דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Great Bay Bio הוקמה כדי לבנות פלטפורמה של טכנולוגיות CMC ומחקר ופיתוח קדם קליני של שירותי ביג דאטה לתרופות חדשניות, ד"ר מייקל צ'אן המנכ"ל
Great Bay Bio הוקמה כדי לבנות פלטפורמה של טכנולוגיות CMC ומחקר ופיתוח קדם קליני של שירותי ביג דאטה לתרופות חדשניות, ד"ר מייקל צ'אן המנכ"ל
חיים נוי 04/06/19 |  צפיות: 2496
Great Bay Bio הוקמה כדי לבנות פלטפורמה של טכנולוגיות CMC ומחקר ופיתוח קדם קליני של שירותי ביג דאטה לתרופות חדשניות, ד"ר מייקל צ'אן המנכ"ל

הונג קונג, 2 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

Great Bay Bio, חברת ביוטק מובילה שעוסקת ב-CMC (כימיה, ייצור ואמצעי בקרה) של תרופות חדשניות ופיתוח קדם קליני של פלטפורמה של שירותי של ביג דאטה, הודיעה על הקמתה הפורמלית בהונג קונג היום והיו"ר, מר קינגסלי לאונג, שמח למנות את מייקל צ'אן כמנכ"ל ומייסד שותף של החברה בשם מועצת המנהלים. ד"ר מייקל צ'אן התחיל רשמית למלא את התפקיד ב-20 במאי 2019. הוא יגבש אסטרטגיית פיתוח בת קיימא עבור Great Bay Bio ויהיה אחראי לפעילות והניהול הכוללים של העסק. המטה יהיה בהונג קונג וירחיב את עסקיו שם ובעולם. החברה מתמקדת עכשיו בשני תחומים עסקיים עיקריים: פלטפורמת שירותים של טכנולוגיות CMC ופיתוח מוצרים, כולל שתי חברות בת Dongguan Taili Biotech Co., Ltd. ו-Guangdong Taili Biomedical Technology Co., Ltd.. לפני הקמתה, Great Bay Bio זכתה לתמיכה של מוסדות של השקעות פיננסיות ומוסדות של השקעות אסטרטגיות.

מטרת הפיתוח ומודל פיתוח ייחודי של Great Bay Bio

1) התמקדות במיזוג והפיתוח של אזור המפרץ רבתי כדי לעזור לחדשנות בתרופות

ב-2018, אזור המפרץ רבתי של גואנגדונג, הונג קונג ומקאו הפך לאסטרטגיה לאומית כדי לעודד סוגים שונים של משאבי חדשנות טכנולוגית ומדעית באזור לשתף פעולה ולהשלים זה את זה, ולעודד עסקים להתפתח יחד. אחרי חקירה קפדנית של החשיבה החדשנית של אסטרטגיית הפיתוח של אזור זה, Great Bay Bio התחילה לאסוף את החוכמה המובילה של מומחים ואנשי אקדמיה בתחום מדעי החיים וביולוגיה ואליטות מכל התחומים של מדעי החיים, מתוך ציפייה לעזור ליכולת המו"פ הביו טכנולוגי של סין להשתדרג מהר יותר וטוב יותר, ולתמוך בפיתוח של תעשייה ביו-רפואית באזור לעבר גודל, התקבצות ובינלאומיות.

על בסיס העיקרון של תועלת הדדית ומצב שכולם מרוויחים, Great Bay Bio נצמדת באופן קרוב למשאבים המעולים הקיימים ויעדי הפיתוח, ומספקת שירות CMC הכל במקום אחד לשותפי תרופות מקומיים וזרים. לחברה יש  מערכת מלאה של ציוד ומתקנים מובילים לפיתוח ביומד, ויש לה ניסיון מוצלח בפיתוח של שמרי אי. קולי, תאי CHO ומוצרים אחרים. היא יכולה לספק שירותי CMC ולהשלים את כל העבודה מסינון פרויקטים, הפקת דגימות קליניות ובדיקת מוצרים, כגון גילוי תרופות, סינון רצפים, בניית פלסמידים, בניית זני תאים (זני חיידקים), תרביות תאים (תסיסה), פיתוח תהליכי טיהור, פיתוח תהליכי הכנה ומחקר איכות. מצב שירות פתוח שהחברה חוקרת נקרא "מודל זכויות תמורת שירות", שיכול לספק אופנים חדשים כמו תמיכה כספית פלוס זכויות בטכנולוגיה ותמיכת שירותים פלוס זכויות במניות או קניין רוחני, שמספקים מגוון של אפשרויות לשיתוף פעולה, תוך התעקשות על פיתוח מאוזן של התמחות ומגוון.

2) בניית דרג הכישרונות וחקירת חבילת השירותים החדשה של CMC/CDMO

החשיבות של מחקר CMC בשלב של גילוי תרופות חדשות ומחקר קדם קליני ברורה מאליה. מונע על ידי המצב הכולל של תעשיית התרופות והמדיניות הלאומית, השוק המקומי של פיתוח וייצור מותאמים ספציפית של ביו תרופות (CDMO) עולה גם הוא במהירות. מ-2016 עד 2020, שוק ה-CDMO של תרופות ביולוגיות בסין יגדל מ-2 מיליארד יואן ל-10 מיליארד יואן, ושיעור הצמיחה המורכב יגיע ל-35%. לשוק השירותים המותאמים ספציפית של CMC/CDMO באזור המפרץ רבתי של גואנגדונג, הונג קונג ומקאו יש פוטנציאל רב, וכישרונות בינ"ל התאספו כאן. היתרונות האלה הם נקודת הפתיחה העסקית הטובה ביותר עבורנו.

לפלטפורמת השירותים של טכנולוגיות CMC/CDMO והמחקר הקדם קליני ופיתוח ביג דאטה של Great Bay Bio יש צוות טכני של יותר מ-40 מדענים וחוקרים בראשות בעלי תואר PhD/ מהנדסים בכירים. הצוות יציע חבילה של שירותים משולבים עם אפשרות לשינויים והתאמה ספציפית.

בין חטיבות המשנה של פלטפורמת השירותים בתחום של טכנולוגיות חדשנות בביו תרופות, הבולטת ביותר היא ההקמה של פלטפורמת Fc. המטרה של הפלטפורמה הזאת היא להשתמש ברסיסי Fc של IgG כדי להתחבר עם פוליפפטידים לא יציבים או עם מחצית חיים קצרה, ציטוקינים, הורמונים או אנזימים כדי ליצור חלבוני מיזוג, להאריך את מחצית החיים שלהם בגוף החי ולהפחית את תכיפות המתן. החברה משתמשת ברסיסי Fc של תת טיפוס  IgG2 (טיפוס בר) או תת טיפוס IgG4 (מוטציה S228P) כדי למזג עם פוליפפטידים שונים, ויצרה פרויקט אחד באמצעות הטכנולוגיה הזאת, rhEPO-Fc שנמצא עכשיו במחקר קליני שלב 1. החברה גם מתכוונת להתחיל בפיתוח של מוצרים הראשונים מסוגם והטובים ביותר מסוגם נוספים עם שותפי טכנולוגיות פוטנציאליים. הפונקציה הכי חשובה של הפלטפורמה הזאת היא להשתמש בטכנולוגיית CMC כדי לבצע מחקר קדם קליני מהיר, כגון מחקר יציבות של המבנה המולקולרי, מחקר פעילות ביולוגית במבחנה, הכנת דגימות של פרמקודינמיקה מבעלי חיים, חקר ישימות של תהליכים וכדומה, שיכולים להעריך במהירות את האפשרות של יצירת תרופות בפרויקטי המחקר.

3) העמקת מערכת השירותים ובניית שירות של הכל במקום אחד לתרופות חדשות

ד"ר מייקל צ'אן, מנכ"ל אמר: על בסיס נקודת המבט הבינ"ל, פארק החדשנות במדע וטכנולוגיה באזור המפרץ רבתי של גואנגדונג, הונג קונג ומקאו יצר תוכנית לטווח הארוך של יכולות המו"פ והחדשנות של האזור הכלכלי החדש. מאז תקופת הפיתוח וההכנה של Great Bay Bio ויצירת הרעיון העסקי שלה ב-2018, הבנו באופן ברור שהחדשנות באזור הזה כבר לא מוגבלת להספקת מתקנים ואתרים בסיסיים למחקר ופיתוח של תרופות חדשות, וערך גדול יותר יאפשר יותר תעשיות. מומחים פנימיים, מוסדות ואינטגרטורים בינ"ל מקדמים במשותף את הפיתוח של עסקי תרופות, שנכנסו לשלב פיתוח חדש, והכיוון והיישום של שילוב תעשיות ימשיך להעמיק. המשימה של Great Bay Bio היא להאיץ את הפיתוח והייצור של תרופות ביולוגיות, וזה עולה בקנה אחד עם הפעילות העסקית שלנו עכשיו ובעתיד. המשמעות טמונה בכך שפיתוח מהיר יותר של מוצרים יפחית משמעותית את עלויות המו"פ של השותפים שלנו, וזה בסופו של דבר יועיל לחולים באמצעות תרופות חדשניות זולות יותר. המודל העסקי הביולוגי של Great Bay Bio יכול לספק שירות של הכל במקום אחד לתרופות חדשות בהתאמה ספציפית מדויק ומקיף, שיתפוס מקום חשוב בשרשרת של תעשיית התרופות הביולוגיות. בה בעת, הוא ירחיב עוד את תחומי השירותים והיכולת של התרופות הביולוגיות ויחתור להיות השותף הטוב ביותר בתעשיית התרופות.

הצגה של המנכ"ל והמייסד השותף

לד"ר מייקל צ'אן יש תואר דוקטור בביוכימיה מהאוניברסיטה של ג'ורג'יה, ארה"ב. יש לו ניסיון עשיר של יותר מ-30 שנה במחקר ופיתוח ביו רפואי, בניית צוותים וניהול תפעולי. במיוחד, מייקל היה תמיד מנהל מצטיין של חמישה פרויקטים של בקשה ל-IND של ביוסימילר ומקרו מולקולה חדשנית באותה התקופה בתוך שלוש שנים. הוא מילא בהצלחה תפקידי ניהול בכירים, מנהל תפעול ראשי ותפקידי נשיא בהרבה חברות תרופות מפורסמות בארצות הברית ושנגחאי הנגרו. ד"ר צ'אן פרסם יותר מ-18 מאמרים ופטנטים בכתבי עת SCI בינ"ל.

הצגה של יו"ר מועצת המנהלים והמייסד השותף

למר קינגסלי לאונג יש BSc בביוכימיה מאימפריאל קולג' לונדון ו-MSc בפרמקולוגיה מאוניברסיטת אוקספורד. בנוסף, הוא כיום אנליסט פיננסי מוסמך וחבר באיגוד האנליסטים הפיננסיים של הונג קונג ויש לו דיפלומה מקצועית במשטר תאגידי והנהלה ממכון המנהלים של הונג קונג. מר לאונג השלים בהצלחה את פרויקט Insead EMBA שנערך על ידי אוניברסיטת צינגהואה. לפני ההקמה של Great Bay Bio, מר לאונג היה היו"ר של Uni-Bio Science Group, חברת ביו תרופות שרשומה (HK0690) ברשימה הראשית של הבורסה של הונג קונג ויש לו ניסיון רחב במיקור, הערכה והוצאה לפועל של הזדמנויות צמיחה חדשות, תמיכה בהוצאה לפועל וניהול שותפויות של עסקאות מרובות, כולל קבלת רישיונות לתרופות מהדור הבא לסרטן, דלקות ומחלות נשימה מחברות רב לאומיות. למר לאונג יש גם ניסיון רב בענף הפיננסים שם עבד במספר בנקי השקעות מהרמה העליונה ובמשרד משפחתי.

אודות Great Bay Bio

פלטפורמת ה-CMC/CDMO של Great Bay Bio שנמצאת בהונג קונג הוקמה במקור ב-2002. Dongguan Taili Biotech Co., Ltd. ו-Guangdong Taili Biomedical Technology Co., Ltd. הוקמו לאחר מכן. ההשקעה בציוד מו"פ עלתה על 54 מיליון יואן והעלות הכוללת של המו"פ עלתה על 300 מיליון יואן. לפלטפורמת ה-CMC/CDMO יש פלטפורמת טכנולוגיות עצמאית ומשולבת למו"פ והכנה בקנה מידה גדול של תרופות. לחברה יש היסטוריה קיימת חזקה בפיתוח של אריזות CMC למוצרים שנכנסים לשלב ה-NDA, חלקן הן פרויקטים סוג 1 לאומיים של תרופות ביולוגיות חדשות חדשניות.

הפלטפורמה קיבלה הכרה והסמכות של "עסק שמקדם פטנטים", "עסק פיילוטים של פטנטים", "עסק היי-טק לאומי", מוסד מו"פ חדש של דונגואנג", "מרכז מו"פ שממומן על ידי זרים בין עשרת המובילים בגואנגדונג", "מרכז המחקר ההנדסי הגנטי של תרופות של גואנגדונג". מאז 2006, היא ביצעה כמה פרויקטים ממשלתיים והשיגה פריצות דרך קריטיות בתחומים חשובים של גואנגדונג והונג קונג. כמה פרויקטים מחוזיים ולאומים, כמו "חדשנות לאומית של תרופות חדשות חשובות", מומנו על ידי תמיכה ממשלתית של יותר מ-20 מיליון יואן.

לפלטפורמה יש אתרי ניסויים של מחקר ופיתוח בשטח של יותר מ-3100 מ"ר, ויש לה מערכת שלמה של ציוד ומתקנים מתקדמים למחקר ופיתוח של ביו תרופות. הציוד החשוב מתויג על ידי Sartorius, Bio-Rad, GE Healthcare, Waters ומותגים ברמה עולמית אחרים. סדנת הפיילוטים תוכננה באופן מחמיר לפי דרישות GMP. רמת הטיהור הכוללת של המפעל היא רמה C וחלקית רמה A.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר הרשמי של Great Bay Bio: www.greatbay-bio.com

אנשי קשר

Jacob Zhang
Tel: +86 769-39018698
Email: [email protected]

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190603000000/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI