דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Amazon Web Services תפתח מרכזי נתונים בדרום אפריקה
Amazon Web Services תפתח מרכזי נתונים בדרום אפריקה
חיים נוי 28/10/18 |  צפיות: 2545
Amazon Web Services תפתח מרכזי נתונים בדרום אפריקה

אזור תשתיות חדש של AWS במחצית הראשונה של 2020 יאפשר ללקוחות להריץ עומסי עבודה בדרום אפריקה ולשרת משתמשי קצה ברחבי היבשת האפריקנית עם השהיה נמוכה אפילו יותר

סיאטל, 25 באוקטובר 2018, (BUSINESS WIRE):

Amazon Web Services, Inc. (AWS), חברה של Amazon.com (NASDAQ: AMZN), הודיעה היום שתפתח אזור תשתיות בדרום אפריקה במחצית הראשונה של 2020. אזור AWS אפריקה (קייפטאון) החדש יכלול שלושה Availability Zones. כיום AWS מספקת 55 Availability Zones ב-19 אזורי תשתיות בכל העולם, עם עוד 12 Availability Zones בארבעה אזורי AWS בבחריין, אזור המינהל המיוחד הונג קונג, שוודיה ואזור GovCloud שני בארה"ב שצפויים להתחיל לפעול בחודשים הקרובים. למידע נוסף על התשתית הגלובלית של AWS, בקרו בבקשה באתר https://aws.amazon.com/about-aws/global-infrastructure/.

"אחרי שבנינו את הגרסה המקורית של Amazon EC2 במרכז הפיתוח שלנו בקייפטאון לפני 14 שנים, וכשאלפי חברות אפריקניות משתמשות ב-AWS כבר שנים, יכולנו להיות עדים ממקור ראשון לכישרון הטכני והפוטנציאל באפריקה", אמר אנדי ג'אסי, מנכ"ל, Amazon Web Services, Inc.. "לטכנולוגיה יש את ההזדמנות לשנות חיים וכלכלות ברחבי אפריקה ואנחנו נרגשים ש-AWS והענן הם חלק משמעותי מהשינוי הזה".

האזור החדש הוא האחרון בסדרה של השקעות של AWS בדרום אפריקה. ב-2004 אמזון פתחה מרכז פיתוח בקייפטאון שמתמקד בבניית טכנולוגיות רשת חלוציות, תוכנות מהדור הבא לתמיכת לקוחות והטכנולוגיה שמאחורי Amazon EC2. AWS גם בנתה כמה צוותים מקומיים כולל מנהלי לקוחות, נציגי שירות לקוחות, מנהלי שותפים, ארכיטקטים של פתרונות ועוד כדי לעזור ללקוחות מכל גודל כשהם עוברים לענן. ב-2015 AWS פתחה משרד ביוהנסבורג וב-2017 הביאה את הרשת הגלובלית של אמזון לאפריקה באמצעות AWS Direct Connect. במאי 2018 AWS המשיכה להשקיע בדרום אפריקה, והשיקה נקודות נוכחות של תשתית בקייפטאון ויוהנסבורג שהביאו את Amazon CloudFront, Amazon Route 53, AWS Shield ו-AWS WAF ליבשת ונוספו ל-138 נקודות הנוכחות שיש ל-AWS ברחבי העולם.

התוספת של אזור AWS אפריקה (קייפטאון) יאפשר לארגונים לספק השהיה קצרה יותר למשתמשי קצה ברחבי אפריקה שמדרום לסהרה ויאפשר ליותר ארגונים אפריקנים לנצל טכנולוגיות מתקדמות כגון בינה מלאכותית, למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, שירותי סלולר ועוד כדי להניע את החדשנות. לקוחות AWS מקומיים גם יוכלו לאחסן את הנתונים שלהם בדרום אפריקה עם ביטחון שהתוכן שלהם לא יעבור בלי הסכמה, ומי שרוצה לציית לחוק ההגנה על מידע אישי (POPIA) המתקרב תהיה לו גישה לתשתית מאובטחת שעומדת בכל תקני הציות הבינ"ל הכי מחמירים.

ארגונים אפריקנים כבר עוברים ל-AWS

ארגונים ברחבי היבשת האפריקנית מעבירים יותר ויותר את היישומים שלהם ל-AWS. ארגונים כגון Absa, Investec, MedScheme, MiX Telematics, Old Mutual, Pick n Pay, Standard Bank, Travelstart ורבים אחרים משתמשים ב-AWS כדי לחסוך בעלויות, להאיץ חדשנות ולהאיץ את ההגעה לשוק. הזנקים אפריקנים שבוחרים ב-AWS כבסיס לעסק שלהם כוללים את:

Aerobotics, Apex Innovation, Asoriba, BusinessOptics, ColonyHQ, Custos Media, DPO PayGate, EMS Invirotel, Entersekt, graylink, HealthQ, JourneyApps, JUMO, Luno, Mukuru, NicheStreem, Parcelninja, Simfy Africa, Zanibal, Zapper, Zoona.

המגזר הציבורי באפריקה, כולל חוקרים, מוזיאונים וארגוני מדעי הבריאות, בוחרים אף הם ב-AWS. לדוגמה, המוזיאונים הלאומיים של קניה (NMK) משתמשים ב-AWS לביצוע דיגיטציה של הפריטים הכי יקרים ובעלי ערך שלהם, המהווים את אחד האוספים הגדולים ביותר של ארכיאולוגיה וחקר מאובנים בעולם.

Absa, אחד הבנקים הכי גדולים וחדשניים באפריקה, מקדם בברכה את החדשות על אזור AWS. "AWS היא ספקית הענן העיקרית של Absa בשלוש השנים האחרונות. קיצור ההשהיות שילווה את ההתרחבות שלה לדרום אפריקה תאפשר לנו להגדיל עוד את צריכת הענן שלנו", אמר אנדי בייקר, מנהל מערכות המידע ב-Absa. "אנחנו כבר לא מתקינים יותר חומרה לפי הזמנה, אחסון SAN או פתרונות מסדי נתונים קנייניים יקרים. במקום זאת, מחסנית הטכנולוגיות החדשה שלנו משתמשת בתוכנת קוד פתוח זולה, אוטומטית במלואה ומחולקת למחיצות באופן לוגי, עם אבטחה וניטור יישומים בזמן אמת. ההיסטוריה של AWS בהספקת שירותים מוכנים לארגון ומאושרים על ידי הרגולטורים בדרום אפריקה ל-Absa נתנה לנו ביטחון להתקין שירותים שמיועדים להפחית עוד את העלויות התפעוליות שלנו ולשפר את פרופיל סיכוני הסייבר".

עסק דרום אפריקני ידוע אחר שמשתמש ב-AWS לעומסי העבודה הקריטיים שלו הוא MiX Telematics, ספקית גלובלית של שירותי ופתרונות ניהול ציים, בטיחות נהגים ושירותי מעקב רכב. "התחלנו לעבוד עם AWS ב-2015 והחלטנו "ללכת על כל הקופה", כולל העברת המחסנית המלאה של ניהול נכסי הצי והמובייל שלנו ל-AWS וסגירת מרכזי הנתונים באתר הפיזי שלנו על פני תקופה של 18 חודשים", אמרה קתרין לואיס, סגנית נשיא ביצועית (טכנולוגיה) ב-MiX Telematics. "באמצעות המעבר ל-AWS, הצלחנו להאיץ חדשנות ולהגביר את אמינות המערכת, תוך קיצור זמן ההכנסה של רעיונות חדשים לפרודקשן מחודשים לדקות. אנחנו כבר משתמשים ב-AWS בעולם באירלנד, אוסטרליה וארה"ב, אבל אזור תשתיות של AWS באפריקה יאיץ את החדשנות שלנו אפילו יותר, ישפר את השירות שלנו ובסופו של דבר יפחית את העלויות של תמיכה ביותר מ-700,000 כלי הרכב שלנו. אנחנו גם בתהליך של העברת יותר מ-7,000 מסדי נתונים יקרים Microsoft SQL Server ל-Amazon Aurora ו-Amazon RDS PostgreSQL, ואימוץ טכנולוגיות חדשות כגון שירותי הבינה המלאכותית ולמידת מכונה של AWS, כדי שיעזרו לנו לנהל בצורה חכמה יותר את יעילות הרכב, לשפר את בטיחות הנהגים ובסופו של דבר לתת ללקוחות שלנו יותר ערך".

Pick n Pay היא אחת הקמעונאיות הכי גדולות באפריקה, עם יותר מ-80,000 עובדים ב-1,560 חנויות, והיא מעבירה את מערכות המסחר האלקטרוני וניתוח הנתונים שלה ל-AWS. "על ידי ההעברה של המסחר האלקטרוני ויישום לקוחות הסלולר שלנו ל-AWS, ממודל השירותים המנוהלים הקודם שלנו, אנחנו מעריכים שחסכנו משמעותית בעלות הבעלות הכוללת שלנו בשנה האחרונה", אמר כריס שורט, מנהל כללי של שירותי המידע, Pick n Pay. "הקשרים, הביצועים, האמינות והחיסכון בעלויות היו חיוביים וגרמו לנו להעביר את מערכות ה-SAP Business Warehouse שלנו למופעים מאושרים של AWS X1. הבחירה ב-AWS מדגישה את החשיבה המובחנת של הענן תחילה שהיא מביאה לנו בניגוד לספקי שירות יותר מסורתיים ופחות גמישים. הגודל, האבטחה, המהירות והאופי שממוקד בלקוחות של AWS הוא משהו שהתרגלנו אליו ואנחנו מצפים להרחיב את השימוש שלנו בשירותים שלה כשאזור דרום אפריקה יהפוך למציאות".

בתחום חברות ההזנק, Entersekt, חברת אימות ואבטחת יישומי סלולר, מנצלת את המדרגיות של AWS כדי לתמוך בארגוני שירותים פיננסיים בעלי שם עולמי בכללם Absa, Capitec Bank, Swisscard ועוד. החברה משתמשת ב-AWS כדי לשלוח נתונים מוצפנים במלואם מסביבות באתר הפיזי של לקוחות הבנקאות שלה לענן. רמת האבטחה הגבוהה הזאת עוזרת ללקוחות של Entersekt ב-45 מדינות לאבטח יותר מ-150 מיליון תנועות בחודש, ולהפחית דרמטית את שיעורי ההונאות בבנקאות ובתשלומים מקוונים וסלולריים. "כחברה שהמטה שלה בדרום אפריקה ולקוחה ותיקה, אנחנו גאים להיות בין הראשונים לברך על החדשות של אזור AWS", אמר שאלק נולטה, מנכ"ל Entersekt. "הלקוחות שלנו הם מוסדות פיננסיים גדולים שעבורם אפילו השבתה של דקות לא מתקבלת על הדעת. יש אצלם עליות פתאומיות גדולות בכמות התנועות במהלך החודש ו-AWS מספקת את הגמישות והזמינות שדרושות להם, מבלי שיצטרכו לבנות, להפעיל ולהגן על מערכת מסוג זה בעצמם. AWS הבטיחה רמות שירות מאוד גבוהות אפילו כשהתנועות המשיכו להכפיל את עצמן כל שישה חודשים. אזור תשתיות של AWS בדרום אפריקה הוא חדשות נהדרות ומציע למוסדות הפיננסיים הדרום אפריקנים שליטה והגנה מקומיות על הנתונים עם יותר ביצועי מערכת ופחות השהיה".

חברת הזנק אחרת שמשתמשת ב-AWS כדי להאיץ את עבודתה היא Hyrax Biosciences שבסיסה בדרום אפריקה. Hyrax Biosciences, שמקורה במכון הביו אינפורמטיקה הלאומי של דרום אפריקה באוניברסיטה של הכף המערבית, פיתחה טכנולוגיה ב-AWS בשם Exatype שבודקת במהירות ובדיוק את העמידות לתרופות HIV ושחפת. "כשפיתחנו את Exatype, באופן טבעי פנינו ל-AWS כי היא מאפשרת לנו לספק לחולים תוצאות מאובטחות, בזמן ואמינות. ידענו שבאמצעות היכולת להגדיל במהירות את הטכנולוגיה שלנו ב-AWS, לפתרון שלנו יש פוטנציאל להשפיע על חייהם של מיליוני אנשים", אמר פרופסור סיימון טראברס, מייסד שותף ומנכ"ל Hyrax Biosciences. "כיום 10 אחוז מהחולים שמקבלים טיפול שמדכא את פעילות הרטרו-ווירוס HIV לא מגיבים לתרופות שניתנות להם בגלל עמידות לתרופות. מערכת Exatype פותרת את הבעיה הזאת בכך שהיא מראה לקלינאים איזה תרופות יהיו הכי יעילות לכל מטופל פרטני כדי להגביר את התגובה שלהם ולשפר את הטיפול. באופן מסורתי, העלות של ביצוע בדיקת עמידות אחת יכולה להגיע ל-$300 עד $500. כעת, הודות ל-AWS, Exatype יכולה לעשות זאת בחלק קטן מהעלות. HIV עדיין פוגע במיליוני אנשים, כך שהידיעה שאזור AWS מגיע לדרום אפריקה היא חדשות מצוינות כי זה יעזור לנו להאיץ את המחקר ולהתקדם בעוד צעד להבטיח שכל האנשים עם HIV חיובי יקבלו את תקן הטיפול שהם צריכים".

ל-AWS גם יש סביבה נמרצת בדרום אפריקה, כולל שותפים ברשת השותפים של AWS (APN) שבנו פרקטיקות ענן ופתרונות טכנולוגיים חדשניים ב-AWS. שותפי הייעוץ והטכנולוגיה של APN בדרום אפריקה שעוזרים ללקוחות לעבור לענן כוללים את Autumn Leaf, BBD, Dimension Data, EOH, First Distribution, Silicon Overdrive, Servol Software, Symbiotics, Synthesis Software Technologies ואחרים. לרשימה מלאה של החברים ברשת השותפים של AWS, בקרו בבקשה: https://aws.amazon.com/partners/.

AWS תומכת בפיתוח של דרום אפריקה

בנוסף לתמיכה בלקוחות הקיימים, AWS גם משקיעה בעתיד של קהילת הטכנולוגיה בדרום אפריקה, ונוטלת חלק בכמה פעילויות פילנתרופיות וצדקה. אמזון תומכת בארגונים כגון AfricaTeenGeeks, ארגון לא ממשלתי שמלמד ילדים לתכנת, Code4CT, ארגון צדקה שהוקם כדי להעצים ולתת השראה לנערות על ידי ציודן במיומנויות טכניות, DjangoGirls, שעורך לנשים היכרות עם תכנות, ו-GirlCode, שתומך בהעצמת נשים באמצעות טכנולוגיה. מהנדסים של אמזון עובדים עם ארגוני הצדקה האלה ועם אחרים כדי לתת הדרכה, מנטורינג ונקודות זיכוי של AWS. אמזון גם תומכת בארגון שלא למטרת רווח שמתמקד באפריקה World Reader על ידי תרומות של טכנולוגיית ענן ומכשירי קינדל מלאים בספרים אלקטרוניים, כדי להתמודד עם האנאלפביתיות באפריקה שמדרום לסהרה. בזכות התמיכה מאמזון, World Reader חילק יותר מ-27,000 קינדלים ב-396 בתי ספר ו-109 ספריות ב-16 מדינות אפריקניות.

בתחום החינוך AWS תומך ב- Explore Data Science Academyכדי ללמד תלמידים על מיומנויות ניתוח נתונים כדי ליצור את הדור הבא של מדעני נתונים באפריקה. AWS גם פועלת עם מוסדות להשכלה בדרום אפריקה, כגון אוניברסיטת קייפטאון ואוניברסיטת סטלנבוש, כדי לעזור להכשיר את הדור הבא של מקצועני ענן באמצעות AWS Educate. תוכנית אחרת למוסדות להשכלה גבוהה היא האקדמיה של AWS, שמספקת קורסים עם אישור של AWS לסטודנטים כדי שירכשו מיומנויות נדרשות במחשוב ענן. התוכנית כבר משכה את המוסדות האקדמיים החשובים של המדינה, כולל האוניברסיטה של קייפטאון, האוניברסיטה של יוהנסבורג והאוניברסיטה הטכנולוגית של דרבן.

כדי לעזור לפתח את הדור הבא של עסקים באפריקה, AWS פועלת עם קהילת הון הסיכון וגם עם מאיצים וחממות בדרום אפריקה כדי לספק משאבים להזנקים באמצעות תוכניות כמו AWS Activate. בקייפטאון AWS פועלת עם ארגונים כמו 4Di Capital, AngelHub Ventures, Crossfin, Knife Capital, LaunchLab, MTN Solution Space, Mzansi Commons ו-Silicon Cape וגם עם מרכזי עבודה משותפת כגון Workshop17, כדי להעניק הדרכה ומנטורינג וגם תמיכה טכנית ומשאבים כדי לעזור להזנקים אפריקנים להשיק את העסקים שלהם ולהפוך לגלובליים.

כדי לפתוח חשבון AWS כדי להתכונן לבואו של  אזור AWS אפריקה (קייפטאון), בקרו באתר aws.amazon.com.

אודות Amazon Web Services

כבר יותר מ-12 שנים, Amazon Web Services היא פלטפורמת הענן הכי מקיפה עם האימוץ הכי נרחב העולם. AWS מציעה יותר מ-125 שירותים עם מלוא התכונות של חישוב, אחסון, מסדי נתונים, רשתות, ניתוחים, למידת מכונה ובינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, מובייל, אבטחה, מציאות היברידית, וירטואלית ורבודה, מדיה, פיתוח יישומים, פריסה וניהול מ-55 Availability Zones (AZs) ב-18 אזורים ג"ג ואזור מקומי אחד ברחבי העולם, בארה"ב, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הודו, אירלנד, יפן, קוריאה, סינגפור ובריטניה. מיליוני לקוחות פעילים ברחבי העולם סומכים על השירותים של AWS -- כולל ההזנקים שצומחים הכי מהר, הארגונים הגדולים ביותר וסוכנויות מימשל מובילות -- כדי להפעיל את התשתית שלהם, להפוך אותם ליותר גמישים וזריזים ולהפחית עלויות. למידע נוסף על AWS, בקרו בבקשה באתר aws.amazon.com.

אודות אמזון

את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. סקירות של לקוחות, רכישות בלחיצת כפתור אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/about ותעקבו אחרי @AmazonNews.

אנשי קשר

Amazon.com, Inc.
קו חם למדיה
[email protected]
www.amazon.com/pr

מקור: Amazon Web Services, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20181025005289/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI