דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים GA-ASI הדגימה המראה והחזרה באמצעות תקשורת לוויינית של MQ-9B באמצעות שליטה ובקרה בשטח XC2
GA-ASI הדגימה המראה והחזרה באמצעות תקשורת לוויינית של MQ-9B באמצעות שליטה ובקרה בשטח XC2
חיים נוי 17/02/19 |  צפיות: 2508
GA-ASI הדגימה המראה והחזרה באמצעות תקשורת לוויינית של MQ-9B באמצעות שליטה ובקרה בשטח XC2

סן דייגו, 15 בפברואר 2019, (BUSINESS WIRE):

ב-4 בדצמבר General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) הדגימה משימת MQ-9B שלמה ללא שימוש בתחנת בקרה קרקעית (GCS) עם אלמנט שיגור והחזרה (LRE).

ספציפית, הבדיקות לפני הטיסה בוצעו עד להתנעת המנוע רק באמצעות מחשב נייד של שליטה ובקרה בשטח (XC2), ולאחר מכן כלי הטיס הועבר בהצלחה ל-GCS מרוחקת באמצעות תקשורת לוויינית. MQ-9B -- כלי טיס מוטס מרחוק (כטמ"מ) שפותח על ידי GA-ASI -- הוסע לאחר מכן למסלול והצוות שלט על ההמראה האוטומטית שלו כשהוא משתמש רק בקישור הנתונים הלווייני. MQ-9B טס טיסה קצרה ונחת אוטומטית באמצעות קישור הנתונים הלווייני ואז נסע בחזרה למקום הסד באמצעות הסעה בתקשורת לוויינית. השליטה על המטוס הועברה אז בחזרה למחשב הנייד XC2, שהשלים ביעילות את הנהלים אחרי הטיסה עד לכיבוי כלי הטיס.

"השימוש במחשב נייד יחד עם הסעה בתקשורת לוויינית ויכולת המראה ונחיתה אוטומטית [ATLC] הוא גורם משנה מצב עבור לקוחותינו", אמר דייוויד ר. אלכסנדר, נשיא, מערכות כלי טיס, GA-ASI. "במקום ש-GCS קדמית תסתמך על תקשורת קו ראייה (LOS), היכולת המתקדמת הזאת מפחיתה מאוד את כוח האדם ומבטיחה שהטייסים מרחוק יכולים להיות רחוקים מכל עימות אפשרי".

המחשב הנייד XC2 משתמש בפיתוחי תא הטייס המתקדם של GA-ASI על ידי העברת יכולות נבחרות למחשב נייד מוקשח. באמצעות מחשב נייד, מתחזק שהוצב קדימה יכול להפעיל רשימות של פעולות לביצוע לפני טיסה אוטומטיות שמפחיתות את הזמן לפני הטיסה בעד 50 אחוז. היכולת הזאת גם מפחיתה את דרישות הטסת הציוד על ידי ביטול הצורך בהצבה קדמית של GCS.

MQ-9B הוא תוצאה של מאמץ חמש שנתי במימון החברה לספק כלי טיס לא מאויש שיכול לטוס במרחב אווירי לא מופרד, תוך עמידה בדרישות המחמירות של תעודת כושר אווירי לסוג של NATO STANAG 4671. לכטמ"מ יש זמן שהייה של יותר מ-40 שעות, שילוב מהיר של מטעדים חדשים באמצעות תשע נקודות חזקות, פריסה עצמית במסלול קצר בכל מזג אוויר באמצעות ATLC בשליטת תקשורת לוויינית, מכ"ם רב מצבי Lynx® ומערכת זיהוי ומניעה (DAA) שהחברה פיתחה. GA-ASI תכננה את MQ-9B כדור הבא של צי ה-Predator® B הרב משימתי וקראה לכלי הטיס הבסיסי של MQ-9B "SkyGuardian" ולגרסת המעקב הימי "SeaGuardian".

ביולי 2018 MQ-9B SkyGuardian היה לכטמ"מ הגובה הבינוני, זמן שהייה ארוך (MALE) הראשון שחצה ללא הפסקה את האוקיאנוס האטלנטי.  MQ-9B SkyGuardianנבחר על ידי בריטניה (כחלק מתוכנית Protector של חיל האוויר המלכותי), ולאחרונה הוכרז כבחירת הכטמ"מ של מדינת בלגיה.

תמונות ברזולוציה גבוהה של המחשב הנייד ו-MQ-9B SkyGuardian זמינות לאמצעי מדיה שעומדים בדרישות מאנשי הקשר למדיה הרשומים של GA-ASI.

אודות GA-ASI

General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI), חברה מסונפת של General Atomics, היא המתכננת והיצרנית המובילה של מערכות כלי טיס מוטסים מרחוק (כטמ"מ) אמינות ומוכחות, מכ"ם ומערכות משימה אלקטרו אופטיות וקשורות, כולל סדרת הכטמ"מ Predator® והמכ"ם הרב מצבי Lynx®. עם יותר מ-5 מיליון שעות טיסה, GA-ASI מספקת כלי טיס עם שהייה ארוכה שמסוגלים לבצע משימות עם מערכות משולבות של קישור נתונים וחיישנים שנחוצות כדי לספק טיסה מתמשכת שמאפשרת מודעות למצב ותקיפה מהירה. החברה גם מייצרת מגוון של תחנות בקרה קרקעיות ותוכנה לבקרת חיישנים/ ניתוח תמונות, מציעה הכשרת טייסים ושירותי תמיכה ומפתחת אנטנות מטה-חומר. למידע נוסף, בקרו באתר www.ga-asi.com.

Predator, Reaper ו-Lynx הם שמות מסחר רשומים של General Atomics Aeronautical Systems, Inc..

אנשי קשר

GA-ASI Media Relations
General Atomics Aeronautical Systems, Inc.
Robert Walker
+1 (858) 524-8108
[email protected]

 

"השימוש במחשב נייד יחד עם הסעה בתקשורת לוויינית ויכולת המראה ונחיתה אוטומטית [ATLC] הוא גורם משנה מצב עבור לקוחותינו", אמר דייוויד ר. אלכסנדר, נשיא, מערכות כלי טיס, GA-ASI. "במקום ש-GCS קדמית תסתמך על תקשורת קו ראייה (LOS), היכולת המתקדמת הזאת מפחיתה מאוד את כוח האדם ומבטיחה שהטייסים מרחוק יכולים להיות רחוקים מכל עימות אפשרי". (תמונה: Business Wire)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190215005428/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית *יצירת מובילי שוק גלובליים

Cellebrite מחוללת מהפכה בתחום איסוף הנתונים עם פתרון תוכנה כשירות פורץ דרך שהוא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת Case-to-Closure של החברה
פתרון התוכנה כשירות החדש משנה את הגישה, האיסוף והאנליטיקה של הנתונים ממגוון רחב של מכשירים מרוחקים ברחבי הארגון עם יעילות חסרת תקדים ועם אבטחה מבוססת הרשאות

ה-Edge AIoT SoC מבוסס ה-RISC-V של Canaan אימץ את IP ה-ISP וה-GPU של VeriSilicon
שילוב פורטפוליו ה-IP לעיבוד פיקסלים של VeriSilicon לתוך שבב K230 בעל הדיוק הגבוה וזמן האחזור הנמוך

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1 הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

קבוצת קורטק מודיעה על הפרטים המלאים של שיחת בעלי המניות והמצגת שלה ב-14 במרץ
החברה תעדכן את בעלי מניותיה על הסכם החלפת המניות הסופי שלה עם Core Optics וכיצד הוא יחזק את המבנה והפעילות של Coretec, ויעודד הכנסות ומסחור של Endurion

המעגל – המחזה השערורייתי של ארתור שניצלר – בית צבי
המעגל פרי עטו של הרופא והמחזאי היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר , העולה בבית צבי, היה מחזה שערורייתי בשעתו ועוסק בסקס מזדמן בימי וינה העליזים .

ביקורת – סטמפניו – חוויה שמימית של תנועה ומוזיקה– תיאטרון בית ליסין
12/03/24 | תיאטרון
סטמפניו ,העולה בתיאטרון בית ליסין - היא חוויה סוחפת של תנועה שמימית שזורה במוזיקה חסידית קסומה בביצוע להקת שחקנים מוכשרת . המחזה נכתב על ידי המחזאית המנוחה עדנה מזי"א בהשראת הרומן הקצר של שלום עליכם, מגדולי הסופרים היהודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI