דף הבית עסקים עבודה מהבית שיוווק רשתי - למה זה רעיון כל כך טוב ? למה המון לא מצליחים ?
שיוווק רשתי - למה זה רעיון כל כך טוב ? למה המון לא מצליחים ?
עוזי 17/07/09 |  צפיות: 3650

במאמר הקודם נתתי לכם הקדמה קטנה לשיווק הרשתי קצת על האפשרויות שגלומות בו ואיך זה יכול לדם אותנו בשאיפה לעצמאות כלכלית בגיל כמה שיותר מוקדם , הבטחתי לכם דוגמאות ותשובה למה אנשים לא מצליחים בזה ואיך לעשות שדווקא אתם כן תצליחו , וזה בדיוק מה שאני הולך לעשות אז בואו נתחיל .

למה שיווק רשתי הוא רעיון כל כך טוב..? זה מאוד פשוט , יש כאן אידיליה עסקית מושלמת אני ה"אבא" ומתחתיי יש 4 "ילדים" שאני בכוונה לא אומר בוס ו-4 עובדים כי זה ממש לא כך , משום שכל אחד עובד למען עצמו זה לא איש שכיר שככל שהוא עובד יותר טוב הוא מעשיר את הבוס והוא מקבל משכורת קבועה עם תוספת מדי פעם אם בכלל .

 כאן ככל שאתה עובד נכון יותר וחכם יותר וחונך אנשים נכון אתה תראה את הפירות שלך גדלים ביחס ישר , מה שכן גם מי שמעליך מרוויח מזה אבל מה אכפת לך אתה לא עובד בשבילו אתה יכול לא לעשות כלום ואז הוא לא יראה שקל מהעבודה שלך אבל גם אתה לא תראה , ואנחנו קוראים את המאמר הזה כדי לעשות כמה שיותר כסף נכון ,זה שהוא מרוויח כי אתה מרוויח- מעולה הוא לא מרוויח על חשבונך .

לכן כל הרעיון הזה של שיווק רשתי הוא אידיליה אתה יכול להיות אבא עם 4 בנים 16 נכדים 64 נינים ו-256 בני נינים שכולם עצמאים וכולם צריכים לעבוד יפה כדי לעשות כסף וכולם עובדים בשבילך כי כדי שהם ירוויחו הם חייבים לעבוד ועם הם מרוויחים גם אתה מרוויח עמלה כי אתה צירפת אותם ובאופן עקיף יש לך זכות קטנה על הבחור החדש שהם צירפו , פשוט מושלם ותחשבו שיש מקרים שזה הלך ד 10 דורות קדימה..

ועכשיו לשאלת חצי מליון הדולר ... אם זה כל כך נפלא למה הרבה אנשים לא מצליחים?(שאלת מליון הדולר היא איך כן מצליחים:) ) התשובה היא פשוטה ומתחלקת ל-2 קטגוריות מאוד עיקריות : אלה שפוחדים או מתביישים לפנות לאנשים באופן כללי ואלה שלא פוחדים לפנות אליהם אבל פוחדים מהדחייה.מדמים את זה לנער במסיבה הראשונה בתיכון שהזמין בחורה לרקוד והיא סירבה לכן הוא ישב כל המסיבה בצד ובחור אחר שהזמין וקיבל סירוב ושוב הזמין וקיבל סירוב ואחר כך בחורה אחרת הסכימה , חברים הבחור הזה ירקוד כל הלילה.

אין שום סיבה להתבייש אתם עובדים רק עם מוצר שאתם מאמינים בו שאתם יכולים להתעשר בזכותו וגם אחרים ולכן אתם צריכים להיות הרבה יותר משכנעים מאיש מכירות שמוכר בשביל עמלה , אתם משווקים כדי להתעשר ואתם יודעים שאם זה שהצטרף דרכיכם יעשה כמוכם גם הוא יכול!!!

 אם אתה לא מפחד מדחייה ומוכן להציג את המוצר בדרך מקורית ולהסביר את התועלת שהוא יכול לתת למשווק החדש שמתחיל כך שהוא יבין בדיוק כמוך עד כמה זה רעיון טוב אתה בדרך הכי נכונה לא להפוך לאחד מאותם האנשים שמתייאשים ולהפוך לספינת זהב אמיתית.

מעניין אותך ? רוצה ללמוד איך לעשות את זה? הצטרף לרשימת הדיוור שלי בנושא ייצור הכנסה פאסיבית וקבל טיפים ועצות כיצד לייצר לעצמך הכנסה פאסיבית מכובדת , נוספת על הכנסתך הרגילה  הירשם באתר : www.new-generation-agent.com

היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי.       

אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא יצור הכנסה פאסיבית באתר:

www.new-generation-agent.com 

הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!!

קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!:)

 

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוזי


 


מאמרים נוספים מאת עוזי
 
שיווק רשתי - איך לעשות את זה נכון ולהיות מוביל זהב
אתם מכירים את אנשי המכירות ? כשאתה מכניס אחד כזה לתוכנית שיווק רשתי מה שקורה בדרך כלל זה שהאיש היקר הזה חונך המון אנשים לרוחב מזאת אומרת? הוא במקום לחנוך 5 רציניים חונך 100 לא רציניים האומנם הוא מכניס אותם לעסק אבל בצורה לא מקצועית שלא תאפשר להם לעשות כסף , ומה יקרה לדעתכם כשהם לא יעשו כסף , צדקתם הם יצאו מהתוכנית

שיוווק רשתי - למה זה רעיון כל כך טוב ? למה המון לא מצליחים ?
במאמר הקודם נתתי לכם הקדמה קטנה לשיווק הרשתי קצת על האפשרויות שגלומות בו ואיך זה יכול לדם אותנו בשאיפה לעצמאות כלכלית בגיל כמה שיותר מוקדם , הבטחתי לכם דוגמאות ותשובה למה אנשים לא מצליחים בזה ואיך לעשות שדווקא אתם כן תצליחו , וזה בדיוק מה שאני הולך לעשות אז בואו נתחיל .

שיווק רשתי - הקדמה למתחילים
אני רוצה לדבר איתך היום על אפשרויות על האפשרויות שקיימות בשבילך היום אפשרויות שאז לא היו לך והיום יש ואפשריות אז היו והיום כבר לא קיימות , אז בוא נראה , בעבר מקום עבודה מסודר היה נכס עצום שמבטיח לך פנסיה ותנאים כלכליים ומצב פיננסי מעולה , פעם זה באמת היה כך, היום לעומת זאת שום עבודה לא מבטיחה את עצמה לעובדים שלה בימים של היי-טק ומשבר ועולם מתחדש כל אחד שלא עומד בקצב יכול למצוא עצמו בחוץ.

הכנסה פאסיבית משיווק באינטרנט
כיום האינטרנט נחשב כמעצמת העל בכל מה שקשור למדיה , בנוסף על התואר הראוי הזה האינטרנט טומן בחובו אפשרויות אדירות ליצירת הכנסה פאסיבית נוספת על הכנסתכם הקבועה , אני יכול למנות למעלה מעשרות דרכים שבאמצעותם ניתן לייצר הכנסה כזאת באינטרנט אבל אני אעדיף להתמקד ב-2 מהנושאים היותר מוצלחים שקיימים ברשת , ויותר מזה אלו 2 הנושאים שאני מתמחה בהם באופן אישי 2 הנושאים הללו הם : הקמת רשימת דיוור רווחית , ומסחר באי ביי .

הכנסה פאסיבית משיווק רשתי
מה שיפה בשיווק הרשתי הוא כלי שמאפשר לך לחיות כמו מיליונר מבלי להיות מיליונר , מה הכוונה שלי בעצם? השיווק הרשתי למי מכם שלא יודע , הוא בעצם הקמת אילן יוחסין משלך ממש כמו שלכל סבא יש כמה ילדים וכמה נכדים מתחתיהם באילן היוחסין , בשיווק הרשתי כל מי שצירפת נכנס תחתיך אך גם כל מי שנכנס דרך אנשים שצירפת נכנס תחתיך (וגם תחתיו) ההקבלה של זה היא : דוד הוא סבא, שמעון הוא אבא ושימי הוא הילד , לכן שימי גם מתחת לאבא שהביא אותו , אבל גם מתחת לסבא דוד שהביא את אבא שמעון שהביא אותו

הכנסה פאסיבית מנדל"ן
בין ארבעת מגדלורי הכסף הגדול (נדלן,אינטרנט,עסקים,שוק ההון) המגדלור שיושב במקום הכי בטוח והכי יציב הוא הנדל"ן , כשאנחנו מדברים על השקעה למען הכנסה פאסיבית התשואה שלנו מאוד חשובה לנו כדי לדעת את הכדאיות של ההשקעה.

הכנסה פאסיבית - כללי , מאמר ראשון בסדרה
המאמר הזה יהיה הראשון מבין סדרה של מאמרים על הכנסה פאסיבית והדרכים הטובות ביותר ליצור לנו הכנסה כזאת , אם כן מהי הכנסה פאסיבית? הכנסה פאסיבית היא הכנסה שאינה תלויה במקום העבודה ושאיננו צריכים לעשות כמעט שום דבר בכדי לקבלה זאת אומרת שאם יש לנו הכנסה ממשרה בסה"כ 1000$ והכנסה פאסיבית של 1000$ אם יפטרו אותנו מהעבודה עדיין תהיה לנו הכנסה לא תלויה של 1000$ שאנחנו כמעט ולא מתאמצים בשבילה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI