דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זינגה משיקה משחק הרפתקאות עם חידות חדש מרתק בשם Merge Magic!
זינגה משיקה משחק הרפתקאות עם חידות חדש מרתק בשם Merge Magic!
חיים נוי 18/09/19 |  צפיות: 2169

זינגה משיקה משחק הרפתקאות עם חידות חדש מרתק בשם Merge Magic!

כהמשך ללהיט הגדול Merge Dragons!, !Merge Magic מאפשר לשחקנים לקסום יצורים מיתיים חדשים

סן פרנסיסקו, 18 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום על השקה הכלל עולמית של !Merge Magic - משחק הרפתקאות עם חידות חדש לגמרי שבו השחקנים יכולים להסיר את הקללה מעולמות חדשים מסתוריים על ידי מיזוג יצורים שונים ועל ידי התאמה בין פריטים חדשים כדי לזכות בפרסים שמאפשרים להם לשחרר הפתעות חדשות וקסומות בדרך.

את !Merge Magic מפתח Gram Games, האולפן שמאחורי להיטים גלובליים כמו Merge Dragons!, 1010! ו-Six. המשחק כולל גרפיקה חדשה, שופעת ומהממת ומשחק מאוד מרתק שמביא התאמה בין חידות לגן שלך שמלא בחיות ייחודיות וקסומות. האם תהיתם אי פעם איך ייראה מיזוג של טווס וחתול? ב-!Merge Magic, ה"טווסתול" היא רק חיה אחת מתוך הרבה חיות כלאיים שאי אפשר לדמיין שטרם נראו קודם שתוכלו לגלות במשחק.

"רצינו ליצור משחק חידות חדש שבו השחקנים יכולים למזג כל דבר ביחד כדי ליצור יצורים מיתיים ייחודיים שאף אחד לא ראה אי פעם בעבר", אמר ארן יניק, מנהל המוצרים הראשי של Gram Games. "האפשרויות מלהיבות ב-!Merge Magic, ולוקחות את משחק ה-match and hatch הייחודי שלנו לגבהים מכשפים חדשים, מציעות לשחקנים הרבה חקירה לעומק ואופפות אותם לאורך המסע שלהם. האירועים בתוך המשחק העתידיים שלנו גם יציעו לקהילה דרכים שונות לפעול אינטראקטיבית וליהנות מהמשחק, ובמיוחד האירועים שאנחנו מתכננים לסתיו ולהלואין הקרובים".

ב-!Merge Magic, השחקנים יגלו סיפורים וקווסטים קסומים בעולם המסתורי של מיתיה, שבו הם יכולים לשלב כל דבר לדברים יותר טובים וחזקים בשביל המסע שלהם באמצעות "מיזוג". במשחק, התקווה היחידה להסיר את הקללה מהארצות המכושפות טמונה בכוח היוצא מהכלל של השחקנים למזג כל דבר -- ביצים, עצים, אוצרות, כוכבים, פרחים קסומים ואפילו יצורים מיתיים.

"!Merge Magic מעביר את השחקנים לעולמות חדשים פנטסטיים שבהם הם יגלו יצורים מיתיים כמו החד-קרן רב העוצמה והפיה הנמרצת וייצרו חיות כלאיים שלא נראו קודם כמו שילוב של פיל ופרפר שיוצר פרפריל", אמר ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור בזינגה. "השחקנים ימצאו שעות של הנאה בגילוי עצמים קסומים, יצירת יצורים והסרת קללות מעולמות חדשים מסתוריים".

ביצים יכולות להתבקע לפלאים קסומים, שיכולים להתפתח ולגלות יצורי כלאיים חדשים יותר חזקים. השחקנים ייתקלו ויפתרו חידות ברמות מאתגרות שבהן הם מתאימים בין הפריטים כדי לנצח, ומביאים פרסים בחזרה לגן שלהם כדי לאסוף ולגדל אותם.

תתכוננו לגלות את הקסם כשאתם ממזגים את הגן שלכם לכדי שלמות ומטפחים את היצירות המופלאות שלכם!

פיצ'רים של המשחק:

  • תגלו מאות עצמיםפנטסטיים להתאים, למזג ולפעול איתם ביותר מ-80 אתגרים!
  • תחשפו פיות, חדיקרן, מינוטאורים ויצורי כלאיים שלא נראו קודם כמו טווסתולים (טווס וחתול)ורבים אחרים.
  • קללה מרושעתהוטלה על הגן: תילחמו בערפל והסירו את הקללה כדי לשקם ולקחת בחזרה את הבית שלהיצורים!
  • היזהרו ממכשפות:במסע החידות שלכם, אתם עלולים להיתקל במכשפות רעות, אז הישמרו!
  • השתתפו באירועיםתכופים וזכו ביצורים מתקדמים שתוכלו לקחת בחזרה לגן שלכם.

!Merge Magic זמין עכשיו עבור iOS ו-Android כהורדה חינם.

הערת העורך:

  • כדי לצפות בנכסיםהתומכים של !MergeMagic כולל הטריילר שלההשקה, תלחצו בבקשה כאן.

אודות Zynga Inc.

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים (פיזיים) בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר ופייסבוק.

אודות Gram Games

Gram Games הוא אולפן שמפתח משחקים לסלולר, והוא מחויב לספק משחקים חברתיים באיכות גבוהה שיוצרים קשרים אמיתיים באמצעות משחק. Gram Games, שהוקם ב-2012 ונרכש על ידי זינגה ב-2018, בנה צוות של אנשי מקצוע מהענף שמתמקד ביצירת משחקים מרתקים לפלטפורמות סלולר באולפנים בלונדון ואיסטנבול - כולל Merge Dragons! ו-1010!. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.gram.gs.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52091866/en

אנשי קשר

Sarah Ross | Zynga
[email protected] | 310-924-1404

או

Kjell Vistad | Gilberto Williams-Gamboa
ONE PR Studio (for Zynga in the US) / [email protected] / (510) 893-3271

מקור:Zynga

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI