דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סול-ג'ל טכנולוגיות ממנה את ג'ון ויירה למנהל המסחור בארה"ב
סול-ג'ל טכנולוגיות ממנה את ג'ון ויירה למנהל המסחור בארה"ב
חיים נוי 16/01/19 |  צפיות: 2896
סול-ג'ל טכנולוגיות ממנה את ג'ון ויירה למנהל המסחור בארה"ב

נס ציונה, ישראל, 15 בינואר 2019 (GLOBE NEWSWIRE) :

סול-ג'ל טכנולוגיות בע"מ  (NASDAQ:SLGL), חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור, הודיעה היום על המינוי של ג'ון ויירה למנהל המסחור בארה"ב.

"ג'ון מביא היסטוריה של הצלחה בתחום הדרמטולוגיה וגם מומחיות ניהולית חוצה תפקידים מקיפה בהשקות מוצלחות של מוצרים דרמטולוגיים בשוק האמריקני, שמתאימה באופן אידיאלי לסול-ג'ל", אמר ד"ר אלון סרי-לוי, מנהל העסקים הראשי של סול-ג'ל טכנולוגיות. "המינוי של ג'ון הוא השלב הבא בבניית התשתית המסחרית שלנו כשיש לנו עכשיו שני מוצרים פוטנציאליים בניסויים קליניים שלב 3 ואנחנו בהכנות להגשה פוטנציאלית של שתי בקשות לתרופות חדשות (NDAs) ב-2020".

מר ויירה אמר: "סול-ג'ל נמצאת בתקופה מרגשת כשטכנולוגיית המיקרו כימוס המקומי החדשנית שלה הראתה תועלת לאנשים שסובלים מאקנה וולגריס ורוזציאה פפולו פוסטולרית בניסויים קליניים. אני שמח להיות חלק מהנהלה מנוסה שמתמקדת בהבאת מוצרים דרמטולוגיים מובחנים לשוק".

מר ויירה מביא קרוב ל-25 שנות ניסיון בענף התרופות בפעילות מסחרית, ענייני רגולציה, מכירות ושיווק, אסטרטגיית תמחור, שיפוי ופיתוח עסקי בענפי הבריאות והביו תרופות בארה"ב עם התמקדות במוצרים דרמטולוגיים מיוחדים. הוא מצטרף לסול-ג'ל טכנולוגיות מ-  Leo Pharmaceuticalsשבה מילא תפקידי שיווק בארה"ב ובעולם. לפני Leo Pharmaceuticals מר ויירה היה מנהל בכיר, פקקת, ב-Daiichi Sankyo, שבה הוביל את ההשקה הגלובלית של נוגד קרישה חשוב, אחרי תפקידי ניהול בכירים שונים בפעילות המסחרית האמריקנית. לפני Daiichi Sankyo מר ויירה מילא תפקידי ניהול בכמה חברות בריאות, בכללן Organon Biopharmaceuticals ו-GlaxoSmithKline, והשיק בהצלחה יותר משישה מוצרים אמריקנים וגלובליים חדשים בתחומי ריפוי שונים. מר ויירה קיבל את ה-MBA שלו מאוניברסיטת רטגרס ואת ה-BA מאוניברסיטת יורק, טורונטו, קנדה.

אודות סול-ג'ל טכנולוגיות

סול-ג'ל היא חברת דרמטולוגיה בשלב הקליני שמתמקדת בזיהוי, פיתוח ומסחור מוצרי תרופות ממותגות וגנריות לטיפול מקומי במחלות עור. צנרת המוצרים הפוטנציאלים הנוכחית של סול-ג'ל כוללת מוצרים פוטנציאלים ממותגים בשלבים מאוחרים שמנצלים את פלטפורמת טכנולוגיית המיקרו כימוס על בסיס סיליקה הקנייניות שלנו, וכמה מוצרים פוטנציאלים גנריים בהתוויות רבות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.sol-gel.com.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם:
איש קשר של סול-ג'ל:

גלעד ממלוק

סמנכ"ל כספים

+972-8-9313433

אשת קשר למשקיעים:

פטרישה ל. בנק
Westwicke Partners

+1-415-513-1284

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI