דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הדיגיטל של ווסטרן יוניון מתרחב ברחבי המזרח התיכון: פועל כעת בשבע מדינות כולל שירותים משופרים באיחוד האמירויות
הדיגיטל של ווסטרן יוניון מתרחב ברחבי המזרח התיכון: פועל כעת בשבע מדינות כולל שירותים משופרים באיחוד האמירויות
חיים נוי 01/05/19 |  צפיות: 2595
הדיגיטל של ווסטרן יוניון מתרחב ברחבי המזרח התיכון:  פועל כעת בשבע מדינות כולל שירותים משופרים באיחוד האמירויות

הדיגיטל של ווסטרן יוניון פועל כעת בשבע מדינות ברחבי המזרח התיכון, כולל איחוד האמירויות

דנוור ודובאי, איחוד האמירויות, 29 באפריל 2019, (BUSINESS WIRE):

יכולות העברת הכספים הדיגיטליות של חברת Western Union מתקדמות התקדמות משמעותית ברחבי המזרח התיכון, כששבע מדינות מציעות עכשיו שירותים מקוונים, שמחברים לקוחות למשפחותיהם ויקיריהם ברחבי העולם באופן דיגיטלי עם אפשרות בחירה לשלם עבור עסקאות באופן מקוון או אישית.

איחוד האמירויות השתדרגה עם הדור האחרון של הפלטפורמה הכל ערוצית של ווסטרן יוניון, והצטרפה לבחריין, ירדן, כוויית, לבנון, עומאן וקטאר, כחלק מהמחויבות העמוקה של ווסטרן יוניון להשאיר את המזרח התיכון בחזית המהפכה הדיגיטלית.

באיחוד האמירויות, החברה השיקה את האפליקציה הסלולריתWestern Union® והשיקה מחדש את האתר Westernunion.com. הלקוחות באיחוד האמירויות יכולים עכשיו לבחור לשלם עבור עסקאות באינטרנט או בתוך האפליקציה באמצעות העברה ישירה מחשבון הבנק שלהם שפתחו באיחוד האמירויות.

כיום, ווסטרן יוניון מציעה שירות דיגיטלי דרך WU.com ביותר מ-60 מדינות, בתוספת טריטוריות, עם אפליקציות סלולריות ב-35 מדינות. יתר על כן, כל הרשת שלה היא שילוב של סניפי סוכנים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות, תשלומים דרך חשבון בקרוב ל-100 מדינות ותשלומים דרך ארנק דיגיטלי בתריסר מדינות.

המזרח התיכון הוא מרכז כלכלי חיוני ועולה שמפגיש אנשים מרחבי אירופה, אפריקה ואסיה ומעלה אותם לשגשוג. מהגרים מהעולם שעובדים וחיים ברחבי האזור מהווים חלק גדול מהאוכלוסייה וביחד שולחים מיליארדי העברות כספים בחזרה הביתה. באיחוד האמירויות, 88 אחוז מהאוכלוסייה הם מהגרים מהעולם, ואחריה קטאר עם 75 אחוז, כוויית עם 72 אחוז, בחריין עם 51 אחוז, עומאן 41 אחוז, ירדן 40 אחוז ולבנון 34 אחוז, לפי הבנק העולמי1.

"המחויבות שלנו למזרח התיכון היא צעד קדימה לעתיד יותר משגשג ומחובר גלובלית. השירותים הדיגיטליים שלנו תומכים בחיים משולבים גלובלית בלי להשאיר אף אחד מאחור. אנחנו משתמשים בטכנולוגיות בחזית הקידמה כדי לפשט העברת כספים. המערכות שלנו מטפלות אוטומטית במורכבויות מציות ועד לשערי חליפין תנודתיים כדי שהמשתמשים יוכלו להעביר כסף 24/7 לכל מדינה כמעט ברחבי העולם, בלחיצה על כמה לחצנים", אמר הנשיא ומנהל העסקים הראשי של ווסטרן יוניון, היקמת ארסק.

"המערכות שלנו גם מתוכננות לאפשר ללקוחות בכל רמה של ניסיון פיננסי להשתמש בכל ערוץ שהם רוצים - דיגיטלי או מזומנים, מקוון או לא מקוון" אמר.

"היכולת להעביר כסף בין מדינות באופן חלק וזורם באמצעות האמצעים הדיגיטליים הכי חדישים מעלה את הרלבנטיות שלנו ללקוחות שלנו ברחבי העולם", אמר אלכסנדרו בדולסקו, מנהל כללי בווסטרן יוניון וסגן נשיא אזורי למזרח התיכון ואפריקה.

"הלקוחות של ווסטרן יוניון הם רב תרבותיים ורב דוריים עם ניסיון פיננסי וטכנולוגי מגוון. המהות של הגישה הכל ערוצית שלנו היא לשרת את הקבוצה הרחבה ביותר של לקוחות על ידי דאגה לצרכים הספציפיים שלהם בהעברת כספים", אמר.

ווסטרן יוניון מספקת שירותי העברת כספים במדינות המזרח התיכון כבר יותר מ-20 שנה ויש לה יותר מ-4,000 סניפי סוכנים בבחריין, ירדן, כוויית, לבנון, עומאן, קטאר ואיחוד האמירויות. ללקוחות יש עדיין אפשרות לגשת לסניפים האלה כדי לשלוח העברות כספים באופן אישי, ביטוי למחויבות של החברה לספק בחירות ואפשרויות להתחבר עם משפחות וחברים ברחבי העולם.

בנוסף למדינות הכל ערוציות, שמשלבות בין הנוכחות הדיגיטלית והקמעונאית של ווסטרן יוניון, ווסטרן יוניון מציעה גם שירותי העברת כספים באמצעות רשת הסוכנים הנוספים שלה בערב הסעודית, סודן, מצרים, עיראק, פלשתין, סוריה, אפגניסטן ופקיסטן, עם 10,500 סניפי סוכנים נוספים.

1.      נתוני אוכלוסייה של מהגרים מהעולם

הדרכה ללקוחות:

בהתאם לתקנות המקומיות, לפני השימוש הראשון בשירות המקוון, הלקוחות נדרשים להירשם באתר www.westernunion.com, ואז לאמת באופן אישי באמצעות תעודת הזהות לתושב שהונפקה על ידי הממשלה התקפה שלהם בסניף של Al Fardan Exchange Agent. אחרי אימות מוצלח, הלקוחות יקבלו הודעה שמאשרת שהם יכולים עכשיו לשלוח בנוחות העברות כספים של ווסטרן יוניון בכל זמן, בכמה לחיצות לחצנים, באופן מקוון.

בנוסף לנוחות והאמינות של שליחת כסף בכל זמן, אתר האינטרנט והאפליקציה (זמינה למשתמשי iOS ו-Android) מציגים שערי חליפין ועמלות נוכחיים, עוקבים אחרי העברות כספים באפן מקוון, רושמים עסקאות אחרונות ותלויות ועומדות, מספקים שירות לקוחות מסביב לשעון ורושמים את אפשרויות התשלום שזמינות במדינה של המקבל.

למידע נוסף, הלקוחות יכולים לבקר בכל סניף של Al Fardan Exchange, להתקשר 800 SENDWU, לכתוב אל [email protected] או לפנות ל-Frequently Asked Questions (FAQ) בחלק Quick Links בתחתית הדף בכתובת https://www.westernunion.com/ae/en/home.html.

אודות הפלטפורמה בין מדינות של ווסטרן יוניון

הפלטפורמה להעברת כספים בין מדינות ובין מטבעות של ווסטרן יוניון -- שכוללת תשתית איתנה של נוכחות דיגיטלית, סילוק, קופה וציות, רשת גלובלית עצומה של יותר מחצי מיליון סניפים והיכולת לשלוח כסף למיליארדי חשבונות וארנקים דיגיטליים -- קובעת את אמות המידה בהעברות כספים בינ"ל. עם פעילות ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות, הפלטפורמה של ווסטרן יוניון עיבדה בממוצע 34 עסקאות בכל שנייה והעבירה סכום קרן של 300 מיליארד דולר בין 130 מטבעות ב-2018.

מחסנית הטכנולוגיות, ה-APIs, מנוע המט"ח והסילוק, רשת הסוכנים, היכולות נגד הלבנת כספים ולזיהוי הונאות של ווסטרן יוניון שמחברים את עולמות הכסף הדיגיטלי והפיזי, הופכים אותה לאחת ממעבירות הכספים הדיגיטליות והפיזיות הגדולות ביותר עבור צרכנים ברחבי העולם. בערך 75% מהעסקאות הדיגיטליות של ווסטרן יוניון בכל העולם כיום מקורם במכשירים ניידים.

אודות ווסטרן יוניון

חברת ווסטרן יוניון היא מובילה גלובלית בהעברת כספים בין מדינות ובין מטבעות.  נכון ל-31 בדצמבר 2018, הרשת הגלובלית שלנו כללה יותר מ-550,000 סניפי סוכנים המציעים שירותים במותגים ווסטרן יוניון, Vigo ו-Orlandi Valuta.  Westernunion.com, הערוץ שלנו עם הצמיחה הכי מהירה ב-2018, זמין ביותר מ-60 מדינות, בתוספת טריטוריות נוספות, כדי להעביר כספים ברחבי העולם. באמצעות טווח ההגעה הגלובלי שלנו, ווסטרן יוניון מעבירה כספים ומחברת טוב יותר בני משפחה, חברים ועסקים כדי לאפשר כלילה פיננסית ולתמוך בצמיחה כלכלית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.westernunion.com.

אנשי קשר

Western Union Global Money Transfer
Pia De Lima, +1 9542605732 (U.S.)
[email protected]

FleishmanHillard
Ronak Thakkar, +971-545869828
[email protected]

Western Union Global Money Transfer, MEA & APAC
Karen Santos, +971 55 8866098
[email protected]

מקור: The Western Union Company

גלריית מולטימדיה חכמה

 

ווסטרן יוניון בחרה לחשוף את השירותים הדיגיטליים המשודרגים שלה באיחוד האמירויות כחלק ממופע האורות המפורסם על בורג' חליפה, תקדים לחברת שירותים פיננסיים. הבניין שמפורסם בכל העולם נטוע בהיסטוריה, בנוי עם שותפויות ושואף אל השמיים האינסופיים.  "השירותים הדיגיטליים שנחשפים היום באיחוד האמירויות ישאפו לעולם כלפי מעלה יחד עם השאיפות של הלקוחות שאנו משרתים כאן ובעולם", אמר הנשיא ומנהל העסקים הראשי של ווסטרן יוניון, היקמת ארסק, בטקס ההשקה. (תמונה: Business Wire)

 

ווסטרן יוניון בחרה לחשוף את השירותים הדיגיטליים המשודרגים שלה באיחוד האמירויות כחלק ממופע האורות המפורסם על בורג' חליפה, תקדים לחברת שירותים פיננסיים. הבניין שמפורסם בכל העולם נטוע בהיסטוריה, בנוי עם שותפויות ושואף אל השמיים האינסופיים.  "השירותים הדיגיטליים שנחשפים היום באיחוד האמירויות ישאפו לעולם כלפי מעלה יחד עם השאיפות של הלקוחות שאנו משרתים כאן ובעולם", אמר הנשיא ומנהל העסקים הראשי של ווסטרן יוניון, היקמת ארסק, בטקס ההשקה. (תמונה: Business Wire)

 

הנשיא ומנהל העסקים הראשי הגלובלי של ווסטרן יוניון היקמת ארסק מצטרף לאוסמה אל רחמה, מנכ"ל, Al Fardan Exchange, כדי להפעיל את מופע האורות של ווסטרן יוניון על בורג' חליפה האיקוני, שהשיק את השירותים הדיגיטליים של ווסטרן יוניון באיחוד האמירויות. הצטרפו אליו מנהלים בכירים של ווסטרן יוניון ו-Al Fardan. (תמונה: Business Wire)

 

בורג' חליפה האיקוני מואר בצבעים של ווסטרן יוניון, תקדים לחברת שירותים פיננסיים. (תמונה: Business Wire)

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190429005436/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI