דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הלסין ו-Mundipharma China Pharmaceutical מודיעות ביחד על ההשקה של ALOXI® IV בסין ושיתוף הפעולה בפירוט בשנגחאי
הלסין ו-Mundipharma China Pharmaceutical מודיעות ביחד על ההשקה של ALOXI® IV בסין ושיתוף הפעולה בפירוט בשנגחאי
חיים נוי 09/05/19 |  צפיות: 2660
הלסין ו-Mundipharma China Pharmaceutical מודיעות ביחד על ההשקה של ALOXI® IV בסין ושיתוף הפעולה בפירוט בשנגחאי

הלסין ו-Mundipharma China Pharmaceutical מודיעות ביחד על ההשקה של ALOXI® IV בסין ושיתוף הפעולה בפירוט בשנגחאי

לוגאנו, שווייץ, ובייג'ינג, סין: קבוצת הלסין, קבוצת פארמה שווייצרית שמתמקדת בבניית מוצרים איכותיים לטיפול בסרטן, ו-Mundipharma China Pharmaceutical, מובילת השוק בסין בניהול כאבים, מודיעות היום על הזמינות של ALOXI® IV בסין.

זה מוצר הטיפול התומך בסרטן הראשון של הלסין שמושק בשוק הסיני, ושעליו יש ל-Mundipharma China Pharmaceutical זכויות שיווק, קידום מכירות ומכירות בלעדיות. המוצר הזה אושר על ידי מינהל המוצרים הרפואיים הלאומי (NMPA) בנובמבר 2018.

ההשקה של ALOXI® IV בסין היא גם ההתחלה של שיתוף פעולה בפירוט (detailing) עם Helsinn Pharmaceuticals (Beijing) Co., Ltd. בעירייה של שנגחאי לגבי ALOXI® IV ומוצרים לטיפול בסרטן עתידיים אחרים בשוק הסיני.

אנדריאה מאולי, המנהלת המסחרית הראשית של קבוצת הלסין, אמרה: "ALOXI® IV הוא מוצר הטיפול התומך בסרטן הראשון שאנחנו מציעים לחולים סיניים. מאז השקתו במדינות האחרות, נעשה שימוש יעיל ב-ALOXI® IV במניעת CINV, והוא עזר להגדיר את תקן הטיפול במחלה, ואנחנו שמחים שעכשיו הוא זמין לחולים בסין. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם Mundipharma China Pharmaceutical, שותפה אסטרטגית, בהכנסת המוצר הזה לסין ובפירוט משותף בשנגחאי ובכך לעזור לחולים בסין להפיק תועלת מאפשרות הטיפול הזאת".

"ההשקה של ALOXI® IV מזהה התרחבות של שיתוף הפעולה האסטרטגי בין הלסין ו-Mundipharma China Pharmaceutical", אמר פיטר וואנג, מנהל כללי, Mundipharma China Pharmaceutical סין רבתי. "אני מאמין שיהיו עוד מוצרי CINV עם טכנולוגיות בחוד החנית שיובאו לשוק הסיני באמצעות הפעילות המשותפת של שני הצדדים, שיועילו לעוד חולי סרטן סיניים".

 

אודות ALOXI® (palonosetron HCI)

בשביל סין:

זריקת ALOXI® 0.25 mg/5 ml אושרה ב-8 בנובמבר 2018 בסין והיא מותווית במבוגרים למניעת בחילה והקאות אקוטיות שקשורות לכימותרפיה מאוד אמטוגנית לסרטן, ומניעת בחילה והקאות אקוטיות ומאוחרות שקשורות לכימותרפיה מתונה לסרטן. היא גם מותווית בחולים פדיאטריים מגיל חודש אחד ועד לפחות מ-17 שנים למניעת בחילה והקאות אקוטיות שקשורות לכימותרפיה אמטוגנית לסרטן, כולל כימותרפיה מאוד אמטוגנית לסרטן.

אודות קבוצת הלסין

הלסין היא קבוצת פארמה בבעלות פרטית עם תיק נרחב של מוצרים לטיפול בסרטן שמשווקים וצנרת פיתוח איתנה של תרופות. מאז 1976 הלסין משפרת את חיי היומיום של חולים, כשמנחים אותה ערכי המשפחה הליבתיים של כבוד, יושרה ושוויון. החברה פועלת בתרופות, ביוטק, מכשירים רפואיים ותוספי מזון ויש לה מומחיות במחקר, פיתוח, ייצור ומסחור של מוצרי ריפוי וטיפול תומך לסרטן, כאב ודלקת וגסטרואנטרולוגיה. ב-2016 הלסין יצרה את קרן ההשקעות הלסין כדי לתמוך בהזדמנויות השקעה בשלב המוקדם בתחומים של צורכי חולים שלא נענו. המטה של החברה בלוגאנו, שווייץ, עם חברות בת תפעוליות בשווייץ, אירלנד, ארה"ב, מונקו וסין, וגם נוכחות מוצרים ב-190 מדינות בערך בכל העולם.

למידע נוסף על קבוצת הלסין, בקרו בבקשה באתר www.helsinn.com

אודות Mundipharma China Pharmaceutical

Mundipharma China Pharmaceutical הוקמה בשנת 1993 ועוסקת בצמיחה האורגנית של מגזר הכאב בסין כבר עשרות שנים. "להביא יותר לחיים" זאת השאיפה שלנו; לדאוג לחיים ולשרת את החברה זאת האחריות החברתית שלנו. חדשנות, השמת החולים במרכז ויזמות הן בדנ"א שלנו.

בעתיד, Mundipharma China Pharmaceutical תמשיך לחקור בתחום של ניהול כאב ותרחיב את עסקיה לתחומים חדשים, כולל CINV, אימונולוגיה של השתלות, אונקולוגיה, נשימה, בריאות צרכנית וכדומה. לא נחדל ממאמצינו לספק מוצרים חדשניים ולמלא את החובות החברתיים שלנו, ובסופו של דבר להגשים את החזון שלנו "להביא יותר לחיים".

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.mundipharma.com.cn

למידע נוסף:

אשת קשר למדיה של קבוצת הלסין:

Paola Bonvicini

Group Head of Communication

Lugano, Switzerland

Tel: +41 (0) 91 985 21 21

Email: [email protected]

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.helsinn.com ותעקבו אחרינו בטוויטר, לינקדאין ו-Vimeo

אשת קשר של Mundipharma China Pharmaceutical:

Kylie Gao,

PR Director

Beijing, China

Tel: +86(10) 6563 6785

Email: [email protected].cn


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI