דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מועדון החופשות של Anantara מוסיף את עומאן אייר לחברות התעופה השותפות שלו במזרח התיכון
מועדון החופשות של Anantara מוסיף את עומאן אייר לחברות התעופה השותפות שלו במזרח התיכון
חיים נוי 12/12/18 |  צפיות: 2431
מועדון החופשות של Anantara מוסיף את עומאן אייר לחברות התעופה השותפות שלו במזרח התיכון

בנגקוק, תאילנד, 11 בדצמבר 2018 (GLOBE NEWSWIRE):

מועדון החופשות של Anantara, תוכנית הבעלות המשותפת של חופשות הראשונה במעלה באסיה, הוסיפה את עומאן אייר, חברת הדגל של עומאן, לרשימת השותפים שלה במזרח התיכון כדי לשפר את ההטבות שזמינות לבעלי הנקודות של מועדון החופשות של Anantara ולחברי סינבד של עומאן אייר.

החל מהיום, בעלי הנקודות של המועדון יכולים להמיר את הנקודות שלהם למיילים אוויר של סינבד, ואילו חברי סינבד יוכלו להרוויח מיילים של סינבד כשהם שוהים באתרי נופש נבחרים של מועדון החופשות של Anantara. השותפות החדשה הזאת מביאה גמישות רבה יותר לבעלי הנקודות של המועדון ומאפשרת לחברי סינבד של עומאן אייר יותר הזדמנויות להרוויח.

כשהם מזמינים שהיות במועדון החופשות של Anantara בפוקט ובנגקוק, חברי סינבד של עומאן אייר יקבלו הנחות של יותר מ-70%, ירוויחו 3,000 מייל וייהנו מהטבות נוספות. בהציעו אוסף בלעדי של אתרי נופש וסוויטות יוקרתיים לבעלות של חופשות, מועדון החופשות של Anantara הוא הבחירה האידיאלית לנוסעים מבחינים שמבקשים את הוודאות שבאיכות של מותג יוקרה והזדמנות לגלות את היעדים המובילים של אסיה.

בה בעת, לבעלי רמות בעלות יהלום ומעלה של מועדון החופשות של Anantara תוצע ההזדמנות להמיר את נקודות מועדון החופשות של Anantara שלהם למיילים סינבד של עומאן אייר, שיקנו להם גישה ליותר מ-35 יעדים בכל העולם. "כשטיסות ישירות לעומאן מוצעות מתאילנד, מלזיה וסין, באמצעות השותפות הזאת נוח יותר לבסיס הבעלות שלנו להשתמש בנקודות מועדון החופשות של Anantara שלהם כדי לגלות את המזרח התיכון או ליהנות משהות באתר הנופש החדש שלנו Royal Escape, Anantara Al Jabal Al Akhdar", אמר מאוריציו ביסיקי, מנהל התפעול הראשי של מועדון החופשות של Anantara.

אתר הנופש Anantara Al Jabal Al Akhdar, שנמצא על ההר הירוק האגדי רק שעתיים נסיעה ממוסקט, חושף נופי קניונים דרמטיים כאחד מהמלונות הכי גבוהים בעולם שלאחרונה הוכרז כזוכה הגלובלי בקטגוריית המלון החדש היוקרתי בפרסי נסיעות היוקרה העולמיים.

בעלי נקודות מועדון זכאים יוכלו להמיר את נקודות המועדון שלהם בשער של 1,000 נקודות מועדון החופשות של Anantara ל-2,500 מיילים סינבד של עומאן אייר.

עומאן אייר מצטרפת לתוכניות כמו המיילים האסיאתיים של קתאי פסיפיק, המיילים Royal Orchid Plus של תאי איירווייז והתוכניות Falconflyer של גאלף אייר שחברו למועדון החופשות של Anantara כדי להציע אפשרויות להמרת נקודות מועדון. היא גם החברה האחרונה מבין מספר גדל והולך של שותפי ההתקשרות של מועדון החופשות של Anantara במזרח התיכון, שכוללים את Emirates Skywards, גאלף אייר והבנק המסחרי של אבו דאבי.

אודות מועדון החופשות של Anantara

מועדון החופשות של Anantara היא תוכנית הבעלות של חופשות הראשונה במעלה באסיה. היא הושקה ב-2010 על ידי Minor International PCL, הבעלים של מלונות מיינור. המועדון מציע תיק של תשעה מועדוני נופש יוקרתיים בתאילנד, אינדונזיה, סין וניו זילנד ונותן לבעלים של נקודות המועדון ולאורחיהם הזדמנות לגלות יעדי חופשות מובילים. הזדמנויות הנסיעות של הבעלים של נקודות המועדון משופרות עוד באמצעות השימוש בתוכניות הגמישות Club Escapes ו-Global Traveller, שמאפשרות גישה למאות אתרי נופש ומלונות שותפים בעולם.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.anantaravacationclub.com או תעקבו אחרי הבלוג של מועדון החופשות של Anantara או ערוצי המדיה החברתית בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ו-Weibo.

אודות מלונות מיינור

מלונות מיינור היא בעלים, מפעילה ומשקיעה בינ"ל של מלונות כיום עם 160 מלונות פועלים. מלונות מיינור מחפשת בלהט אפשרויות חדשות באירוח עם תיק מגוון של נכסים שמתוכנן באופן חכם למשוך סוגים שונים של נוסעים, ולשרת תאוות חדשות וגם צרכים אישיים. באמצעות הנכסים שלנו Anantara, AVANI, Oaks, Elewana, Tivoli, Four Seasons, St. Regis, Marriott ו-Minor International, מלונות מיינור פועלת ב-26 מדינות באסיה פסיפיק, המזרח התיכון, אפריקה, האוקיאנוס ההודי, אירופה ודרום אמריקה.

עם תוכניות דינמיות להרחיב מותגים קיימים ולבחון רכישות אסטרטגיות בשוקי הזדמנויות, מלונות מיינור פועלת לפי חזון של עולם יותר מלא תשוקה ומחובר הדדית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.minorhotels.com

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c8283705-08e2-4d22-a1df-e78ae1b35d7e

לשאלות מהמדיה, התקשרו בבקשה עם:
 
Stephanie Naday
 
[email protected]
 
+66 (0) 2365 7500 ext. 5806

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI