דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים nanO2 Combustion Catalyst® של Purify Fuel יופץ במזרח התיכון על ידי קנו בלו
nanO2 Combustion Catalyst® של Purify Fuel יופץ במזרח התיכון על ידי קנו בלו
חיים נוי 06/02/20 |  צפיות: 1960

nanO2 Combustion Catalyst® של Purify Fuel יופץ במזרח התיכון על ידי קנו בלו

השותפות הבינ"ל ללא מתחרים הזאת מספקת למובילים הגלובליים פתרון מיידי ומוריד עלויות בזמן ל-IMO 2020

יוסטון, 4 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

Purify Fuel, Inc. (PFI), היוצרת של nanO2 Combustion Catalyst® שעוזר לצרכני דיזל לחסוך כסף ולהפחית פליטות, הודיעה היום שחתמה על עסקת הפצה בלעדית עם קנו בלו. nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel ממטב את הביצועים ונצילות הדלק במזוט ימי, והופך את המזוט הימי לפתרון יותר משתלם מאשר מזוט עם מעט מאוד גופרית (VLSFO).

הערבוב של nanO2 Combustion Catalyst עם מזוט ימי מאפשר לבעלי אוניות להימנע מבעיות התאימות שקשורות לתערובות של VLSFO ומהקשיים המכניים שקשורים בהפעלה באמצעות כמה סוגי דלק תוך הגדלת היעילות וחיסכון בכסף.

בנוסף, עם היישום לאחרונה של החקיקה הגורפת של IMO 2020 שתקפה מ-1 בינואר 2020, מחירי ה-VLSFO עלו ועברו את המזוט הימי. ייתכן שהמגמה הזאת לא תימשך, אבל מחירי VLSFO כמו/ קרובים למזוט הימי מחזקים את הטיעון בעד שימוש ב-nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel.

באמצעות ההסכם, קנו תפעל כשותפת ההפצה הבלעדית באזור, ותעזור ללקוחות בשווקים של ספנות, כרייה, שירותי נפט, תחבורה וייצור חשמל להשיג דיזל יותר נקי ויעיל. קנו בלו מתמקדת בלזהות ולהביא ללקוחות שלה את הטכנולוגיות פורצות הדרך הטובות ביותר שקיימות כעת בעולם המדע והטכנולוגיה בתחום רחב של מגזרים עסקיים.

"השותפות הזאת היא לא רק טובה מבחינה כלכלית לאזור, היא גם מצוינת לקיימות הסביבתית", אומר באדר עבדולעזיז קנו, יו"ר קנו בלו. הפתרון nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel יעזור למנועי דיזל לפעול באופן יעיל יותר ובתוך כך יעזור להפחית פליטות מזיקות. העיתוי של Purify Fuel לא היה יכול להיות טוב יותר כשהאזור והעולם מחפשים אפשרויות של דלקי מאובנים נקיים יותר".

"העסקה מתבססת על הסכם שותפות ההפצה הבלעדית הראשון שלנו עם Mencast Holdings, שהביא את nanO2 Combustion Catalyst של Purify Fuel לשלושה מנמלי התדלוק הגדולים ביותר בעולם -- סינגפור, פוג'יירה ושנגחאי -- עם מכירות שנתיות של יותר מ-20 מיליארד גלונים", אומר ג'ון קרול, מנכ"ל Purify Fuel. "בנוסף, באמצעות הפעילות של מנהל הספנות שלנו, ג'ון "פוזי" מילר, סגן אדמירל (בדימוס), הצי של ארצות הברית, התקדמנו מאוד לעמידה ביעד שלנו להיות מופצים ב-60% מהנמלים הגדולים ביותר בעולם".

השותפות המלהיבה הזאת תוצג ב-Middle East Bunkering Convention בדובאי. אם אתה בעל אוניות באזור ורוצה מידע נוסף איך לנצל את nanO2 כדי לחסוך כסף ולהפחית פליטות, התקשר איתנו בבקשה על ידי ביקור באתר www.purifyfuel.com כדי לקבוע פגישה.

אודות קנו בלו

קנו בלו Kanoo Blue הוקמה בבחריין כדי להביא טכנולוגיות משבשות למזרח התיכון ואפריקה, בתחומי הננו טכנולוגיה, האינטרנט של הדברים התעשייתי, ביו טכנולוגיה, מים וטכנולוגיות מתקדמות אחרות שמאוד נחוצות לאזור. קנו בלו היא גם השותפה המסחרית של Houston Technologies, Middle-East בתיק הטכנולוגיות המשבשות שבחזית הקידמה שלה.

אודות Purify Fuel

Purify Fuel יוצרת תחמוצות של עפרות נדירות מבוססות ננו-טכנולוגיה רשומות כפטנט כדי לעזור למפעילי דיזל גדולים לחסוך כסף ולהפחית פליטות. nanO2 Combustion Catalysts® של Purify Fuel מעורבבים לפי הזמנה כדי למטב תערובות של דיזל וביו-דיזל לשוקי הספנות, סידוק, צבא, כרייה, ייצור חשמל ורכבות. זרזי הבעירה מגדילים את האנרגיה שנקצרת מכל גרם של דלק תוך הפחתת הפליטות של חלקיקים ופיח שנוצרים על ידי בעירה לא מלאה. Purify Fuel עובדת ישירות עם צרכנים גדולים של דיזל וביו-דיזל כדי לעזור להם לחסוך כסף, להגדיל את ההספק ולהפחית פליטות.

למידע נוסף על Purify Fuel, בקרו בבקשה באתר www.purifyfuel.com.

אנשי קשר

Haley Steinhauser
Purify Fuel, Inc.
[email protected]
+1 (562) 991-3170

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI