דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Virgin Hyperloop One בוחרת בסעודיה לאתר של סרט הקידום הגלובלי הקרוב
Virgin Hyperloop One בוחרת בסעודיה לאתר של סרט הקידום הגלובלי הקרוב
חיים נוי 23/09/18 |  צפיות: 2389
Virgin Hyperloop One בוחרת בסעודיה לאתר של סרט הקידום הגלובלי הקרוב

ג'דה נבחרה לאתר הראשי במזרח התיכון ליוזמת צילום פורצת דרך של Virgin Hyperloop One

מעורבות להצגת האופן שבו הייפרלופ יקדם את הכלכלה הסעודית והמודרניזציה החברתית  בהתאמה לאידיאלים של חזון 2030

לוס אנג'לס, 21 בספטמבר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

Virgin Hyperloop One, חברת ההייפרלופ מקליפורניה שמובילה את המהפכה בהסעת המונים, בחרה בג'דה כאתר הראשי לקטע המזרח תיכוני של קמפיין קידום גלובלי שישודר מאוחר יותר בסתיו הזה. הסרט ידגיש את העתיד של הניידות, הקיימות הסביבתית והקישוריות האנושית באמצעות הטכנולוגיה הקניינית הטרנספורמטיבית.

"לזכות היא לנו להעמיק עוד את הקשרים הקרובים שלנו עם הממלכה בבחירת ג'דה כאתר המזרח תיכוני של הקמפיין החשוב הזה", אמר ג'וש ג'יגל, המייסד המשותף של Virgin Hyperloop One. "ג'דה היא מרכז עירוני מודרני מבטיח באזור והיא קובעת אמות מידה גבוהות להשגת היעדים של חזון 2030. אנחנו יודעים שיש לערב הסעודית עתיד מזהיר, כפי שכבר מוכיחה השותפות שלנו עם קרן הנסיך מוחמד בין סלמן בין עבדולעזיז "MISK" כדי לשתף פעולה עם סעודים צעירים ומוכשרים בנוגע לאיך הטכנולוגיה שבחזית הקידמה שלנו יכולה לשנות את העולם".

עם אתרי צילום פופולריים באיחוד האמירויות לייצוג המודרניזציה במזרח התיכון, הבחירה בג'דה מדגישה את האמון של החברה בהתקדמות הסוציו-אקונומית של הממלכה והאידיאלים של חזון 2030. החזון הוא תוכנית המיפנה שחיבר נסיך הכתר מוחמד בין סלמן בין עבדולעזיז כדי לספק בסיס חדש לצמיחה, שגשוג וקידמה טכנולוגית מאוד מתקדמת בערב הסעודית לדור הבא של נשים וגברים במדינה.

"אנחנו מאוד נרגשים מהבחירה בג'דה לצילומים של סרט הקידום התיעודי החשוב הזה שלנו במזרח התיכון", אמר ריאן קלי, מנהל השיווק והתקשורת של Virgin Hyperloop One. "ג'דה, בנוסף להיותה יפה, היא יעד מבטיח לחברות בינ"ל שעושות עסקים באזור, לתקשורת הגלובלית ולמגזר המשגשג של תיירות בים האדום. אנחנו מקבלים השראה מהשינויים שמתרחשים במדינה ומקווים למלא תפקיד מרכזי בראיית האידיאלים המשותפים שלנו לעתיד הופכים למציאות".

הקשרים בין Virgin Hyperloop One והממלכה הגיעו לשיאים חדשים באפריל השנה כשמנהלים בכירים מחברת Virgin Hyperloop One אירחו את נסיך הכתר מוחמד בין סלמן בין עבדולעזיז בביקורו באתר הניסויים של וירג'ין גלקטיק במדבר מוהאבי. במהלך הביקור שלו נסיך הכתר הסיר את הלוט מקפסולת ההייפרלופ חזון 2030, וחיזק עוד את המחויבות בין הממלכה ו-Virgin Hyperloop One להביא טכנולוגיית הייפרלופ לערב הסעודית.

המחויבות בין שתי המדינות נמשכה לתוך הקיץ על ידי אירוח עשרים ואחד תלמידי תיכון ואוניברסיטה מקרן מוחמד בין סלמן בין עבדולעזיז (MiSK), ארגון ללא מטרת רווח שהוקם ב-2011 כדי לגלות, לפתח ולהעצים צעירים סעודים להיות משתתפים פעילים בכלכלה העתידית. התלמידים מילאו תפקיד פעיל בחקר של טכנולוגיות הייפרלופ, והציגו מספר איטרציות של מודלי חוויית לקוח לאפשרויות של הסעת נוסעים ומטען.

עם מהירויות פי 2-3 מרכבות מהירות וחוויה של ישר ליעד לפי דרישה, טכנולוגיית הייפרלופ יכולה לקצר זמני נסיעה ברחבי הממלכה, ולהגדיל מאוד את הקישוריות לא רק בערב הסעודית אלא במועצת המפרץ לשיתוף פעולה. הנסיעה מריאד לג'דה תיקח 76 דקות (כיום יותר מעשר שעות) תוך שימוש בגשר היבשתי לתנועת נוסעים ומטענים, ותמצב את סעודיה כשער לשלוש יבשות. נסיעה מריאד לאבו דאבי תיקח 48 דקות (כיום יותר מ-8.5 שעות).

אודות About Virgin Hyperloop One

Virgin Hyperloop One היא החברה היחידה בעולם שבנתה מערכת הייפרלופ בקנה מידה מלא. הצוות שלנו כולל את המומחים המובילים בעולם בהנדסה, טכנולוגיה וביצוע פרויקטים של תחבורה, שפועלים יחד עם שותפים ומשקיעים גלובליים כדי לבנות את העתיד של התחבורה. Virgin Hyperloop One נתמכת על ידי משקיעים חשובים, ביניהם, בין היתר:

Virgin Group, DP World, Caspian VC Partners, Sherpa Capital, Abu Dhabi Capital Group, SNCF, GE Ventures, Formation 8, 137 Ventures, WTI

למידע נוסף, בקרו באתר, www.virginhyperloopone.com.

אנשי קשר למדיה

Virgin Hyperloop One
Marcia A. Christoff
מנהלת יחסי ציבור
[email protected]
+1-213-718-6279

Virgin Hyperloop One
Ryan Kelly
מנהל השיווק והתקשורת

[email protected]
+1-610-442-1896

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI