דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים יפן מקדמת בברכה את מנהיגי העולם לפסגת 20G הראשונה אי פעם שלה באוסקה
יפן מקדמת בברכה את מנהיגי העולם לפסגת 20G הראשונה אי פעם שלה באוסקה
חיים נוי 01/07/19 |  צפיות: 2169

יפן מקדמת בברכה את מנהיגי העולם לפסגת 20G הראשונה אי פעם שלה באוסקה

שלושים ושבעה ממשלות וארגונים מתכנסים בעיר השנייה במדינה כדי להתמודד עם סוגיות גלובלית

אוסקה, יפן, 30 ביוני 2019, :(BUSINESS WIRE)

ב-28 ו-29 ביוני יפן אירחה את פסגת 20G, שהשתתפו בה כל 20 הצדדים החברים ו-17 אורחים מוזמנים. היא התקיימה באוסקה, העיר השנייה בגודלה ביפן, והייתה הפעם הראשונה שיפן מארחת פסגת 20G, אחרי שבעבר אירחה את פסגת 7G של 2016 באיזה-שימה.

בפסגה השנה, המנהיגים דנו בנושאים חשובים שעל סדר היום הגלובלי. אחד הנושאים הבולטים היה פסולת הפלסטיק בימים, בעיה שהוכרה ההשפעה שלה על המערכת האקולוגית הימית בקנה מידה גלובלי.

כדי להראות את המחויבות לבעיה הזאת, פסגת 20G באוסקה קידמה את הקמפיין החכם של הפלסטיק של משרד הסביבה יחד עם הרעיון של "3 R (להפחית, להשתמש שוב, למחזר) ומתחדשים" עם פעולות כגון אי שימוש בבקבוקים וקשי שתייה מפלסטיק והצגת חומרים מתחדשים באתר הפסגה. במשך כל זמן הפסגה, לא היו זמינים שום מוצרי פלסטיק חד פעמיים, כולל בקבוקים, כוסות, קשים וכלים. במקומם, המשתתפים קיבלו מוצרים ושירותים חלופיים, לשימוש חוזר.

נושאים אחרים על סדר היום של הפסגה היו כלכלה, מסחר והשקעות, חדשנות, תעסוקה, העצמת נשים, פיתוח ובריאות, וכולם היו מוקד של דיונים מועילים.

מחוץ לחדרי הישיבות, המשתתפים נהנו מהתרבות והאירוח של יפן. ביום הראשון, קידמה את פניהם באתר תצוגות עץ של דנג'ירי ומקדשי מיקושי ניידים, שכולם שימשו באחד הפסטיבלים המפורסמים של האזור המקומי. בפנים האתר הציגו את הנכסים הייחודיים של אוסקה ואזור קנסאי למבקרים, כולל המידע הכי עדכני על אקספו 2025. המנהיגים ושותפיהם לחיים זכו גם להצגות של תרבות, דוגמאות של המסורת היפנית והמטבח של וואשוקו.

גם החידושים שבחזית הקידמה של המדינה בתחומים כמו רובוטיקה, רפואה וחלל הדהימו את המבקרים. שטח התערוכה הגדול הציג טכנולוגיות ומוצרים יפניים שקשורים לכל אחת מהקטגוריות שהיו על סדר היום של הפסגה: "חברה וחדשנות", "בריאות וחדשנות", "פסולת הפלסטיק בימים וחדשנות", "אנרגיה וחדשנות", "שיתוף פעולה כלכלי וחדשנות". השטח כלל גם מוצגים בנושאים כמו "המשחקים האולימפיים והפאראלימפיים טוקיו 2020", "התאוששות מאסונות", "משאבי התיירות של יפן", "מסורות". כ-50 תצוגות בסך הכל כללו מגוון של תוכן מבדר ואינפורמטיבי, מלוחות ומודלים ועד לסרטי וידאו ופעילויות מעשיות.

החברות בפסגת 20G הן ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הודו, אינדונזיה, איטליה, יפן, מכסיקו, הרפובליקה של קוריאה, הרפובליקה של דרום אפריקה, רוסיה, ערב הסעודית, טורקיה, בריטניה, ארצות הברית של אמריקה והאיחוד האירופי.

תמונות רשמיות אחרות מהפסגה זמינות לשימוש העיתונות מהאתר הזה:
https://g20.org/en/media/hostphotographer/

אנשי קשר

Yuki Koda
Dentsu Public Relations Inc.
[email protected]

מקור: משרד החוץ של יפן

Source: Ministry of Foreign Affairs of Japan

מולטימדיה

תמונה

משפחת פסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

סעודת העבודה של פסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

סעודת המנהיגים של פסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

התוכנית של השותפים לחיים בפסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

התפריט של סעודת המנהיגים של פסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

המטבח החי של פסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

סלון החדשנות היפנית בפסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

התיק של פסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

תמונה

הדנג'ירי, המקדש הגדול הנייד, פוטונדאיקו בפסגת 20G באוסקה (תמונה: Business Wire)

וידאו

הפעולה החכמה של הפלסטיק בפסגת 20G באוסקה

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI