דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מורי בילדינג חושפת פרויקט התחדשות עירונית גדול במרכז טוקיו
מורי בילדינג חושפת פרויקט התחדשות עירונית גדול במרכז טוקיו
חיים נוי 22/08/19 |  צפיות: 2485

מורי בילדינג חושפת פרויקט התחדשות עירונית גדול במרכז טוקיו

פרויקט רב שימושי חדשני ייצור עיר בתוך עיר מלאה בשטחים ירוקים

טוקיו, 22 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

Mori Building Co., Ltd., מפתחת מובילה של נוף עירוני, התחילה לבנות את "פרויקט הפיתוח העירוני מחדש קטגוריה 1 של אזור Toranomon-Azabudai" שלה, פרויקט התחדשות עירונית גדול שמטרתו להחיות מחדש אזור גדול של מרכז טוקיו. טקס הנחת אבן הפינה נערך ב-5 באוגוסט והשלמת הפרויקט מתוכננת לסוף מרץ 2023.

רעיון הליבה של פרויקט Toranomon-Azabudai הוא "כפר עירוני מודרני", שכונה ייחודית שתשלב את התחכום של מגה עיר עם האינטימיות של כפר קטן בלב טוקיו. הוא יכסה שטח של קרוב ל-8.1 הקטארים, דומה לזה של מרכז רוקפלר בניו יורק, ויכלול שטחים ירוקים נרחבים בשטח כולל של 24,000 מ"ר כולל כיכר מרכזית של 6,000 מ"ר. שטח הריצפה הכולל יהיה 860,400 מ"ר, כולל 213,900 מ"ר של שטחי משרדים וכ-1,400 יחידות דיור. כ-20,000 עובדי משרדים ו-3,500 דיירים יעבדו ויגורו שם, ו-25-30 מיליון איש בשנה צפויים לבקר בעיר בתוך עיר החדשה לגמרי הזאת.

המבנים הפיזיים ישלבו תכנונים וטכנולוגיות סיסמיות בחזית הקידמה, עם תחנות כוח ייחודיות שיספקו חשמל לכל השכונה. הפרויקט מיועד לספק עיר בטוחה שתאפשר לאנשים להמשיך לחיות ולעבוד גם במקרה של אסון גדול בקנה מידה של רעידת האדמה הגדולה במזרח יפן. אמצעי הבטיחות והביטחון שאין למעלה מהם של מורי בילדינג מיועדים ליצור ערים שנמלטים אליהן, ולא בורחים מהן.

ירוק ושלומות לסגנון חיים משופר

פרויקט Toranomon-Azabudai ייצור "מרחב ייחודי ששם את האדם במרכז" על ידי מיזוג של אלמנטים מגוונים ויצירת עולם משלו. הפרויקט יארוג באופן חלק משרדים, מגורים, מלון, בית ספר בינ"ל, חנויות, מסעדות ומתקני תרבות לתוך מארג חיי היומיום שמקיף עבודה, למידה, בילוי, אינטראקציה והירגעות. הפרויקט, שייבנה סביב אמצעים חדשניים שיכללו כיכר דמוית כפר מוקפת בשטח ירוק, ייצור מרחב עירוני שבו אנשים משיגים הרמוניה עם הטבע וגם מתחברים ביניהם ומשרים יצירתיות. הפרויקט, שיהיה הרבה יותר מרק קבוצה של בניינים, יממש מערכת גומלין חברתית משולבת המבוססת על גישה לתכנון ששמה את האדם במרכז.

נושא הליבה של הפרויקט הוא הכיכר המרכזית העצומה בשטח של 6,000 מ"ר המציעה "ירוק ושלומות" שתאפשר לאנשים מהקהילות המגוונות שלה להתאסף ולהיפגש. חלק גדול מהאתר, כולל שטחים על בנייני פודיום, יכוסו בצמחייה ירוקה כדי לנצל את הארכיטקטורה המדורגת. יהיו יותר משני הקטארים של שטחים ירוקים, כולל הכיכר המרכזית, שייצרו נווה מדבר עירוני מלא בעצים, פרחים ונוף מים.

100% מהחשמל שיסופק לכל השכונה יהיה ממקורות מתחדשים, וזאת עמידה ביעדים שקבועים ביוזמה הסביבתית הבינ"ל RE100 שמובילה קבוצת האקלים של בריטניה. השלומות הנפשית והגופנית של האנשים שגרים ועובדים באזור תיתמך על ידי תוכניות שלומות שיכללו מתקנים רפואיים, מתקני ספורט, שוק מזון, מסעדות והסביבה של הכיכר המרכזית. מורי בילדינג תבקש אישור לפרויקט במסגרת WELL Building StandardTM של International WELL Building InstituteTM.

עיר שבה היבטים שונים של חיי האנשים יתחברו באופן חלק

התוצאה של פרויקט Toranomon-Azabudai תהיה סביבה עירונית שבה היבטים שונים של חיי האנשים -- עבודה, חיים, הירגעות, התאספות, למידה, משחק -- יתחברו באופן חלק. במקום לתכנן את העיר סביב אמצעים כמו משרדים, מגורים ומלונות, מורי בילדינג ניגשת לפרויקט הזה מנקודת המבט של הפעילות האנושית על ידי סילוק המחסומים בין אמצעים. כאן יהיו אינטראקציה ושיתוף פעולה בין אמצעים שונים, שיציעו לאנשים הזדמנות לסגנון חיים חדש לגמרי: מקום שבו אנשים יכולים לבלות את חייהם בהרמוניה עם הטבע, שבו הם ייפגשו ויחיו בקהילה, ושבו הם יכולים לחיות חיים יצירתיים וממריצים. כל העיר, מלאה בצמחיה ירוקה, תהפוך למקום של למידה, מקום עבודה, בית ומגרש משחקים.

חדשנים גלובליים מובילים עוזרים ליישם רעיון של "כפר עירוני מודרני"

היוצרים המובילים בעולם נאספו כדי לממש את התכנון של "הכפר העירוני המודרני" הייחודי הזה, כשמורי בילדינג ממלאת תפקיד מרכזי בארגון הפרויקט. הארכיטקטורה של השטחים הציבוריים והקומות הנמוכות נוצרה על ידי Heatherwick Studio מבריטניה בראשות תומס היתרוויק, המתכנן והיוצר של London 2012 Olympic Cauldron. שלושת גורדי השחקים תוכננו על ידי Pelli Clarke Pelli Architects מארה"ב בהנחייתו של סזאר פלי המנוח ופרד קלארק. מרחב החנויות תוכנן על ידי Sou Fujimoto Architects מיפן, בראשות סואו פוג'ימוטו. מומחים ידועים אחרים מרחבי העולם השתתפו אף הם.

חיבור ה-"Hills" ויצירת לב תרבותי וכלכלי חדש של טוקיו

האזור האסטרטגי של מורי בילדינג, שכולל את השטח שמוקף על ידי פרויקט Toranomon-Azabudai, משתרע משני הצדדים של Minato City בטוקיו. לאזור יש מזמן תחושה בינ"ל, חברות רבות עם נטייה זרה נמשכות לכאן, ויש בו מספר רב של תושבים זרים. לאזור הזה שעשיר בטעמים בינ"ל, גיוון ותרבות, יש פוטנציאל רב מאוד להיות מרכז בינ"ל חדש של טוקיו.

אתר הפרויקט החדש סמוך לקומפלקס ARK Hills של מורי בילדינג בנקודת האמצע בין Roppongi Hills, "הלב התרבותי של טוקיו", ו-Toranomon Hills, "מרכז העסקים הגלובלי". פרויקטי ה-Hills הקיימים האלה יחוברו על ידי פרויקט Toranomon-Azabudai; זה יחזק את ההתפתחות של כל האזור, ייצור נקודת מוקד עירונית בינ"ל חדשה וגם מרכז תרבותי וכלכלי חדש בלב טוקיו.

סקירה כללית על הפרויקט:

שם הפרויקט: פרויקט הפיתוח העירוני מחדש קטגוריה 1 של אזור Toranomon-Azabudai

מבצע הפרויקט: Toranomon-Azabudai District Urban Redevelopment Association

שטח האתר: בערך 8.1 הקטאר

שטח קרקע: בערך 63,900 מ"ר

שטח ריצפה כולל: בערך 860,400 מ"ר

בניינים: מגורים (1,400 יחידות), משרדים (בערך 213,900 מ"ר), אמצעי קמעונאות (בערך 150 חנויות), מלון (בערך 120 חדרים), בית ספר בינ"ל (בערך 10,400 מ"ר), כיכר מרכזית (בערך 6,000 מ"ר), אמצעי תרבות (בערך 9,000 מ"ר)

שטחים ירוקים: בערך 2.4 הקטאר

חניה: בערך 1,880 מקומות

עלות הפרויקט: בערך 580 מיליארד ין

חברים: 285 בעלי זכויות (נכון למרץ 2019)

התחלת בנייה: 5 באוגוסט 2019

השלמה מתוכננת: 31 במרץ 2023

אודות מורי בילדינג

מורי בילדינג היא מפתחת עירונית חדשנית שבסיסה בטוקיו. החברה מחויבת למקסם את הכוח המגנטי של ערים על ידי יצירה וטיפוח של מרכזים עירוניים בטוחים, בני קיימא וקוסמופוליטיים על בסיס הרעיון הייחודי שלה Vertical Garden City - מרכזים רבי קומות לעסקים, חינוך, פנאי ומגורים. הרעיון יושם בפרויקטים המתקדמים הרבים של החברה, ביניהם ARK Hills, Roppongi Hills ו-Toranomon Hills בטוקיו והמרכז הפיננסי העולמי בשנגחאי. מורי בילדינג עוסקת גם בהשכרת נדלן, ניהול פרויקטים וייעוץ. בקרו בבקשה באתר www.mori.co.jp/en.

אנשי קשר

שאלות מהמדיה הבינ"ל
Public Relations, Mori Building Co., Ltd.
Tel +81 (0)3-6406-6606
Fax +81 (0)3-6406-9306
E-mail [email protected]

Weber Shandwick Japan
Kaya Tanabe (phone: +81 (0)90 7726 7027), Reina Matsushita (+81 (0)80 2375 0295),
Mayuko Harada (+81 (0)90 9006 4968) or Masashi Nonaka (+81 (0)80 1037 7879)
E-mail [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI