דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Aptorum Group מודיעה על התקדמות משמעותית בתרופה הפוטנציאלית שעברה שינוי יעוד, SACT-1 לטיפול בנירובלסטומה
Aptorum Group מודיעה על התקדמות משמעותית בתרופה הפוטנציאלית שעברה שינוי יעוד, SACT-1 לטיפול בנירובלסטומה
חיים נוי 10/02/20 |  צפיות: 2168

Aptorum Group מודיעה על התקדמות משמעותית בתרופה הפוטנציאלית שעברה שינוי יעוד, SACT-1 לטיפול בנירובלסטומה כשהיעד הגשת IND במחצית השנייה של 2020

ניו יורק, 10 בפברואר 2020, (BUSINESS WIRE):

Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) חברת תרופות ביולוגיות שמתמקדת בפיתוח של תרופות חדשניות כדי להתמודד עם צרכים רפואיים גלובליים שלא נענו, מודיעה על נתונים והתפתחות חיוביים בקשר לתרופה הפוטנציאלית שעברה שינוי יעוד שלה SACT-1, לטיפול בנירובלסטומה, סוג נדיר של סרטן ילדות שמתפתח בתינוקות וילדים קטנים. בכפוף להשלמת מחקרי האימות הנוכחיים, Aptorum Group מתכוונת לנצל את המסלול של 505(b)(2) ולהגיש בקשת IND ל-FDA עבור SACT-1 במחצית השנייה של 20201.

SACT-1 היא התרופה הפוטנציאליות שעברה שינוי יעוד הראשונה שפותחה במסגרת הפלטפורמה לגילוי תרופות Smart-ACTTM, שמשתמשת בגישה שיטתית לזיהוי, שינוי יעוד ופיתוח של תרופות מאושרות קיימות מול עולם של 7000+ (והמספר גדל) מחלות יתומות שמזוהות כיום.

באמצעות הפלטפורמה הזאת, Aptorum Group מתכוונת להאיץ ולהעביר במסלול מהיר תרופות פוטנציאליות שעברו שינוי יעוד, שבדרך כלל יש להן נתונים ופרופילי בטיחות ויעילות בבני אדם מבוססים, דרך שלבי הפיתוח והשלבים הקליניים כדי לתת מענה לשוק הגדל במהירות של מחלות יתומות. Aptorum Group מתכוונת לבחון כמה תחומים של מחלות יתומות, כולל אך לא רק מחלות אונקולוגיות, אוטואימוניות, מטבוליות וגנטיות.

באמצעות הפלטפורמה Smart-ACTTM, Aptorum Group זיהתה בהצלחה יעילות פוטנציאלית ב-SACT-1 ומפתחת אותה לטיפול בנירובלסטומה, שזה תחום טיפולי חדש לגמרי מההתוויה המאושרת שלה. במחקרים האחרונים שלנו, ראינו ש-SACT-1 יעילה נגד שורות תאים רבות של נירובלסטומה, שמהן שתיים הן תאים מוגברי MYCN, שזאת קבוצת הסיכון הגבוה של חולי נירובלסטומה. בנוסף, על ידי שימוש במדד משולב כמדד כמותי למדידת האינטראקציה של התרופה, Aptorum Group ראתה סינרגיה רבה ואיתנה בין SACT-1 וכימותרפיה מסורתית במבחנה, שמצביעה על פוטנציאל לשיפור יעילות/ הפחתת מינון של הכימותרפיה. בנוסף, במחקר האחרון שלנו, המנה הנסבלת המירבית של SACT-1 במודל מכרסמים נקבעה כיותר מ-400mg/kg. בהשוואה למנה הנסבלת המירבית של כימותרפיה סטנדרטית כמו פאקליטקסל 3(20-30mg/kg) וציספלטין 4(6mg/kg), פרופיל הבטיחות של SACT-1 נראה מאוד מרשים.

הפורמולציה החדשה של SACT-1 היא פורמולציה פדיאטרית כדי לתת מענה טוב יותר לצרכים של חולי נירובלסטומה שהם אך ורק ילדים מתחת לגיל חמש. על סמך התצפיות הפנימיות שלנו לגבי מידע שכבר קיים על מוצרים מאושרים5, SACT-1 גם מראה פרופיל בטיחות מבוסס: במינון של 150mg ליום, שיעור התמותה היה 0% בניסויים קליניים קודמים ללא אירועים שליליים שקשורים למינון.

אודות נירובלסטומה

נירובלסטומה היא צורה נדירה של סרטן, ומסווגת כמחלה יתומה, שנוצרת בסוג מסוים של רקמות עצב ובתכיפות הרבה ביותר בבלוטת יותרת הכליה וגם בעמוד השדרה, החזה, הבטן או הצוואר, לרוב בילדים, במיוחד בבני חמש ומטה. בקבוצת הסיכון הגבוה, שהיא קרוב ל-20%6 מהאוכלוסייה הכוללת של חולים חדשים בשנה, שיעור ההישרדות אחרי 5 שנים של המחלה הזאת הוא בסביבות 40-50%, לפי תצפיות של האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן7. העלות הגבוהה הנוכחית של הטיפול בתרופות בחולים בסיכון גבוה יכולה להגיע בממוצע ל-200,000 דולר למשטר (כל ששת המחזורים)8. בנוסף, רוב החולים הפדיאטריים לעיתים קרובות לא סובלים או שורדים את שלב הכימותרפיה הרלבנטי, שבכפוף למחקרים קליניים נוספים התרופה הפוטנציאלית SACT-1 עשויה לתת לו מענה חיובי בגלל ההשפעות הסינרגטיות הפוטנציאליות כשמשתמשים בה עם כימותרפיה סטנדרטית כמתואר לעיל.

למצגת כללית נוספת, בקרו בבקשה: http://ir.aptorumgroup.com/static-files/bcf77574-7bd6-4b9d-8110-d53837238f16

למצגת טכנית נוספת, בקרו בבקשה: http://ir.aptorumgroup.com/static-files/66346f79-7a03-474a-89be-0eaafaa00d9d

אודות Aptorum Group Limited

Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) היא חברת תרופות שעוסקת בפיתוח ומסחור של תרופות חדשניות כדי להתמודד עם צרכים רפואיים שלא נענו. ל-Aptorum Group יש פרויקטי תרופות במחלות יתומות, מחלות זיהומיות, מחלות מטבוליות ותחומי מחלות אחרים.

למידע נוסף על Aptorum Group Limited, בקרו בבקשה באתר www.aptorumgroup.com.

אודות Smart Pharma Group

Smart Pharma Group היא בבעלות מלאה של Aptorum Group Limited. Smart Pharma Group מתמקדת בזיהוי ושינוי ייעוד באופן שיטתי של תרופות מאושרות קיימות לטיפול במערך גדול של מחלות יתומות. Smart Pharma Group מבצעת גם סינון מבוסס חישובים וגם אימותים קליניים בקידום הפיתוח של התרופות הפוטנציאליות שעברו שינוי יעוד.

אנשי קשר

משקיעים:
Tel: +852 2117 6611
Email: [email protected]

מדיה:
Tel: + 852 2117 6611
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI