דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים שיסיידו וטורי ברץ' מודיעות על הסכם שותפות ארוך טווח בקוסמטיקה
שיסיידו וטורי ברץ' מודיעות על הסכם שותפות ארוך טווח בקוסמטיקה
חיים נוי 08/08/19 |  צפיות: 2453

שיסיידו וטורי ברץ' מודיעות על הסכם שותפות ארוך טווח בקוסמטיקה

- רישיון כלל עולמי בלעדי מוצרי קוסמטיקה

- מדגיש את החוזק של הפלטפורמה והמשאבים של שיסיידו לתמיכה בהמשך הצמיחה של מותג הקוסמטיקה טורי ברץ'

טוקיו וניו יורק, 7 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE) :

Shiseido Company, Limited ("שיסיידו"), חברת קוסמטיקה גלובלית מובילה, ו-Tory Burch LLC ("טורי ברץ'") הודיעו היום שהן התקשרו בהסכם שותפות ארוך טווח שבמסגרתו שיסיידו תקבל את הרישיון הכלל עולמי הבלעדי לפתח, לשווק ולהפיץ את מותגי הקוסמטיקה של טורי ברץ'. ההסכם ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2020. רישיון הקוסמטיקה  של טורי ברץ' ינוהל על ידי אזור האמריקות של קבוצת שיסיידו שהמטה שלו בעיר ניו יורק.

טורי ברץ' הוא מותג סגנון חיים אמריקני שמגלם את הסגנון האישי, הלך הרוח הגלובלי והאסתטיקה של המנהלת הכללית ומנהלת הקריאייטיב הראשית שלו טורי ברץ', יזמית מודרנית ודינמית שהקימה את החברה שלה ב-2004. כיום הקולקציה כוללת בגדים מוכנים ללבישה, נעליים, תיקים, אקססוריז, שעונים, אביזרים לבית ושעונים. מוצרי הבושם הראשונים של טורי ברץ' הושקו ב-2013 ואפשר להשיג אותם כיום בבוטיקים של טורי ברץ' ובחנויות יוקרה ברחבי העולם.

באמצעות השותפות הזאת, שיסיידו תספק לטורי ברץ' פלטפורמה גלובלית ומשאבים ייעודיים כדי להעלות את עסקי הקוסמטיקה של טורי ברץ', ולטפח וללכוד הזדמנויות כמותג קוסמטיקה גלובלי רב פלטפורמי. עבור שיסיידו, השותפות הזאת תרחיב את תיק הבשמים הגלובלי שלה, ותיצור הזדמנויות לשיתופי פעולה בתוך קבוצת שיסיידו ומרכזי המצוינות של החברה בבשמים, איפור, טיפוח העור ודיגיטל, וגם במרכז להאצת טכנולוגיות של החברה.

מסהיקו אואוטני, נשיא ומנכ"ל שיסיידו, אמר: "שיסיידו במסע מלהיב להשיג את המשימה ארוכת הטווח שלה שהיא חידושי קוסמטיקה למען עולם טוב יותר, ולכבוד הוא לנו לקבל את פניהם של טורי והמותג טורי ברץ' למשפחת שיסיידו ולמלא את המשימה הזאת ביחד כשותפים. טורי ברץ' הוא מותג סגנון חיים יוקרתי אמיתי עם זהות ברורה ומחויבות חזקה לערכים שלו -- השותף החדשני בדיוק מהסוג שאנחנו מחפשים כדי לחזק את התיק שלנו בהמשיכנו למצוא דרכים חדשות לטפח את המעורבות של הצרכנים ולהביא ערך לעסקים שלנו ולכלל החברה. שיסיידו מחויבת ליצור ערך לכל השותפים שלה ואנחנו נרגשים לחלוק את היתרונות של הפלטפורמה, משאבי המו"פ, תיק הטכנולוגיות ומרכזי המצוינות של שיסיידו עם המותג טורי ברץ' כדי לעזור למקסם את הפוטנציאל הגדול והזדמנויות הצמיחה וההתפתחות שלו".

טורי ברץ', המנהלת הכללית ומנהלת הקריאייטיב הראשית, אמרה: "אנחנו שמחים להיות שותפים של שיסיידו, חברה שתמיד הערצתי בזכות ההיסטוריה העשירה שלה, המוצרים שאין להם מקבילים והמחויבות לחדשנות. יש סינרגיות גדולות בין החברות שלנו, כמו כבוד רב וקשר עמוק ללקוחות שלנו, להט לתמוך בהעצמת נשים וחזון אסטרטגי ארוך טווח דומה. אנחנו מאוד נרגשים ליצור בושם סגנון חיים גלובלי וקונספט קוסמטיקה בשותפות עם שיסיידו, הגשמה של חלום ישן".

פייר-איב רוסי, מנכ"ל טורי ברץ', הוסיף: "אנחנו גאים במה שהשגנו עם משפחת הבשמים שלנו עד היום ולכבוד רב מאוד הוא לנו לקדם את העסק באמצעות השותפות האסטרטגית הזאת. שיסיידו היא מובילה גלובלית משפיעה שמציבה את אמות המידה הגבוהות ביותר של מצוינות בענף. אנחנו מצפים לעבודה איתם כדי לבצע את השלב הבא של הפיתוח וההרחבה של הקוסמטיקה של טורי ברץ'".

מרק ריי, מנכ"ל שיסיידו האמריקות ומנהל הצמיחה הראשי של שיסיידו, אמר: "טורי ברץ' הוא מותג אופנה עוצמתי ששותף לרבים מהערכים של שיסיידו, ואנחנו שמחים להיות שותפים ביחד. יש הזדמנות עצומה להגדיל את העסקים של טורי ברץ', ושיסיידו מתכבדת לספק לטורי ברץ' את המשאבים לעשות זאת. באמצעות השילוב של החזון היקר של טורי והגישה הצופה לעתיד של המותג לדיגיטל עם הפלטפורמה הגלובלית של שיסיידו והמומחיות בקוסמטיקה וטכנולוגיה, לשותפות הזאת יש יכולת להתחבר באופן עמוק יותר עם הצרכנים ולשחרר את מלוא הפוטנציאל של המותג. אנחנו גאים במיוחד ליצור שותפות עם טורי, שמהווה דוגמה לכולנו כבעלת חזון, יזמית ותומכת בהעצמת נשים, ואנחנו מצפים לעבוד באופן קרוב עם הצוות הרחב".

אודות חברת שיסיידו בע"מ

שיסיידו הוקמה ב-1872 כבית המרקחת בסגנון מערבי הראשון ביפן. העסק התפתח בהדרגה לחברת קוסמטיקה, שמציעה לאנשים את הטכנולוגיה הכי מתקדמת והאסתטיקה הכי מובחרת שיש במזרח או במערב. השם שיסיידו, שידוע כיום בכל העולם כחברת הקוסמטיקה הראשונה במעלה עם שורשים ביפן, הפך למייצג של הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם של איכות בקוסמטיקה. המבחר הגלובלי של טיפוח העור, איפור ובשמים של שיסיידו כולל קטגוריה עתירת ביצועים של מוצרי טיפוח עור מיוחדים ומוצרי הבהרה. שיסיידו מציעה מוצרים למכוני יופי וספרים מקצועיים וגם קו מוצרי טיפוח הגוף, הגנה מפני השמש וטיפוח העור לגברים. מאוד מודרניים וחדשניים אחרי יותר מ-140 שנה בעסק, המותגים של קבוצת שיסיידו נמכרים עכשיו ביותר מ-120 מדינות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://group.shiseido.com/.

אודות טורי ברץ'

טורי ברץ' הוא מותג סגנון חיים אמריקני שנותן השראה לאנשים ברחבי העולם לחיות בצבעים מלאים עם אופי, יופי וביטחון. הקולקציה שהושקה ב-2004 כוללת קטגוריות רבות שנעות מהנעלה ותיקים ועד לבגדים מוכנים ללבישה ואביזרים לבית שמגלמים את הסגנון האישי, הלך הרוח הגלובלי והאסתטיקה של המנהלת הכללית ומנהלת הקריאייטיב הראשית של החברה טורי ברץ'. יש יותר מ-250 בוטיקים של טורי ברץ' בצפון אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אמריקה הלטינית, אסיה ואוסטרליה ואפשר להשיג את הקולקציה ביותר מ-3,000 חנויות כלבו וחנויות מיוחדות ברחבי העולם ובאתר toryburch.com. המחויבות של המותג לעזור לנשים ללכת ללא מורא בעקבות החלומות שלהן משתקפת בפעילות של קרן טורי ברץ', שמקדמת העצמה ויזמות של נשים בארצות הברית.

https://www.toryburch.com

אנשי קשר

מדיה
For Shiseido Americas:
Jadzia Zielinski Tirsch
SVP, Corporate Communications
212-805-2357
[email protected]

For Tory Burch:
Frances Pennington
SVP PR & Brand Communications
646-723-6629
[email protected]

For Shiseido Tokyo Headquarters:
Tatsuyoshi Endo
Global Communications Department
[email protected]

מקור: Shiseido Company, Limited

מולטימדיה

תמונה

(תמונה: Business Wire)

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI