דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אוסטרליה עולה כחדשנית מובילה בחקלאות 4.0
אוסטרליה עולה כחדשנית מובילה בחקלאות 4.0
חיים נוי 21/02/19 |  צפיות: 3059
אוסטרליה עולה כחדשנית מובילה בחקלאות 4.0

משקיעים וחוקרים פונים לאוסטרליה כדי לפתח את טכנולוגיות החקלאות והמזון של העתיד

סידני, 21 בפברואר 2019, (BUSINESS WIRE) :

ההיסטוריה הארוכה והמכובדת של אוסטרליה במחקר חקלאי מחזקת את מעמדה כמרכז גלובלי של טכנולוגיות חקלאות ומזון.

עם מגוון של אקלימים ומערכות אקולוגיות, סביבה עסקית יציבה וחיובית וחיבור עם השווקים הצומחים במהירות של אסיה, אוסטרליה מנצלת את היתרונות האלה כדי להפוך למרכז של חדשנות באגטק ופודטק.

אוסטרליה למען חקלאות 4.0, יוזמה חדשה של אוסטרייד, הסוכנות לקידום המסחר וההשקעות של המדינה, תתבסס על הרקורד המרשים של אוסטרליה בחדשנות חקלאית כדי לקדם השקעות זרות, ייצוא ושיתוף פעולה באגטק ופודטק.

מטרת היוזמה לבסס את אוסטרליה כמרכז גלובלי לחדשנות בחקלאות ומזון. היא תציג לראווה את היכולות של אוסטרליה באגטק ופודטק, ותדגיש את ההתפתחויות הטכנולוגיות הייחודיות שלה, המחקר והמצוינות, רקורד חזק של מומחיות בחידושים, וגם את התמיכה הממשלתית החזקה וערוצי היצוא המבוססים של המדינה.

אוסטרייד פיתחה פלטפורמה דיגיטלית חדשה (www.austrade.gov.au/agriculture40), שמושקת היום ב-evokeAG. היא תציג לראווה יכולות ותובנות ממגזר האגטק ופודטק האוסטרלי, ותחבר משקיעים, יצואנים ושותפי מחקר למנהיגים ובעלי העניין בתחום במימשל, במגזר הפרטי ובאקדמיה של אוסטרליה.

evokeAG הוא אירוע חדש של טכנולוגיות אגריפוד לקהילת המזון והחקלאות. האירוע, שמתקיים במלבורן, אוסטרליה, מפגיש חקלאים, חדשנים ומשקיעים מאוסטרליה ומחו"ל כדי לשתף ולחקור כיוונים חדשים לדור החדש של מזון וחקלאות.

אוסטרייד מארחת יותר מ-70 נציגים במשלחת כלל ארצית במשך שבוע שלם כחלק מ-evokeAG. המשלחת תיסע לאתרים בטריטוריה של בירת אוסטרליה, ניו סאות וולס, קווינסלנד, טסמניה וויקטוריה, ולנציגים תהיה הזדמנות להיפגש עם הזנקי האגטק ופודטק המובילים של אוסטרליה, יזמים מצליחים, עסקים, גופי מחקר וסוכנויות ממשלתיות.

"לאוסטרליה יש פוטנציאל להיות מעצמה בטכנולוגיות אגריפוד ואנחנו רוצים לעזור למגזר להגיע למלוא הפוטנציאל שלו", אמר סיימון ברמינגהם, שר המסחר, התיירות וההשקעות.

"החקלאים שלנו הם בין החדשנים ביותר בעולם אבל אנחנו מאחורי השאר כשמדובר במסחור של טכנולוגיות המזון והחקלאות שלנו. היוזמה הזאת עוסקת בחיבור משקיעים עם חקלאים והזנקי אגטק אוסטרלים וגם ביצירת הזדמנויות ליותר שיתוף פעולה במחקר ופיתוח".

ממשלת אוסטרליה משקיעה יותר מ-600 מיליון דולר אוסטרלי בשנה במחקר ופיתוח חקלאי, ותומכת ביוזמה של פדרציית החקלאים הלאומית להגדיל את החקלאות האוסטרלית לתעשייה של 100 מיליארד ד"א עד 2030.

"החקלאים ויצרני המזון האוסטרלים ידועים בכל העולם בחדשנות שלהם, הם משתמשים בטכנולוגיה כדי להגדיל בעקביות את הפריון, לפתח מוצרים יותר איכותיים ולבנות עסקים תחרותיים בקנה מידה גלובלי. למרות התמודדות עם תנאי סביבה ואקלים מהקשים ביותר בעולם, הם הפכו את המדינה ליצרנית בין החמש הראשונות של שעורה, שיבולת שועל, חומוס, שקדים, בקר, כבשים וצמר", אמרה קארן קסטון, מומחית השקעות בכירה, עסקי חקלאות ומזון, אוסטרייד.

"יצרני התוצרת החקלאית והמזון האוסטרלים גם ממהרים לרתום טכנולוגיות שבחזית הקידמה כדי לספק חומרי גלם ומוצרים באיכות גבוהה שניתן לעקוב אחריהם לשוקי יצוא. פתרונות האגטק ופודטק שלנו מושכים תשומת לב רבה ברחבי העולם, ואנחנו רואים עניין גובר ממשקיעים ושותפי מחקר זרים שרואים באוסטרליה שדה ניסויים או בסיס אזורי להמשך פיתוח ויזמות".

מובילים גלובליים באגטק ופודטק, כמו סיסקו ובוש, בוחרים באוסטרליה כבסיס להרחבת פעילות החדשנות שלהם.

סיסקו השקיעה באגטק האוסטרלי על ידי הקמת מרכזי חדשנות בפרת וסידני, שניים מרק עשרה מרכזי חדשנות ברשת הגלובלית של סיסקו. סיסקו אוסטרליה מנצלת את תעשיית החקלאות החזקה של המדינה, וכיום היא מנסה חידוש חדש באגטק.

בניו סאות וולס וויקטוריה מנסים את פלטפורמת ההחלטות של החווה כדי לספק לחוואים נתונים בזמן אמת בשטחים שלהם. הפלטפורמה מספקת חיבור מאובטח בשטח החווה על פני מרחקים ארוכים ותומכת בכל יישום/ חיישן של צד שלישי. שותפים מהתעשייה יכולים לארח את היישומים והחיישנים שלהם בפלטפורמה. המטרה של סיסקו היא לקחת את הפתרון הזה לכל העולם יחד עם שותפי האגטק שלה.

קווין בלוק, מנהל טכנולוגיות ראשי, סיסקו אוסטרליה, אמר שההחלטה של סיסקו להשקיע בחידושי חקלאות באוסטרליה מקבלת דחיפה משיתוף הפעולה של קהילת האגטק והיחס של "אפשר לעשות" והגישה של פתרון בעיות מצד חקלאי אוסטרליה.

"הגודל היחסי של אוסטרליה, הידע הנרחב במזון וחקלאות, הגישה של פתרון בעיות והתמיכה של הממשלה בשיתופי פעולה יצרו סביבה שתומכת בפיתוח של חידושים חדשים", אומר בלוק. "זה מרחב של שיתוף פעולה שבו "הטק" וה"משתמש" -- היצרנים והאגרונומים -- יכולים להיפגש כדי ליצור פתרונות שהם רלבנטיים ואיתנים".

מצאנו כמה פתרונות כאן באוסטרליה".

"בוש משקיעה באוסטרליה כמרכז פיתוח של חקלאות 4.0 משלוש סיבות עיקריות: ההיסטוריה העשירה שלה כיצרנית מובילה בעולם של סחורות חקלאיות, החוזק של המחקר החקלאי והיכולות המדעיות שלה והנכונות של תעשיית החקלאות והמזון לנסות ולאמץ פתרונות חדשים", אמר גאבין סמית, נשיא, בוש אוסטרליה.

"ההשקעות שלנו במוסדות אוסטרלים והשותפויות איתם הן עדות לחוזק של אוסטרליה בטכנולוגיות שיובילו את המהפכה הבאה בחקלאות".

בקרו בבקשה באתר www.austrade.gov.au/agriculture40 למידע נוסף על מגזר האגטק ופודטק של אוסטרליה וגלו איך נוכל לעזור לכם ולעסק שלכם להתחבר עם אוסטרליה.

צפו בסרטון על הסיבה שאוסטרליה היא יעד משכנע לחדשנות באגטק ופודטק.

אודות אוסטרייד

נציבות המסחר וההשקעות האוסטרלית (אוסטרייד) עוזרת לחברות ברחבי העולם לזהות ולנצל הזדמנויות השקעה באוסטרליה וגם להשיג מוצרים ושירותים אוסטרלים. העזרה שלנו כוללת:

  • תובנות על יכולות אוסטרליות
  • זיהוי פרויקטי השקעה ושותפים אסטרטגיים פוטנציאליים
  • לעזור לכם לזהות ספקים אוסטרלים ולהתקשר איתם

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

אנשי קשר

לשאלות מהמדיה, התקשרו בבקשה עם:
Naomi Mapstone
Media Manager, Australian Trade and Investment Commission
E: [email protected]
M: +61 466 142 308

מקור: Australian Trade and Investment Commission

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI