דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Gong.io מגייסת 40 מיליון דולר כדי לשנות את המכירות באמצעות בינה מלאכותית
Gong.io מגייסת 40 מיליון דולר כדי לשנות את המכירות באמצעות בינה מלאכותית
חיים נוי 09/02/19 |  צפיות: 2434
Gong.io מגייסת 40 מיליון דולר כדי לשנות את המכירות באמצעות בינה מלאכותית

חברות כמו לינקדאין, GE, ZipRecruiter ודריפט מעצימות את הצוותים שלהן וזוכות בעסקאות באמצעות טכנולוגיית בינת השיחות של גונג

סן פרנסיסקו ותל אביב, 7 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE):

Gong.io, פלטפורמת בינת השיחות המדורגת מספר 1 שממנפת את הבינה המלאכותית מעבר לניהול קשרי לקוחות ומשנה צוותי מכירות, הודיעה היום שגייסה 40 מיליון דולר במימון סדרה B, שהביאו את המימון הכולל של החברה ל-68 מיליון דולר.

את הסבב האחרון הובילו חברת ההשקעות הגלובלית Battery Ventures והשותף הכללי של Battery דהארמש תאקר. תאקר יצטרף למועצת המנהלים של גונג. המשקיעים הקיימים Norwest Venture Partners, שלמה קרמר, Wing Venture Capital, NextWorld Capital ו-Cisco Investments השתתפו אף הם בסבב.

"אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה של  גונג היא ההתפתחות המשמעותית ביותר במכירות מאז ההמצאה של CRM במאה שעברה", אמר עמית בנדוב, מנכ"ל  גונג ומייסד שותף. "לפני  גונג, החברות לא ראו את המציאות של הלקוחות והתנהלו ללא נתונים אמיתיים".

בנדוב, שבעבר מילא תפקידים בכירים בחברות שנתמכו על ידי Battery פאנאיה וסיסנס, הוסיף: "השגנו הצלחה כי אנחנו יכולים להוסיף בינה מאוד נחוצה שחסרה במערכות CRM קיימות. נשתמש במימון כדי להשקיע הרבה בתכנון כדי להגשים את חזון המוצר שלנו לטווח הארוך וגם נרחיב את התמיכה, המכירות והשיווק".

גונג משתמשת בבינה מלאכותית כדי להפוך שיחות טלפון, וידיאו ומסרונים למידע קריטי שחברות משתמשות בו כדי להדריך צוותים שבאים במגע עם הלקוחות, להגדיל את שיעורי הזכייה ולשפר את קבלת ההחלטות האסטרטגית. הפלטפורמה הופכת לחכמה יותר ככל שהיא מנתחת יתר נתונים, מה שמבטיח שהלמידה משתכללת אחרי כל עסקה.

הפלטפורמה של גונג עוזרת למנהלי מכירות בחברות מעסקים ועד לחברות מהירות צמיחה כמו לינקדאין, GE, דריפט ו-ZipRecruiter להשיג הצלחה בכך שהיא מאפשרת מבט מציאותי על מה שהאנשים הטובים ביותר שלהן עושים -- מהמונחים הספציפיים שבהם הם משתמשים בפיצ'ים של מכירות ועד לאופן שהם בונים את השיחות שלהם -- כדי שאפשר יהיה לשכפל את הטקטיקות והאסטרטגיות האלה. הפלטפורמה מזעיקה את מנהלי המכירות בדיוק כשהעזרה שלהם נחוצה וכשהם צריכים להתערב כדי להציל את המכירה. עשרות אלפי אנשי מכירות במאות צוותי מכירות מסתמכים כיום על גונג.

"תשעים וחמישה אחוז ממה שקורה בשיחות מכירה כיום הולך לאיבוד, וחמשת האחוזים האחרים של מידע מוטים או כבר לא ישימים. עסקאות כיום מצריכות שמדע הנתונים ינצח", אמר דהארמש תאקר, שותף כללי של Battery General. "על ידי ניצול טכנולוגיה שמופעלת באמצעות קול -- בדיוק כמו אלכסה בעסקים -- גונג משנה לגמרי את ה-CRM באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. היא קולטת מבט שלם של מידע והופכת אותו לרלבנטי, מותאם אישית ושאפשר לפעול לפיו, כפי שיכולים כבר להעיד המון לקוחות Fortune 1000".

"אנחנו מאוד נרגשים לעזור לגונג להביא את השינוי הדיגיטלי לצוותי מכירות, ומאוד מתרשמים מהצמיחה המהירה של גונג, האחיזה בשוק ובסיס הלקוחות המתלהב" הוסיף איציק פרנפס, שותף כללי של Battery.

למידע נוסף על גונג ואיך היא יכולה לעזור לצוות המכירות שלכם, בקרו בבקשה באתר www.gong.io.

אודות Gong.io

Gong.io היא פלטפורמת בינת השיחות מספר 1 למכירות. היא עוזרת לצוותי מכירות להפיק יותר הכנסות באמצעות שיחות מכירה טובות יותר. גונג אוטומטית מקליטה, מתעתקת ומנתחת כל שיחת מכירה כדי שתוכלו לשכפל שיחות מכירה מצליחות, להדריך את הנציגים שלכם ולהכשיר אנשים חדשים מהר יותר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר Gong.io.

אודות Battery Ventures

Battery Ventures שואפת להשקיע בעסקים בחזית הקידמה שמגדירים קטגוריות בשווקים שכוללים תוכנה ושירותים, תשתית אינטרנט, אינטרנט צרכני, סלולר וטכנולוגיות תעשייתיות. החברה שהוקמה ב-1983 תומכת בחברות בשלבים מהסיד ועד ההשקעות הפרטיות ומשקיעה בכל העולם ממשרדים בבוסטון, אזור מפרץ סן פרנסיסקו, לונדון, ניו יורק וישראל. עיקבו אחרי החברה בטוויטר @BatteryVentures, בקרו באתר שלנו בכתובת http://www.battery.com ותמצאו רשימה מלאה של החברות של Battery Ventures כאן.

אנשי קשר

Megan Dyer Maxwell
GMK Communications
[email protected]
650-810-6658

וידאו

 

Logo

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190207005460/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI