דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ג'ומיו זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" של גרטנר
ג'ומיו זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" של גרטנר
חיים נוי 22/10/19 |  צפיות: 2033

ג'ומיו זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" של גרטנר

בדוח נאמר: "מנהלי אבטחה וסיכונים שאחראים למניעת הונאות חייבים לתאם כמה יכולות כדי להביא מקרי שימוש של הוכחת זהות למסגרת סבולת הסיכונים של הארגון

פאלו אלטו, קליפורניה, 21 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):

Jumio, הספקית המובילה של זהות אמינה מופעלת באמצעות בינה מלאכותית כשירות, זכתה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות כספקית מייצגת ב"מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות"1 האחרון של גרטנר, שפורסם ב-30 בספטמבר 2019.

ג'ומיו צוינה כספקית מייצגת בין כמה ספקים אחרים של הוכחת ואימות זהויות. לדברי הדוח, "ספקים מייצגים נבחרו על סמך אחד או יותר מאלה: שאלות תכופות מצד לקוחות גרטנר על אותו ספק לגבי מקרי שימוש של הוכחת זהויות, הספק מציע יכולות שתומכות בהוכחת ואימות זהויות באופן שהוא ייחודי, חדשני ו/או מפגין אסטרטגיית מוצרים צופה פני עתיד".

בממצא חשוב של מדריך השוק נאמר: "הפרות קשות של נתונים אישיים, וגם של שמות משתמש וסיסמאות, נמשכות. בגלל המגמה הזאת ווקטורי תקיפה מתפתחים כמו הונאת זהות סינתטית, ארגונים חייבים לעבור להערכה רציפה, מבוססת סיכונים של כל זהות נטענת, בכינון הקשר וגם בכל אינטראקציה לאחר מכן".

"ההסתמכות המתמשכת על נתונים סטטיים, רשומות ציבוריות או נתונים של לשכת אשראי לבדה כדי לכונן או לאמת אמון בזהות היא כבר לא רק לא מומלצת - היא הפכה לרשלנות. בדומה, סירוב להשקיע באיסוף והערכה של סימנים שליליים וחיוביים מטיל את נטל האבטחה על הלקוחות, וזה הופך פחות ופחות קביל בעולם שדורש אינטראקציות בטוחות וללא חיכוך עם עסקים וארגונים".

"לרוע המזל, זיהוי שמבוסס על ידע (KBA) הוא עדיין חלק אינטגרלי מתהליכים רבים של זיהוי ואישור זהות מרחוק", אמר רוברט פריג, נשיא ג'ומיו. "אנחנו רואים שגרטנר ממליצה שהפתרונות להוכחת זהות המסתמכים על אימות סודות משותפים, כגון שאלות ידע מחוץ לארנק, או נתונים אישיים שזוכרים, יוצאו משימוש. לארגונים מודרניים יש עכשיו חלופה יותר בטוחה ל-KBA באמצעות אימות זהות ואישור משתמשים מבוססי ביומטריה."

בממצא חשוב אחר בדוח מצוין: "ממשיכה להיות חפיפה גדולה בין מקרי שימוש של אימות, הוכחת זהות וגילוי הונאות, שמובילה לגבולות מטושטשים מבחינת תחומי אחריות פנימיים ויכולות של ספקים. בנוסף, יש מגמה גוברת לכיוון של תיאום בין הוכחת זהות, גילוי הונאות ושיטות שמרניות מבוססות נתוני האמנה שבאופן מסורתי משמשות כדי לספק ביטחון בזהות של לקוחות חוזרים... גרטנר ממליצה, לכן, שפתרונות הוכחת זהות שמסתמכים על אימות סודות משותפים, כגון שאלות ידע מחוץ לארנק, או נתונים אישיים שזוכרים, יוצאו משימוש. הרעיון של נתונים שמאוד זוכרים אותם והם לא זמינים נעשה ארכאי מאז עליית המדיה החברתית וכתוצאה מכך שפע הנתונים שהופרו שזמינים דרך ארגונים מחתרתיים".

ג'ומיו מאפשרת להשתמש באותו אמצעי ביומטרי -- מפה תלת מימדית של הפנים -- להוכחת זהות ראשונית ואימות משתמש שוטף. סוג זה של הוכחת זהות מבוססת ביומטריה מציע חלופה בת קיימא לשיטות אימות ואישור מבוססות ידע. ארגונים מודרניים צריכים להסתמך על סימני הונאה כדי לאמת טענה לזהות של המשתמש בעולם האמיתי -- סימנים שאפשר להשתמש בהם לא רק ללקוחות חדשים (מקרי שימוש ותיקים של הוכחת זהות) אלא גם ללקוחות חוזרים. על ידי שימוש מראש באותו אמצעי ביומטרי ועל בסיס שוטף, ארגונים יכולים ליצור ביעילות רבה יותר מרכז לאימות זהויות ולהעריך באופן אמין את הזהות הדיגיטלית של משתמשים מרוחקים.

כדי להוריד עותק חינם של "מדריך השוק להוכחת ואימות זהויות" 2019 המלא, הקליקו כאן.

1Gartner "Market Guide for Identity Proofing and Corroboration," Jonathan Care, Akif Khan, 30 September 2019.

התנערות מאחריות של גרטנר

גרטנר אינה תומכת באף יצרן, מוצר או שירות שמוצגים בפרסומי המחקר שלה, ולא מייעצת למשתמשים בטכנולוגיות לבחור רק באותם היצרנים עם הציונים או המאפיינים האחרים הכי גבוהים. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כאמירות של עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בנוגע למחקר הזה, כולל כל אחריות ליכולת להיסחר או להתאמה למטרה מסוימת.

אודות ג'ומיו

כשהזהות חשובה, תסמכו על ג'ומיו. המשימה של ג'ומיו היא להפוך את האינטרנט למקום בטוח יותר על ידי הגנה על הסביבות של עסקים באמצעות שירותי אימות ואישור זהות מקוונים בחזית הקידמה שבמהירות ובמדויק מחברים בין הזהות המקוונת של אדם והזהות שלו בעולם האמיתי. פתרונות אימות הזהות מקצה לקצה של ג'ומיו נלחמים בהונאות, שומרים על ציות ומצרפים לקוחות טובים מהר יותר.

תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כולל בינה מועצמת, בינה מלאכותית, ביומטריה, למידת מכונה, אבחון חיות תלת מימדית מאושרת וסריקה אנושית, ג'ומיו עוזרת לארגונים לעמוד בציות לרגולציה כולל KYC, AML ו-GDPR ולקבוע באופן מוחלט את הזהות הדיגיטלית של הלקוחות שלהם. ג'ומיו אימתה יותר מ-200 מיליון זהויות שהונפקו על ידי יותר מ-200 מדינות וטריטוריות מטרנזקציות בזמן אמת באינטרנט ובסלולר. הפתרונות של ג'ומיו משמשים חברות מובילות במגזרי השירותים הפיננסיים, כלכלת שיתוף, מטבעות דיגיטליים, קמעונאות, נסיעות ומשחקים מקוונים. הבסיס של ג'ומיו נמצא בפאלו אלטו והיא פועלת בכל העולם עם משרדים בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה פסיפיק והיא קיבלה פרסים רבים על חדשנות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.jumio.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/20191021005647/en/Jumio-Recognized-Consecutive-Year-Gartner%E2%80%99s-Market-Guide

אנשי קשר

איש קשר בארה"ב
Alex Mercurio
10Fold Communications
[email protected]
(360) 635-8646

אשת קשר באירופה
Gemma Lingham
FleishmanHillard Fishburn
[email protected]
+44-208-618-2812

מקור: Jumio

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI