דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות P&G מצטרפת ל-Loop של TerraCycle -- פלטפורמת מסחר אלקטרוני נוחה וידידותית לסביבה - עם 11 מותגים שנמצאים בכל בית
P&G מצטרפת ל-Loop של TerraCycle -- פלטפורמת מסחר אלקטרוני נוחה וידידותית לסביבה - עם 11 מותגים שנמצאים בכל בית
חיים נוי 27/01/19 |  צפיות: 4977
P&G מצטרפת ל-Loop של TerraCycle -- פלטפורמת מסחר אלקטרוני נוחה וידידותית לסביבה - עם 11 מותגים שנמצאים בכל בית

מודל משנה מצב ייבדק בפריס וניו יורק ב-2019

דאבוס, שווייץ, 24 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום על ההכנסה לשימוש של אריזות שניתנות לשימוש ומילוי חוזר בכמה מהמוצרים הכי פופולריים שלה כחלק מפעילות חדשה שמטרתה לשנות את התלות של העולם באריזות לשימוש בודד ופסולת חד פעמית. בנוסף, פתרונות מעגליים חדשים "אסוף ומחזר" שעוזרים להפחית פסולת מוכנסים אף הם לשימוש כחלק משותפות עם LoopTM, פלטפורמת מסחר אלקטרוני מעגלית שפותחה על ידי המובילה הבינ"ל במיחזור TerraCycle. רבים מהמותגים הגדולים ביותר של P&G, ביניהם PanteneTM, TideTM, CascadeTM ו-Oral-BTM ישתתפו בפלטפורמה החדשנית הזאת בהמשך השנה הזאת.

Loop הוא פתרון אריזה וקניות מעגלי גלובלי ראשון מסוגו שמטרתו לשפר את הביצועים הסביבתיים ואמות המידה של הנוחות בהשוואה לפתרונות המסחר האלקטרוני הנוכחיים באמצעות אריזות שאוספים אותן, מנקים, ממלאים מחדש ומשתמשים מחדש. Loop גם מציע את האפשרות לאסוף מוצרים משומשים מבית הצרכן למיחזור או שימוש חוזר. P&G הייתה חברת מוצרי הצריכה הראשונה שמצטרפת ל-Loop.

השותפות הזאת, שהוכרזה במפגש השנתי של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ, מקדמת עוד את יעדי הקיימות  "שאיפה 2030" של P&G והמחויבות המתמדת של החברה להפוך כוונות של קיימות למעשים יומיומיים חיוביים.

המדענים והמהנדסים של P&G פיתחו פתרונות ייצור, אריזה והפצה חדשניים שישמחו את הצרכנים ויקלו על החיים המקיימים של הצרכנים המשתתפים. אחד עשר מותגים של P&G יהיו זמינים ב-Loop באחד משלושה פורמטים. המערכת של Loop תעבור תיקוף ומיטוב באמצעות ניסויי למידה אמיתיים בשוק החל מאמצע 2019 בניו יורק ופריס.

אריזות בנות קיימא

מותגים אהובים שנמצאים בכל בית כגון פנטן, טייד, Cascade ו-CrestTM תכננו אריזות חדשות בנות קיימא שאפשר למלא מחדש, עם מיכלים יוקרתיים בעלי תכונות ופונקציות חדשות.

  • פנטן מציג בקבוק ייחודי שמיוצר מאלומיניום קל משקל ובר קיימא לשמפו ולמייצב השיער שלו.
  • טייד, חומר הכביסה #1 של אמריקה, משתתף ב-Loop עם חומר הכביסה המבוסס על צמחים שלו Tide purclean בבקבוק בר קיימא חדש שעשוי מפלדת אלחלד עם מכסה מסתובב פשוט וזרבובית למזיגה קלה.
  • Cascade, שמחפש כל הזמן דרכים לעשות את חוויית ניקוי הכלים ליותר טובה וידידותית לסביבה, פיתח אריזה מאוד בת קיימא בשביל Cascade ActionPacs שמאפשרת לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת.

·         קרסט מקדם קיימות בבריאות הפה באמצעות הנוזל לשטיפת הפה החדש Crest Platinum, פורמולה ייחודית שמרעננת את הנשימה ומונעת כתמים בבקבוק זכוכית בר קיימא שאפשר למלא מחדש.

·         ArielTM ו-FebrezeTM משתתפים עם אריזה בת קיימא שאפשר למלא מחדש שגם זמינה בחנויות, ובודקים מודל חדש של מילוי מחדש ושימוש חוזר ישר לצרכן.

מיחזור מילויים מחדש של מוצרים

  • Oral-B, המוביל בחדשנות בבריאות הפה כבר יותר מ-50 שנה, יבדוק פתרונות מעגליים למברשות השיניים החשמליות הנטענות והידניות שלו. Oral-B CLIC, עיצוב איקוני חדש של מברשות שיניים ידניות, כולל ידית בת קיימא שמצוידת במנגנון ייחודי שמאפשר לצרכנים להחליף רק את ראש המברשת. הפלטפורמה Loop תמחזר ראשי מברשות משומשים של מברשות ידניות וחשמליות.
  • GilletteTM ו-VenusTM יספקו חבילות נסיעה פרימיום כאריזה בת קיימא שהצרכן ישמור בנוסף לידית. החלקים והלהבים המשומשים ממוצרי הטיפוח האלה ייאספו מהצרכנים למיחזור נוסף על ידי TerraCycle.

מיחזור מוצרי היגיינה משומשים

  • PampersTM ו-AlwaysTM יבדקו איסוף מוצרי היגיינה משומשים מבתי הצרכנים למיחזור נוסף באמצעות טכנולוגיה קניינית פורצת דרך שפותחה על ידי Fater, מיזם משותף של P&G ו-Angelini Group. הטכנולוגיה הופכת מוצרי היגיינה סופגים משומשים לחומרי גלם משניים ליישומים עם ערך גבוה יותר.

"אנחנו מתבססים על יותר מ-180 שנה של חדשנות ותובנות צרכנים מהמעלה הראשונה כדי לאפשר צריכה אחראית בקנה מידה גדול", אמרה וירז'יני הליאס, סגנית נשיא ומנהלת קיימות ראשית של P&G. "אנחנו גאים לשתף פעולה עם TerraCycle כחברת מוצרי הצריכה הארוזים הראשונה שהיא חלק מהתוכנית הטרנספורמטיבית הזאת, וזאת רק אחת מהדרכים הרבות שאנחנו מממשים את יעדי "שאיפה 2030" שלנו כדי להאיץ חדשנות בת קיימא וליצור פתרונות מעגליים".

"הזמן לפעול הוא עכשיו. אנחנו להוטים לרתום את העוצמה של ההגעה הגלובלית שלנו  והכוח של המותגים הגלובליים האמינים שלנו כדי להגדיל עוד פתרונות בני קיימא. שותפויות טרנספורמטיביות הן המפתח להשגת המשימה הזאת ואף אחד לא יכול להצליח לבד", המשיכה.

"אנחנו שמחים לשתף פעולה עם P&G ומותגים גלובליים אחרים, קמעונאים, חברות תשתית והפורום הכלכלי העולמי כדי ליצור דרך חדשה לצרוך מוצרים באופן יותר אחראי", אמר מנכ"ל TerraCycle טום שאקי. "המטרה של Loop היא לא רק לבטל את הרעיון של פסולת אריזות אלא גם לשפר מאוד את חוויית המוצר ואת נוחות הקנייה שלנו. באמצעות Loop, הצרכנים יוכלו  לצרוך מוצרים באופן אחראי באריזות בנות קיימא, ניתנות לשימוש חוזר או ניתנות למיחזור מלא שתוכננו במיוחד. באמצעות העוצמה וההגעה של מותגים אמינים כמו אלה של P&G נצליח לשנות את הרגלי הצרכנים ולהשיג את הגודל שהמודל צריך כדי להשיג את מטרותיו".

אופן הפעולה של Loop

  • קנייה: הצרכנים ייגשו לאתר של Loop או לאתרים של הקמעונאים השותפים של Loop ויקנו מותגים אמינים שתוכננו עכשיו מחדש כנטולי פסולת אריזות.
  • קבלה: הצרכנים יקבלו את המוצרים בני הקיימא שלהם בתיק המשלוח החדיש המעוצב בלעדית של Loop שמבטל את הצורך בחומרי משלוח לשימוש חד פעמי כמו קופסאות קרטון.
  • הנאה: הצרכנים חווים אלגנטיות ונוחות וכל זאת תוך ביטול הרעיון של פסולת אריזות שמושלכת.
  • איסוף: אין צורך לנקות ולהשליך את האריזה. כשהצרכנים גומרים את המוצרים שלהם, הם שמים את האריזה הריקה באחד מתיקי ה-Loop שלהם. Loop תאסוף ישירות מביתם.
  • ניקיון: צוות המדענים של P&G פיתח טכנולוגיות ניקוי מותאמות כך שאפשר יהיה להשתמש שוב באופן בטוח בכל מוצר.
  • מילוי חוזר, מיחזור או שימוש חוזר: Loop מחדשת מייד את המלאי של מוצרים לפי הצורך ומחזירה את תיקי המשלוח שמולאו מחדש לצרכן. אם יש מוצרים משומשים שאפשר להשיב כמו חיתולים, פדים, סכיני גילוח או חלקי מברשות, הם יושבו לשימוש חוזר או מיחזור.

המוצרים של P&G שזמינים דרך Loop

פנטן

המטרה שלנו היא להעניק ליותר נשים יותר ימי שיער נפלאים ואנחנו כל הזמן מחדשים ומשפרים את איכות המוצרים והאריזות שלנו. הפתרון החשוב הזה יכול לעזור לבטל את פסולת האריזות לגמרי באמצעות בקבוק לשמפו ולמייצב שיער שמנציח את אהבתנו לים ולסביבה. אנחנו משתפים פעולה עם Loop של TerraCycle כדי לעזור לעבור מבקבוקי פלסטיק חד פעמיים לבקבוקים בני קיימא ושרשראות הספקה עם מערכות מילוי מחדש, שבהן הפסולת מעולם לא נוצרת. הבקבוקים הייחודיים האלה, שעשויים מאלומיניום קל אבל בר קיימא, תוכננו לניקוי, מילוי מחדש ושימוש חוזר כחלק ממערכת Loop ועולים בקנה אחד עם השאיפה הכוללת שלנו והמטרה להיות בחזית הענף.

טייד

אנחנו יודעים שהניקיון חשוב -- לכם, למשפחה שלכם ולכדור הארץ שלנו, לכן יצרנו את Tide purclean: חומר הכביסה הראשון המבוסס על צמחים עם עוצמת הניקוי של טייד. הבקבוק  החדש הזה של Tide purclean עשוי מפלדת אלחלד, עם מכסה מסתובב בר קיימא פשוט וזרבובית למזיגה קלה. כשהחומר נגמר, פשוט תשימו את הבקבוק הניתן למילוי מחדש בתיק של Loop, והוא ינוקה, ימולא מחדש ויהיה מוכן לשימוש חוזר. Tide purclean פותח לכל המשפחה, אינו מכיל צבעים והוא עדין על עור רגיש. הפורמולה מיוצרת באתר שרוכש חשמל מאנרגיית רוח מתחדשת ושולח אפס פסולת ייצור למטמנות, וזה עושה את Tide purclean לבחירה מודעת לכדור הארץ שתוכננה מתוך מחשבה על עתידנו. הקלו על המכונה עם Tide purclean.

Cascade

Cascade® מחפש כל הזמן דרכים לשפר את החוויה שלכם ולהבטיח ידידותיות לסביבה באמצעות האריזה המאוד בת קיימא החדשה שלנו. כש-Cascade ActionPacsTM נגמר, פשוט תשימו את הבקבוק הניתן למילוי מחדש בתיק של Loop, והוא ינוקה, יעבור חיטוי, ימולא מחדש ויהיה מוכן לשימוש חוזר. Cascade Platinum ActionPacsTM מנקה מזון שדבוק 24 שעות כל כך טוב, שהוא מאפשר לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת. זה יכול לחסוך עד 15 גלונים של מים לכל הפעלה של המדיח. וכשמכפילים בכל משתמשי המדיחים שמפעילים שטיפה מוקדמת, זה יכול לחסוך עד 150 מיליארד גלון של מים בכל שנה בארצות הברית לבדה.

קרסט

קרסט הוא דוגמה לחידוש יותר בר קיימא בנוזל לשטיפת הפה. הפורמולה ללא אלכוהול, פרוקסיד ופרבן של Crest Platinum מרעננת את הנשימה ועוזרת להגן על השיניים מכתמים. Crest Platinum יהיה זמין בבקבוק זכוכית יפה שאפשר למלא מחדש עם פקק מפלדת אלחלד ומוגן על ידי שרוול סיליקון. חידוש מלאי ישר לדלת הצרכנים משמעו שסחיבת בקבוקים כבדים של נוזל לשטיפת הפה יכולה להיות נחלת העבר. זה דבר ששווה חיוך.

אריאל

אנחנו יודעים שניקיון ללא רבב בצורה הכי קומפקטית חשוב -- לכם, למשפחה שלכם ולכדור הארץ שלנו, לכן יצרנו את Ariel Pods, חומר הכביסה הכי חדשני שלנו לניקיון ללא רבב. אנחנו מציעים עכשיו אריזה משפחתית בת קיימא של Ariel Pods שתוכלו להשתמש בה שוב ושוב. כשהחומר נגמר, פשוט תשימו את האריזה הניתנת למילוי מחדש בתיק של Loop, והיא תנוקה, תעבור חיטוי, תמולא מחדש ותהיה מוכנה לשימוש חוזר. חסל סדר סחיבת חומר כביסה הביתה מהחנות, ואין יותר אריזות להשליך אחרי שהכביסה נגמרת. אפשר להשתמש ב-Ariel 3in1 Pods אפילו בטמפרטורות נמוכות ולקבל את הניקיון ללא רבב של אריאל. המוצר Ariel Pods, שמיוצר בצרפת באתר שרוכש חשמל מאנרגיית רוח מתחדשת ושולח אפס פסולת ייצור למטמנות, גם מכיל 70% פחות מים בפורמולה לעומת חומר הכביסה הנוזלי אריאל ותוכנן מתוך מחשבה על עתידנו.

תמיד שמור הרחק מהישג ידם של ילדים.

Febreze

בהציגו לראווה את המחויבות המתמשכת שלו לשמירה על הסביבה, החידוש האחרון של Febreze שנקרא Febreze ONE בארה"ב ו-Zero% באירופה זמין עכשיו גם באמצעות הפלטפורמה Loop כשהוא מגיע באריזה שניתנת לשימוש חוזר ומיחזור. אפשר להשתמש ב-Febreze ONE/Zero% ללא חומר דחף וללא בשמים כבדים גם באוויר וגם על בד. עם הפורמולה המבוססת על מים (90%) שלו וטכנולוגיה רשומה כפטנט, באמצעות ציקלודקסטרין, מרכיב המופק מעמילן תירס שלוכד ריחות, הוא לא רק ממסך ריחות אלא גם מנטרל אותם ומסלק אותם מהאוויר. Febreze הוא כבר חלק מתוכנית המיחזור של TerraCycle שמיחזרה יותר ממיליון אריזות של Febreze ממטמנות ברחבי העולם.

*מקור: סקר אינטרנטי, אוקטובר 2017 צרפת ובריטניה, מראה 63% מ-221 משיבים.

Oral-B

Oral-B, המוביל בחדשנות בבריאות הפה כבר יותר מ-50 שנה, יבדוק פתרונות מעגליים למברשות השיניים החשמליות הנטענות והידניות שלו. הוא נכנס ל-Loop עם המצאה מחדש פורצת דרך של קטגוריית מברשות השיניים הידניות: Oral-B CLIC, עיצוב איקוני חדש שמפחית את פסולת הפלסטיק באמצעות ידית בת קיימא שעשויה מחומר מרוכב ייחודי, המבוסס ברובו על מחצבי פרימיום, ומצוידת במנגנון הייחודי ClicFitTM שמאפשר לצרכנים להחליף רק את ראש המברשת. הפלטפורמה Loop תמחזר במקביל ראשי מברשות משומשים של מברשות ידניות וגם חשמליות.

Gillette

במשך יותר מ-115 שנה Gillette סיפק טכנולוגיה מדויקת וביצועי מוצרים ללא מקבילים -- ושיפר את חייהם של יותר מ-800 מיליון גברים ברחבי העולם. בסכין הגילוח Gillette Fusion5TM ProShield, נציע מארז נסיעות פרימיום של סכינים במקום האריזה המסורתית שלנו, שהצרכנים יוכלו לשמור בנוסף לידית שלהם. מילוי מחדש אחד של להבים שווה לעד חודש של גילוח, וכשהבחורים מוכנים ללהבים חדשים, הם יכולים להחזיר אותם בתיק ה-Loop שלהם למיחזור.

Gillette Venus

Gillette Venus, מותג הגילוח לנשים מספר אחת בעולם, צועד עוד צעד שמקדם את Gillette Venus אל החזון של המותג - 100% אריזות שניתנות למיחזור או שימוש חוזר וגם פתרונות מוצרים בני קיימא שמשמחים נשים ברחבי העולם. Gillette Venus מעודד שימוש בידיות סכינים בנות קיימא ושרשראות הספקה עם מערכות מיחזור מובנות. אנו מציגים את החידוש האחרון שלנו -- סכין הגילוח Venus Platinum Extra Smooth. הוא כולל את ידית המתכת הראשונה של Venus, שמעוצבת באופן ארגונומי כדי להגביר את השליטה בזמן הגילוח ולהבטיח קיימות בשימוש ארוך טווח בשגרת היופי של כל אישה. במחסניות יש חמישה להבים באיכות גבוהה שמסופקים בפח מתכת ניתן לשימוש חוזר. כשהם מוכנים להחלפה, אפשר פשוט לשים את הלהבים בתיק של Loop ו-Loop תאסוף ותמחזר אותם, והנשים יכולות להזמין חדשים.

פמפרס ו-Always

פמפרס ו-Always מחויבים לקיימות סביבתית ואנחנו מאמינים שיש לנו תפקיד למלא בהפחתת פסולת פלסטיק ותרומה לכלכלה מעגלית. אנחנו יוזמים תוכנית מיחזור הטובה מסוגה של מוצרי היגיינה, כולל חיתולים של תינוקות ופדים ומגני תחתון של היגיינה נשית, כדי להעניק למוצרים המשומשים חיים חדשים. פמפרס ו-Always הם המותגים ההיגייניים הסופגים הראשונים בעולם שמשתמשים בטכנולוגיה המתקדמת החדשה של Fater כדי למחזר חיתולים ליישומים עם ערך גבוה יותר. Fater הוא מיזם משותף של P&G ו-Angelini Group ומייצר את פמפרס ו-Always באיטליה. במסגרת Loop, נבדוק בפעם הראשונה את הטכנולוגיה הזאת עם צרכנים נבחרים בצרפת. תיבה בת קיימא וניתנת לשימוש חוזר למוצרי היגיינה סופגים תסופק לדלת שלכם עם מוצרי פמפרס ו-Always. התיבה תוכננה במיוחד למלא פונקציות רבות - סגורה הרמטית ועם מסנן פחם לחסום ריחות, קלה לתפעול עם מכסה מסתובב לנוחות, ומעוצבת באופן אסתטי כך שתתאים בכל בית.  פשוט תשימו את החיתולים והפדים המשומשים שלכם. כשהתיבה מלאה, אתם יכולים לבקש איסוף כדי שהתיבה שלכם תנוקה, תחוטא ותישלח אליכם בחזרה עם מוצרי פמפרס ו-Always חדשים. מוצרי ההיגיינה הסופגים המשומשים יופנו למתקן מיחזור לעיבוד.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות TerraCycle

TerraCycle היא חברת ניהול פסולת חדשנית עם משימה לבטל את הרעיון של פסולת®. TerraCycle, שפועלת באופן כלל ארצי ב-21 מדינות, משתפת פעלה עם חברות מוצרי צריכה מובילות, קמעונאים, ערים ומתקנים כדי למחזר מוצרים ואריזות, מחיתולים מלוכלכים ועד בדלי סיגריות, שאחרת היו מגיעים למטמנות או נשרפים. בנוסף, TerraCycle עובדת עם חברות מוצרי צריכה מובילות כדי לשלב תזרימי פסולת שקשה למחזר, כמו פלסטיק ימי, במוצרים והאריזות שלהם. TerraCycle זכתה ביותר מ-200 פרסים על קיימות ותרמה יותר מ-25 מיליון דולר לבתי ספר וארגוני צדקה מאז הקמתה לפני 15 שנה. למידע נוסף על TerraCycle או למעורבות בתוכניות המיחזור בקרו בבקשה באתר www.terracycle.com.

אנשי קשר

Becky East
Associate Director, H&K Strategies
[email protected]
+442074933093

מקור: Procter & Gamble

גלריית מולטימדיה חכמה

 

פנטן מציג בקבוק ייחודי שמיוצר מאלומיניום קל משקל ובר קיימא לשמפו ולמייצב השיער שלו. (תמונה: Business Wire)

 

טייד, חומר הכביסה #1 של אמריקה, משתתף ב-Loop עם חומר הכביסה המבוסס על צמחים שלו Tide purclean בבקבוק בר קיימא חדש שעשוי מפלדת אלחלד עם מכסה מסתובב פשוט וזרבובית למזיגה קלה. (תמונה: Business Wire)

 

Cascade, שמחפש כל הזמן דרכים לעשות את חוויית ניקוי הכלים ליותר טובה וידידותית לסביבה, פיתח אריזה מאוד בת קיימא בשביל Cascade ActionPacs שמאפשרת לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת. (תמונה: Business Wire)

 

קרסט מקדם קיימות בבריאות הפה באמצעות הנוזל לשטיפת הפה החדש Crest Platinum, פורמולה ייחודית שמרעננת את הנשימה ומונעת כתמים בבקבוק זכוכית בר קיימא שאפשר למלא מחדש. (תמונה: Business Wire)

 

אריאל ו-Febreze משתתפים עם אריזה בת קיימא שאפשר למלא מחדש שגם זמינה בחנויות, ובודקים מודל חדש של מילוי מחדש ושימוש חוזר ישר לצרכן. (תמונה: Business Wire)

אריאל ו-Febreze משתתפים עם אריזה בת קיימא שאפשר למלא מחדש שגם זמינה בחנויות, ובודקים מודל חדש של מילוי מחדש ושימוש חוזר ישר לצרכן. (תמונה: Business Wire)

 

Oral-B CLIC, עיצוב איקוני חדש של מברשות שיניים ידניות, כולל ידית בת קיימא שמצוידת במנגנון ייחודי שמאפשר לצרכנים להחליף רק את ראש המברשת. (תמונה: Business Wire)

 

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום על ההכנסה לשימוש של אריזות שניתנות לשימוש ומילוי חוזר בכמה מהמוצרים הכי פופולריים שלה כחלק מפעילות חדשה שמטרתה לשנות את התלות של העולם באריזות לשימוש בודד ופסולת חד פעמית. (תמונה: Business Wire)

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190124005087/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI