דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים OwnBackup מגייסת השקעה בסך 23.25 מיליון דולר כדי להמשיך בהפצה גלובלית של הפלטפורמה שלה לגיבוי ושחזור מענן לענן
OwnBackup מגייסת השקעה בסך 23.25 מיליון דולר כדי להמשיך בהפצה גלובלית של הפלטפורמה שלה לגיבוי ושחזור מענן לענן
חיים נוי 30/05/19 |  צפיות: 2329

OwnBackup מגייסת השקעה בסך 23.25 מיליון דולר כדי להמשיך בהפצה גלובלית של הפלטפורמה שלה לגיבוי ושחזור מענן לענן

נותנת מענה לחששות הגוברים בהקשר של ציות לחוקי הגנת נתונים בענן ומרחיבה את צוות הניהול הבינלאומי שלה

לונדון, בריטניה, פורט לי, ניו ג'רזי ותל אביב, 30 במאי 2019 (GLOBENEWS WIRE):

OwnBackup, ספקית מובילה של שירותי של גיבוי ושחזור נתונים מענן לענן, הודיעה היום על סגירה של סבב גיוס הון שלישי בשווי 23.25 מיליון דולר שאותו הובילו Insight Venture Partners ו-Vertex Ventures. השתתפו בסבב גיוס ההון גם משקיעים שכבר השקיעו בחברה, Innovation Endeavors, Oryzn Capital ו-Salesforce Ventures . החברה גם הודיעה על הרחבה משמעותית של צוות הניהול הבינלאומי שלה ועל זמינות כללית של OwnBackup Archiver, כלי ארכוב המאפשר לעסקים לעמוד ביעילות בדרישות של נוהלי ציות פנימיים וחיצוניים עבור נתוני תוכנה כשירות (SaaS).

"בזכות הגיבוי המלא שנותנים לנו השותפים המסורים שמשקיעים בנו, נוכל להמשיך להרחיב את הפעילות שלנו, על מנת לעמוד בביקוש הגובר לפתרונות שלנו בשוק, כאשר החברות מתחילות להפנים את הצורך להשתלט על הסוגיות הקשורות לאבטחת נתונים בענן ולהבטיח בצורה פרו-אקטיבית שהנתונים שלהם תמיד מוגנים ונגישים," ציין מנכ"ל OwnBackup סם גוטמן. "אנחנו קובעים את הרף בנושא של הגנת נתונים בענן, ונמשיך להתמקד בהרחבת הצוות ובהובלה על פני המתחרים בכל הקשור לחידושים בתחום של הגנת נתונים בענן."

שליטה על גיבוי בענן של נתונים המאוחסנים בענן

OwnBackup עוזרת ליותר מ-1000 עסקים מכל רחבי העולם להגן על נתונים חיוניים שמאוחסנים בענן - כשהיא מאבטחת טריליוני רשומות של נתוני תוכנה כשירות ופלטפורמה כשירות (SaaS ו-PaaS), במטרה למנוע השחתה/אובדן של נתונים, להבטיח המשכיות עסקית, לצמצם הפרעות תפעוליות ולעמוד בדרישות של נוהלי ציות. גידול ההכנסות של OwnBackup מהפלטפורמה זוכת הפרסים להגנת נתונים בענן מגיע ל-100 אחוזים, שנה אחר שנה. החברה תשתמש בהשקעה כדי לנצל את המומנטום העצום שלה במערכת האקולוגית של Salesforce. OwnBackup מתכננת להעמיק את רשת השותפים שלה ולהכפיל גם את צוות ההנדסה וגם את הצוות האירופאי שלה. החברה תרחיב את נוכחותה בכל רחבי העולם ואת היצע המוצרים שלה, במטרה לתמוך במגוון רחב של צרכים הקשורים לאחסון נתונים בענן.

"יש לפתרונות של OwnBackup ערך מוכח עבור לקוחות ושותפי Salesforce," ציין מייק וולף, סגן נשיא בכיר לשותפים גלובליים-ספקי תוכנה עצמאיים ב-Salesforce. "פתרונות הגנת הנתונים של OwnBackup הם תוספת מבורכת ל-Salesforce AppExchange, ואנו מתרשמים מהמחויבות המתמשכת של החברה לקהילת Salesforce."

נוסף למימון, OwnBackup הודיעה על זמינות כללית של כלי הארכוב OwnBackup Archiver, מוצר לו ציפו בכיליון עיניים, אשר נותן מענה לצורכי ציות לדרישות האסדרה ובתוך כך ממטב את ביצועי המשתמשים בפלטפורמות של תוכנה כשירות (SaaS). כלי הארכוב החזק הזה מארכב באופן אוטומטי נתונים ונספחים שאינם נדרשים יותר בתהליך העבודה - כאשר הוא שומר על שלמותם, על נגישות הנתונים ועל אבטחתם, כדי לאפשר ציות למגוון רחב של תקנות ונהלים.

התרחבות מקצועית

כדי לקדם צמיחה בכל רחבי אירופה, OwnBackup גם מינתה את גארת' מוריס, איש מכירות מנוסה בתחום הטכנולוגיה, לסגן נשיא למכירות במדינות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. מוריס מביא אתו כמעט עשרים שנה של ניסיון ניהולי וניסיון במכירות תוכנה ארגונית, והוא יתמקד בהרחבת נוכחותה של החברה באירופה. מוריס יעבוד במשרדי OwnBackup בלונדון, והוא יצמיח וינהל את צוות המכירות למדינות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

לפני הצטרפותו ל-OwnBackup מוריס מילא תפקידים שונים שבהם הוא הצמיח וניהל צוותי מכירות עתירי הישגים בכל רחבי אירופה. בעבר הוא שימש בתור סגנן נשיא ומנהל כללי למדינות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ב-Model N, סגן נשיא אזורי לבריטניה ב-Salesforce ומנהל מכירות טכנולוגיה ב-Oracle. כיום הוא גם משמש בתור חבר המועצה המייעצת ב-TheSearchBase.

גם ניקיטס קוטופס מ-Insight Venture Partners, הרפינגר סינג מ- Innovation Endeavors ובוב דה-סנטיס, נשיא ומנהל תפעול ראשי של Conga, הצטרפו למועצת OwnBackup כדי לחזק את צוות המומחים שלה ולעזור לחברה לנווט בין הזדמנויות השוק.

"צוות הניהול בעל החזון של OwnBackup והמוצרים החדשניים שלה הביאו לצמיחה יוצאת מן הכלל בשנים האחרונות. ככל שגובר הצורך בהגנה על נתונים בענן, OwnBackup תמשיך להיות המובילה בשוק," הוסיף קוטופס. "OwnBackup מאפשרת לארגונים לאמץ את הענן בבטחה ולדעת בוודאות שהנתונים הקריטיים שלהם מוגנים ובטוחים. לקוחות OwnBackup מסתמכים על מוצריה כדי לנהל תהליכי שיקום מאסון ולהבטיח גישה מיידית לגיבויים המקיפים הנדרשים כדי לשחזר נתונים במהירות ולהוכיח ציות לדרישות."

למידע מלא על ההיצע העדכני של מוצרי OwnBackup לחצו כאן, או קראו את הביקורות עליה עם דירוג של חמישה כוכבים ב-AppExchange של Salesforce.

אודות OwnBackup

OwnBackup, ספקית מובילה של שירותי גיבוי ושחזור מענן לענן, מספקת גיבוי יומיומי, אוטומטי ומאובטח של נתוני SaaS ו-PaaS (תוכנה כשירות ופלטפורמה כשירות), כמו גם כלים מתוחכמים להשוואה ושחזור נתונים לצורך שיקום מאסון. השירותים של OwnBackup מכסים אובדן והשחתת נתונים כתוצאה מטעויות אנוש, כוונה זדונית, שגיאות בהטמעה ויישומים זדוניים. OwnBackup נועדה לספק אבטחה ופרטיות, והיא עולה על דרישות האסדרה הכללית להגנה על מידע (GDPR) לגיבוי נתונים. חברת OwnBackup, שנוסדה על-ידי מומחים בעלי ניסיון בתחומים של שחזור והגנת נתונים ואבטחת מידע, היא ספקית עצמאית מובילה של תוכנות לגיבוי ושחזור ב-Salesforce AppExchange. חברת גרטנר הכתירה אותה כ"ספקית מדליקה" בתחום של שיקום מאסון והמשכיות עסקית בטכנולוגיות מידע. המטה של OwnBackup נמצא בפורט לי, ניו ג'רזי, כאשר משרדי מחקר ופיתוח, תמיכה ואספקת שירותים אחרים נמצאים בתל אביב ובלונדון. חברת OwnBackup היא הספקית המועדפת על כמה מהמשתמשים הגדולים בעולם של יישומי תוכנה כשירות (SaaS).

למידע נוסף היכנסו לקישור http://www.ownbackup.com.

Salesforce Ventures

Salesforce היא חברת התוכנה הארגונית עם הצמיחה הגבוהה ביותר מבין חמש החברות המובילות בתחום זה, וספקית מספר 1 של פתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM). Salesforce Ventures - קבוצת ההשקעות העסקיות של החברה - משקיעה בטכנולוגיות עסקיות של הדור הבא שמרחיבות את עוצמתה של הפלטפורמה Salesforce Customer Success ועוזרות לחברות לתקשר עם לקוחותיהן בדרכים חדשות לגמרי. החברות שנכללות בתיק ההשקעות של הקבוצה מקבלות מימון וגם גישה לסביבת הענן הגדולה ביותר בעולם, לצד הנחייה של החדשנים והמנהלים מ-Salesforce. Salesforce Ventures גם מאפשרת לחברות שנכללות בתיק ההשקעות שלה למנף את הניסיון של Salesforce בנדבנות, על-ידי הצטרפות למפעל Pledge 1%, כדי להפוך את התרומה לקהילה לחלק מהמודל העסקי שלהן. משנת 2009, Salesforce Ventures השקיעה ביותר מ-300 חברות סטארט-אפ שעוסקות בשירותי ענן לעסקים מ-20 מדינות שונות. למידע נוסף בקרו באתר www.salesforce.com/ventures.

אשת קשר לתקשורת:

אריקה קמילו

Connexa Communications עבור OwnBackup

C: 610.639.5644

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI