דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים VBI Vaccines משיבה לטענות במאמר בגלובס
VBI Vaccines משיבה לטענות במאמר בגלובס
חיים נוי 17/09/18 |  צפיות: 2453
VBI Vaccinesמשיבה לטענות במאמר בגלובס

קמברידג', מסצ'וסטס, 16 בספטמבר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

חברת VBI Vaccines Inc. (NASDAQ: VBIV), (היא הנושא של מאמר שהתפרסם בעיתון גלובס, ב-12 בספטמבר 2018, מאת גלי וינרב שנטען בו ש-VBI לא עמדה בחובות הגילוי שלה בנוגע לתביעה משפטית בישראל. ההאשמות האלה הן לא רק כוזבות, אלא גם תיאור מאוד מוטעה של העובדות. VBI שומרת על אמות המידה הגבוהות ביותר של יושרה וצייתה באופן מלא לדרישות ותקנות הגילוי.

יש הרבה אי דיוקים בעובדות והנחות מטעות במאמר, אבל VBI מאמינה שמתאים ונחוץ להפנות את תשומת הלב לכמה האשמות ספציפיות לגבי הגילוי מצד החברה של ההסכם והמשפטים הקשורים שהוזכרו:

  • ההסכםשמוזכר במאמר, שהוא בין SciVac Ltd., חברת בת בבעלות מלאה של VBI, ומר ניר יצחקי, הוא הסכם שיווק והפצה בשטחים של סין, טאיוואןוסוכנויות של האו"ם, עם נספח להכללת הונג קונג כאשר הזדמנות עסקיתלרכישת Sci-B-Vac תוצג על ידי מר יצחקי ל-SciVac Ltd..
  • בדוחותשל החברה, VBI מגלה חוזי שיווק והפצה קיימים באמצעות אמירה כוללת בנוגעלשימוש ברשת של מפיצים. גילוי פרטים על הסכמי שיווק והפצה ספציפיים נעשה רקאם, וכאשר, הם נחשבים להסכמים מהותיים.
  • הונגקונג היא האזור הכלול היחידי שבו Sci-B-Vac מאושר, למרות שהכנסות ניכרות לא הופקו בשטח הזה. אישוריםבתחומי השיפוט האחרים סבירים בעוד כמה שנים, והתשלומים במסגרת ההסכם של מריצחקי קשורים ישירות למכירות בפועל באותם שטחים, שייתכן שלעולם לא יתרחשובסכום מהותי.
  • התביעותהמשפטיות של מר יצחקי גם אינן מהותיות יחסית לנכסים המאוחדים הנוכחיים של VBI.
  • לאורהאמור לעיל, ההסכם עם מר יצחקי והתביעות המשפטיות שלו אינן מהותיות לחברה בכלאופן שהוא ובהתאם, לא הייתה ל-VBI חובה כלשהי לגלות באופן ספציפי את ההסכם או את התביעות של מריצחקי בדוחות הציבוריים.
  • לא הייתהפנייה אל SciVac לפני פרסום המאמר, ואם היו יוצרים קשר עם החברה, היא הייתהמספקת מידע ופרטים שהיו שוללים את התוקף של האשמות אלה ומתקנים מצגי שוואנוספים.

VBI מעריכה כעת את האפשרויות שעומדות לרשות החברה ובעלי המניות שלה לתקן את הנזק שנגרם על ידי המאמר הלא מדויק והמטעה הזה.

אודות VBI Vaccines Inc.

VBI Vaccines Inc. ("VBI") היא חברת ביו פארמה בשלב המסחרי שמפתחת דור בא של חיסונים כדי לתת מענה לצרכים שלא נענו במחלות זיהומיות ואימונו- אונקולוגיה. המוצר המשווק הראשון של VBI הוא Sci-B-Vac®, חיסון להפטיטיס בי (HBV) שמחקה את כל שלושת האנטיגנים של שטח הפנים הוויראליים של נגיף ההפטיטיס בי; Sci-B-Vac® מאושר לשימוש בישראל ועשר מדינות אחרות. הטכנולוגיה eVLP Platform של VBI מאפשרת את הפיתוח של חיסוני חלקיקים דמויי נגיף עטופים (eVLP) שמחקים באופן קרוב את נגיף המטרה כדי להפיק תגובה חיסונית חזקה. VBI מקדמת צנרת פיתוח של חיסוני eVLP, עם תוכניות מובילות ב-CMV ו-GBM. המטה של VBI נמצא בקמברידג', מסצ'וסטס עם פעילות מחקר באוטאווה, קנדה ואמצעי מחקר וייצור ברחובות, ישראל.

  • דף הביתשל האתר: http://www.vbivaccines.com/
  • חדשותותובנות: http://www.vbivaccines.com/wire/
  • משקיעים:http://www.vbivaccines.com/investors/

הודעת אזהרה על מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות בהודעה לעיתונות הזאת שהן צופה פני עתיד ואינן אמירות של עובדות היסטוריות הן מידע צופה פני עתיד במשמעות של הוראות חוף מבטחים של Private Securities Litigation Reform Act של 1995 והן מידע צופה פני עתיד במשמעות של חוקי ניירות הערך הקנדיים (ביחד, "מידע צופה פני עתיד"). החברה מזהירה שבאמירות אלה מעורבים סיכונים ואי ודאויות שעשויים להשפיע באופן מהותי על תוצאות הפעילות של החברה. מידע צופה פני עתיד זה מבוסס על הדעות של ההנהלה וכן על הנחות שמניחה ההנהלה ומידע שעומד לרשותה כעת. התוצאות בפועל יכולות להיות שונות באופן מהותי מאלה שנהגות במידע צופה פני עתיד כתוצאה של גורמים מסוימים, כולל אך לא רק היכולת לקבוע שמוצרים פוטנציאליים יעילים או בטוחים בניסויים קדם קליניים או קליניים; היכולת ליצור או לשמר שיתופי פעולה בפיתוח של תרופות פוטנציאליות; היכולת לקבל אישורים ממשלתיים מתאימים או נחוצים כדי לשווק מוצרים פוטנציאליים; היכולת להשיג מימון עתידי למוצרים שבפיתוח והון חוזר ולהשיג מימון זה בתנאים מתקבלים על הדעת מבחינה מסחרית; היכולת של החברה לייצר מוצרים פוטנציאליים בקנה מידה מסחרי או בשיתוף פעולה עם צדדים שלישיים; שינויים באופי ובגודל של המתחרים; היכולת לשמר מנהלי ומדעני מפתח; והיכולת להבטיח ולאכוף זכויות משפטיות שקשורות למוצרי החברה. דיון על הגורמים האלה ואחרים, כולל סיכונים ואי ודאויות בנוגע לחברה, נמצא בדוחות שהחברה הגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך ולרשויות ניירות הערך הקנדיות, כולל הדוח השנתי שלה על גבי טופס 10-K שהוגש לרשות האמריקנית לניירות ערך ב-26 בפברואר 2018, כפי שעשויים להוסיף לו או לתקן אותו הדוחות הרבעוניים של החברה על גבי טופס 10-Q. לאור הסיכונים, אי הוודאויות והגורמים האלה, אתם מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע הצופה פני עתיד הזה, שמסויג במלואו על ידי הודעת אזהרה זאת. כל המידע צופה פני עתיד הזה שנאמר כאן מבוסס על הציפיות הנוכחיות שלנו ואנחנו לא נוטלים על עצמנו חובה או התחייבות לעדכן או לשנות כל מידע צופה פני עתיד מכל סיבה שהיא, פרט למה שנדרש לפי החוק.

אשת קשר של VBI

Nicole Anderson, Communications Executive
Phone: (617) 830-3031 x124
Email: [email protected]

איש קשר למשקיעים של VBI

Nell Beattie
Chief Business Officer
Email: [email protected]

איש קשר למדיה של VBI

Burns McClellan, Inc.
Robert Flamm, Ph.D.
Phone: (212) 213-0006
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI