דף הבית מחשבים וטכנולוגיה מחשבים וטכנולגיה - אחר Trend Micro קוראת לכל קהילת הסטארט אפים הישראלית בתחום הסייבר להירשם לתחרות
Trend Micro קוראת לכל קהילת הסטארט אפים הישראלית בתחום הסייבר להירשם לתחרות
איריס וינשטיין 29/04/19 |  צפיות: 3030

Segal Cybersecurity Innovation Award ""

תאריך אחרון לרישום – 6 ליוני 2019

כמו טרנד מיקרו, ישראל ממשיכה לצמוח ולהתבסס כאחת המדינות החדשניות ביותר בעולם טכנולוגיית הסייבר. כך הפכה למקום בו ניתן למצוא את הרעיון החדשני המבטיח הבא בתחום. מאות חברות סטארט-אפ בתחום הסייבר פועלות בישראל ומושכות מיליוני דולרים של משקיעים.

הסייבר הישראלי, על פי דו"ח Finder Insightשל סטארט-אפ ניישן סנטרל, מהווה 20% מכלל השקעות הסייבר העולמיות בתמיכת הון סיכון. כאשר ההשקעות הזרות בסייבר ישראלי עולות, ומהוות 65% מכל העסקות בתחום. הגנת הדאטה הוא המגזר הצומח ביותר בסייבר הישראלי, ו ב-2018 חצו לראשונה ההשקעות בסייבר ישראלי רף של מיליארד דולר.

טרנד מיקרו, המעוניינת לסייע לטפח ולתמוך בקהילת הסטארט-אפ הישראלית, מכריזה על תחרות Segal Cybersecurity Innovation Award”" על שם תמיר סגל מנהל פעילות טרנד מיקרו ישראל , שנפטר בשנה שעברה.

בתחרות Segal Cybersecurity Innovation Award”" מזמינה טרנד מיקרו חברות סטארט-אפ ישראליות מתחום הסייבר, הנמצאות בשלב מוקדם (שגייסו כסף ראשוני בלבד), להציג את הפתרון שלהן כדי להשיג ליווי מקצועי של אחת מהחברות המובילות עולמית בתחום. התאריך האחרון לרישום הוא ה-6 ליוני 2019.

על פי כללי התחרות, פאנל של שופטים, הכולל מומחי סייבר ומשקיעים, יכריז ב -20 ביוני מיהן חמש החברות שעלו לשלב הגמר בתחרות וב -18 ביולי יוזמנו החברות לפרזנטציות מול השופטים ((Pitch Off Day בתם הפרזנטציות יוכרז הסטארט אפ הזוכה שיקבל 10,000 דולר, שכר דירה למשרדים במגדל שרונה בתל אביב, למשך שישה חודשים, ליווי של בכירי החברה וייעוץ שוטף שלהם, ו-2 כרטיסים לתערוכת RSA בארה"ב ולהכרות עם בכירים ענף הסייבר ויזמיו.

הפרס נועד לעודד את חברות הסטארט-אפ הישראליות הרבות להגשים את חלומותיהם

לרישום לתחרות הכנס לקישור הבא:

http://go.trendmicro.com/events/segalcybersecurityaward/index.html

אודות תמיר סגל

1952-2018

תמיר סגל, מנכ"ל טרנד מיקרו ישראל, נפטר לאחר מאבק בסרטן.

תמיר העשיר את חייהם של כל מי שעבד אתו - כפי שמעידה ההשתפכות העצומה של עצב ואהדה שקיבלה הידיעה על מותו בטרם עת. כל קהילת ה-IT הישראלית , שסגל היה ממקימיה, הגיבה וסיפרה על כישרון, אופטימיות, אדיבות, חכמה ויצירתיות אין קץ. תמיר שהיה חבר מסור, אנרגטי ומבריק אך צנוע היה מנהל המעניק השראה - מישהו שתמיד הקדיש את הזמן להקשיב ולהתייעץ עם הצוות שלו, אבל גם להוות דוגמה. כל זאת לא גרעו מהיותו מנהל ואיש מכירות פנטסטי שתרמו לזכיית הסניף הישראלי במכרזים ובתקציבים של הארגונים הגדולים בישראל

מאות הצפיות בדף הפרופיל של תמיר , יעידו על ההערכה הרבה שלה זכה על ידי שותפים, עמיתים וכל מי שעבד אתו. כמנכ"ל מספר חברות סטארט-אפ בשנות התשעים של המאה הקודמת, תמיר רכש את המיומנות לזהות טכנולוגיה שתשנה סדרי עולם. בשנת 2010הצטרף תמיר לטרנד מיקרו לאחר ששימש כסמנכ"ל בוואלה תקשורת, והפך לדמות אסטרטגית חשובה בחברה.ההומור שלו וחביבותו מלווים אותו בכל מקום שהוא הלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס וינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת איריס וינשטיין
 
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist באירופה המזרח התיכון ואפריקה
חברת F5 ממנה את ארז הסה ל- Sales Specialist EMEA. במסגרת תפקידו יהיה הסה אחראי על מכירת פתרון ה-Distributed Cloud, פתרון הSAAS - והסקיוריטי של F5 , בשיתוף עם אנשי מכירות ושותפים עסקיים של F5 ברוב מדינות EMEA על מנת לאתר, למצב ולמקד את פתרון הענן של F5 ללקוחות חדשים וקיימים של החברה.

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח, חתמה על הסכם שותפות עם COMMITלשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.

שלמה יונה מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון
שלמה יונה (51), מונה למנהל החטיבה העסקית של F5 בישראל ויוון. במסגרת תפקידו יוביל יונה את קבוצת המכירות ללקוחות אנטרפרייז ולארגונים מובילים בעולמות הטלקו, ההייטק והבריאות. בין היתר, ינהל יונה את צוותי המכירות בענפים אלו ויפעל להעמקת פתרונות החברה ולפיתוח שווקים חדשים, כמו גם לקידום פתרונות טכנולוגיים חדשים באזור.

אביב ששוני מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין
אביב ששוני (49, נ+4), מונה למנהל החטיבה הביטחונית והציבורית של F5 בישראל וקפריסין. במסגרת תפקידו ששוני יפעל להעמקת הפעילות והגדלת המכירות באזור. בנוסף, ששוני יהיה מנוי על גיבוש תכנית אסטרטגית להרחבת פעילות החברה ומערך המכירות בקפריסין ויישומה, תוך יצירת ערוצי שיווק חדשים והעמקת ערוצים קיימים, וקידום יוזמות לפיתוח שותפים מקומיים.

חברת F5 מספקת טכנולוגיה לצמצום עלויות ושיפור ביצועים באמצעות תמיכה בפרויקט טלמטריה בקוד פתוח
חברת F5 (NASDAQ: FFIV) מכריזה על המשך תמיכתה ב-OpenTelemetry של Cloud Native Computing Foundation - מסגרת קוד פתוח, המספקת כלים סטנדרטיים להפקה וייצוא של נתוני טלמטריה, המסייעים לנתח טוב יותר ביצועים ופעילות של פתרונות טכנולוגיים בסביבת מערכות המידע.

מחקר גלובלי של F5 Labs: חמישית מבקשות האימות הן זדוניות
מחקר חדש של F5 Labs חושף כי זהויות דיגיטליות הפכו לשדה קרב בזירת הסייבר, כאשר חמישית מבקשות האימות מגיעות ממערכות אוטומטיות זדוניות. דוח 2023 Identity Threat Report: The Unpatchablesניתח 320 מיליארד טרנזקציות של נתונים, המתרחשות במערכות של 159 ארגונים בין מרץ 2022 לאפריל 2023. כאשר ההתקפות אינן מיורטות, שיעור האוטומציה הממוצע, המהווה אינדיקטור להתקפות credential stuffing, עמד על 19.4%. שיעור זה ירד ביותר משני שליש, ל-6%, כאשר יורטה הפעילות הזדונית באופן יזום.

קבוצת אמן תשווק ותטמיע את פתרונות ה-ERP הענניים של Infor בישראל
קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת Infor לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי חברת Infor תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית
חברת F5 משיקה מטה חדשני בישראל למחקר ופיתוח, לפעילות העסקית ולאקדמיה הטכנולוגית. המטה, הממוקם במגדל One Tower רוגובין אקרו במוקד העסקים השוקק של רמת גן, מתפרס על פני שלוש קומות בהיקף של 4,500 מ"ר. פרויקט הקמת המטה בוצע על ידי סתר אדריכלים.

מחקר של F5 חושף את דרגת הבשלות הדיגיטלית של ארגונים ביחס לקצב השינוי
מדד הבשלות הדיגיטלית, Digital Maturity Index1, הראשון של F5, כולל 300 תגובות מדוח State of Application Strategy Report לשנת 2023, שהוערכו על פי סט של שש יכולות טכניות2. תשתית, העברת אפליקציות, נתונים, הנדסת אמינות אתרים (SRE), נראות ואוטומציה, ואבטחה.

גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי אינטרנט המבוססת על פתרונות F5
גילת טלקום משיקה פלטפורמת שירותים חדשה לספקי האינטרנט הישראליים, המבוססת על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים של חברת F5. הפלטפורמה מאפשרת לספקי השירות להציע למשתמשים חבילות מוזלות, מהירות וביצועים גבוהים יותר. היקף פרויקט הטמעת פתרונות F5 בפלטפורמה של גילת מוערך במעל מיליון שקלים. הפלטפורמה סופקה בימים אלו למספר ספקי שירות גדולים ומובילים בישראל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI