דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים צי טורבינות הגז J-Series של MHPS משיג מיליון שעות של פעולה מסחרית
צי טורבינות הגז J-Series של MHPS משיג מיליון שעות של פעולה מסחרית
חיים נוי 16/04/20 |  צפיות: 2177

צי טורבינות הגז J-Series של MHPS משיג מיליון שעות של פעולה מסחרית

  • משיג אמינות של 99.5% שהיא שיא עולמי
  • השיפור האחרוןהוא טורבינת הגז הכי גדולה והכי חסכונית בדלק שפועלת במקום כלשהו בעולם
  • עם יכולת להשתמשבעד 30% דלק מימני מתחדש, יכולת של 100% בפיתוח

לייק מרי, פלורידה, 15 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

צי טורבינות הגז המותקנות J-Series של Mitsubishi Hitachi Power Systems (MHPS) הגיע היום למיליון שעות של פעולה מסחרית, כמעט כפול מזה של טורבינות גז בגודל דומה אצל מתחרים. הסדרה זאת של טורבינות גז -- הכי גדולה והכי מתקדמת של החברה -- מובילה את הענף עם ייצור חשמל יעיל ואמין וגמישות לעמידה בתקנים חדשים ומחמירים של פליטות פחמן מופחתות. J-Series, שהוכנסה לשימוש ב-2011, מספקת אמינות כוללת מובילה בענף של 99.5% ויעילות של יותר מ-64%.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20200415005220/en/

ארבעים ושלוש טורבינות גז J-Series נמצאות בפעולה מסחרית והקיבולת המוזמנת הכוללת עולה על 25 GW בכל העולם. מאה יחידות נבחרו טכנית בברזיל, קנדה, יפן, מכסיקו, פרו, דרום קוריאה, טאיוואן, תאילנד וארצות הברית.

דונלד שוברט, מנהל ב-SHL Consulting LLC ולשעבר סגן נשיא בכיר של Marshes Global Power Practice, אמר: "MHPS ממשיכה לאמץ טכנולוגיות מוכחות בכל צי טורבינות הגז שלה. האבטחתיות של היחידות הפועלות נשארת בשיא של כל הזמנים עבור מכונות עם מסגרת גדולה של MHPS".

בחלקים רבים של העולם, טורבינת גז J-Series מחליפה לעיתים קרובות ייצור חשמל באמצעות פחם שהוצא משימוש או מותקנת כחלופה לייצור חשמל באמצעות פחם. בהשוואה לתחנות כוח מופעלות בפחם באותו גודל, מיליון שעות פעולה של J-Series גרמו להפחתה של 270 מיליון טון בפליטות של CO2. זה שווה ערך לפליטות CO2 של 1,346,918 קרונות רכבת של פחם שנשרף.

קן קאוואי, נשיא ומנכ"ל MHPS, אמר: "כשאנו חושבים על אבן הדרך החשובה של השגת מיליון שעות פעולה עם טורבינת הגז שלנו J-Series, אנחנו יודעים שהחלק הכי חשוב של ההישג הזה היא שהפעלנו את כל השעות האלה עם אמינות של 99.5%. הכל התחיל עם T-Point, תחנת הכוח עם המחזור המשולב שלנו בטקסגו, יפן. האמינות הקיצונית שלנו היא לא סתם מזל. היא משום שאנחנו בודקים את העמידות והאמינות של כל פיתוח טכנולוגי חדש במשך 8,000 שעות לפני שהוא נשלח ללקוחות שלנו. בנינו עכשיו T-Point שנייה, T-Point 2, שבה הפיתוח האחרון שלנו, JAC 60 הרץ המקוררת באוויר שבחזית הקידמה, חוברה זה עתה לרשת החשמל והגיעה לעומס מלא. צעד אחר צעד, פיתחנו את טורבינת הגז הכי גדולה, הכי אמינה והכי חסכונית בדלק בעולם".

החידושים האחרונים ב-J-Series מיועדים להפחית עוד את פליטות הפחמן. בחודש הקודם החברה קיבלה הזמנה מ-Intermountain Power Agency בדלטה, יוטה, לשתי טורבינות גז JAC עם יכולת להשתמש בעד 30% דלק מימני מתחדש. בסופו של דבר, לטורבינות האלה תהיה יכולת להשתמש ב-100% דלק מימני מתחדש. מערכת ה-30% מימן תפחית את פליטות הפחמן ביותר מ-75% בהשוואה לתחנת כוח מופעלת בפחם באותו גודל, ומערכת ה-100% מימן תבטל את פליטות הפחמן לגמרי. MHPS גם מפתחת ייצור ואגירה באמצעות מימן מתחדש בקנה מידה של רשת באמצעות פרויקט אגירת אנרגיה נקייה מתקדמת (ACES) בדלטה, יוטה.

פול בראונינג, נשיא ומנכ"ל MHPS Americas ושמונה לאחרונה למנהל האזורי הראשי של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמר: "בעתיד, לכל טורבינת גז ש-MHPS תמכור בעולם תהיה יכולת דלק מימני מתחדש. זה מאפשר ללקוחות שלנו לרכוש תחנת כוח של גז טבעי היום, ולהסב אותה עם הזמן למתקן אגירה של אנרגיה מתחדשת. זה נותן למפעילים של תחנות כוח גמישות עכשיו ובעתיד לבחור איזה תמהיל של ייצור חשמל בגז טבעי ואגירה של אנרגיה מתחדשת עונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים של רשתות החשמל שלהם. אנחנו מספקים את הפתרונות של ייצור ואגירת חשמל שמאפשרים ללקוחות שלנו להילחם בשינויי האקלים ולקדם את השגשוג של האנושות. זה שינוי אנרגטי.

אודות Mitsubishi Hitachi Power Systems Americas, Inc.

Mitsubishi Hitachi Power Systems Americas, Inc. (MHPS Americas), שהמטה שלה בלייק מרי, פלורידה, מעסיקה יותר מ-2,000 מומחים ואנשי מקצוע בייצור חשמל ואגירת אנרגיה. העובדים שלנו מתמקדים בלאפשר ללקוחות להילחם באופן נשיג ואמין בשינויי האקלים ובתוך כך גם לקדם את השגשוג של האנושות. המומחיות של MHPS Americas כוללת טכנולוגיות ושירותי ייצור חשמל מגז טבעי, קיטור, אוויר, גיאותרמיות ומתחדשות מבוזרות, יחד עם מערכות אגירת אנרגיה של מימן מתחדש וסוללות, פתרונות של מערכות לבקרה סביבתית, ופתרונות דיגיטליים שמאפשרים פעולה ותחזוקה אוטונומיות של נכסי חשמל ברחבי צפון ודרום אמריקה. MHPS Americas היא חברת בת של Mitsubishi Hitachi Power Systems (MHPS), מיזם משותף בין Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. ו-Hitachi, Ltd. שמשלב את הפעילויות שלהן במערכות לייצור חשמל.

למידע נוסף על MHPS, בקרו בבקשה באתר www.changeinpower.com.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200415005220/en/

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52203658/en

אנשי קשר

Sharon Prater
+1 407-688-6200
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI