דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Lightspeed China Partners סוגרת הון מחויב של 560 מיליון דולר
Lightspeed China Partners סוגרת הון מחויב של 560 מיליון דולר
חיים נוי 04/01/19 |  צפיות: 3110
Lightspeed China Partners סוגרת הון מחויב של 560 מיליון דולר

שאנגחאי,  3 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):

Lightspeed China Partners (LCP) הודיעה שהשלימה את הסגירה הסופית של משפחת הקרנות IV עם הון מחויב כולל של 560 מיליון דולר: Lightspeed China Partners IV עם 360 מיליון דולר ו-China Partners Select I עם 200 מיליון דולר. זאת משפחת הקרנות הגדולה ביותר ש-LCP גייסה עד היום ומביאה את ההון המחויב המנוהל ל-1.5 מיליארד דולר. LCP IV תבצע השקעות בחברות טכנולוגיה בשלבים המוקדמים בסין ואילו LCP Select I תתמקד בהשקעות צמיחה בסין.

ב-18 החודשים האחרונים, חמש חברות בתיק של LCP שבהם השקיעה בשלב מוקדם השלימו הנפקות מוצלחות: InnoLight (SZ:300308), Meituan Dianping (HK:3690), Pinduoduo (NASDAQ:PDD), PPDai (NYSE:PPDF) ו-Rong360 (NYSE:JT).

בנוסף לחברות הציבוריות, LCP טיפחה מובילי ענף חדשניים במגזרים רבים, בכללם:

Black Fish, Fan Deng Reading Club, Fangdd, Full Truck Alliance, Hesai, Ifchange, QingCloud, Sunmi, Sweetome, Tencent Trusted Doctors, Tujia, Xiao Peng Auto, XY Link

הון סיכון מוסדי ראשון עם הגעה גלובלית

הצוות של LCP משמש כמשקיעים מובילים במימון הון הסיכון המוסדי הראשון של חברות עם התמקדות בהשקעות סדרה A וסדרה B בסין. הצוות מביא נקודת מבט יזמית כי רבים מחברי הצוות היו יזמים מצליחים או שימשו מנהלים בכירים בחברות טכנולוגיה. השותפות של LCP עם החברות נעשית בשלבי ההקמה המוקדמים ביותר שלהן, אבל היא מחויבת לממן אותן לאורך כל מחזור החיים שלהן ולתרום יכולות של בניית צוותים ופיתוח אסטרטגיות. LCP גם נותנת למייסדים עם שאיפות גלובליות גישה לרשת בינ"ל באמצעות פעילות הון הסיכון הגלובלית של לייטספיד שכוללת יותר מ-400 חברות בתיק שלה בארה"ב, סין, הודו, דרום מזרח אסיה, אירופה וישראל. ל-LCP יש גישה למגמות גלובליות ולחידושים במודלים עסקיים וגם לכישרונות, לקוחות, שותפים ושוקי הון ברחבי העולם. במשך יותר מעשור, LCP פיתחה היסטוריה של עזרה לחברות סיניות ליצור מעמד דומיננטי בשוק ולהתרחב בכל העולם.

תומכים מוקדמים של רעיונות מתפתחים

LCP הייתה משקיעה מוקדמת במגזרי האינטרנט הצרכני, אינטרנט פלוס וארגונים/ טכנולוגיה עמוקה בסין. יותר ממחצית מההשקעות של השותפות היו באינטרנט הצרכני ואינטרנט פלוס, שם מיישמים טכנולוגיות כדי ליצור מודלים עסקיים חדשים משבשים בענפים מסורתיים. תחומי השקעות בולטים הם יישומי רשתות חברתיות, זירות מסחר, מסחר אלקטרוני, שירותים לצרכנים וגם מוצרים/ שירותים לארגונים וטכנולוגיה עמוקה. LCP תמכה וטיפחה קבוצה מצוינת של חברות בשלבים המוקדמים שהפכו לחד קרן (שווי מעל מיליארד דולר) בתחומים כמו קמעונאות חדשה, תרבות, בידור, נסיעות, פיננסים, נדלן, שירותי בריאות, חינוך, גיוס ותחבורה.

LCP זיהתה בהצלחה הזדמנויות בשווקים מתעוררים ולעיתים קרובות הייתה מקור ההון הראשון בתחומים שבהם היה בתחילה עניין מוסדי מוגבל. דוגמה בולטת היא לוגיסטיקה של הובלה במשאיות. לפני חמש שנים LCP הייתה המשקיעה סדרה A היחידה ב-Full Truck Alliance (Yun Man Man) כשהמייסדים בדקו שימוש בפלטפורמת סלולר כדי לפתור אתגרי לוגיסטיקה ותקשורת בענף ההובלה במשאיות המפוצל בסין. אחרי כמה סבבי המשך גדולים שבהם LCP המשיכה להשקיע, החברה התמזגה עם Huo Che Bang ונוצרה Full Truck Alliance שהיא עכשיו זירת המסחר הגדולה בעולם ללוגיסטיקה של הובלה במשאיות.

בגלל הגודל של שוקי הצריכה בסין והזמינות של כישרונות טכנולוגיים, חברות אינטרנט וזירות מסחר מסין נעשות יותר ויותר מובילות עולמיות. הנרי האן, שותף מייסד של LCP, אמר: "אנחנו מאמינים שיש הרבה הזדמנויות חדשות באינטרנט הצרכני בסין בגלל העומק של התשלומים הסלולריים והרשתות החברתיות בסין. יזמות וחדשנות בעשור הבא יביאו יותר הזנקים מסין לזירה העולמית. זה יהיה העשור הראשון של חדשנות גלובלית באמת בסין. היזמים הסיניים מפתחים עכשיו תוכניות עסקיות מתוך מחשבה על התרחבות גלובלית מהיום הראשון. אנחנו מצפים לפגוש יזמים עם חזון שאפתני ולתמוך בהם בהגשמת החלום שלהם".

LCP גם הקדימה להגיע למגזר הארגוני ומגזר הטכנולוגיה העמוקה בסין. לדברי השותף המייסד של LCP ג'יימס מי: "החדשנות של סין בשירותים לארגונים ובטכנולוגיה עמוקה היא בשלבי ההתפתחות המוקדמים. בגלל השוק העצום של סין, מאגר הכישרונות העמוק והביקוש הגובר לטכנולוגיות עמוקות שצמחו בבית בענפים שונים, אנחנו צופים צמיחה מואצת והזדמנויות השקעה משמעותיות. LCP ממוצבת באופן ייחודי להיות המשקיעה בשלבים המוקדמים המובילה בתחומים אלה". הצוות של LCP השקיע בהזדמנויות ארגוניות וטכנולוגיה עמוקה מההתחלה עם הרבה תוצאות של חברות ציבוריות.

אחת מחברות הטכנולוגיה העמוקה בתיק של LCP היא InnoLight שמספקת מודולים של מודמים אופטיים מהירים למרכזי נתונים web-scale שתומכים במחשוב ענן. בין הלקוחות: גוגל, Amazon AWS ו-AliCloud. LCP השקיעה ב-InnoLight ב-2014, והחברה הפכה לציבורית ב-2017.

ההשקעות הארגוניות ובטכנולוגיה העמוקה של LCP כוללות רכב אוטונומי, בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, תוכנה כשירות, זירות מסחר לארגונים, שבבים ותקשורת אופטית. הצוות ימשיך לנצל את המומחיות שלו בענף הטכנולוגיה העמוקה כדי לתמוך במייסדים מנוסים שיוצרים חברות מובילות בענף.

תרבות תומכת מהווה בסיס ליצירת ערך

התמקדות, מצוינות, כבוד הדדי ותמיכה הם בין ערכי הליבה של LCP. השותפות מאמינה שכבוד ותמיכה הדדיים בין משקיעים ויזמים הם אבן פינה של שותפויות יעילות לטווח ארוך. העיקרון הזה חל באופן שווה בתוך החברה. LCP חותרת לקדם שינוי חיובי ולהשפיע על החברה באופן בו היא מנהלת את עסקיה. הצוות מצפה להמשיך את השותפויות עם מייסדים משני מצב וללוות אותם מתחילת מסע ההזנק שלהם דרך שלבים רבים של צמיחה גלובלית.

אודות Lightspeed China Partners

Lightspeed China Partners (LCP) היא חברת הון סיכון מובילה בסין שמתמקדת בהשקעות בשלבים המוקדמים באינטרנט הצרכני, אינטרנט פלוס וארגונים/ טכנולוגיה עמוקה. עם רקע חזק בהפעלת חברות ויזמות, השותפים של LCP מחויבים לעזור לדור חדש של יזמים בסין להפוך למובילי ענף, ליצור חברות ברמה עולמית ולהשפיע על החברה. בעשר השנים האחרונות הצוות של Lightspeed China תמך בחברות מובילי ענף, ביניהן:

Meituan Dianping, Pinduoduo, Full Truck Alliance, InnoLight, PPDai, Rong360, Tujia, Fangdd

LCP מציעה יכולות הוספת ערך בינ"ל באמצעות הקשרים שלה עם Lightspeed Venture Partners, חברת הון סיכון גלובלית שמנהלת הון מחויב של יותר מ-6 מיליארד דולר.

אנשי קשר

Lightspeed Venture Partners
Rachel Manson
VP, Marketing
703-399-5908
[email protected]

מקור:  Lightspeed China Partners

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190102005585/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI