דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המדען הראשי של אנדגיים היירום אנדרסון ינאם בפסגת הגנת הסייבר וישבור את המיתוסים של בינה מלאכותית באבטחת סייבר
המדען הראשי של אנדגיים היירום אנדרסון ינאם בפסגת הגנת הסייבר וישבור את המיתוסים של בינה מלאכותית באבטחת סייבר
חיים נוי 13/02/19 |  צפיות: 2622
המדען הראשי של אנדגיים היירום אנדרסון ינאם בפסגת הגנת הסייבר וישבור את המיתוסים של בינה מלאכותית באבטחת סייבר בכנס CDS שמתקיים בריאד, ערב הסעודית, ישתתפו מומחי אבטחת סייבר מובילים

ארלינגטון, וירג'יניה, 12 בפברואר 2019 (GLOBE NEWSWIRE) :

אנדגיים, המובילה בהגנה מאוחדת על נקודות קצה מפני התקפות ממוקדות, הודיעה היום שהמדען הראשי היירום אנדרסון יישא נאום מרכזי שיעסוק בתפקיד של בינה מלאכותית בסביבת האבטחה של היום ב-Cyber Defense Summit (CDS) בריאד, ערב הסעודית. הנאום מבוסס על ההצלחה המוכחת של אנדגיים בשימוש בלמידת מכונה לגילוי איומים והסוכן החכם Artemis® להגדלת והעלאת צוותי אבטחה בתוך ארגונים כיום.

האימוץ של בינה מלאכותית נעשה יותר פופולרי, אבל דרך מתוקננת להעריך את היכולת או החולשה של בינה מלאכותית במוצרי אבטחת נקודות קצה לא. אנדרסון ידגיש שהסיבה שבינה מלאכותית משכנעת קשורה פחות לרובוטים ובינה מלאכותית כללית ויותר לרעיונות פשוטים. לאנדרסון יש השכלה פורמלית בלמידת מכונה, עם ניסיון במידע שימושי וביטחון לאומי בחברות אבטחת סייבר ומעבדות לאומיות אמריקניות.

הנאום של אנדרסן, Beyond the AI buzzwords: a balanced perspective of AI in security, מתוכנן לשעה 09:45 זמן מקומי ביום רביעי, 13 בפברואר.

"למידת המכונה של אנדגיים ממשיכה להגדיל ולהעלות אנליסטים בדרג העליון, וגם לגלות נוזקה ופעילות זדונית בסוכן אחד על פני MITRE ATT&CK matrix", אמר אנדרסון. "לרוע המזל, ייתכן שהניסיונות של הענף ללמד ולשווק טכנולוגיות למידת מכונה יעילות למעשה הרעילו את ההבנה והציפיות לגבי מה הן עושות. וזה, בצדק, גרם אצל העוסקים בכך לספקנות מסוימת. האתגר העיקרי היה אי התאמה בין התפיסה והפרקטיקה. המיתוג של "בינה מלאכותית" על ידי הענף כלמידת מכונה שממוקדת באופן צר בגילוי הסיטה את תשומת הלב מהתפתחויות אחרות בקביעת סדר עדיפויות מודרכת, תגובה אוטומטית וזרימת עבודה נתמכת".

אנדרסון ידבר על תפיסות מוטעות לגבי טכנולוגיות יעילות של למידת מכונה באבטחת מידע. הוא יתעמק במשמעות של הבאזוורדס השונים מנקודת המבט של העוסקים בתחום ומה הם באמת היתרונות בשורה התחתונה.

"השנה אנחנו חוזים שתוקפי סייבר ישתמשו בבינה מלאכותית בארגז הכלים שלהם כדי לזהות פגיעויות ולהפוך טקטיקות לאוטומטיות בקנה מידה גדול. כדי להגיב ביעילות להתקפות האלה באמצעות אסטרטגיית הגנה חזקה, חשוב שתהיה תשתית אבטחה שגם היא נובעת מתפיסות דומות ומתמקדת בגילוי איומים מתקדם. הבינה הגבוהה הזאת מאפשרת לצוותי SOC למנוע פריצות בקנה מידה גדול ולהגיב במהירות לאירועים. יכולת למידת המכונה של אנדגיים לוקחת את "לחשוב כמו תוקף" לרמה הבאה", אמר אבינאש אדבאני, מנכ"ל Spire Solutions.

את CDS מפעילה השותפה של אנדגיים, Spire Solutions, ספקית פתרונות האבטחה המועדפת של המזרח התיכון.

אודות אנדגיים

פלטפורמת אבטחת נקודות הקצה האחודה של אנדגיים משנה את תוכניות האבטחה - האנשים, התהליכים והטכנולוגיה שלהן - באמצעות ההגנה הכי חזקה על נקודות הקצה וחוויית המשתמש הכי פשוטה, ומבטיחה שאנליסטים בכל רמת מיומנות יכולים לעצור התקפות ממוקדות לפני גניבת מידע. אנדגיים מאחדת מניעה, גילוי וציד איומים כדי לעצור התנהגויות מוכרות ולא מוכרות של תוקפים בקנה מידה גדול באמצעות סוכן אחד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.endgame.com ותעקבו אחרינו בטוויטר @EndgameInc.

אודות Spire Solutions

Spire Solutions היא מובילה אזורית בפתרונות ושירותי אבטחת מידע שמייצגת בלעדית את טכנולוגיות אבטחת המידע המתקדמות ביותר בעולם. Spire Solutions, שמניעה אותה מסירות רבה להצלחת הלקוח, יצרה לעצמה מוניטין כשותפת האבטחה המועדפת במזרח התיכון.

אשת קשר למדיה:
Megan Grasty
Highwire PR for Endgame
+1 916-834-0802
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית *יצירת מובילי שוק גלובליים

Cellebrite מחוללת מהפכה בתחום איסוף הנתונים עם פתרון תוכנה כשירות פורץ דרך שהוא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת Case-to-Closure של החברה
פתרון התוכנה כשירות החדש משנה את הגישה, האיסוף והאנליטיקה של הנתונים ממגוון רחב של מכשירים מרוחקים ברחבי הארגון עם יעילות חסרת תקדים ועם אבטחה מבוססת הרשאות

ה-Edge AIoT SoC מבוסס ה-RISC-V של Canaan אימץ את IP ה-ISP וה-GPU של VeriSilicon
שילוב פורטפוליו ה-IP לעיבוד פיקסלים של VeriSilicon לתוך שבב K230 בעל הדיוק הגבוה וזמן האחזור הנמוך

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1 הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

קבוצת קורטק מודיעה על הפרטים המלאים של שיחת בעלי המניות והמצגת שלה ב-14 במרץ
החברה תעדכן את בעלי מניותיה על הסכם החלפת המניות הסופי שלה עם Core Optics וכיצד הוא יחזק את המבנה והפעילות של Coretec, ויעודד הכנסות ומסחור של Endurion

המעגל – המחזה השערורייתי של ארתור שניצלר – בית צבי
המעגל פרי עטו של הרופא והמחזאי היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר , העולה בבית צבי, היה מחזה שערורייתי בשעתו ועוסק בסקס מזדמן בימי וינה העליזים .

ביקורת – סטמפניו – חוויה שמימית של תנועה ומוזיקה– תיאטרון בית ליסין
12/03/24 | תיאטרון
סטמפניו ,העולה בתיאטרון בית ליסין - היא חוויה סוחפת של תנועה שמימית שזורה במוזיקה חסידית קסומה בביצוע להקת שחקנים מוכשרת . המחזה נכתב על ידי המחזאית המנוחה עדנה מזי"א בהשראת הרומן הקצר של שלום עליכם, מגדולי הסופרים היהודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI