דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay אירופה זוכה בארד בפרסי המצוינות בטכנולוגיה של ברנדון הול גרופ לשנת 2018
Mary Kay אירופה זוכה בארד בפרסי המצוינות בטכנולוגיה של ברנדון הול גרופ לשנת 2018
חיים נוי 11/01/19 |  צפיות: 2313
Mary Kay אירופה זוכה בארד בפרסי המצוינות בטכנולוגיה של ברנדון הול גרופ לשנת 2018

הפרס הנחשק חולק כבוד למערכת לימוד המכירות Link & LearnTM החדשה והחדשנית

דאלאס, 10 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):

Brandon Hall Group, אחד מארגוני המחקר הכי ידועים ומכובדים בענף שיפור הביצועים, העניק הכרה ל-Mary Kay באמצעות פרס הברונזה של Brandon Hall Group על מצוינות בקטגוריה "ההתקדמות הטובה ביותר בטכנולוגיה לניהול למידה להדרכה חיצונית".

הודעה לעיתונות זאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20190110005091/en/

פלטפורמת הלמידה המתוקשבת החדשנית מחברת את יועצות היופי העצמאיות של Mary Kay לקהילת לימוד המבוססת על תוכן, נגישות ולוקליזציה. (גרפיקה: Graphic: Mary Kay Inc.)

הפרס חלק כבוד למערכת לימוד המכירות הגלובליות Link & LearnTM החדשה והחדשנית של חברת הקוסמטיקה. חבר שופטים של מומחים ותיקים ובלתי תלויים מהענף יחד עם אנליסטים ומנהלים של Brandon Hall Group העריכו את המועמדויות. הפרסים יוענקו לזוכים בכנס המצוינות בניהול הון אנושי שתארח ברנדון הול בווסט פאלם ביץ', פלורידה, בינואר.

יועצות היופי העצמאיות של Mary Kay בתשעה שווקים באירופה הן בין הראשונות שהתנסו בחומר הלימוד הגדול שמיועד להגביר את תמיכת הלימוד בנשות המכירות העצמאיות ולהגדיל את ההצלחה העסקית שלהן. פלטפורמת הלמידה המתוקשבת החדשנית מחברת את יועצות היופי העצמאיות של Mary Kay לקהילת לימוד המבוססת על תוכן, נגישות ולוקליזציה.

"Mary Kay מקדמת תרבות של חדשנות ולכבוד הוא לנו לקבל את פרס הברונזה של Brandon Hall Group לשנת 2018 על העבודה הקשה שהושקעה בהשקה של הטכנולוגיה שלנו Link & LearnTM", אמרה בת' לופז, סגנית נשיא ללימוד מכירות גלובליות ושיווק באזור אירופה של Mary Kay Inc.. "התגובה למערכת לימוד המכירות החדשה והמעורבות איתה היו חיוביות באופן גורף ונמשיך לעבוד עם שוקי Mary Kay שלנו כדי להשיק את הפלטפורמה החדשנית זוכת הפרסים הזאת כדי שתעזור להמשיך במשימתנו להעשיר את חייהן של נשים ברחבי העולם".

פרסי המצוינות בטכנולוגיה של ברנדון הול גרופ מעניקים הכרה לארגונים שיישמו בהצלחה תוכניות, אסטרטגיות, מודליות, תהליכים, ערכות וכלים שהשיגו תוצאות מדידות. המועמדויות לפרסים מבוססות על קריטריונים כגון חדשנות פורצת דרך, גורמים מבדלים ייחודיים והצעת ערך.

"אנחנו גאים לחלוק כבוד לחדשנים. ניהול ההון האנושי ממשיך להתפתח, והיצירתיות של הזוכים בפרסים עוצרת נשימה", אמרה רייצ'ל קוק, מנהלת התפעול הראשית של Brandon Hall Group ומנהלת תוכנית הפרסים. "ארגונים בכל הגדלים הראו שיצירתיות וטכנולוגיה יכולים ליצור חוויות עבודה חדשות וטובות יותר".

לרשימה מלאה של הזוכים בפרסי Brandon Hall Group, תלחצו כאן.

אודות Mary Kay

ב-Mary Kay, ההצלחה טמונה בדבקות שלנו במוצרים שלא ניתן לעמוד בפניהם, הזדמנות מתגמלת והשפעה חיובית על הקהילה. כבר 55 שנים Mary Kay נותנת לנשים השראה להשיג את יעדי היזמות שלהן בקרוב ל-40 מדינות. כחברה בשווי מיליארדי דולרים, אנחנו מציעים את החידושים האחרונים בשמירה על העור, קוסמטיקה בצבעים נועזים ובשמים. גלו עוד סיבות לאהוב את Mary Kay באתר marykay.com.

אודות Brandon Hall Group, Inc.

עם יותר מ-10,000 לקוחות בכל העולם ועשרים שנה של הספקת שירותי מחקר וייעוץ ברמה עולמית, Brandon Hall Group הוא ארגון המחקר הכי ידוע ומכובד בענף שיפור הביצועים. אנחנו מבצעים מחקר שמעלה את הביצועים ומספק תובנות אסטרטגיות למנהלים בכירים ולמבצעים שאחראים על צמיחה ותוצאות עסקיות. ל-Brandon Hall Group יש מאגר גדול של מובילות מחשבה, מחקר ומומחיות בלמידה והתפתחות, ניהול כישרונות, פיתוח מנהיגות, רכישת כישרונות ומשאבי אנוש. בליבת המוצרים שלנו תוכנית חברות שמאפשרת מצוינות באמצעות תוכן, שיתוף פעולה וקהילה. לחברים שלנו יש גישה למחקרים שעוזרים להם לקבל את ההחלטות הנכונות על אנשים, תהליכים ומערכות, יחד עם שירותי ייעוץ מבוססי מחקר שמותאמים לצרכים שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.brandonhall.com

צפו בגרסת המקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com:   https://www.businesswire.com/news/home/20190110005091/en/

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מולטימדיה

פלטפורמת הלמידה המתוקשבת החדשנית מחברת את יועצות היופי העצמאיות של Mary Kay לקהילת לימוד המבוססת על תוכן, נגישות ולוקליזציה. (גרפיקה: Graphic: Mary Kay Inc.)

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI