דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מדד מתקפות ההונאה של Forter (פורטר) חושף: עלייה של 89% במתקפות הונאה המתמקדות במועדוני לקוחות (Loyalty Programs)
מדד מתקפות ההונאה של Forter (פורטר) חושף: עלייה של 89% במתקפות הונאה המתמקדות במועדוני לקוחות (Loyalty Programs)
חיים נוי 15/10/19 |  צפיות: 2196

מדד מתקפות ההונאה של Forter (פורטר) חושף: עלייה של 89% במתקפות הונאה המתמקדות במועדוני לקוחות (Loyalty Programs)

הדו"ח של חברת Forter (פורטר) הישראלית עוקב אחר המגמות המשתנות בפעילות העבריינית ברשת וחושף עלייה מדאיגה בפעילות עוינת המתמקדת במועדוני לקוחות. עוד מצביע הדו"ח על עלייה בשימוש במתווי תקיפה הכוללים השתלטות ושכפול חשבונות לקוחות. מדובר באיום משמעותי על נקודות התורפה של עולם הקמעונות המקוונות, שוק גלובלי המוערך בכ-18 מיליארד דולר

ניו יורק, 15 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):

חברת Forter (פורטר) הישראלית, המובילה העולמית בתחום מניעת הונאות מסחר אלקטרוני, הודיעה היום על פרסום המהדורה השביעית של מדד מתקפות ההונאה שלה. הדו"ח עוקב אחר הטרנדים הבולטים בפעילויות עויינות המכוונות כנגד אתרי סחר מקוון ומציג ממצאים המספקים מבט מקיף על ממדי התופעה.

המהדורה האחרונה של מדד מתקפות ההונאה מצביעה על כך שמרחב הפשיעה וההונאה ברשת מתפתח במהירות אל מעבר לנקודת התשלום וביצוע העסקה עצמה. מהנתונים עולה כי חלה עלייה חדה של 89% ביחס לשנה הקודמת בהונאות “מועדוני לקוחות” (Loyalty Programs), כמו גם מגמה בולטת של עלייה בהונאות המתמקדות בניצול לרעה של מדיניות ההחזרה והזיכויים הכספיים. עוד חושף המדד כי היקף הכנסות הפשיעה כתוצאה מהונאות מקוונות עלה ב- 12% ביחס לשנה החולפת.

"בשנה האחרונה אנו עדים למגמה ברורה המתפתחת בעולם הפשיעה המקוונת", אמר מייקל רייטבלט, מנכ"ל ומייסד משותף של פורטר. "בעוד בתעשייה כולה מושקעים מאמצים אדירים באיתור ומניעה של הונאות תשלום הממוקדות בנקודת ביצוע העסקה - מה שבעצם מסכל פעילות עבריינית ברמה נמוכה, הרי שאנו עדים לכך שיותר רמאים ונוכלים מפנים את המאמצים שלהם לשלבים מוקדמים יותר במסע הלקוחות בעת הליך הרכישה, זאת במטרה לקבל גישה לחשבונות שלהם".

מדד מתקפות ההונאה חושף כי מתווה תקיפה העושה שימוש בהשתלטות על חשבונות הוא בעל שיעור הצלחה גבוה לאין ערוך ביחס למתווי תקיפה אחרים. עוד חושף הדו"ח של פורטר כי מספר שיא של 1.5 מיליון חשבונות צרכנים באתרי קניות שונים שנפרצו, שוכפלו על ידי עבריינים אשר העבירו כספים לחשבונות אלו מחשבונותיהם הלגיטימיים של הקורבנות.

"מגמה נוספת שזיהינו", אומר רייטבלט, "מעידה על כך כי קיימת עלייה במקרי הונאה שאינם מתמקדים בחיובי אשראי שונים, וכי עבריינים עוברים בהדרגה להונאות שבבסיסם נמצאות צורת תשלום שאינן מושתתות בהכרח על חיוב אשראי, כי אם מה שמכונה "מטבעות פיננסים רכים", דוגמת הונאות המבוססות על הטבות מועדוני חברים וכאלו הכוללות ניצול מדיניות החזרת המוצרים.

אחוז הפשיעה המקוונת העושה שימוש בחולשות הטמונות בהפרדה המבנית בין עולם האוף ליין והאונליין של קמעונאיים נמצא במגמת עלייה משמעותית. הדו"ח מציג עלייה של 23 אחוזים בהונאות המבוססות על זיכויים שניתנו למוצרים שנרכשו אונליין בחנויות פיזיות, ועלייה דומה בהונאות המבוססות על זיכויים של מוצרים שנרכשו בחנויות פיזיות. טרנד נוסף שנמצא בעלייה של 10% הוא הונאות העושות שימוש לרעה בקופונים.

"כיום, מה שמכונה "מסע הלקוח" (מכלול חוויות הלקוח בכל שלב במהלך חווית הקנייה המקוונת) נעשה מורכב מאי פעם, זאת בעוד הצרכן מתממשק עם חברות ומותגים שונים לאורך תהליך הרכישה במספר רב של נקודות מגע ועל פני פלטפורמות שונות ומרובות " ציין ג'ורדן מקי, מנהל מחקר בחברת "451 Research". "הנתונים המוצגים בדו"ח מתקפות ההונאה הם הוכחה לכך שבעוד מערכות התשלומים וענף המסחר האלקטרוני העולמי עוברים שינויים, הפושעים לא נותרים מאחור ומתאימים עצמם למציאות המשתנה. בזמן שמרחב ההונאה ואסטרטגיית הפשיעה מתאימים עצמם לנקודות תורפה החדשות בממשק החיבור של הלקוח, על קמעונאיים להרחיב את המיקוד שלהם בכל הנוגע לסיכול פעולות הונאה, אל עבר כלל נקודות הממשק לאורכו של כל מסע הלקוח".

"כדי להתמודד עם האתגרים הללו," אומר רייטבלט, "על קמעונאים להטמיע מערכות שינטרו ברציפות ובזמן אמת אירועים חריגים לאורך כל מסע הלקוחות. תמו הימים בהם היה די בהגנה מפני הונאות אשראי ברגע החיוב, רק הטמעת פלטפורמת מניעת הונאה משולבת תאפשר לסוחרים לטפל באיום המתגבר הזה בצורה הוליסטית ומדויקת לאורך מסע הלקוחות כולו. "

על חברת Forter (פורטר)

פורטר הינה המובילה העולמית בתחום מניעת הונאות סחר אלקטרוני. הפתרון של החברה מוטמע באתרי הסחר המקוון של הקמעונאיות הגדולות בעולם (( Fortune 500 ומגן על מחזור עסקאות של למעלה מ- 140 מיליארד דולר המבוצע על ידי למעלה מ -500 מיליון צרכנים ברחבי העולם.

הפלטפורמה המשולבת למניעת הונאה של פורטר רותמת טכנולוגיה חדשנית שפותחה בחברה, לטובת איתור פעילות הונאה בזמן אמת לאורך כל חוויות הצרכנים המקוונים. על ידי שימוש במידע שמגיע בזמן אמת מרשת סוחרים עולמית הצומחת במהירות, כמו גם במחקרים ובמודלים חזויים של הונאה, הפלטפורמה של פורטר יכולה להתאים עצמה לצרכים הספציפיים של כל לקוח.

Forter (פורטר) גייסה עד היום סכום של כ- 100 מיליון דולר בהשקעות בינלאומיות מקרנות וגופים מובילים דוגמת: סקויה, NEA , ו – Salesforce.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI