דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים project44 ו-Gatehouse Logistics מודיעות על שותפות בלעדית
project44 ו-Gatehouse Logistics מודיעות על שותפות בלעדית
חיים נוי 18/10/18 |  צפיות: 2373
project44 ו-Gatehouse Logistics מודיעות על שותפות בלעדית

שיתוף פעולה רב לאומי מאפשר ראות תחבורה באירופה וצפון אמריקה

שיקאגו ונורסונדבי, דנמרק, 17 באוקטובר 2018, (BUSINESS WIRE):

project44 (p44) ו-Gatehouse Logistics הודיעו היום במשותף על התקשרותן בהסכם בלעדי רב לאומי שיאפשר גישה מאובטחת ומורשית לרשת הראות הגדולה ביותר בצפון אמריקה ואירופה, ובסופו של דבר, יאיץ את היכולת של שתי ספקיות הטכנולוגיות לספק פתרונות ראות באופני תחבורה ואזורים ג"ג רבים.

ראות על שרשרת האספקה מקצה לקצה קריטית לארגונים גלובליים מורכבים שרוצים לעקוב אחרי פעילות גלובלית, להגביר יעילות ולשפר את חוויית הלקוח הכוללת. השותפות הרב לאומית הראשונה מסוגה הזאת מאפשרת ראות על תהליכי תחבורה חשובים, ומבטיחה שארגונים גלובליים יראו באופן מדויק את כל האירועים בשרשרת האספקה שלהם ויגיבו להם באופן פעיל "במהירות המחשבה".

מנכ"ל Gatehouse Logistics ג'ספר בנייק אמר: "project44 ו-Gatehouse Logistics דוגלות בחשיבות של נתונים מדויקים כבר שנים. שיתוף הפעולה הזה עולה בקנה אחד עם הבטחת הליבה של שתי החברות לספק את מנוע הנראות הגלובלית הכי מקיף שמופעל רק באמצעות מידע מאובטח, באיכות גבוהה ובזמן אמת".

מאז 1992 Gatehouse Logistics מובילה בשיתוף נתונים מאובטח לאורך שרשרת האספקה, ומביאה באמצעותו ראות מאוד נחוצה על לוגיסטיקה נכנסת ויוצאת. ghTrack הוא שירות שיתוף נתונים תואם GDPR, ניטרלי שלא תלוי בחומרה שמאפשר ל-Gatehouse Logistics לבנות את הרשת הגדולה ביותר של מערכות טלמטיקה ברחבי אירופה. באופן דומה, project44 הפכה במהירות למובילה בראות מתקדמת צפון אמריקנית על ידי בניית הרשת הכי גדולה וכוללת של ספקי קיבולת שמחוברים באמצעות ELD, טלמטיקה, חיבורי API ישירים, מעקב ללא יישומים או יישומי סמארטפון.

באמצעות השותפות הזאת, ללקוחות של project44 ו-Gatehouse Logistics יש עכשיו גישה מיידית ומאפשרת פעולה לרשת של 175,000 מובילים רב לאומיים -- 90,000 ספקי קיבולת בצפון אמריקה ו-85,000 באירופה. גם תהליכי ההתקנה הואצו כדי להבטיח הצטרפות מהירה וחלקה לכל הלקוחות וזמן לערך מהיר.

"ראות היא היוזמה מספר אחת בשרשרת האספקה. ראינו מספר שיא של חברות צפון אמריקניות ואירופיות שמשקיעות בפלטפורמות של ראות בזמן אמת לשימוש כעצמאיות או עם TMS, CRM, WMS או ERP", אמר מייסד ומנכ"ל project44 ג'ף מקנדלס. "השותפות הזאת מאיצה את המהירות שבה יצרנים, קמעונאים, ספקי מסחר אלקטרוני, מפיצים, מעבירי מטענים וספקי לוגיסטיקה חיצוניים יכולים לממש בהצלחה את היתרונות של ראות מקצה לקצה על ידי עבודה עם ספק ראות יחיד לכל המשלוחים ללא קשר למיקום הג"ג".

למידע נוסף על השותפות הבלעדית הזאת או כדי לתאם הדגמה, בקרו בבקשה באתר https://get.project44.com/ghl-partnership/. מנהלים בכירים מ-project44 ו-Gatehouse Logistics ישתתפו בכנס הבינ"ל ה-35 של שרשרת האספקה בברלין (17-19 באוקטובר 2018) שמארח BVL. עורכים שמשתתפים בכנס של BVL מוזמנים לקבלת פנים ב-Gartenlounge II בשעה 14:00 ב-17 באוקטובר לתדרוך בלעדי.

אודות project44:

project44 היא פלטפורמת הראות המתקדמת המובילה בעולם עבור שולחים וחברות לוגיסטיקה חיצוניות. project44 מחברת, מבצעת אוטומציה ומספקת ראות על תהליכי תחבורה חשובים כדי להאיץ תובנות ולקצר את הזמן שלוקח להפוך את התובנות האלה למעשים. על ידי ניצול הכוח של הפלטפורמה מבוססת הענן project44, ארגונים יכולים להגדיל את היעילות התפעולית, להפחית עלויות, לשפר את ביצועי ההובלה ולהעניק ללקוחותיהם חוויה יוצאת דופן דמויית אמזון. בהיותה מחוברת ליותר מ-175,000 מובילים בכל העולם ועם כיסוי מקיף לכל מכשירי ה-ELD והטלמטיקה שבשוק, project44 תומכת בכל אופני התחבורה וסוגי המשלוחים, כולל חבילות, הק"מ האחרון, פחות ממטען משאית, פחות ממטען משאית כמותי, מטען משאית, רכבת, הובלה משולבת וים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרwww.project44.com.

אודות GateHouse Logistics A/S:

Gatehouse Logistics היא בעלי המותג ghTrack, שירות שיתוף נתונים מבוסס ענן ניטרלי מבחינת חברה ועצמאי שמוביל את האופן שבו משתפים באופן מאובטח נתונים קריטיים לעסק לאורך כל שרשרת האספקה. הוא גם הבסיס המושלם לתעשיות חכמות מתפתחות כולל פיתוחי האינטרנט של הדברים. ghTrack מביא ראות מקצה לקצה בזמן אמת שרוצים אותה זמן רב לכל בעלי העניין בשרשרת האספקה. הוא מצרף נתוני מיקום וחיישנים מכל אופני התחבורה ומציג אותם כזרם נתונים מאוחד והגיוני אחד שניתן לשילוב פשוט בכל מערכת עסקית. ghTrack הוא שירות שיתוף הנתונים המאובטח ותואם GDPR שבשימוש הכי נרחב באירופה. בקרו: www.ghTrack.com.

אנשי קשר

ליצירת קשר בצפון אמריקה:
project44
Ally Lynch, VP Marketing
Phone: 1-312-300-4899
Email: [email protected]
או
ליצירת קשר באירופה:
GateHouse Logistics
Mette Lilkær, Strategic Sales & Marketing Manager
Landline: + 45 7020 1909. Mobile + 45 2920 2383
Email: [email protected]

מקור: project44

גלריית מולטימדיה חכמה

 

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20181017005211/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI