דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים זינגה מפרסמת את התוצאות הכספיות ברבעון הרביעי של 2019 ובשנה המלאה
זינגה מפרסמת את התוצאות הכספיות ברבעון הרביעי של 2019 ובשנה המלאה
חיים נוי 06/02/20 |  צפיות: 1972

זינגה מפרסמת את התוצאות הכספיות ברבעון הרביעי של 2019 ובשנה המלאה

מדווחת על ההכנסות וההזמנות הרבעוניות והשנתיות הגבוהות ביותר בתולדות זינגה

תזרים המזומנים התפעולי השנתי של 263 מיליון דולר הוא הטוב ביותר מאז 2011, עלייה של 56% לעומת השנה הקודמת

ביצוע חזק ב-2019 מעניק תנופה להמשך הצמיחה ב-2020

סן פרנסיסקו, 5 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA) פרסמה היום את התוצאות הכספיות שלה ברבעון הרביעי והשנה המלאה שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2019, על ידי פרסום המכתב הרבעוני של ההנהלה על הרווח ברבעון הרביעי של 2019 באתר קשרי המשקיעים שלה. ראו בבקשה את המכתב הרבעוני על הרווח המצורף או בקרו בכתובת http://investor.zynga.com/financial-information/quarterly-results כדי לגשת למכתב.

"הביצועים החזקים שלנו ברבעון הרביעי סגרו שנה מצוינת של זינגה. השירותים החיים הם הבסיס של אסטרטגיית הצמיחה הרב שנתית שלנו והיו הגורם העיקרי של ההכנסות וההזמנות והשנתיות הגבוהות ביותר אי פעם", אמר פרנק גיבו, מנהל העסקים הראשי של זינגה. "התנופה שלנו ב-2019 מיצבה אותנו להמשך הצמיחה ב-2020. אנו מצפים להגדלת תיק השירותים החיים שלנו מחמישה לשישה זיכיונות לעד ולפוטנציאל להשיק כותרים חדשים במחצית השנייה של השנה הזאת. כדי להאיץ עוד את הצמיחה, אנחנו רואים עוד הזדמנויות לרכוש צוותים מוכשרים וזיכיונות ברחבי העולם".

ההנהלה של זינגה גם תארח שיחת ועידה בשעה 13:30 שעון החוף המערבי (16:30 שעון החוף המזרחי) היום כדי לדון בתוצאות של החברה. אפשר יהיה לשאול שאלות בשיחה וזינגה תענה על כמה שאלות שיתאפשר.

אפשר לגשת לשיחת הוועידה בכתובת http://investor.zynga.com -- והשמעה חוזרת שלה תהיה זמינה דרך האתר אחרי השיחה -- או דרך מספרי החיוג של הוועידה שלהלן:

  • מספר לחיוג חינם: (800) 537-0745
  • מספר לחיוגבינ"ל: (253)237-1142
  • זיהוי ועידה: 7576703

אודות Zynga Inc.

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים (פיזיים) בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

הערת העורך

כדי להוריד חומר B-roll של זינגה וארט חשוב למשחקים שלה, בקרו בבקשה: http://bit.ly/ZyngaQ42019

אנשי קשר

קשרי משקיעים:
Rebecca Lau
[email protected]

עיתונות:
Sarah Ross
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI