דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Gainsight® רוכשת את אפטרינסיק כדי לאפשר הגדלת מוצרים בעסקים של מנויים
Gainsight® רוכשת את אפטרינסיק כדי לאפשר הגדלת מוצרים בעסקים של מנויים
חיים נוי 24/10/18 |  צפיות: 2357
Gainsight® רוכשת את אפטרינסיק כדי לאפשר הגדלת מוצרים בעסקים של מנויים

סן פרנסיסקו, 22 באוקטובר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

צוותי הצלחת הלקוח והמוצר הם "המכירות ושיווק החדש"  בעידן הלקוח

GainsightTM, חברת הצלחת הלקוחות, הודיעה היום שחתמה על הסכם סופי לרכישת Aptrinsic, אפטרינסיק, חברה פרטית שבסיסה בסן מטאו, קליפורניה, ותל אביב, ישראל. אפטרינסיק היא פתרון צמיחה מונחה מוצרים שמספק ניתוחים חזקים ומעורבויות בתוך המוצר שמשמשים להגברת האימוץ, השימור וההגדלה בחברות B2B. הרכישה מחזקת את היכולת של גיינסייט לעזור לעסקים של מנויים למקסם צמיחה בעידן הלקוח על ידי איחוד הפעילות של צוותי הצלחת הלקוח וניהול המוצר.

"בשש השנים האחרונות, הייתה לגיינסייט משימה לבסס את הצלחת הלקוח כגורם העיקרי של צמיחה בת קיימא אצל עסקים של מנויים. אבל, בגלל האופי המחובר של פתרונות תוכנה כשירות וההזדמנויות שהם מאפשרים להבין טוב יותר את הלקוחות וליצור מעורבות איתם, הדבר האסטרטגי הכי גדול שלקוחותינו מבקשים הוא תיאום רב יותר עם צוות המוצר", אמר ניק מהטה, מנהל העסקים הראשי של גיינסייט. "הרכישה הזאת תאפשר לנו לספק פלטפורמה אחת לצוותי הצלחת הלקוח והמוצר כדי לבנות ולהתקין ביחד מוצרים שלא רק נהנים מאימוץ ושימור טובים, אלא גם מפיקים את התוצאות העסקיות שלקוחותיהם רוצים".

"כשחברות מבשילות, יש להן הזדמנות לשנות באופן יסודי את אופן היצירה וההספקה של תוכנה", אמר מיקי אלון, מנהל העסקים הראשי של אפטרינסיק. "מנהלי מוצר צריכים כלים כדי לבנות, לחלק לקטעים ולבצע ניסויים ביישומים שלהם על ידי מעורבות של המשתמשים שלהם, אבל הם גם צריכים תיאום עם הצלחת הלקוח כדי לקבל את מלוא ההקשר והראות על התוצאות שהלקוחות משיגים, וגם להעביר את התובנות של עצמם לאלה שבחזית. אנחנו שמחים להצטרף לגיינסייט כדי להשיג במלואו את החזון שלנו לעזור ללקוחותינו להשיג צמיחה מהירה של עסקיהם".

הצלחת הלקוח והמוצר: עידן חדש להגדלת מנויים

במודלים העסקיים הוותיקים, הצמיחה הייתה רק עניין של רכישת לקוחות וצוותי המכירות ושיווק היו הגורמים המניעים. היות שקוני B2B בדרך כלל עשו 57% מהדרך להחלטת הקנייה לפני המעורבות הפעילה עם המכירות (גרטנר), ו-67% מהמסע של הקונים נעשה עכשיו באופן דיגיטלי (Sirius Decisions), זה היה בלתי נמנע שפלטפורמות מכירות ושיווק ייפגשו כדי למטב את הצמיחה באמצעות רכישה. צוותי מכירות רצו להבין את התנהגות הלקוחות הפוטנציאלים, להגביר את המעורבות שלהם באמצעות קמפייני טיפוח מונחי שיווק ולהשפיע על העדיפויות בשיווק. השיווק התעניינו בהגדלת כמות הלידים, ללמוד מהלקוחות הפוטנציאליים ולחזור על קמפיינים במהירות.

אבל מודלים עסקיים של מנויים והשינוי הדיגיטלי הכניסו את "עידן הלקוח", שבו ללקוחות יש יותר כוח, ויש הכרח לספק ערך לאורך כל מחזור החיים של הלקוח. בעידן החדש הזה, מנוף צמיחה חזק הגיע מצוותי הצלחת הלקוח, שמשתמשים בטכנולוגיה מתוחכמת כדי לטפל באופן פרואקטיבי בסיכונים וההזדמנויות של הלקוח כדי להגדיל את שימור והגדלת הלקוחות.

אבל במוצרים דיגיטליים, תובנות לקוח ומעורבויות מותאמות אישית קורות בתוך המוצר עצמו, והופכות את המוצר לערוץ קריטי להגעה אל הלקוחות. לכן, כמו בקשרי המכירות והשיווק המסורתיים, צוותי הצלחת הלקוח והמוצר חייבים עכשיו לעבוד יחד כדי לספק את החוויות והתוצאות שנחוצות כדי לגרום להגדלת הלקוחות.

פלטפורמות המכירות והשיווק מוזגו, אבל זה לא קרה עם הטכנולוגיות של הצלחת הלקוח והמוצר -- עד עכשיו. באמצעות הרכישה של אפטרינסיק, גיינסייט מכניסה עידן חדש של צמיחה לעסקים של מנויים כשצוותי הצלחת הלקוח והמוצר במרכז.

יכולות חדשות נוספו לפלטפורמת הצלחת הלקוח של גיינסייט

כדי לאפשר לצוותי הצלחת הלקוח והמוצר לעבוד באופן יותר קרוב, וגם ללכד את שאר החברה סביב המשימה של הנעת הצלחת הלקוח, נחוץ פתרון מסוג חדש. עם ההוספה של אפטרינסיק, גיינסייט הרחיבה את סט היכולות שלה לעזור לחברות לשמר ולהגדיל את הלקוחות שלהן.
היכולות החדשות הן:

  • ניתוחימוצרים: החברות יכולות עכשיו לנתח מגמות שימוש בתכונות ופונקציות מכל זוויתולגלות אלה מהן גורמות לשימור והגדלה תוך שימוש בניתוחים של שימור חבורות,משפכים, ביצועי תכונות ופונקציות ומסעות.
  • מעורבויותמותאמות אישית בתוך היישום: חברות יכולות עכשיו לתרגם תובנות מוצר לפעולהבאמצעות מעורבויות מותאמות אישית בתוך היישום כדי לגרום למשתמשים רגעי"אה-הה" במוצר.
  • משובבתוך היישום: חברות יכולות עכשיו להציג סקרים למשתמשים ישירות בתוך המוצר כדילהבין למה יש ערך עבורם ולמה אין.

"מנהלי הצלחת הלקוח רוצים ראות טובה יותר על אימוץ מוצרים כדי להשפיע על מפת הדרכים של המוצר ולהגדיל ולהפוך לאוטומטית את הצלחת הלקוח בתוך המוצר. בה בעת, צוותי המוצר רוצים להבטיח שבאמת משתמשים בתכונות והפונקציות שהם מפתחים, שהם אוספים מספיק נתונים כדי לתעדף את מפת הדרכים ושהם משפיעים", אמרה אליסון פיקנס, מנהלת התפעול הראשית של גיינסייט. "יש לגיינסייט הזדמנות ייחודית להפגיש את שני העולמות האלה. אנחנו שמחים לקבל את אפטרינסיק למשפחת גיינסייט".

כחלק מהמחויבות המתמשכת של גיינסייט לפתח סביבת שותפים נרחבת של פתרונות, החברה תמשיך להשתלב עם פתרונות ניתוחים ומעורבות, כמו Google Analytics, MixPanel, Segment, Pendo, WalkMe, UserIQ ועוד.

למידע נוסף על הרכישה של גיינסייט, תקראו את הפוסט הזה בבלוג שכתב מנכ"ל גיינסייט ניק מהטה. למידע נוסף על אפטרינסיק, תלחצו כאן כדי להתחיל ניסיון חינם.

אודות גיינסייט: GainsightTM היא פלטפורמת הצלחת הלקוחות שעוזרת לעסקים לשמר ולהגדיל לקוחות. הפתרון המוביל בענף מספק תובנות וניתוחים רבי ערך על לקוחות באמצעות מבט מרכזי על מצב הלקוחות, בונה מסעות לקוחות מונחי תוצאות ועוזר להוכיח את ההשפעה של ארגוני הצלחת הלקוח בעסקים. חברות שמשתמשות בגיינסייט מגדילות את השימור נטו בעד 33 אחוזים. באתר www.gainsight.com תמצאו מידע נוסף איך חברות מובילות כמו אדובי, בוקס, GE Digital ו-Workday משתמשות בגיינסייט להגדלת  שימור, הגדלה ותמיכה.

התקשרו עם גיינסייט:
טוויטר: www.twitter.com/GainsightHQ
לינקדאין: www.linkedin.com/company/gainsight/
פייסבוק: www.facebook.com/Gainsight
אינסטגרם: www.instagram.com/gainsight

ליצירת קשר:
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI