דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אגון זנדר ו-Sinequanon (SQN) מגבשות שותפות עסקית כדי להגדיל את הגישה המהפכנית עם יכולת בינה מלאכותית של SQN לשינוי תרבות באמצעות רתימת הפוטנציאל האנושי
אגון זנדר ו-Sinequanon (SQN) מגבשות שותפות עסקית כדי להגדיל את הגישה המהפכנית עם יכולת בינה מלאכותית של SQN לשינוי תרבות באמצעות רתימת הפוטנציאל האנושי
חיים נוי 28/05/19 |  צפיות: 2444
אגון זנדר ו-Sinequanon (SQN) מגבשות שותפות עסקית כדי להגדיל את הגישה המהפכנית עם יכולת בינה מלאכותית של SQN לשינוי תרבות באמצעות רתימת הפוטנציאל האנושי

· אגון זנדר מבצעת השקעה ארוכת טווח ב-SQN כדי להביא ללקוחות שלה פתרון שינוי תרבות עם יכולת בינה מלאכותית קנייני שמאפשר להם לשחרר פוטנציאל.

· הפלטפורמה Living AnalyticsTM של SQN, שכוללת את Flow Operating SystemTM של SQN, מודדת במדויק את ההשפעה של התרבות על שורת הרווח של הארגון. זאת הפלטפורמה והגישה לשינוי תרבות הראשונה שמחברת בעקביות לביצועים משופרים.

· הלקוחות של SQN מראים שיפורים של 10 עד 20 אחוז ביצרניות בשנה אחרי 18 חודשים, וגם שינויים גדולים באנרגיה והמטרה של העובדים.

ציריך, 28 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

אגון זנדר, חברת ייעוץ המנהלים של העולם, גיבשה הסכם לרכישת החזקת מיעוט ב-Sinequanon (SQN) מציריך, שווייץ, חברה שמשתמשת בבינה מלאכותית וניתוחים מתקדמים כדי לשפר את התרבות והביצועים של מקום העבודה. SQN היא הראשונה שפיצחה את הצופן שמחבר את התרבות לביצועים בעקביות במשך הזמן ובכל מעורבות של הלקוח.

ההשקעה ב-SQN היא סימן לכוונה של אגון זנדר להתבסס על 55 שנות הניסיון שלה בעיצוב מנהלים ותרבות באמצעות השילוב הייחודי של טכנולוגיה מתקדמת וגישה אנושית לניהול של SQN. החברות יפעלו יחד כדי להפיץ את הפלטפורמה Living AnalyticsTM ואת Flow Operating SystemTM של SQN.

flowOSTM של SQN משתמשת בתהליך מופעל על ידי נתונים ועם יכולת בינה מלאכותית כדי לזהות את התרבות האופטימלית של ארגון ואז גורמת את השינוי ההתנהגותי שצריכים לעבור אנשים, צוותים ויחידות עסקיות. בעבודה שלה עם לקוחות, flowOSTM הביאה בעקביות לשיפור משמעותי באנרגיה והיצרניות של אנשים.

"אנחנו שומעים בעקביות מלקוחות ששינוי התרבות הוא אחד ההיבטים הכי מאתגרים של ניהול. ב-SQN מצאנו שותפה חדשנית כדי לספק שירותים משולבים ללקוחותינו על ידי חיבור של תובנות ניהול אנושיות וטכנולוגיה חלוצית", אמרה ג'יל אדר, יו"ר, אגון זנדר. "אנחנו מאוד מאמינים ששירותי הייעוץ הכי טובים שאנחנו יכולים להציע ללקוחות שלנו משלבים טכנולוגיה ואנושיות", הוסיפה.

השותפות מבוססת על האמונה המשותפת ששינוי תרבות קריטי כדי לעזור לארגונים להסתגל לעולם המורכב של ימינו ולשגשג בו. היא משלבת את המומחיות של אגון זנדר בייעוץ ושחרור הפוטנציאל של מנהלים בכירים עם היכולת של SQN להעריך ולהאיץ את העוצמה של מלוא הארגון באמצעות שינוי תרבות.

"תמיד תיסכל אותי שארגונים גדולים לוכדים כמויות גדולות של אנרגיה אנושית. למעשה, הנתונים שלנו מראים שפחות מ-10% מהעובדים פועלים במלוא הפוטנציאל שלהם. כעת שארגונים מרגישים את ההשפעה האכזרית של שיבוש, מתפתחת הזדמנות יוצאת דופן בין עובדים ועסקים שבה כולם מרוויחים. משימת חיי היא למצוא שיטה שנוטה לעסקים שתאפשר את זה - וזאת flowOSTM", אמר פר לגרסטורם, מנהל עסקים ראשי, SQN. "אגון זנדר ו-SQN שותפות למשימת ליבה לשחרר את הפוטנציאל האנושי. אני מאמין שאנחנו יכולים ליצור קסם ביחד, ואני נרגש לשתף פעולה איתם", הוסיף.

"אנחנו מאמינים שהעולם צריך יותר מנהלים מצוינים. למעשה, מחקר שערכנו לאחרונה עם 402 מנכ"לים גילה שהם מוצאים ששינוי תרבות הוא אחד ההיבטים הכי מאתגרים של התפקיד", ציין גבריאל אנדרדה, שותף, אגון זנדר וחבר במועצת המנהלים, SQN. "עם SQN, הבינה של מערכת ההפעלה מקצה לקצה והתמיכה המודרכת שאנחנו יכולים לספק ללקוחות יכולות לשנות את משאבי האנוש וניהול הביצועים בעתיד הנראה לעין".

SQN מביאה יכולות חדשות למערכת של שותפויות שחזקה כבר עכשיו. השותפות האסטרטגית של אגון זנדר עם Mobius Executive Leadership, החברה לפיתוח מנהלים מלונדון וקמברידג', מסצ'וסטס, מספקת תוכניות מותאמות אישית לפיתוח מנהלים ברמות המנכ"ל והמנהלים הבכירים שמאפשרות פריצות דרך שהמשתתפים לעיתים קרובות מתארים אותן "משנות חיים", שיכולות לשמש כמכפיל להשפעה של SQN. בנוסף, אגון זנדר יצרה שותפות עם Paradox Strategies, חברת הייעוץ שהקימה עם שותפים פרופסור לינדה היל מאוניברסיטת הרווארד, כדי לפתח את מנת החדשנות (IQ), אבחון תרבות קנייני המבוסס על המחקר של היל שעוזר ללקוחות להבין טוב יותר באיזו מידה התרבות שלהם מאפשרת -- או מונעת -- את היכולת שלהם לחדש.

הערות לעורכים

Sinequanon (SQN) היא הזנק פיפלטק שהוקם ב-2015. אנחנו פועלים בכל העולם ובכל הענפים, אבל הבית שלנו הוא שווייץ עם פעילות בדרום אפריקה והרפובליקה הצ'כית.

ל-SQN יש צוות של 60 אנשים נלהבים, שמאחדת אותם אמונה יסודית ביכולת שלנו כבני אדם להשתנות ולהתפתח באופן רדיקלי ורעב לחבר בין המיומנויות החברתיות למיומנויות הטכניות. האנשים שלנו עובדים במדעי ההתנהגות, המוח והנתונים, טכנולוגיה ושירותי לקוחות.

ב-SQN אנחנו מאמינים שניהול ההון האנושי וייעוץ השינויים בשלים לשיבוש. שילבנו נתונים, מדע ועקרונות עסקיים מבוססים לגישה פורצת דרך שמתחברת למאגר של האנרגיה האנושית, שלעיתים קרובות כל כך לכודה בעסקים גדולים, ומשפרת באופן מהותי את חוויית העובדים ואת שורת הרווח של החברה.

אנחנו מציעים חבילה של מוצרים ושירותים לשינוי תרבות במותגים Living AnalyticsTM ו-flowOSTM, יחד עם מודל הספקה ללקוחות שמבוסס על טכנולוגיה משבשת.

http://sqn.world

אודות אגון זנדר

אגון זנדר היא חברת ייעוץ המנהלים של העולם, עם מטרה משותפת אחת: לשנות אנשים, ארגונים ואת העולם באמצעות מנהלים מצוינים.

אנחנו יודעים מה מנהלים מצוינים יכולים לעשות ונלהבים לספק את פתרונות המנהלים הטובים ביותר ללקוחות שלנו.

כחברה אחת, יותר מ-480 היועצים שלנו ב-68 משרדים ו-40 מדינות מביאים את החוזקות הפרטניות שלנו כדי ליצור צוות חזק אחד שעובד בשיתוף פעולה.

אנחנו יוצרים שותפות הדוקה עם חברות ציבוריות ופרטיות, עסקים בבעלות משפחתית וגופים ממשלתיים וללא כוונת רווח כדי לספק שירותי ייעוץ למועצות מנהלים, חיפוש והעברת תפקיד של מנכ"לים, חיפוש בכירים, השמת בכירים, פיתוח מנהלים ושינויים ארגוניים.

אנחנו מציעים מגוון של שירותים משולבים כדי לתמוך בעבודת ייעוץ המנהלים שלנו: השותפות האסטרטגית שלנו עם Mobius Executive Leadership, החברה לפיתוח מנהלים מלונדון וקמברידג', מסצ'וסטס, מספקת תוכניות מותאמות אישית לפיתוח מנהלים ברמות המנכ"ל והמנהלים הבכירים שמאפשרות פריצות דרך שהמשתתפים לעיתים קרובות מתארים אותן "משנות חיים". בנוסף, יצרנו שותפות עם Paradox Strategies, חברת הייעוץ שהקימה עם שותפים פרופסור לינדה היל מאוניברסיטת הרווארד, כדי לפתח את מנת החדשנות (IQ), אבחון תרבות קנייני המבוסס על המחקר של היל שעוזר ללקוחות להבין טוב יותר באיזו מידה התרבות שלהם מאפשרת -- או מונעת -- את היכולת שלהם לחדש.

אנחנו שותפים למחויבות וגאווה בביצוע עבודה שתורמת לקריירות מוצלחות, חברות חזקות יותר ועולם טוב יותר.

www.egonzehnder.com

אנשי קשר

Global media
Hilary Crnkovich
Global Head of Marketing and Communications
P: +1 312-260-8978

Stacy Drumtra
US Head of Marketing and Communications
P: +1 312-260-8974

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190528000000/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI