דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים נייר העמדה שחייבים לקרוא Making Money With Network Slicing הגיע למדפים
נייר העמדה שחייבים לקרוא Making Money With Network Slicing הגיע למדפים
חיים נוי 24/10/18 |  צפיות: 2486
נייר העמדה שחייבים לקרוא Making Money With Network Slicing הגיע למדפים המובילה בפריסה לפרוסות של רשתות קלאודסטריט מציגה את ההזדמנויות העצומות של המודל העסקי לסלולר החדש והמבטיח הזה

אספואו, פינלנד, וברלין, גרמניה, 23 באוקטובר 2018 (GLOBE NEWSWIRE) :

Cloudstreet, "חברת הפריסה לפרוסות של רשתות", שמחה להודיע על הפרסום של נייר העמדה המקצועי האחרון שלה "Making Money with Network Slicing".. במבט עסקי, נייר העמדה על הפרקטיקה שם את הפריסה לפרוסות במרכז השינוי שמתחולל עכשיו בתעשיית הסלולר. תוך התמקדות במודלים פרקטיים ומוכנים לשוק, המחברים פורמים את התפיסות המוטעות על פריסה לפרוסות של רשתות, וחוקרים את הפוטנציאל שלה לשבש את המבוי הסתום התרבותי והעסקי שמעכב את הצמיחה.

יותר דרך חדשה לעשות עסקים מאשר טכנולוגיה, הפריסה לפרוסות של רשתות עלתה במהירות מסתם באזוורד לסעיף בתקציב, כשמפעילי סלולר התארגנו מחדש לקראת ההזדמנויות שיבואו.

"משבשת מיסודה, היא תיצור סביבות עסקיות חדשות לתמיכה בדרישות ייחודיות ומתפתחות שנוגעות פשוטו כמשמעו בכל מגזר תעשייה ופלח שוק. כמו כל התפתחות, היא תתחיל בקטן ואז תגדל באופן אקספוננציאלי כשהביקוש יגדל והפרקטיקה תשתכלל יותר. התשואות הכספיות יגיעו במהרה ויהפכו תוך זמן קצר ליוצרות הכנסות ליבתיות בשורה העליונה".

המחקר מציג כמה דוגמאות עם ערך גבוה וחסמים נמוכים כולל רשתות אלחוטיות קבועות, LTE פרטי, משחקים בסלולר ותוכן חי שיוצרים משתמשים, ואלה רק כמה דוגמאות, ומשרטט נתיב ידידותי לחברות התקשורת עבור הפריסה לפרוסות של רשתות הדור הרביעי של היום, ואסטרטגיה משכנעת לשמירה על התחרותיות בשוק של הדור החמישי שמובטח שיהיה מאוד תחרותי.

"אין ספק שחברות התקשורת צריכות להוביל ולהתחיל את התהליך של שינוי העסק שלהן היום", אמר מיקה סקרפ, מנכ"ל ומייסד קלאודסטריט. "הדור הבא של התקשורת הוא לא רק עניין של שיפורים במהירות וההשהיה. אלה לא טיעונים משכנעים לכשעצמם, אבל אמינות היא כן", הוא מוסיף. "יש ציפיות עצומות מרשתות סלולר, הרבה מעבר למה שאנטנות ותחומי תדרים חדשים יכולים לתת להן מענה לבדם. ברגע שחברות התקשורת יעברו ממאמץ מיטבי לאיכות חוויה דיפרנציאלית ומודלים עסקיים מבוססי הסכמי רמת שירות, הדור הבא של הסלולר יתחיל באמת".

לרגל פרסום נייר העמדה, מיקה סקרפ יציג מצגת נלווית בפורום העולמי של הפס הרחב, פסגת הפריסה לפרוסות של רשתות, בברלין ביום שלישי 23 באוקטובר 2018.

חברת האנליסטים ארתור ד. ליטל טוענת שאם חברות התקשורת יענו על הדרישות האלה, הן יכולות לצפות לגידול של 34% בהכנסות עד 2026. זה זינוק גדול לעומת הגידול השנתי הממוצע של היום שהוא בסביבות 1%. אבל כפי שמציין נייר העמדה, מתן מענה לצרכים הייחודיים של פלחי שוק רבים, במיוחד בתעשייה 4.0, משמעו להיות מוכנים מבחינת קריטיות, ולנצל את הכוח של פריסה לפרוסות של רשתות כדי לספק משאבים ייעודיים וירטואליים ללקוחות מכל הסוגים. והמתכון המיוחד הזה, טוענים המחברים, הוא זה שתהיה לו השפעה משבשת חיובית.

"מחזורי הגעה לשוק המסורתיים יואצו, הקשרים של המפעילים הסלולריים עם ארגונים, מימשל ועסקים קטנים יהפכו ליותר אסטרטגיים, רשתות יהפכו ליותר יעילות, הקצאת המשאבים תהיה יותר הגיונית וההשקעות העכשוויות והעתידיות בקיבולת יציגו תשואה גדולה יותר באופן דרמטי".

על סמך שנים של ניסיון כראשונה שהתקינה יכולת פריסה לפרוסות של רשתות מוכנה לשוק, וגם כמה מה-PoCs הכי מתקדמים, כולל הדגמה של פריסה לפרוסות של רשתות מקצה לקצה ב-TIP Summit 18 האחרונה של Telecom Infra Project בלונדון, קלאודסטריט מספקת תובנות מפתח מקבוצות פונקציונליות, כדי לצייר תמונה ברורה של הפונקציה המבטיחה הזאת של רשתות סלולר שבקרוב תגדיר אותן.

קוראים שמתעניינים בנייר העמדה יכולים לבקר באתר של קלאודסטריט לקבלת גרסה מקוונת או ניתנת להדפסה. כל מפעיל סלולרי שמעוניין בפגישת ייעוץ עם קלאודסטריט על איך פריסה לפרוסות של רשתות יכולה לעזור לו להשיג את היעדים עסקיים שלו מוזמן לפנות אלינו לכתובת [email protected]

אודות קלאודסטריט

קלאודסטריט הפינית היא חדשנית בפריסה לפרוסות של רשתות עם פטנטים בארה"ב ובאיחוד האירופי שמוקדשת לביצוע מהפיכה בחוויית הסלולר, העצמת הבחירה של המשתמש והפקת הכנסות חדשות למפעילי רשתות סלולר. תוך ניצול העוצמה של רשתות מוגדרות תוכנה ווירטואליזציה של תפקוד הרשת (SDN/NFV), קלאודסטריט מספקת את פלטפורמת הפריסה לפרוסות של רשתות בדרגת חברות תקשורת הראשונה בעולם שנמצאת בשוק. על ידי התאמת איכות החוויה לביקוש ולהקשר של המשתמש, קלאודסטריט מספקת פרוסות מודעות ליישום לכל מקרה שימוש עם  ביצועים מובטחים בהסכם רמת שירות מבחינת קיבולת, השהיה וקצב העברה. קלאודסטריט זכתה במענק Horizon 2020 של האיחוד האירופי ובתואר פתרון הקישוריות הטוב ביותר (WCA16), והפלטפורמה מפחיתת העלויות ויוצרת ההכנסות שלה ניתנת להתקנה ברשתות הדור הרביעי של היום לכל מקרה שימוש חזוי של פריסה לפרוסות ברשתות הדור החמישי. למידע נוסף, בקרו אותנו באתר www.cloudstreet.co.

Brendan Tully Walsh
Cloudstreet
(514) 802-6099
[email protected]
 
7406800 Cloudstreet_H.docx

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI