דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים רשת xx מודיעה על התמיכה של המממנים הראשונים במכירה של המטבע xx
רשת xx מודיעה על התמיכה של המממנים הראשונים במכירה של המטבע xx
חיים נוי 20/01/20 |  צפיות: 2381

רשת xx מודיעה על התמיכה של המממנים הראשונים במכירה של המטבע xx

גראנד קיימן, איי קיימן, 20 בינואר 2020, (BUSINESS WIRE) :

רשת xx הודיעה על התמיכה של חלוצי קריפטו, כולל כריס לרסן, במכירה הראשונית בקיימן של המטבע xx החל ב-23 בינואר 2020.

המטבע xx הוא מטבע דיגיטלי מאובטח מפני מחשבים קוונטיים שמיועד לתמוך ולתמרץ את הסביבה המבוזרת של רשת xx, הבלוקצ'יין המהפכני שמגן על הפרטיות ומנוהל על ידי דייוויד צ'ום, המייסד של הפרויקטים Elixxir ו-Praxxis שמהווים את הבסיס לרשת xx.

כריס לרסן, יזם סדרתי, מייסד שותף של Ripple Network ותומך ותיק בפרטיות של הצרכנים, אמר: "דייוויד צ'ום מגן על הפרטיות בעולם הדיגיטלי כבר קרוב לארבעים שנה. אני שמח להיות מראשוני המממנים ומצפה לראות את הבלוקצ'יין הזה שפונה לצרכנים פותח את הדלת לשימוש מאובטח על ידי מיליוני אנשים בחיי היומיום שלהם".

הבעלות והשליטה על רשת xx תבוזר באופן רחב לאנשים בכל רחבי העולם בלי מימון של הון פרטי. לרסן ושני חלוצי קריפטו אחרים יהיו הבעלים של בערך 2.5% מהמטבעות. תמיכה נוספת ממפעילי צמתים של אלפא וספקי שירותים אחרים תסתכם בסביבות 0.1% מהמטבעות. כגמול על המימון והסיוע המוקדמים שלהם, המטבעות האלה נמכרו למממנים הראשונים בהנחה של 20% ממחיר המכירה לציבור שהוא $0.35.

"אנחנו שמחים לראות תמיכה מכל רחבי העולם במכירה לציבור של המטבע xx, כולל משקיעים בכל הרמות", אמר דייוויד צ'ום. "לכבוד מיוחד הוא לי שחלוצים מנוסים תמכו בפרויקט".

ההפצה הראשונית של המטבע תהיה באמצעות חוזה חכם ERC-1404 לאנשים שאינם אמריקנים. באמצעות MainNet של רשת xx, מתוכננת המרה של החוזים החכמים למטבעות xx רשמיים ברשת xx, אולי באמצעות חוזה ביניים חכם.

כל הפרטים של המכירה לציבור ברשת xx יימסרו באמצעות האתר xx-coin.io ויהיו מקור המידע היחיד. אין להסתמך על מקורות מידע אחרים. כל הצעה של מטבעות או שווה ערך אינה פתוחה לאנשים אמריקנים.

אודות דייוויד צ'ום:

דייוויד צ'ום ידוע מאוד כממציא של המטבע הדיגיטלי הראשון, e-Cash, בתחילת שנות השמונים, שלאחר מכן יישם בשנות התשעים בחברה שלו DigiCash. לאחרונה הוא קיבל את הקרדיט על הצעת הבלוקצ'יין המבוזר הראשון בתזת הדוקטורט שלו בברקלי ב-1982.

אודות xx network:

המטבע xx הוא מטבע דיגיטלי שיתמוך בהעברת מסרים, תשלומים ויישומים מבוזרים ברשת xx. רשת xx תוכננה בתגובה לחשש הגובר של הציבור לגבי פרטיות המשתמשים וגם האיום המתפתח של מחשבים קוונטיים. שכבת ה-Elixxir cMix מספקת פרטיות ואבטחה פורצות דרך על ידי גריסת המטא נתונים של המשתמש.

Praxxis מספק מבנה של מטבע עם ערך נקוב שמפרק תשלומים למטבעות פרטניים כדי לספק פרטיות ופרוטוקול מבוסס קונצנזוס ייחודי שמשתמש בקריפטוגרפיה מבוססת גיבוב, שמאובטחת מפני התקפות של יריבים עכשוויים שהם מדינות ומחשבים קוונטיים עתידיים.

מטבעות xx לא מוצעים לאף אדם אמריקני כפי שמשתמשים במונח הזה בחוק ניירות הערך של 1933.

אנשי קשר

Wachsman
Layla Tabatabaie
[email protected]

מקור: xx network



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI