דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Virgin Hyperloop One מודיעה על הנהלה חדשה שתתמוך במסחור והביצוע של מערכת ההייפרלופ הראשונה בעולם
Virgin Hyperloop One מודיעה על הנהלה חדשה שתתמוך במסחור והביצוע של מערכת ההייפרלופ הראשונה בעולם
חיים נוי 11/11/18 |  צפיות: 2291
Virgin Hyperloop One מודיעה על הנהלה חדשה שתתמוך במסחור והביצוע של מערכת ההייפרלופ הראשונה בעולם

חלוצת ההייפרלופ הגלובלית בוחרת בסולטן אחמד בין סולאיים ליושב ראש ובג'יי וולדר למנכ"ל כשהחברה מנצלת סבב מימון חדש כדי להתחיל בביצוע של הייפרלופ מפונה למומבאי

לוס אנג'לס, 8 בנובמבר 2018 (GLOBE NEWSWIRE):

Virgin Hyperloop One, החברה היחידה בעולם שפיתחה מערכת הייפרלופ בקנה מידה מלא, הודיעה היום שסולטן אחמד בין סולאיים, יו"ר הקבוצה והמנכ"ל של DP World, נבחר ליושב ראש החדש. ג'יי וולדר, שהוא אחד המנהלים המובילים בעולם בטכנולוגיה והסעת המונים, מונה למנכ"ל החדש שלה. מר וולדר גם יצטרף למועצת המנהלים של החברה.

הבחירה בהנהלה בכירה חדשה תאפשר ל-Virgin Hyperloop One לשנות את ההתמקדות שלה מהזנק טכנולוגי לחברת הסעת המונים החל בביצוע של מערכת ההייפרלופ הראשונה בעולם בין פונה ומומבאי. ההודעה באה אחרי ההודעה לאחרונה על סבב מימון חדש.

למר בין סולאיים יש יותר משלושים שנות ניסיון במגוון רחב של ענפים, והוא מביא הרבה ניסיון ניהולי למועצת המנהלים. אחרי המימון האחרון, DP World תהפוך למשקיעה הכי גדולה של Virgin Hyperloop One, בהכירה בערך של הייפרלופ לשנע לא רק נוסעים אלא גם מטענים רגישים במהירות של טיסה ועלות של משאית.

וולדר ניהל את מערכות התחבורה הכי גדולות ומורכבות בעולם, שימש יו"ר ומנכ"ל רשות התחבורה העירונית של ניו יורק, מנכ"ל MTR Corporation בהונג קונג ומנהל כללי של Transport for London. בתפקידו האחרון הוא ניהל את מוטיבייט, המובילה הגלובלית באופניים שיתופיים, לפני מכירתה לליפט. מר וולדר גם היה שותף במקינזי, שם ניהל את ענייני התשתיות הגלובליים של חברת הייעוץ המפורסמת.

"בהיכנסנו לשטח לא נודע בביצוע של מערכת הסעת המונים מסוג חדש לגמרי, אנחנו צריכים מנהל עם הבנה עמוקה בתחבורה ציבורית, ניסיון במימון תשתיות, היסטוריה של מסירת פרויקטים והצלחה בעבודה עם שותפים מהמגזר הממשלתי והפרטי", אמר סולטן בין סולאיים בהתייחסו לתוכנית חילופי האישים שההנהלה שעבדה עליה במשך חודשים. "לא יכולנו למצוא מועמד יותר אידיאלי מג'יי וולדר לשלב הבא בהתפתחות של החברה והצמיחה ההיסטורית של הענף החדש הזה".

"מיקדתי את הקריירה שלי בשימוש בטכנולוגיה לקידום החדשנות בתחבורה, כך שלא יכולתי לוותר על ההזדמנות לנהל את החברה שהיא חלוצת ההייפרלופ", אמר וולדר. "אני מצפה להצטרפות לחברה בתקופה הכל כך מלהיבה הזאת ולעבוד עם השותפים שלנו כדי לחולל מהפכה בפיתוח עירוני בר קיימא ובנסיעות".

החברה מתמקדת בפרויקט נוכחי גדול בהודו, שם הממשלה הכריזה לאחרונה על פרויקט ההייפרלופ פונה - מומבאי כפרויקט תשתיות ציבוריות, עם הקונסורציום הבינ"ל DP World ו-Virgin Hyperloop One כמציעי הפרויקט המקוריים. אם הממשלה בסופו של דבר תיתן לה זיכיון לפרויקט, החברה מצפה להתחיל את הבנייה של לולאת הניסוי של 11 ק"מ ב-2019. כשתושלם, ההייפרלופ יכול להפחית את זמן הנסיעה בין מומבאי ופונה מכארבע שעות ל-25 דקות.

סולטן בין סולאיים מחליף את סר ריצ'רד ברנסון, שהתפטר בחודש שעבר, ואילו מר וולדר יחליף את רון לויד, ששימש מנכ"ל במשך יותר משלוש שנים ועוזב אחרי שהוביל בהצלחה את החברה במהלך ההתרחבות הגדולה ביותר שלה כולל יצירת מערכת ההייפרלופ הראשונה והיחידה, צנרת פיתוח של פרויקטים בכל העולם וגיוס כסף רב. בתקופה הזאת, החברה צמחה ומיצבה את עצמה כמובילה בתחום ההייפרלופ. את המקום של סר ריצ'רד במועצת המנהלים ייקח פטריק מקול מחברת וירג'ין.

Ryan Kelly
Head of Marketing and Communications
Virgin Hyperloop One
Tel: +1-610-442-1896
 
7427831 Virgin Hyperloop_H.docx

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI