דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ביוסייט מגייסת 19 מיליון דולר במימון סדרה C כדי לתמוך בתוכניות אונקולוגיות בשלב הקליני
ביוסייט מגייסת 19 מיליון דולר במימון סדרה C כדי לתמוך בתוכניות אונקולוגיות בשלב הקליני
חיים נוי 12/03/20 |  צפיות: 2252

ביוסייט מגייסת 19 מיליון דולר במימון סדרה C כדי לתמוך בתוכניות אונקולוגיות בשלב הקליני

ההכנסות יתמכו בקידום קליני של BST-236, אנטי מטבוליט קנייני שמאפשר כימותרפיה במינון גבוה עם רעילות מערכתית מופחתת

קריית שדה התעופה, ישראל, 11 במרץ 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Biosight Ltd, חברה לפיתוח תרופות המפתחת תרופות חדשניות לממאירויות ומחלות המטולוגיות, הודיעה היום על גיוס 19 מיליון דולר במימון סדרה C.

את ההשקעה מובילה Israel Biotech Fund (IBF) עם השתתפות של SBI JI Innovation Fund, Arkin Bio Ventures ומשקיעים נוספים, חדשים וקיימים. ההון החדש יקדם את הפיתוח הקליני של הנכס המוביל של ביוסייט BST-236 (aspacytarabine), שנחקרת כעת במחקר שלב 2b כטיפול קו ראשון בחומר יחיד בלוקמיה מילואידית חריפה (AML).

"אנחנו שמחים על המימון הזה", אמרה ד"ר רות בן יקר, מנכ"לית ביוסייט. "הגדלת בסיס המשקיעים שלנו וגם המשך התמיכה מצד בעלי המניות הקיימים שלנו מעידים על הפוטנציאל של BST-236 כטיפול חדש חשוב לחולי סרטן עם אפשרויות טיפול מוגבלות. עם המימון הזה אנחנו במצב טוב להשלים את הרישום לניסוי שלב 2b שמתבצע בחולים עם AML, ולקדם את BST-236 להתוויות נוספות כדי לטפל בצרכים שלא נענים בטיפול בחולים שכעת לא מתאימים מבחינה רפואית לקבלת כימותרפיה אינטנסיבית".

ד"ר דוד סידרנסקי מ-IBF אמר: "נתוני הביניים המעודדים שהוצגו בכנס השנתי של ASH ב-2019 מחזקים את ביטחוננו ביכולת של BST-236 לשמש כחומר כימותרפיה יותר בטוח ועם סבילות רבה יותר. אנחנו מאמינים שלביוסייט יש פוטנציאל לשנות דרמטית את תקן הטיפול בחולים עם ממאירויות המטולוגיות ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם הצוות של ביוסייט כדי לעזור לחברה להצליח בפיתוח הקליני שלה".

אודות BST-236 (Aspacytarabine)

BST-236 (aspacytarabine) הוא אנטי-מטבוליט קנייני חדשני. הוא מורכב מציטרבין עם קשר קוולנטי לאספרגין, ופועל כקדם תרופה של ציטרבין. ציטרבין משמש כעמוד השדרה של הטיפול ב-AML כבר מ-40 שנה בגלל היעילות המעולה שלו, אבל הוא קשור לרעילויות חריפות של מוח העצם, מערכת העיכול והמוח, שמגבילות מאוד את השימוש בו, במיוחד בחולים זקנים ומורכבים מבחינה רפואית. בגלל הקינטיקה והמטבוליזם הייחודיים שלו, BST-236 מיועד לאפשר טיפול במינון גבוה עם חשיפה מערכתית נמוכה יותר לציטרבין חופשי ואי פגיעה יחסית ברקמות נורמליות. לכן BST-236 עשוי לשמש כטיפול טוב יותר ל-AML וממאירויות ומחלות המטולוגיות אחרות, כולל זקנים שלא מתאימים לטיפול אינטנסיבי.

BST-236 קיבל סיווג של תרופה יתומה מ-FDA, שמקנה לביוסייט שבע שנים של בלעדיות בשוק אחרי ש-BST-236 יאושר לשיווק לטיפול ב-AML.

תוצאות משולבות ממחקר שלב 2b שמתקיים ומחקר שלב 1/2a שהסתיים ב-BST-236 כטיפול קו ראשון בחומר יחיד ב-AML בחולים שלא מתאימים לכימותרפיה סטנדרטית הוצגו בכנס השנתי של ASH ב-2019. הנתונים כוללים שיעור הפוגה מוחלטת (CR) של 57% בחולי AML חדשים, שיעור CR של 45% בחולים עם ציטוגנטיקה שלילית, וגידול פוטנציאלי בשרידות הכללית. למידע נוסף על המחקר הקליני שלב 2b ב-BST-236, בקרו בבקשה באתר www.clinicaltrials.gov.

אודות Biosight Ltd.

ביוסייט היא חברת ביוטק בשלב הקליני פרטית המפתחת תרופות חדשניות לממאירויות ומחלות המטולוגיות, כולל לוקמיה מילואידית חריפה (AML) והתסמונת המיאלודיספלסטית (MDS). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.biosight-pharma.com.

אודות Israel Biotech Fund

Israel Biotech Fund היא קרן הון סיכון שמתמקדת בחברות ביוטק ותרופות בשלב הקליני או קרוב אליו עם הזדמנויות יוצאות דופן של טכנולוגיות או מוצרים. הקרן מספקת לחברות שבתיק שלה לא רק הון, אלא גם משאבי מנהלים בכירים, אסטרטגיה, תפעול ופיתוח עסקי, המאפשרים להן לתכנן ולבצע תוכניות פיתוח קליני ביעילות ובהצלחה. לשותפים המנהלים מצטרפים קבוצה של מומחים מהרמה העליונה של ענף הביוטק שהמשמשים כיועצי הסיכון של הקרן והחברות שבתיק שלה. למידע נוסף על Israel Biotech Fund, בקרו בבקשה באתר www.israelbiotechfund.com.

אודות Arkin Bio Ventures

Arkin Bio ventures היא שותפות אסטרטגית המתמחה בתרופות וביוטק שהוקמה ב-2016 על ידי ארקין אחזקות, משקיעה ישראלית מובילי במדעי החיים, וקבוצת הפניקס. Arkin Bio ventures משקיעה בכל העולם בחברות תרופות חדשניות מבטיחות בשלבים הקדם קליני והקליני המוקדם ומציעה שילוב ייחודי של ידע מעשי בתרופות, היכרות רחבה של השוק ויכולות פיננסיות משמעותיות.

אנשי קשר
Chuck Padala
646-627-8390
LifeSci Advisors, LLC

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBENEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI