דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Uni-Bio Science Group Limited: תוצאות ביניים של 2019
Uni-Bio Science Group Limited: תוצאות ביניים של 2019
חיים נוי 01/09/19 |  צפיות: 2424

Uni-Bio Science Group Limited: תוצאות ביניים של 2019

הפכנו בהצלחה הפסד לרווח, שחרור חזק של פוטנציאל השוק

המכירות של המוצרים החשובים הוכפלו, השינוי המבני של העסק הושלם באופן חלק

הונג קונג, 30 באוגוסט 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת ביו פארמה משולבת באופן מלא -- Uni-Bio Science Group Limited ("החברה", יחד עם חברות הבת שלה, "הקבוצה", קוד מניה: 0690.HK), שמחה להודיע על תוצאות הביניים שלה לתקופה שהסתיימה ב-30 ביוני 2019 ("התקופה" או "המחצית הראשונה של 2019"). בתקופה בקבוצה הצליחה להפוך את ההפסד שלה לרווח, עם רווח נקי של 44.9 מיליון דולר של הונג קונג ורווח בסיסי של 0.73 דה"ק למניה. בהשוואה למדדי הביצועים הליבתיים במחצית הראשונה של 2018, המספרים השתפרו מאוד, עומדים בנקודת מפנה של הביצועים ונכנסים לשלב חדש של צמיחה.

הישגים חשובים במחצית הראשונה של 2019

בתקופה החברה התקדמה בסדרה של תחומים חשובים: מכירות, מימשל תאגידי, ייצור, מו"פ ועניינים קליניים. הדגשים החשובים הם:

1. בתקופה החברה המשיכה למטב את צוות השיווק שלה והגבירה את החדירה לשוק שלה. המכירות הכוללות עלו ב-63.2% לעומת המחצית הראשונה של 2018, ורשמו 97.3 מיליון דה"ק. במיוחד, המכירות של תרופות שקשורות לגורם גדילה אפידרמלי אנושי רקומביננטי (rhEGF) מהמוצרים הביולוגיים הקנייניים שלנו התחזקו. המכירות הכוללות של מוצרי EGF היו 72.1 מיליון דה"ק , עלייה של 54.9% לעומת המחצית הראשונה של 2018, והביצועים שלהם היוו 74.1%. החברה דוחפת כל הזמן את המוצרים הליבתיים שלה לבתי חולים בכל הרמות, מסופי מכירת תרופות ומרפאות קהילתיות במחוזות או ערים חשובים מבחינת שימוש בתרופות, וזה מעלה מאוד את הגידול בהכנסות של הקבוצה. מביניהם, הביצועים הטובים ביותר היו של GeneTime® 15 מ"ל עם גידול משמעותי בכמות המכירות ובמכירות לעומת המחצית הראשונה של 2018, של 89.3% ו-93.6% בהתאמה. התוספת של GeneSoft® רשמה גידול של 19.6% בכמות המכירות וגידול של 9.9% במכירות, בהתאמה.

2. בתקופה, התרומה של התרופה הכימית Pinup® (טבליות Voriconazole) למכירות הכוללות המשיכה לגדול. הביצועים של המוצר הבודד הוכפלו, עם הכנסות של 24.0 מיליון דה"ק. כמות המכירות והמכירות גדלו ב-118.3% ו-103.8% בהתאמה לעומת המחצית הראשונה של 2018. מאז סוף 2018, החברה חתמה על הסכם לשיתוף פעולה בקידום מכירות כלל ארצי עם Shanghai Loymed Pharma Technology Co., Ltd. לגבי פרויקט שיווק של Pinup®. באמצעות שיתוף פעולה הדוק, המוצר נכנס ליותר מ-500 בתי חולים חשובים בסין, וזאת אחת הסיבות החשובות להתאוששות של הגידול במוצר הזה בתקופה. בנוסף, היות שהקבוצה השלימה את הערכת העקביות של Pinup®, בהשוואה לרוב המתחרים מאותו סוג ללא ערובת האיכות והמדיניות הזאת, מגמת הגידול בעתיד תהיה יותר יציבה.

3. בתקופה, הפרויקט המתקדם של תיעוש של טריפדיט (rhPTH1-34), שנתמך על ידי כספים ממשלתיים, קיבל את המנה הראשונה של סובסידיה ממשלתית בסך 10 מיליון יואן באפריל 2019. בהתאם להודעה לציבור על תוכנית החממות של 2018 (מנה 2) של תעשיות הייטק מפארקי המשנה של אזור הדגמת החדשנות הלאומי ז'ונגואנקון, פרויקט המסחור והתיעוש החדשני של הקו הראשון הראשי, כלומר פרויקט התיעוש של טריפדיט אנושי רקומביננטי (rhPTH1-34) להזרקה, שנטלה על עצמה והגישה Beijing GeneTech Pharmaceutical Co., Ltd. ("Beijing GeneTech"), חברת בת בבעלות מלאה של הקבוצה, אושר והוכר על ידי הוועד המנהל של פארק המדע ז'ונגואנקון. הכספים ישמשו לתמיכה במיטוב ושדרוג של קווי ייצור, להגנה על זכויות קניין רוחני בלתי תלויות וטכנולוגיות ליבה חשובות וגם להשקה והשיווק של המוצר הזה.

4. בתקופה, הקבוצה השלימה שינוי של המבנה הארגוני, ועברה ממבנה של חטיבות למבנה של יחידות עסקיות. החברה הקימה שמונה יחידות עסקיות שכפופות ישירות למנכ"ל החדש. המבנה הארגוני החדש נועד להיות יותר יעיל ושטוח, ומתמקד בבקרת עלויות טובה יותר. במיוחד ביחידה העסקית של השיווק והמכירות, היחידה עסקית ייעלה את המבנה מ-125 עובדים לסביבות 50 עד סוף 2018. הוצאות המכירות לעומת ההכנסות בתקופה קטנו משמעותית, ירידה של 24.9 אחוז לנקודת הכנסות ל-74.9% במחצית הראשונה של 2019.

5. בתקופה, עלות המו"פ של הקבוצה הייתה בערך 21.3 מיליון דה"ק (כולל חלק מהוון), ששימשה לבצע או להשלים פרויקטי מו"פ שונים, כולל יישומים חדשים לתרופות הדור השני של אקסנטיד Uni-E4 והזריקה טריפטיד Uni-PTH. שלוש התרופות הכימיות של הקבוצה, Bokangtai (טבליות Miglinide), Boshutai (טבליות Acarbose) ו-Pinup®, הגיעו לאבני דרך מאוד חשובות במחקר השקילות הביולוגית. Boshutai השלימה מחקר שקילות ביולוגית והגישה בקשה בינואר 2019. Pinup® השלימה מחקר שקילות ביולוגית וכעת מכינה הגשת בקשה סופית ל-NMPA. יחד עם Jiangsu Hansoh, Bokantai התחילה מחקר שקילות ביולוגית במטרה להגיש בקשה בתחילת 2020. בנוסף, אבקת טריטפיד Uni-PTH מיובשת בהקפאה נמצאת בתהליך של אימות קליני באתר ואימות ייצור באתר, וצפויה לקבל אישור תרופה חדשה ורישיון ייצור מרשויות הרגולציה של התרופות בתחילת 2020.

6. בתקופה הזאת, קו הייצור מילוי- גמר הביולוגי "שלושה באחד" החדש הושלם ומוכן לשימוש ב-Beijing GeneTech, חברת בת בבעלות מלאה שנמצאת בפארק המדע בייג'ינג ז'ונגואנקון. קיבולת הייצור של אבקה מיובשת בהקפאה בבקבוקי מזרק, מחסניות ומזרקים ממולאים מראש יכולה להגיע ל-3,000-8,000 יחידות בשעה, 11,000 יחידות בשעה ו-20 מיליון יחידות בשנה, בהתאמה. ראוי לציין שבגלל החסמים הטכניים הגבוהים בייצור של זריקות ממולאות מראש, עסקי תרופות קטנים ובינוניים צריכים להשקיע הרבה עלות ותשתית כדי לתמוך בייצור באיכות גבוהה. לכן, הקבוצה שלנו השיקה רשמית את עסקי ה-CMO לציבור כדי לחסוך את העלויות הרלבנטיות לשותפים ולהביא רווחים גדולים להכנסות הלא ליבתיות של הקבוצה. כעת, Beijing GeneTech חתמה על שני חוזים של ייצור מוזמן ותספק את המוצרים בזמן.

סיכויים

במבט קדימה, לחברה עדיין יש אמון בפיתוח של המגזר בטווח הארוך. אנחנו מאמינים שהחדשנות, הגיוון העסקי והשילוב היעיל של משאבים יכולים להבטיח את הפיתוח האיתן והיציב של עסקי התרופות למרות הלחצים הרגולטוריים וסיכוני מדיניות. בגלל הרפורמה בענף התרופות בסין העממית לכיוון של חדשנות והתחרות הגוברת, חדשנות בתרופות הפכה לגורם מפתח בצמיחה שיתמוך בהתפתחות המגזר בטווח הארוך. במשך השנים הקבוצה התמקדה בחדשנות ומו"פ למחלות מטבוליות, כגון סוכרת, דילול העצם ומוצרים של גורם גדילה אפידרמלי. הזדקנות האוכלוסייה והמודעות הגוברת לבריאות תעזור לענף עם מומחיות במחלות ספציפיות לנצל הזדמנויות צמיחה. תיק המוצרים למחלות כרוניות של החברה עם פוטנציאל שוק עצום יושק בעתיד הקרוב. מבחינת שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח, שתי שותפויות אסטרטגיות נוצרו ביוני וביולי בין TimeCity Tourism Development Co., Ltd. בקאיפינג, מחוז גואנגדונג ו-CHMT Peaceful Development Fund Management Ltd. בהונג קונג, בהתאמה לשיתוף פעולה במחלות כרוניות, הקמת בסיסים של טיפול רפואי ומימון מחקר של תרופות אנדוקרין חדשות. הקבוצה מאמינה שההישגים לעיל יניחו בסיס יציב ויניעו את הפיתוח של Uni-Bio Science Group.

מר קינגסלי ליונג, היו"ר של Uni-Bio Science, אמר: במבט לאחור על ההישגים שהשיגה Uni-Bio Science Group במחצית הראשונה של 2019, מועצת המנהלים ואני שמחים מאוד להודיע לבעלי המניות שלנו שהגענו לנקודת מפנה בביצועים לפני לוח הזמנים המיועד המקורי. יישמנו תוכנית פיתוח חמש שנתית ב-2015 כדי להגיע לאיזון עד 2020. התוצאה הטובה היא בזכות שנים של עבודה קשה מצד העובדים שלנו ושיפור במשטר התאגידי שלנו. מה שיותר מעודד הוא ההכרה לאחרונה מצד שוק ההון. עוד משקיע אסטרטגי חשוב, CHMT Peaceful Development Fund, ביצע השקעה אחרי בדיקת נאותות מעמיקה של החברה. וגם ראינו ביצועים מאוד חיוביים של מחיר המניה שלנו, עדות נוספת לאמון המוגבר של בעלי המניות והמשקיעים בקבוצה. ודבר אחרון, אנחנו חייבים להבין באופן ברור שאנחנו עדיין מוערכים בחסר, אנחנו מתמקדים בקידום המוצרים שבצנרת המו"פ שלנו לאבן הדרך מגדילת הערך הבאה, ולהראות לבעלי המניות שלנו שאנחנו יכולים למסחר ביעילות את המוצרים האלה. בסך הכל, תוצאות המחצית הראשונה של 2019 מעודדות ונמשיך את התנופה הזאת כדי להבטיח שההצלחה הזאת תמשיך בעתיד הקרוב".

- סוף -

אודות Uni-Bio Science Group Limited

Uni-Bio Science Group Limited עוסקת בעיקר במחקר ופיתוח, ייצור והפצה של מוצרי תרופות. מרכז המחקר ופיתוח מצויד במלואו במערכת שלמה לפיתוח של מוצרים מהונדסים גנטית עם בסיס ניסויים במפעל פיילוט שעומד בדרישות של NMPA. לקבוצה יש גם שני בסיסי ייצור GMP בבייג'ינג ושנז'ן. הקבוצה מתמקדת בפיתוח של טיפולים חדשים ותרופות חדשניות שפונים לתחומי הטיפול של אנדוקרין כמו סוכרת ודלדול העצם, רפואת עיניים ורפואת עור.

Uni-Bio Science Group Limited נרשמה בלוח הראשי של הבורסה של הונג קונג ב-12 בנובמבר 2001. קוד מניה: 0690.

אנשי קשר

Jacob Zhang
Phone: +86 10 6410 6099
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI