דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים מקבלת בברכה את אחד ממוסדות מינהל העסקים והכלכלה המובילים של פורטוגל
המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים מקבלת בברכה את אחד ממוסדות מינהל העסקים והכלכלה המובילים של פורטוגל
חיים נוי 12/03/20 |  צפיות: 2290

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים מקבלת בברכה את אחד ממוסדות מינהל העסקים והכלכלה המובילים של פורטוגל

החבר החדש מבטא את החשיבות של הגלובליזציה והגיוון בלימודי הניהול למוסמכים

רסטון, וירג'יניה, 11 במרץ 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™), ארגון גלובלי של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים, הודיעה היום שאחד מבתי הספר למינהל עסקים המובילים של פורטוגל מצטרף לחברי הארגון. ההצטרפות של בית הספר נובה למינהל עסקים וכלכלה (Nova SBE) מביאה את מספר החברים הכולל של GMAC ל-229 מוסדות.

בתי הספר החברים ב-GMAC עוברים תהליך לפי הזמנה בלבד שאחראית עליו מועצת המנהלים של הארגון. לאחר מכן המועמדים משתתפים בתהליך טיפול מקיף בבקשה שעוסק בהתחייבויות הממושכות לתמוך במשימה של GMAC: לספק כלים ומידע שנחוצים לבתי ספר ולכישרונות לגילוי והערכה הדדיים.

"Nova SBE מחויב לשיפור מתמיד של לימודי ניהול מתאימים ואחראים", אמרה פרופסור ריטה קמפוס קוניה, סגנית דיקן, לימודי קדם ניסיון. "כבית ספר, אנחנו מתוכננים כפלטפורמה פתוחה, כל הזמן מחפשים דיאלוג וחילופי רעיונות ופרקטיקות מיטביות עם עמיתינו. אנחנו מאמינים ש-GMAC הוא מכנס מצוין של בתי ספר למינהל עסקים מכל העולם ואנחנו יכולים לתרום לו באמצעות הניסיון והידע שלנו, וגם להפיק תועלת מהניסיון המשותף של בתי ספר חברים אחרים".

"לימודי מינהל העסקים מתפתחים עם הקצב שכל הזמן משתנה של השוק הגלובלי, ומוסדות כמו בית הספר נובה למינהל עסקים וכלכלה מבינים את החשיבות של החדשנות בתוכן ובאופן של מה שהם מלמדים את מחוללי השינוי של המחר", אמר סנג'יט צ'אופלה, נשיא ומנכ"ל GMAC.

Nova SBE מחשיב את עצמו כקהילה של אזרחי העולם. המוסד, ששותף לחזון הגיוון של GMAC, חותר להישאר בחזית החדשנות ומכין את המנהלים והיזמים של המחר לתרום לעולם יותר פתוח, בר קיימא וכלילתי. הפייננשל טיימז דירג את בית הספר במקום ה-22 בעולם מבחינת התואר השני הבינ"ל בניהול עסקים שלו, במקום ה-21 בעולם מבחינת התואר השני הבינ"ל בפיננסים ובין 30 בתי הספר למינהל עסקים המובילים באירופה. Nova SBE, שעבר לאחרונה לקמפוס חדש בשכונת קרקוולוס בליסבון, להוט להציע לסטודנטים חוויית למידה מודרנית, אינטראקטיבית ועם שיתוף פעולה.

כדי שתישקל חברות שלהם ב-GMAC, בתי ספר משלימים תהליך טיפול בבקשה וחייבים לקיים תהליך קבלה סלקטיבי, להציע תוכנית לתואר מסטר במינהל עסקים, נושאי ניהול או שווה ערך ולתמוך באופן פעיל במשימה של GMAC ולהשתמש בבחינה GMAT או בהערכות אחרות של GMAC כחלק מתהליכי הקבלה וההרשמה שלהם. הם גם משתתפים במימשל של GMAC, כולל הצבעה בבחירות למועצת המנהלים ועניינים אחרים שעשויים להגיע לדיון במועצה.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. נוסדנו ב-1953, ואנחנו מחויבים ליצירת פתרונות לבתי ספר למינהל עסקים ולמועמדים כדי שיגלו, יעריכו ויתחברו אלה עם אלה טוב יותר. אנחנו פועלים בשם בתי הספר וקהילת לימודי הניהול למוסמכים, וגם מדריכים מועמדים במסעם להשכלה הגבוהה, כדי להבטיח שמגלים את כל הכישרונות.

GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, הזדמנויות להתפתחות אישית והערכה לענף לימודי הניהול למוסמכים, שמיועדים לקדם את האמנות והמדע של הקבלה ללימודים. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר, ומכירים בה ביותר מ-7,000 תוכניות ברחבי העולם. הערכות אחרות של GMAC הן הבחינה NMAT by GMAC™ (NMAT™), לכניסה לתוכניות מינהל עסקים למוסמכים בניגריה, הודו, דרום אפריקה והפיליפינים וה-Executive Assessment (EA), שתומכת בצורכי הקבלה של יותר מ-160 תוכניות ברחבי העולם.

פורטל הדגל שלנו למשאבים ומידע ללימודי ניהול למוסמכים, www.mba.com, מקבל 7 מיליון ביקורים ייחודיים בשנה וכולל את כלי ההתאמה Program Finder ואת שירות החיפוש GMASS™, טכנולוגיה מבוססת נתונים שעוזרת לחבר מועמדים ובתי ספר למינהל עסקים. הפלטפורמות האלה הן חלק מ-GMAC Connect, חבילת שירותים שעוזרת לבתי ספר למשוך תלמידים באמצעות פתרונות גיוס שמשלבים בין בינת השוק, הנתונים, ההגעה ונקודות המגע עם המועמדים שלנו.

חברות הבת של GMAC כוללות את חברת ההוצאה לאור המקוונת הבריטית BusinessBecause, יעד עתיר תוכן שעוזר לתלמידים לזהות את בתי הספר למינהל עסקים שהכי מתאימים בשלבים הקריטיים של השיקול והבחירה במסעם, ו-MBA Tour, שתומכת בפעילות הגיוס הגלובלית של בתי הספר למינהל עסקים על ידי ארגון אירועים שמתמקדים בלימודי מינהל עסקים ברחבי העולם.

GMAC הוא ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, סינגפור, בריטניה ארצות הברית. למידע נוסף על הפעילות שלנו, בקרו בבקשה באתר www.gmac.com.

אודות Nova SBE

Nova SBE הוא בית ספר מוביל בתחומים של כלכלה, פיננסים וניהול באמצעות תוכניות לימודי ההסמכה, תואר שני, דוקטורט, MBA ולימודי בכירים שלו. הוא ברשימת 30 בתי הספר הטובים ביותר באירופה עם כ-3000 סטודנטים מיותר מ-70 מדינות שונות, והתוכניות שלו מוכרות על ידי הפייננשל טיימז. בית הספר חבר ב-CEMS מדצמבר 2007, וחבר בקבוצה המוגבלת של בתי הספר Triple Crown בינ"ל, בהיותו בית הספר הפורטוגלי היחידי שמסווג על ידי Eduniversal בתור "בית ספר למינהל עסקים אוניברסלי" עם חמישה דקלים של Eduniversal. הוא היה בית הספר למינהל עסקים הראשון בפורטוגל שקיבל הסמכה בינ"ל והכרה כלל עולמית בהשכלה הגבוהה. החזון הבינ"ל של Nova SBE מתבטא גם באימוץ של אנגלית כשפת ההוראה העיקרית. הדיקן הנוכחי הוא פרופ' ד"ר דניאל טראסה (Ph.D., אוניברסיטת קולומביה), שהוא גם סטודנט לשעבר בבית הספר (BSc בכלכלה 1985).

איש קשר למדיה:
Geoffrey Basye, Director of Media Relations, GMAC
+1 (703) 668-9799 or [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBENEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI