דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים שופיפיי חושפת חידושים חדשים כדי לשנות את המסחר עבור סוחרים וצרכנים בכל העולם
שופיפיי חושפת חידושים חדשים כדי לשנות את המסחר עבור סוחרים וצרכנים בכל העולם
חיים נוי 20/06/19 |  צפיות: 2538
שופיפיי חושפת חידושים חדשים כדי לשנות את המסחר עבור סוחרים וצרכנים בכל העולם

ההכרזות של שופיפיי על מוצרים ופונקציות כוללות רשת המימוש הראשונה אי פעם שלה, פלטפורמה חדשה לגמרי למותגים ארגוניים ועוד יכולות עבור סוחרים למכירות בינ"ל

טורונטו, 19 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

היום Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP), פלטפורמת המסחר הרב ערוצית המובילה, חשפה את החידושים האחרונים בטכנולוגיות מסחר ב-Shopify Unite, הכנס השנתי שמכנס את קהילת השותפים והמפתחים הגלובלית של החברה.

"הכוח האמיתי של שופיפיי מגיע מהמגוון והחוזק של הסביבה שלנו", אמר מנכ"ל שופיפיי טובי לוטקה. "Unite נותן לקהילת השותפים והמפתחים שלנו גישה למפת הדרך של המוצרים שלנו. יחד, ורק יחד, אנחנו יכולים לעצב את עתיד המסחר ולהעצים יזמים ברחבי העולם".

השנה שופיפיי משנה את המסחר בהכריזה על שיפורים ועדכונים של הפלטפורמה שמטרתם לתת למותגים שפונים ישירות לצרכן את כל מה שהם צריכים כדי לבנות ולנהל עסק. החידושים של שופיפיי כוללים פלטפורמת Shopify Plus שעודכנה לאחרונה למותגים ארגוניים, יותר יכולות גלובליות ולראשונה, שופיפיי מרחיבה את המוצר שלה באמצעות רשת מימוש שתאפשר לסוחרים בכל גודל לספק את המוצרים שלהם מהר ובעלות נמוכה.

מציגים את רשת המימוש של שופיפיי

  • רשת המימוש של שופיפיי, שזמינה עכשיו לגישה מוקדמת, תספק לסוחרים בארה"ב רשת של מרכזי מימוש מבוזרים ומשתמשת בלמידת מכונה כדי להבטיח הספקה בזמן ועלויות משלוח נמוכות, תוך הצבת המותג וחוויית הלקוח שלהם בחזית ובמרכז.

מכריזים על הפלטפורמה החדשה לגמרי של Shopify Plus לסוחרים ארגוניים

  • Shopify Plus החדשה לגמרי מספקת מבט אחד על כל העסק של הסוחר, כלים שמאפשרים חוויה עקבית בכל החנויות, ודרך קלה יותר מאי פעם ליצור חנויות חדשות, ומאפשרת לסוחרים ארגוניים לנוע מהר, לבנות מתוך מחשבה על הלקוח ולשחרר פוטנציאל צמיחה.

משיקים תוכנה לנקודת המכירה מהדור הבא כדי להעצים את החוויות בחנות

  • Shopify POS החדשה תהיה תוכנה לנקודת המכירה יותר מהירה, יותר אינטואיטיבית ויותר מדרגית, שתספק לקמעונאים ממשק פשוט, קיצורי שירות לקוחות חדשים וגישה לכל ההרחבות היישומים של Shopify POS.

נעשים גלובליים: דרכים חדשות עבור הסוחרים להגיע לקונים בינ"ל

  • מציגים 11 יכולות שפה חדשות, שזמינות עכשיו ב-Shopify Admin בכל העולם, כולל סינית מסורתית, סינית מפושטת, דנית, הולנדית, פינית, הינדי, מלאית, נורווגית, שוודית, קוריאנית ותאית.
  • API התרגומים של שופיפיי יאחסן תוכן פונה ללקוחות מתורגם כולל מוצרים, קולקציות ופוסטים בבלוגים, ויאפשר לסוחרים להעניק את אותה חוויית קנייה עקבית בשפות רבות.
  • באמצעות Shopify Payments, כל הסוחרים יכולים עכשיו למכור במטבעות מרובים ולקבל תשלום במטבע המקומי שלהם.

מביאים חוויית עיצוב חנויות מקוונות חדשה לגמרי

  • בזכות חוויית עיצוב החנויות המקוונות החדשה לסוחרים קל אפילו יותר להתאים אישית את המראה והתחושה של החנות שלהם כדי לעמוד בציפיות המתפתחות של הקונים, בלי לערוך את הקוד.
  • מציגים את היכולת להציג מוצרים בווידאו ומודלים תלת מימדיים ממש בתוך שופיפיי, ולשחרר לסוחרים אפשרויות חדשות כדי להעניק את החוויה בתוך החנות באופן מקוון על ידי הפחת חיים במוצרים.
  • שותפים יכולים עכשיו לשלב פתרונות תשלום באמצעות מנוי ישירות לתוך הקופה של שופיפיי.

תנועו מהר, תהיה יציבים: מספקים למפתחים את הכלים הטובים ביותר לבניית יישומים חזקים

  • הספריות הכי פופולריות של שופיפיי יהיו זמינות ב-GraphQL, ויאפשרו למפתחים לנצל את המהירות והיעילות שלו לבנות יישומים יותר מהירים ויציבים עבור הסוחרים.
  • באמצעות ה-CLI (ממשק שורת הפקודה) של Shopify App, המפתחים יכולים עכשיו לארוז את כל שלבי בניית היישום שלהם לתוך פקודה אחת, ולעשות ליישום סקפולדינג בתוך שניות.
  • Shopify App Bridge הוא כלי ממוזג חדש שמאפשר למפתחים לשבץ את היישום שלהם ישירות לתוך שופיפיי, כולל דסקטופ, Shopify Mobile, ו-Shopify POS וליצור חוויית משתמש חלקה עבור הסוחרים.

מציגים פונקציות משלוח חדשות במשרד האחורי כדי לעזור לסוחרים למכור יותר, לנהל טוב יותר את תהליך ההזמנות שלהם ולשפר את חוויית הלקוח.

  • פונקציות משלוח חדשות מאפשרות לסוחרים להגדיר כללי משלוח ומחירים ספציפיים למוצרים שונים, וליצור נראות אוטומטית ויותר מדויקת לאורך כל תהליך המימוש, כולל כל פעילות שמתרחשת ביישומים ושירותים צד שלישי.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://news.shopify.com/.

אודות שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמת המסחר הרב ערוצית המובילה. סוחרים משתמשים בשופיפיי כדי לתכנן להקים, ולנהל את החנויות שלהם בערוצי מכירה מרובים, כולל סלולר, אינטרנט, מדיה חברתית, זירות מסחר, חנויות פיזיות וחנויות פופ-אפ. הפלטפורמה גם מספקת לסוחרים משרד אחורי חזק ומבט אחד על העסק שלהם, מהתשלום עד המשלוח. הפלטפורמה של שופיפיי תוכננה לאמינות וגודל, והופכת את הטכנולוגיה ברמה הארגונית לזמינה לעסקים בכל גודל. המטה של שופיפיי נמצא באוטאווה, קנדה, והיא מפעילה כיום יותר מ-800,000 עסקים בכ-175 מדינות וזוכה לאמון של מותגים כגון יונילבר, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT ורבים אחרים.

אנשי קשר

Julie Nicholson
Director of Communications
416-238-6705 x 302
[email protected]

 

רשת המימוש של שופיפיי (גרפיקה: Business Wire)

 

Shopify POS החדש (תמונה: Business Wire)

 

Shopify Plus החדש לגמרי (גרפיקה: Business Wire)

 

 

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190619005550/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI