דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Great Bay Bio מוסיפה שני מובילים בענף לוועדה המייעצת
Great Bay Bio מוסיפה שני מובילים בענף לוועדה המייעצת
חיים נוי 12/08/19 |  צפיות: 2787

Great Bay Bio מוסיפה שני מובילים בענף לוועדה המייעצת

הונג קונג, 12 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

Great Bay Bio, חברת ביוטק של בינה מלאכותית מובילה שעוסקת בפיתוח CMC (כימיה, ייצור ואמצעי בקרה) מוכוון נתונים של תרופות ביולוגיות חדשניות, שמחה להודיע על הקמת המועצה המייעצת התלת מימדית שלה. מועצת המנהלים מקבלת בשמחה לחברה שני אנשי אליטות מובילים מהענף, ד"ר קייטי סו וארון וואנג. הם ישתפו פעולה עם מועצת המנהלים וייעצו להנהלה הבכירה במגוון של ענייני החברה כולל מיצוב אסטרטגי, הרכב תיק המוצרים, פתרון בעיות טכניות וניהול כללי. ויותר חשוב, המועצה המייעצת התלת מימדית תביא סדרה של רעיונות צופי עתיד מהזירה המסחרית ומהזירה המדעית, כדי להציע פתרונות חדשים ויעילים לבעיות שוק. להקמת המועצה המייעצת התלת מימדית יש חשיבות רבה להצעת הערך של החברה. המשימה של Great Bay Bio היא "להתמודד עם אתגרי העתיד באמצעות חדשנות תלת מימדית". על ידי שילוב של שלושה תחומים אנכיים של חדשנות, "ראיית הנולד בעסקים + בסיס מבוסס מדע + מוכוונות לטכנולוגיה", אפשר ליצור פריצות דרך חדשות. כעת החברה תקים שלוש ועדות משנה נפרדות (עסקית, מדעית וטכנולוגית) כדי לספק בסיס איתן למשימה של Great Bay Bio, ובסופו של דבר להגיע לחזון של "להפוך את הפיתוח של תרופות ביולוגיות לפשוט בשביל כולם".

הצגה קצרה של חברי הוועדה המייעצת

ד"ר קייטי (ג'ינג) סו, שמצטרפת לוועדת המשנה המדעית של הוועדה המייעצת התלת מימדית, היא בעלת יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול ותפעול מחקר ופיתוח של תרופות חדשות בענף הביו תרופות. היא משמשת כיום כנשיאה ומנהלת מרכז המו"פ של נובו נורדיסק בסין. קודם לכן הייתה מנהלת התפעול הראשית של מרכז המו"פ של GSK בסין. ד"ר סו הייתה אחראית לגיבוש אסטרטגיית הפיתוח ולניהול התפעול היומיומי של מרכזי פיתוח מובילים בחסות מותגי תרופות מפורסמים שונים, ועבדה באופן קרוב עם מנהלי האתרים מפונקציות שונות כדי לקבוע עדיפויות עסקיות. קודם לכן גב' סו ניהלה את ההקמה של יחידת מחקר של מצוינות חדשה לגמרי בגילוי והנדסת ביו תרופות בנובו נורדיסק סין ושימשה כראש המחלקה וסגנית נשיא למו"פ גלובלי. באמצעות יכולת המחקר המדעי החזקה שלה, היא הובילה את הצוות המקומי להצטיינות במאמץ הגלובלי לפתח תרופות פוטנציאליות קליניות במחלות מטבוליות, המופיליה, אוטואימונולוגיה ואימונותרפיה לסרטן. באותו הזמן, ד"ר סו גם הקימה את פלטפורמות הספר המובילות בעולם לזיהוי תרופות מטרה חדשות וטיפולים פוטנציאליים. קייטי קיבלה תואר ראשון ברפואה, בית הספר לרפואה, אוניברסיטת פקינג, בייג'ינג, סין; תואר שני במינהל עסקים, תוכנית ה-MBA הבינ"ל של בייג'ינג (BiMBA), אוניברסיטת פקינג, סין; תואר דוקטור בפרמקולוגיה, המרכז הרפואי של האוניברסיטה של ניו יורק, ניו יורק, ארה"ב.

ארון (ייראן) וואנג, שמצטרף לוועדת המשנה העסקית של הוועדה המייעצת התלת מימדית, הוא כיום סגן נשיא להשקעות באחת מקרנות הון הסיכון המובילות בעולם, שמכסה בעיקר את סין רבתי. לפני תפקידו בקרן, מר וואנג היה יזם, מהנדס ומשקיע עם ניסיון עבודה רב לאומי בבייג'ינג ואזור מפרץ סן פרנסיסקו. הוא קיבל תואר ראשון במדעים בהנדסת חשמל מאוניברסיטת פקינג, תואר שני במדעים בהנדסת חשמל מהאוניברסיטה של מישיגן אן ארבור ותואר MBA מאוניברסיטת הרווארד.

על הקמת הוועדה המייעצת התלת מימדית והתוספת של שני אנשי אליטות מהענף, קינגסלי לאונג, יו"ר מועצת המנהלים ומייסד שותף של Great Bay Bio, אמר: "הגעתם של ד"ר סו ומר וואנג היא ללא ספק אחת מאבני הדרך החשובות ביותר של Great Bay Bio. אני אסיר תודה ולכבוד הוא לי שאנשים מבריקים בקליבר כזה הם החברים הראשונים במועצה המייעצת. אחת האסכולות בחדשנות היא חדשנות רקומביננטית: הרעיון שבה הוא שפריצות דרך בחדשנות לא באות מצורות קלות של יצירתיות או מחשיבה מחוץ לקופסה אלא משילוב של רעיונות ישנים ביחד כדי ליצור רעיונות חדשים שמתאימים להקשר של הצורך.

למעשה חלק גדול מהחדשנות כיום הוא לפי האסכולה הזאת, כמו הטלפון החכם הראשון, שילוב של חדשנות "ישנה" מתחומים ודיסציפלינות שונים כדי ליצור מכשיר ששינה את העולם. אנחנו מאמינים שהחדשנות הטובה ביותר מגיעה משיתוף פעולה בין אנשים עם רקע ומומחיות שונים, ולכן בנינו את המועצה המייעצת שלנו באופן הזה. האתגר של הפיכת ה-CMC המסורתי היקר לזול הוא אתגר קשה לפתרון, ולכן אנחנו מאמינים שחדשנות רקומביננטית היא הסיכוי הטוב ביותר שלנו להתמודד איתו".

אודות Great Bay Bio

פלטפורמת ה-CMC/CDMO של Great Bay Bio שנמצאת בהונג קונג הוקמה ב-2002, כשבמקור הושקעו יותר מ-100 מיליון יואן כדי לבנות פלטפורמת CMC ברמה כלל ארצית. לפלטפורמת ה-CMC/CDMO יש פלטפורמות טכנולוגיות עצמאית ומשולבת למו"פ והכנה בקנה מידה גדול של תרופות. לחברה יש היסטוריה קיימת חזקה בפיתוח של אריזות CMC מותאמות אישית למוצרים ביולוגיים, שחלקם הם פרויקטים סוג 1 לאומיים של תרופות ביולוגיות חדשות חדשניות שכבר הגיעו לשלב ה-NDA.

Great Bay Bio מנצלת את הפלטפורמה המבוססת שלה כדי לפתח תחום אנכי חדש ב-CMC. ספציפית, Great Bay Bio שואפת להשתמש בבינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות אחרות כדי לקצר את זמני הפיתוח ב-CMC, להפחית עלויות מסוימות ולהגביר את היעילות של CMC. עם פלטפורמה כזאת, היא תוכל להתרחב ולרכוש בסיס לקוחות חדש, ולחולל שינויים יסודיים בפיתוח תרופות, ובסופו של דבר להועיל לחברה ולחולים.

הפלטפורמה קיבלה הכרה והסמכות של "עסק שמקדם פטנטים", "עסק פיילוטים של פטנטים", "עסק היי-טק לאומי", "מוסד מו"פ חדש של דונגואנג", "מרכז מו"פ שממומן על ידי זרים בין עשרת המובילים בגואנגדונג", "מרכז המחקר ההנדסי הגנטי של תרופות של גואנגדונג". מאז 2006, היא ביצעה כמה פרויקטים ממשלתיים והשיגה פריצות דרך קריטיות בתחומים חשובים של גואנגדונג והונג קונג. יותר מ-20 מיליון יואן התקבלו מהממשלה כדי לתמוך בפרויקטים מחוזיים ולאומיים רבים, כגון "חדשנות לאומית של תרופות חדשות חשובות".

לפלטפורמת ה-CMC יש שטח של יותר מ-3100 מ"ר, ויש לה מערכת שלמה של ציוד ומתקנים מתקדמים למחקר ופיתוח של ביו תרופות, עם ציוד חשוב מתוצרת חברות ידועות כגון Sartorius, Bio-Rad, GE Healthcare, Waters. סדנת הפיילוטים תוכננה באופן מחמיר לפי דרישות cGMP והסטנדרטים של החדרים הנקיים הם רמה C וחלקית רמה A.

אנשי קשר

Jacob Zhang
Tel: +86 769-39018698
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI