דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מוזיאון האמנות הדיגיטלית של מורי בילדינג: teamLab Borderless" יציין שנה לקיומו
מוזיאון האמנות הדיגיטלית של מורי בילדינג: teamLab Borderless" יציין שנה לקיומו
חיים נוי 11/07/19 |  צפיות: 48

"מוזיאון האמנות הדיגיטלית של מורי בילדינג: teamLab Borderless" יציין שנה לקיומו

קידם בברכה 2.3 מיליון מבקרים מיותר מ-160 מדינות

-- מושך אנשים מחו"ל כיעד מוביל של טוקיו, יפן --

טוקיו, 11 ביולי 2019,  (BUSINESS WIRE) :

MORI Building DIGITAL ART MUSEUM: teamLab Borderless, מוזיאון שמופעל במשותף על ידי Mori Building Co., Ltd, מפתחת מובילה של נוף עירוני, ו-teamLab, קולקטיב מוביל בעולם של אמנות דיגיטלית -- הודיע שציין שנה לקיומו ב-21 ביוני.

המוזיאון נוצר על בסיס הרעיון של מוצגים ניסיוניים חסרי גבולות שיוצרים אינטראקציה פיזית עם המבקרים ומאפשרים למבקרים אינטראקציה עם המבקרים האחרים באופנים ייחודיים, ומשאירים אותם עם תחושה של יראת כבוד ורשמים רגשיים עמוקים. בשנה הראשונה שלו, המוזיאון משך כ-2.3 מיליון מבקרים מיותר מ-160 מדינות, בדומה למוזיאונים מובילים אחרים ביפן ביניהם המוזיאון הלאומי של טוקיו ומוזיאון המאה ה-21  לאמנות עכשווית, *1Kanazawa. בנוסף, כמחצית מ-2.3 מיליון המבקרים הגיעו מחו"ל*2, ולפי סקר שאלונים שערך המוזיאון, כמעט 50% מהמבקרים מחו"ל האלה מגיעים ליפן כשמטרתם העיקרית לבקר במוזיאון*3.

יתר על כן, כיעד מוביל של טוקיו ביפן, המוזיאון הפיח חיים באזור חזית המים שסביבו. מאז פתיחת המוזיאון, עברו בתחנת אאומי בקו יוריקמומה, התחנה הקרובה ביותר, 50% יותר מבקרים, ו-VenusFort, מתחם קמעונאות סמוך, דיווח על גידול של 20% במספר המבקרים בו לעומת השנה הקודמת.

1* חומר של Sogo Unicom Co., Ltd. Monthly Leisure Industry (גיליון ספטמבר), "הדירוג של המספר הכולל של מבקרים במתקני פנאי", 3 בספט. 2018.

2* מבוסס על נתוני רכישת הכרטיסים בדף האינטרנט הרשמי של המוזיאון (תקופת הסקר: 16 בפברואר 2019 -- 7 ביוני 2019).

3* סקר מבקרים של המוזיאון תקופת הסקר: 25 באוקטובר 2018 עד 2 בנובמבר 2018).

כמחצית מ-2.3 מיליון המבקרים הגיעו מחו"ל

מספר המבקרים במוזיאון הסתכם בכ-2.3 מיליון בשנה הראשונה, ומהם 50% היו מחו"ל, מיותר מ-160 מדינות או 80% מהמדינות שבעולם. המספר הגדול ביותר של מבקרים הגיעו מארצות הברית, ואחריה אוסטרליה וסין, עדות לכך שהמוזיאון משך מבקרים מרחוק, לא רק ממדינות קרובות. וגם, לפי סקר שאלונים שערך המוזיאון, כמעט מחצית מהמבקרים מחו"ל האלה מגיעים ליפן כשמטרתם העיקרית לבקר במוזיאון.

המספר של 2.3 מיליון מבקרים מתאים למוזיאונים מובילים אחרים ביפן ביניהם המוזיאון הלאומי של טוקיו ומוזיאון המאה ה-21  לאמנות עכשווית, Kanazawa. כשהמוזיאון נפתח, כל הכרטיסים נמכרו מראש לשלושת החודשים הבאים, ותורים של יותר ממאה מבקרים עדיין נוצרים לפני שעת הפתיחה בימות השבוע וגם בחגים.

תורם ליצירת החיוניות של חזית המים של טוקיו על ידי אמנות ותרבות

מאז פתיחת המוזיאון, מספר המבקרים באזור חזית המים של טוקיו כולל אודאיבה גדל מאוד. מספר הנוסעים בתחנת אאומי בקו יוריקמומה, תחנת הרכבת הקרובה ביותר למוזיאון, גדל ב-50% ומספר המבקרים ב-VenusFort, מתחם קמעונאות סמוך, גדל ב-20%. המוזיאון גם הרחיב מאוד את היקף הלקוחות, ועזר להמריץ פעילות קמעונאית לאורך כל חזית המים.

]ערכה לעיתונות]
https://goo.gl/MpzVss

אנשי קשר

Mori Building Co., Ltd.
Kazuna Takahashi
borderless@mori.co.jp

מקור: MORI Building DIGITAL ART MUSEUM: teamLab Borderless

מולטימדיה

וידאו

סרט תמצית של teamLab Borderless 60 שניות

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ביקורת: אנה קרנינה - על פי הרומן הנודע של טולסטוי בהפקה צנועה ומרגשת - כוריאוגרפיה קסומה - בית צבי
22/07/19 | תיאטרון
"אנה קרנינה" העולה בבית צבי ברמת גן היא הצגה צנועה ומרגשת, שזורה בכישרונות צעירים ומוכשרים ומעל לכל, מלווה בכוריאוגרפיה נפלאה ובמוזיקה תקופתית מעולה.

חברת פלוק רוכשת את המובילה באמינות תעשייתית PRÜFTECHNIK
חברת פלוק, המובילה הגלובלית במכשירי בדיקה ומדידה, רכשה את PRÜFTECHNIK שנמצאת באיזמאנינג, גרמניה, מובילת שוק בשיוור מדויק של צירים באמצעות לייזר, ניטור מצב ובדיקות לא הרסניות.

Blue Magic Inc. תשיק את japanese-cuisine.com, תוך שימוש בלמידה מתוקשבת כדי ללמד את התרבות והטכניקות של המטבח היפני האותנטי
הקורס היחידי בעולם שפועל לפי מערכת אישורי הארד שמוכרת על ידי ממשלת יפן

ביקורת: יומן חוף ברייטון - - מחזהו הנודע של ניל סיימון - מרגש ומענג - חוויה תיאטרלית - בית צבי
11/07/19 | תיאטרון
"יומן חוף ברייטון" המועלה בבית צבי ברמת גן הוא מחזה נודע פרי עטו של המחזאי ניל סיימון וההפקה בבימויה של ליאת פישמן לני היא מרשימה , מרגשת ומענגת . ליאת הצליחה ללהטט עם להקת השחקנים המוכשרת והביצוע הוא חוויה תיאטרלית מרשימה.

מוזיאון האמנות הדיגיטלית של מורי בילדינג: teamLab Borderless" יציין שנה לקיומו
קידם בברכה 2.3 מיליון מבקרים מיותר מ-160 מדינות -- מושך אנשים מחו"ל כיעד מוביל של טוקיו, יפן --

טריטון דיגיטל מפרסמת את דירוגי Webcast Metrics של נכסי האודיו הדיגיטלי המובילים למרץ 2019
riton Digital® היא המובילה הגלובלית בטכנולוגיות ושירותים לתעשיית הרדיו הדיגיטלי והפודקסטים.

C3.ai מודיעה על צאתו לאור של הספר החדש של המנכ"ל טום סיבל, "השינוי הדיגיטלי"
סיבל מציע למנהלים בכירים תוכנית פעולה קונקרטית להוביל שינוי דיגיטלי בארגונים שלהם

הופעת הבכורה של Andersen Tax בבריטניה
אנדרסן גלובל גאה להודיע על הופעת הבכורה של השם אנדרסן בבריטניה עם ההקמה של Andersen Tax LLP. Andersen Tax LLP בבריטניה מצטרפת לארגון הגלובלי כחברה החברה הראשונה בבריטניה ומנהלים אותה השותפים ג'ורג' מקרקן, ג'וליאן נלברג ופול לוידס.

סול-ג'ל מודיעה על תוצאות ראשוניות חיוביות בתוכנית שלב 3 של Epsolay® ברוזציאה פפולו פוסטולרית
09/07/19 | בריאות
כל נקודות הסיום הראשוניות והמשניות הושגו בשני הניסויים הקליניים שלב 3 נראתה יעילות מהירה, עם הגעה למובהקות סטטיסטית כבר בשבוע 2 בהשוואה לנשא

סטייט סטריט ממנה מנהל לעסקים שלה בבריטניה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
כמנהל סטייט סטריט ב-EMEA, אמברוסיוס יהיה אחראי לכל הפעילות העסקית באזור כולל יצירת אסטרטגיה, שמירה על מעורבות הלקוחות, פיתוח כישרונות, פיקוח על ניהול סיכונים, ניצול הזדמנויות צמיחה וגם ניהול הקשרים עם בעלי עניין שונים כולל פקידי מימשל ורגולטורים מקומיים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI