דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Physical Gold Fund יוצרת שותפות עם אולפנדס בנק
Physical Gold Fund יוצרת שותפות עם אולפנדס בנק
חיים נוי 29/08/18 |  צפיות: 2381
Physical Gold Fund יוצרת שותפות עם אולפנדס בנק

גרנד קיימן, איי קיימן, 28 באוגוסט 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

Physical Gold Fund - (www.physicalgoldfund.com), מובילה עולמית בזהב שמוקצה פיזית, הודיעה היום על חתימה על הסכם שירות עם אולפנדס בנק, עסק גלובלי מוביל של טכנולוגיה פיננסית.

Physical Gold Fund הוא המוצר היחידי של זהב פיזי מוקצה שזמין בפלטפורמה של אולפנדס שיש לו אישור על ציות לחוקי השריעה. עם רקע נרחב בענף, היועץ למועצת המנהלים של Physical Gold Fund, גרהרד שוברט, אמר: "הרישום של Physical Gold Fund בפלטפורמה של אולפנדס הוא התפתחות משמעותית עבור קהיליית ההשקעות הרחבה. שום דבר דומה לא קיים בהיצע הקודם של הפלטפורמה ויכולות הציות המלא לחוקי השריעה של Physical Gold Fund הופכת את הקרן הזאת להזדמנות נהדרת לגיוון השקעות בכל קהילת ההשקעות האיסלמית".

Physical Gold Fund מציעה פתרון פשוט ואלגנטי שמפשט הקצאה בתיק לזהב פיזי. ניסיון של עשרות שנים בזהב שמוקצה פיזית מהווה את הבסיס לפרקטיקות התפעוליות המובילות בעולם של Physical Gold Fund בתחום ההשקעה בזהב פיזי. Physical Gold Fund מספקת פתרון משולב לרכישה, אבטחה, מימשל, משמורת, ביטוח והמרה למזומן של זהב פיזי במבנה מאוסדר ומאושר תוך שימוש בפרקטיקות מיטביות מובילות בענף.

אולפנדס בנק הוא פלטפורמת ההפצה עסק לעסק הגלובלית המובילה של קרנות צד שלישי, המציעה פתרון של הכל במקום אחד למסחר בקרנות, ניהול מידע ושירותי מחקר שתומך בפעילות ההפצה של קרנות נאמנות של יותר מ-595 לקוחות מוסדיים, כולל בנקים מסחריים, בנקים פרטיים וחברות ביטוח מ-38 מדינות שונות. בנוסף, יש לאולפנדס רשת גלובלית של משרדים באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית ונכסים מנוהלים של יותר מ-300 מיליארד אירו בכל העולם הכוללים 64,400 קרנות של יותר מ-1200 מנהלי קרנות.

"אנחנו שמחים להשלים את ההכללה של Physical Gold Fund בפלטפורמה של אולפנדס כי אנחנו רואים בכך חשיבות לצמיחה שלנו באירופה, אמריקה הלטינית ואזור המזרח התיכון וצפון אפריקה", אמר פיליפ ג'דג', מנהל העסקים הראשי של Physical Gold Fund. "לאולפנדס יש מוניטין כאחת הפלטפורמות הכי בולטות בעולם, ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להציע ללקוחות של אולפנדס מוצר השקעה בזהב פיזי ייחודי והזדמנות לשפר את האופן שבו הם משקיעים עכשיו בזהב".

אודות Physical Gold Fund SP

Physical Gold Fund SP היא מובילה עולמית בזהב שמוקצה פיזית. היא קרן תיקים מופרדים של Physical Hard Assets Fund SPC. הקרן מאוסדרת על ידי CIMA, רשומה ב-FCA, ויש לה אישור על ציות לחוקי השריעה מ-Amanie Advisors LLC. PGF היא קרן תיקים מופרדים שקופה, פתוחה שמשקיעה בזהב פיזי מוקצה במלואו לא משועבד בצורת מטילי זהב "מסירה כשורה" שעומדים באמות המידה הגלובליות המקובלות. הונהגו נוהלי המרה למזומן שייחודיים לענף המאפשרים יותר אפשרויות המרה למזומן בהשוואה לקרנות אחרות בשוק. המניות של הקרן ניתנות להמרה לזהב, וכל הזהב הפיזי מבוטח במלוא שווי השוק שלו.

למידע נוסף: http://physicalgoldfund.com

ההודעה לעיתונות הזאת לא תהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ניירות ערך, ולא תהיה כל מכירה של ניירות הערך האלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבהם הצעה, שכנוע או מכירה אלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או הכשירות בהתאם לחוקי ניירות הערך של אותה מדינה או אותו תחום שיפוט. שום דבר בהודעה לעיתונות הזאת לא יפורש כייעוץ השקעות או המלצת השקעות. ההודעה לעיתונות הזאת לא אושרה על ידי רשות כלשהי למטרה כלשהי.

איש קשר:
Alex Stanczyk
+1-347-471-1952

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI