דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים YL Ventures מרחיבה את המועצה המייעצת Venture שלה עם 24 מומחי אבטחת סייבר מובילים בשוק נוספים
YL Ventures מרחיבה את המועצה המייעצת Venture שלה עם 24 מומחי אבטחת סייבר מובילים בשוק נוספים
חיים נוי 21/08/18 |  צפיות: 2296
YL Ventures מרחיבה את המועצה המייעצת Venture שלה עם 24 מומחי אבטחת סייבר מובילים בשוק נוספים

סן פרנסיסקו ותל אביב, ישראל, 21 באוגוסט 2018, (BUSINESS WIRE) :

YL Ventures, חברת הון הסיכון בשלב הסיד שהמטה שלה בעמק הסיליקון המתמקדת בחדשנות ישראלית באבטחת סייבר, הודיעה על הרחבה גדולה של המועצה המייעצת Venture שלה. צוות המנהיגות הייחודי הזה מחזק עכשיו את תהליך בדיקת הנאותות של YL Ventures ומעניק לחברות שבתיק שלה תמיכה מתמשכת בפונקציות רבות לאורך כל מחזור החיים שלהן. אל ארבעת היועצים הקיימים (Tom Baltis, מנהל אבטחת המידע הראשי של Delta Dental Insurance, Andy Ellis, מנהל האבטחה הראשי של Akamai, Amichai Schulman, מייסד שותף ולשעבר מנהל הטכנולוגיות הראשי של Imperva Inc. ו-Justin Somaini, מנהל האבטחה הראשי של SAP) יצטרפו 24 מנהלי אבטחת מידע ראשיים ומומחי אבטחת סייבר מובילים בשוק נוספים:

  • Colin Anderson, מנהל אבטחת המידע הראשי של Levi, Strauss & Co.
  • Tomasz Chowanski, מנהל אבטחת המידע הראשי, בנקאות קהילתית, הלוואות צרכניות ותפעול של Wells Fargo
  • George Do, מנהל אבטחת המידע הראשי של Equinix
  • Adam Ely, סגן נשיא וסגן מנהל אבטחת המידע הראשי של וולמרט
  • Brooks Evans, מנהל האבטחה של נטפליקס
  • Satish Gannu, מנהל האבטחה הראשי של ABB
  • Rob Geurtsen, סגן מנהל אבטחת המידע של נייקי
  • Jay Gonzales, מנהל אבטחת המידע הראשי של סמסונג אלקטרוניקה
  • Ken Gonzalez, מנהל כללי של NightDragon Security
  • Ryan Gurney, מנהל האבטחה הראשי של Looker
  • Roger Hale, מנהל אבטחת המידע הראשי של אינפומטיקה
  • Stacey Halota, סגנית נשיא, אבטחת ופרטיות מידע של Graham Holdings
  • Dave Hannigan, מנהל האבטחה של ספוטיפיי
  • Kurt Lieber, סגן נשיא ומנהל אבטחת המידע הראשי של Aetna
  • Brian Lozada, מנהל אבטחת המידע הראשי של זוקדוק
  • Tim Mather, אסטרטג האבטחה הראשי של PatternX
  • Pritesh Parekh, סגן נשיא ומנהל האבטחה הראשי של Zuora
  • Billy Rios, המייסד של WhiteScope LLC
  • Richard Rushing, מנהל אבטחת המידע הראשי של מוטורולה מוביליטי
  • Sherry Ryan, סגנית נשיא ומנהלת אבטחת המידע הראשית של Juniper Networks
  • Bradley Schaufenbuel, סגן נשיא ומנהל אבטחת המידע הראשי של Paylocity
  • John L. Sullivan, מנהל האבטחה הראשי של Boston Scientific
  • David Tsao, מנהל אבטחת המידע הראשי של Veeva Systems

"אנחנו שמחים להודיע על יועצי Venture החדשים הנהדרים האלה, אמר יואב לייטרסדורף, שותף מנהל של YL Ventures. "הרשת האמריקנית העמוקה של YL Ventures הייתה תמיד רכיב ייחודי של הדנ"א האסטרטגי שלנו. הפיכת הקשרים האלה לפורמליים וההרחבה שלהם על ידי שילובם לתוך המועצה המייעצת Venture הם שלב חשוב אבל טבעי של היתרון התחרותי הליבתי של YL Ventures".

ההוצאה הגלובלית על אבטחת סייבר חזויה להסתכם ב-96.3 מיליארד דולר ב-2018, גידול של 8 אחוז לעומת 2017. וישראל מפיקה את הריכוז השני בגודלו של הזנקי אבטחת סייבר בעולם אחרי ארצות הברית. הקרן הנוכחית של YL Ventures שסכומה 75 מיליון דולר עדיין מתמקדת בעיקר בחיבור חידושי אבטחת הסייבר הכי טובים של ישראל לרשת מובילי השוק הנרחבת שלה בארה"ב ובעולם. המועצה המייעצת המורחבת באופן דרסטי של YL Ventures -- שחבריה מייצגים חברות עם שווי שוק מיצרפי של יותר מטריליון דולר -- תעזור לחזק עוד את יכולתה הייחודית לקשר בין שני השווקים האלה בדינמיקה עם תועלת הדדית.

גישה לא כבולה למנהלי אבטחת מידע ראשיים בעלי שם עולמי מחזקת את תהליך הבדיקה של צוות ההשקעות של YL Ventures ובתוך כך גם מספקת משוב, תובנות והנחיה רבי ערך ליזמים הישראלים שברשת של YL Ventures. בתמורה, יועצי Venture מרוויחים מחשיפה לחידושי אבטחת סייבר מישראל שלא נבדקו ומקבלים חשיפה ישירה לשוק ששני רק לארה"ב בחדשנות באבטחת סייבר.

"אני נרגשת להצטרף רשמית למועצה המייעצת Venture הגדלה של YL Ventures", אמרה שרי ריאן, סגנית נשיא ומנהלת אבטחת המידע הראשית של Juniper Networks . "עבדתי באופן קרוב עם הצוות שלהם במשך שנים ותמיד הערכתי את השותפות החלקה והפרודוקטיבית שלנו. הרקורד המצוין של YL Ventures והקשרים עם יזמים ישראלים מבריקים סיפקו גישה שאין כמוה לחידושים מקומיים. אני בטוחה ששיתוף הפעולה העמוק יותר הזה רק יגדיל את התוצאות החיובית שכבר חלקנו".

רוב גיורסטן, סגן מנהל אבטחת המידע של נייקי, חזר על הסנטימנט הזה. "אני מכיר את יואב כבר הרבה שנים, ואני מעריך את האופן שבו YL Ventures פועלת בסביבה מאוד צפופה. הם מזהים בעקביות טכנולוגיות נהדרות בישראל ויש להם את התשתית לעזור לתמוך ברעיונות הנהדרים האלה כשהם מגיעים לשוק. אני נרגש לעבוד איתם קרוב יותר בעתיד".

האופטימיות הזאת לגבי עתיד התוכנית נתמכת על ידי ההצלחה המרשימה והמהירה של המועצה המייעצת Venture הנוכחית. יניב בר דיין, מנהל העסקים הראשי ומייסד שותף של Vulcan Cyber שיתף את הניסיון החיובי שלו כחברה הראשונה בתיק של YL Ventures שניצלה באופן מלא את היכולות השלמות של התוכנית החדשה הזאת.

"היכולת של YL Ventures להביא מומחי אבטחת סייבר אמריקנים שיכולים לייעץ בכל נושא מהתאמת המוצר לשוק דרך העברת מסרים ועד ליציאה לשוק מדהימה. הרוחב של נקודות המבט מהיועצים של  Venture איפשר לנו לנעול את האסטרטגיה שלנו מוקדם ולממש אותה בביטחון. גם המסירות שלהם לתיק נהדרת. אנדי אליס (מנהל האבטחה הראשי של Akamai Technologies) במיוחד התחבר למוצר ולמסר שלנו מייד. בנוסף לתפקידו כיועץ Venture ב-YL Ventures, הוא הצטרף רשמית למועצה המייעצת של Vulcan. YL Ventures והמועצה המייעצת שלה הן לא רק שותפות של Vulcan -- הן הפכו לחלק מ-Vulcan תוך כדי התהליך".

היכולת הייחודית של YL Ventures לגשר בין שוקי אבטחת הסייבר האמריקני והישראלי ממשיכה להניע את הצמיחה המרשימה ובת הקיימא שלה. מרכזי כובד משותפים בעמק הסיליקון ובתל אביב מאפשרים דינמיקה שמרוויחים ממנה גם יזמים ישראלים חדשניים וגם לקוחות אמריקנים מקושרים. המועצה המייעצת Venture שמתרחבת במהירות מבטיחה לזרז עוד את הצמיחה הזאת וליצור הזדמנויות חדשות מלהיבות.

אודות YL Ventures

YL Ventures מממנת ותומכת ביזמי טכנולוגיה ישראלים מבריקים מהסיד עד הליד. YL Ventures, שנמצאת בעמק הסיליקון ובתל אביב, מנהלת 140 מיליון דולר בשלוש קרנות שמתמקדות בחברות עסק לעסק עם טכנולוגיה עמוקה בשלב הסיד בתחומים של אבטחת סייבר, תוכנה ארגונית וטכנולוגיות רכב. YL Ventures מאיצה את ההתפתחות של החברות שבתיק באמצעות ייעוץ אסטרטגי וביצוע תפעולי בארצות הברית.

אנשי קשר

YL Ventures
Sharon Seemann
סגנית נשיא לשיווק
[email protected]

מקור: YL Ventures

גלריית מולטימדיה חכמה

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20180821005219/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI