנתי The Icon Hotel ממוקם בלב גאושיונג במרחק הליכה קצרה מאחד משווקי הלילה הרבים הפזורים בעיר וקרוב לאזור המסחר המרכזי. בסביבה הסמוכה ניתן למצוא מבחר גדול של מסעדות מקומיות כדי לחוש מקרוב את המאכלים המקומיים.

לימה, פרו

בנוסף להיותה עיר הבירה של פרו, לימה היא גם העיר הגדולה ביותר במדינה, כשהיא זוכה לדירוג גבוה עבור סצינת האוכל המקומית שלה, כמו גם עבור אתרים היסטוריים יפים והחופים המשתרעים לאורכה. להרפתקנים העיר מציעה מאכל ייחודי, קביה (שרקן), המוגש צלוי על שיפוד או בשלמותו בצלחת. בעיר ניתן למצוא גם מאכלים פחות מאתגרים כמו סביצ'ה, העשוי מדג חי או מבושל עם ליים, לימון וצ'ילי. על מנת לייצר חוויה קולנירית שלמה פרו מציעה את משקה הפיסקו סאוור, אותו אפשר להזמין לצד הארוחה או בסופה. המשקה הדרום אמריקאי הקלאסי הזה מוכן מענבים מותססים שמעובדים לברנדי זהוב, אותו מערבבים עם מיץ ליים, סירופ סוכר, חלבון ביצה וביטרס, כשכל זה מוגש עם קרח צונן.

היכן ללון: מקום האירוח Dazzler Lima נמצא במרחק של 8 דקות הליכה בלבד מהחוף ומדורג גבוה על ידי מטיילים בזכות המיקום המצוין וארוחת הבוקר שצוינה כטובה במיוחד. לאחר שיטוט בעיר אחר הביס המקומי המושלם ניתן להירגע ולצנן את הגוף בבריכת השחיה החיצונית של המלון.

ז'ואאו פסואה, ברזיל

ז'ואאו פסואה (João Pessoa) היא העיר השלישית בגודלה בברזיל שאימצה בחום את טרנד משאיות האוכל על ידי הקצאת פארק שלם בו ממוקמים מבחר אופני אוכל ומשאיות אוכל. אוכל ברזילאי טרי ומקומי ניתן לטעום מאחד מ-80 הספקים שנמצאים במקום. במקביל, גם לאורך קו המים של טמבאו Tambaú)), אפשר לנסות את אחד הקיוסקים או המסעדות המקומיים, אשר לרוב מציעים גם מופעי מוזיקה חיה.

היכן ללון: מקום האירוח Apartamento Tambau a Beira Mar נמצא במרחק הליכה קצרה מהחוף, בקרבת אותם קיוסקים ומסעדות המציעים אוכל מקומי לאורך החוף. המלון מציע גם בריכת שחייה חיצונית הממוקמת קרוב לדירות ומשקיפה אל הים.

קטניה, איטליה

קטניה (Catania) היא עיר נמל עתיקה בסיציליה. המורשת המגוונת שלה הופכת אותה ליעד אידיאלי עבור מטיילים עם סקרנות גסטרונומית בריאה, ומיקומה לצד חוף הים הופכת אותה למקום אידיאלי למציאת מאכלי פירות ים טריים. בשוק הדגים המפורסם, "לה פשריה" (La Pescheria), ניתן גם למצוא מצרכים מקומיים ולבשל באופן עצמאי בהשראת הקולינריה המקומית. מנת רחוב סיציליאנית פופולרית שניתן למצוא כמעט בכל מקום על האי היא הארנצ'יני - כדורי אורז מטוגנים בליווי מגוון של מילויים לבחירה. את הטובים שבהם ניתן למצוא במרכז ההיסטורי של קטאניה. מתוקים הם גם מנת חלקה של העיר כשמאכל הקנולי הוא טעימת חובה. זהו רול של בצק מטוגן מלא בריקוטה מתוקה, שבדרך כלל מכיל גם פיסטוקים או שבבי שוקולד.

היכן ללון: מקום האירוח Soffitta29 מעניק לחובבי אוכל את ההזדמנות לשהות בלב ליבה של קטניה. דירה זו בעלת עיצוב מסורתי והיא כוללת מטבח מאובזר, כך שניתן ליישם בה הכנת תבשילים מקומיים בשילוב התוצרת המקומית משוק "לה פשריה".

בלגרד, סרביה

בלגרד היא עיר הפונה למגוון רחב של פודיז, בה קיימות מסבאות מקומיות המגישות ארוחות אוכל ביתי מסורתי, או מסעדות יוקרתיות המגישות את האוכל המקומי הטוב ביותר. מנה אחת שניתן למצוא בכל שוק אוכל, אך היא נפוצה בעיקר בבישול ביתי, היא קאימק (Kajmak), גבינה לא מפוסטרת שאפשר לאכול בצלחת או עם לחם. אוכל רחוב הוא עניין רציני בבלגרד והדבר בא לידי ביטוי גם בדוכנים לאורך הרחוב המציעים הכל מהכל, מגלידה ועד ירקות וגבינות.

היכן ללון: מקום האירוח Apartments Petra נמצא במיקום אידיאלי באחד מהאזורים הפופולריים ביותר בבלגרד, שנקרא סטארי גראד. באזור זה נמצאים כמה מחלקיה העתיקים ביותר של העיר וניתן להגיע אליו בנסיעת מונית קצרה משדה התעופה. ממקום האירוח נשקפים נופי העיר ויש בו מטבח מאובזר לחלוטין בו ניתן להתנסות בבישול מאכלים סרביים מקומיים. ברחוב שמחוץ לדירות אלו, ממש מעבר לפינה, ניתן לסעוד באחת מהמסעדות המקומיות שהעיר מציעה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורית בלום


 


מאמרים נוספים מאת אורית בלום
 
Automat-IT הוכרזה כ- AWS DevOps Competency Partner
Automat-IT, חברה מובילה בתחום ה- DevOps והענן, מקבוצת מלם תים, גאה להודיע כי הוסמכה כשותף ביכולות DevOps של AWS, במסגרת תכנית AWS DevOps Competency. מדובר בהכרה טכנולוגית יוקרתית, שזכו לה עד היום רק שתי חברות ישראליות נוספות ופחות מ- 250 חברות ברחבי העולם.

מלם תים זכתה בפרס שותף מצטיין של חברת סיסקו לשנת 2020
קבוצת מלם תים גאה על זכייתה בפרס שותף השנה של סיסקו (Cisco) דרום אירופה לשנת 2020: Technology Excellence Partner of the Year Enterprise Networking & Cloud. הפרס החשוב, מהווה הוקרה והכרה בהישגים המשמעותיים של מלם תים לאורך השנה החולפת, ובהובלה ביישום פתרון Cisco Meraki, פלטפורמה לניהול רשתות בענן. השנה הוענק הפרס באופן וירטואלי, במסגרת כנס השותפים השנתי של סיסקו - Cisco Partner Summit Digital Awards 2020.

מלם תים מייצגת פתרון טכנולוגי מתקדם הוליסטי לבחינות מרחוק – Proctortrack מבית Verificient
בתקופה זו, בה מתקיימים הלימודים מרחוק, ישנה חשיבות רבה ביעילות תהליך הלימוד בכלל וביצוע בחינות מרחוק, בפרט. תחום זה דורש תשומת לב מיוחדת מאחר ומדובר על כיתות גדולות, תלמידים בגילאים שונים והצורך בפיקוח ובדיקת הצלחת התהליך. קבוצת ה- IT מלם תים נענתה לאתגר ולאחר מחקר בחרה לייצג את Proctortrack מבית Verificient הנחשב לפתרון מתקדם, מאובטח ונוח לשימוש, ליישום בחינות מרחוק.

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase
מלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Couchbase, ספקית מסד נתונים NoSQL ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל.

מי דואג לטפל לך בנכס בימי הקורונה?
08/07/20 | נדל"ן
מאות אלפי דירות להשכרה קיימות בישראל (600,000 על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2014). בעלי הדירות הם אנשים שרכשו דירה להשקעה, יורשים או תושבי חוץ המחזיקים בדירות גם בישראל. החזקת דירה להשכרה אינה פשוטה כלל וכלל

יחידת המחקרים של האקונומיסט בסקר עבור Arm: ה- IoT מגשים את ההבטחה - 58% מהחברות מיישמות IoT, 57% דיווחו על החזר גבוה על ההשקעה
לאורך 7 שנים, ביסס את עצמו סקר IoT Business Index של The Economist Intelligence Unit (EIU) כמחקר המשמעותי והעמוק ביותר של צמיחת ה-IoT. מחקרים קודמים סיפקו מבט מעמיק באשר לקושי הגדול של ארגונים – כולל מגזרים קמעונאות, עסקים ותעשייה – לפרוץ את המשוכות הטכנולוגיות והכספיות של ה- IoT. אבל הדוח החדש צופה שינוי משמעותי בעשור הנוכחי ומעריך כי חסמי האימוץ יוסרו לרוחב כל המגזרים

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם
, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם. השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל

סקר אוהדי הכדורגל של Booking.com לקראת יורו 2020: כחמישית מהישראלים מוכנים לאבד את עבודתם בשביל לנסוע לחו"ל לצפייה בגמר היסטורי של אירוע ספורט
ענקית התיירות Booking.com, שותפת האירוח והאטרקציות הרשמית של UEFA EURO 2020TM, ערכה מחקר בקרב יותר מ-8,000 אוהדי כדורגל ב-12 מדינות באירופה (גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, בריטניה, רוסיה, בלגיה

מהפכה בתחום הדגרת הביצים: LIVEgg הישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשנית המקצרת את הזמן הנדרש לזיהוי פוריות ביצים בהדגרה
LIVEgg מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך אשר נועדה לייעל את תהליכי הדגרת הביצים וגידול העופות, להביא להתייעלות פיננסית משמעותית שעשויה להוזיל את מחיר הביצים ואף למנוע הרג מיותר של אפרוחים. היכולות האלקטרואופטיות הייחודיות של החברה מזהות את פוריות ביצי הרבייה כבר ביום החמישי להדגרה ומתקרבות

תחרות המארחים הטובים ביותר
ענקית התיירות Booking.com, המובילה העולמית בחיבור בין מטיילים למגוון הרחב ביותר של מקומות אירוח נהדרים, חוויות ואפשרויות תחבורה נוחות, הכריזה לאחרונה על השקת המהדורה השלישית של תחרות Booking Heroes. במסגרת התחרות, החברה מזמינה את לקוחותיה לספר לעולם על מארחים שהפכו את הנסיעה שלהם לבלתי נשכחת. תחרות Booking Heroes היא דרכה של החברה לציין לטובה מארחים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI