דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Well Living Lab, דלוס, Cushman & Wakefield והיינז מתאחדים כדי לקדם הנחיות לחזרה למקום העבודה בתגובה למגיפת קוביד-19
Well Living Lab, דלוס, Cushman & Wakefield והיינז מתאחדים כדי לקדם הנחיות לחזרה למקום העבודה בתגובה למגיפת קוביד-19
חיים נוי 28/04/20 |  צפיות: 1966

Well Living Lab, דלוס, Cushman & Wakefield והיינז מתאחדים כדי לקדם הנחיות לחזרה למקום העבודה בתגובה למגיפת קוביד-19

Well Living Lab תעריך שיטות ותקבע הנחיות להפחתת העברת נגיפים דרך האוויר ומשטחים, חיזוק האמצעים לריחוק פיזי ושיפור הביצועים של העובדים כשארגונים שוקלים לחזור למשרדים שלהם

רוצ'סטר, מינסוטה, 28 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

Well Living Lab, שיתוף פעולה של דלוס ומרפאת מאיו שמוקדש לחקר ההשפעה של סביבת הפנים על בריאות האדם, הודיעה היום על תוכנית מקיפה לחקר התכנון והפעולה של מרחבי עבודה כדי לעזור במניעת ההתפשטות של נגיפים נשימתיים. זה יכלול מחקר שיתבצע במעבדה, בנוסף ליישומים והתערבויות במשרדים של חברות בארה"ב ובעולם.

Well Living Lab, שסמוכה לקמפוס של מרפאת מאיו ברוצ'סטר, מינסוטה, תשתמש בשטח המשרדים שאפשר לשנות את התצורה שלו של "המעבדה החיה" שלה כדי ליצור תובנות ולהעריך טכנולוגיות להפחתת הסיכון של העברת נגיפים נשימתיים בסביבות עבודה. המעבדה, שיש בה הרבה חיישנים ואפשר לשנות במידה רבה את התצורה שלה, מתוכננת לדמות כמה תצורות של סביבות פנים. Cushman & Wakefield תתרום את המומחיות שלה בפרקטיקות של אסטרטגיה ותכנון של מקומות עבודה, כולל פרוטוקולים לשמירה על מדיניות של ריחוק פיזי ורעיונות אחרים כדי לחזור למשרדים. דלוס תתרום מומחיות באסטרטגיות סינון אוויר להפחתת הריכוז של חומר חלקיקי, פרוטוקולים להיגיינה של משטחים, אלגוריתמים שמיועדים לפתור בעיות בסביבות פנים ותוכנה לקידום אימוץ של שינויים בהתנהגות על ידי השוהים שנחוצים כדי לתמוך בסביבות בריאות. היינז תתרום לקחים שנלמדו אצלה בשישה עשורים של יצירת נדלן חדשני ובר קיימא עם מובילות מחשבה ומומחיות ניהולית של רבים מהמנהלים החשובים של החברה בפיתוח, הנדסה, חדשנות וניהול נכסים במגזרי מוצרים שונים.

"אנחנו יודעים שלבניינים יש השפעה עצומה על הבריאות והשלומות שלנו, והתפקיד של מרחבים פנימיים הפך עכשיו ליותר חשוב מאי פעם", אמר פול סיאלה, מייסד ומנכל דלוס. "כשאנחנו שוקלים לפתוח מחדש את המשרדים שלנו אחרי קוביד-19,קריטי שננקוט בגישה המסתמכת על הוכחות כדי להפוך את מרחבי העבודה שלנו ליותר בטוחים כשנחזור. אנחנו נרגשים מההזדמנות להרחיב את המחקר החלוצי של Well Living Lab במפגש של בריאות, בניינים ומדעי ההתנהגות אל השטח עם ארגונים מובילים כמו Cushman & Wakefield והיינז".

כדי לקדם את ההנחיות לחזרה לעבודה, Well Living Lab תנצל את יכולות המחקר בשטח שלה להתערבויות במשרדים של Cushman & Wakefield והיינז", יחד עם המטה הגלובלי של דלוס בניו יורק. להיינז יש תיק ניהול גלובלי של יותר מ-500 נכסים והיא מזהה מקומות, בניינים ומרחבי עבודה שישלימו ויזינו את המחקר הזה. ביחד, המידע שייאסף מכל האתרים המשתתפים יצורף כדי ליידע את הקידום המתמשך של הנחיות. המחקר גם מיועד לכלול השתתפות במקומות אחרים בשטח של שוכרים ומשכירים עסקיים אחרים.

"אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה המתמשך הזה עם דלוס ועם Well Living Lab כשאנו פועלים ביחד לקדם מרחב עבודה בטוח כשהמשרדים ייפתחו מחדש", אמר ברט ווייט, יו"ר פעיל ומנכ"ל Cushman & Wakefield. "בכוונתנו להדגים מחקרים מדעיים, המסתמכים על הוכחות במוצרים החדשים שלנו כשאנו עוזרים ללקוחות שלנו להתכונן להתאוששות שבאה".

מנכ"ל היינז ג'ף היינז אמר: "האנשים שלנו היו חלוצים ביצירת נדלן מודרני שמקדם את הסביבה הבנויה, כך שההצטרפות למאמץ המשותף הזה היא דרך טבעית עבורנו לתת בחזרה, כשאנו ממשיכים לחזות ולענות על הצרכים של דיירים, לקוחות ומשקיעים".

החוקרים של Well Living Lab יעריכו דרכים למטב את היעילות של הפחתת הריכוז של חומר חלקיקי באוויר, חיטוי משטחים, דפוסי התנהגות של ריחוק חברתי, יצירת פרוטוקולי כניסה כמו בדיקת חום, וגם את הביצועים, החוסן הרגשי ושביעות הרצון של העובדים. מדעני הבריאות, בניינים והתנהגות של דלוס יספקו תמיכה מייעצת לאורך המחקר. מסגרת הגילוי, תרגום ויישום של Well Living Lab, שהותאמה מהגישה המחקרית של מרפאת מאיו, תעביר ממצאים לשטח כדי להשפיע על החיים.

"הלקוחות שלנו מאוד מתעניינים באסטרטגיות חדשות למרחבי עבודה שעולות בקנה אחד עם המדע בחזית המאבק שלנו נגד קוביד-19", אמרה דספינה קציקקיס, מנהלת הביצועים העסקיים במקומות עבודה, Cushman & Wakefield. "אנחנו שמחים להרחיב את אב הטיפוס שלנו "המשרד של 6 רגל" באמצעות עוד ניסויים בתחומים כמו סינון אוויר מתקדם וטכנולוגיות להיגיינת משטחים".

מאז 2016 Well Living Lab אספה ארגוני שיתוף פעולה מובילים כדי לחקור את ההתכנסות של מדעי הבניינים ומדעי הבריאות. זה כולל את מכון הבניינים הבינ"ל WELL (IWB), חברה לתועלת הציבור וחברה בשיתוף הפעולה של Well Living Lab. IWBI הקים כוח משימה לקוביד-19 במרץ 2020 כדי לקדם את התפקיד של בניינים בהגנה על הבריאות וחיזוקה. יותר מ-450 מומחים בבריאות הציבור, וירולוגים, פקידי ממשלה, אקדמאים ומובילים עסקיים, וגם אדריכלים, מתכננים, מדעני בניינים ומקצועני נדלן משתפים פעולה בעקרונות של מניעה ומוכנות, עמידות והתאוששות בהקשר של יצירת מקומות עבודה יותר בטוחים ובריאים, גם מבחינת המרחבים הפיזיים וגם מבחינת המדיניות והפרוטוקולים שתומכים בבריאות הכוללת של העובדים. חברי כוח המשימה כוללים את המנהל ה-17 של בריאות הציבור בארה"ב ריצ'רד קרמונה, החבר במועצה המייעצת המדעית של Well Living Lab והפרופסור הנכבד ב-UCLA בבית הספר לבריאות הציבור פילדינג ובית הספר לרפואה גפן ד"ר ג'ונתן פילדינג, פרופסור חבר למדעי החשיפה וההערכה ומנהל התוכנית לבניינים בריאים בבית הספר לבריאות הציבור ט.ה. צ'אן של הרווארד ג'וזף אלן, הנשיאה והמנכ"לית לשעבר של קרן רוברט ווד ג'ונסון והפרופסורית הנכבדה לבריאות האוכלוסייה ושוויון בבריאות באוניברסיטה של פנסילבניה ד"ר ריסה לביצו-מורי, מנהלת הביצועים העסקיים במקומות עבודה ב-Cushman & Wakefield דספינה קציקקיס, מנהל הקיימות הגלובלי של היינז אדם סלקמן, המנהל הכללי לשעבר של המרכז הסיני לבקרת ומניעת מחלות והפרופסור הנכבד במרכז לערים בריאות, המכון לעיור בר קיימא בסין, אוניברסיטת צינגהואה וואנג יו, M.D., PhD.. תובנות ומסקנות מכוח המשימה הזה יידעו את המחקר שמתבצע עכשיו על ידי Well Living Lab, ו-IWBI יעריך את הממצאים של פלטפורמת המחקר כדי להמשיך לקדם את תקן הבניינים WELL.

"Well Living Lab ממוצבת באופן ייחודי כדי להפגיש מומחיות וטכנולוגיות במדעי הבניינים והבריאות כדי ליצור ולהפיץ תגליות", אמרה ורוניק רוג'ר, מנהלת המחקר של Well Living Lab וקרדיולוגית במרפאת מאיו. "הידע הזה יעזור להכין את העולם לסביבות בטוחות במשרדים וסביבות אחרות אחרי קוביד-19".

אודות Well Living Lab

Well Living Lab, שיתוף פעולה של דלוס ומרפאת מאיו, מוקדשת לזיהוי ההשפעה של סביבות פנים על הבריאות והשלומות של אנשים. היא מבצעת מחקר מדעי עם נבדקים אנושיים בסביבה שמדמה את העולם האמיתי ומשתפת ממצאים מעשיים שאפשר ליישם כדי לשפר מרחבים פנימיים שבהם אנשים מבלים בערך 90 אחוז מזמנם. למעבדה יש שטח עתיר חיישנים של 5,500 רגל רבוע שאפשר לשנות את התצורה שלו במרכז רוצ'סטר, מינסוטה למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר welllivinglab.com.

אודות דלוס

דלוס היא חברת נדלן וטכנולוגיות שלומות עם משימה להיות הזרז המוביל בעולם לשיפור הבריאות והשלומות של אנשים על ידי שיפור הסביבות הפנימיות שבהן הם חיים, עובדים, ישנים ומשחקים. עם מידע מיותר משבע שנים של מחקר וניתוח קפדני של ההשפעות הבריאותיות הסביבתיות על אנשים, דלוס וחברות הבת שלה מציעות מערך של טכנולוגיות ופתרונות המסתמכים על הוכחות לסביבה הבנויה. דלוס היא המייסדת של מכון הבניינים הבינ"ל WELL ותקן הבניינים WELL, התקן הראשון במעלה לבניינים, מרחבים פנימיים וקהילות שרוצות ליישם, לאמת ולמדוד תכונות שתומכות ומקדמות את בריאות ושלומות האדם. מכון הבניינים הבינ"ל WELL מנהל וממשיך את הפיתוח של WELL ומגביר את האימוץ בשוק. ההרשמות במסגרת תקן הבניינים WELL עלו על 4,100 פרויקטים ב-51 מדינות, שכוללים יותר מ-530 מיליון רגל רבוע. דלוס שיתפה פעולה עם מרפאת מאיו כדי ליצור את Well Living Lab, מרכז למחקר מדעי שמשתמש במחקר שמתרכז רק בבני אדם כדי להבין את האינטראקציה בין בריאות ושלומות לסביבות פנים. המועצה המייעצת של החברה כוללת אנשי מקצוע מובילים מתחומי הנדלן, בריאות, מדיניות ממשלתית וקיימות, כולל המנהל ה-17 של בריאות הציבור בארה"ב ריצ'רד קרמונה, ד"ר ג'ונתן פילדינג מ-UCLA, מפורסם השלומות הבולט דיפק צ'ופרה והתומך בקיימות לאונרדו דיקפריו. למידע נוסף על דלוס, בקרו בבקשה באתר www.delos.com.

אודות Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) היא חברת שירותי נדלן גלובלית מובילה שמספקת ערך יוצא דופן לדיירים ובעלים של נדלן. Cushman & Wakefield היא בין חברות שירותי הנדלן הגדולות ביותר עם 53,000 עובדים בכ-400 משרדים ו-60 מדינות. ב-2019 היו לחברה הכנסות של 8.8 מיליארד דולר בשירותי הליבה של נכסים, אמצעים וניהול פרויקטים, השכרה, שוקי הון, הערכת שווי ושירותים אחרים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.cushmanwakefield.com או תעקבו אחרי @CushWake בטוויטר.

אודות היינז

היינז היא חברה גלובלית להשקעות בנדלן בבעלות פרטית שהוקמה ב-1957 עם נוכחות ב-205 ערים ב-24 מדינות. להיינז יש נכסים מנוהלים בשווי של בערך 133.3 מיליארד דולר*, כולל 71 מיליארד דולר שבהם דלוס משמשת כמנהלת ההשקעה, כולל נכסים שאינם נדלן, ו-62.3 מיליארד דולר שלהם היינז מספקת שירותי צד שלישי ברמת הנכס. לחברה יש 165 פרויקטים שמתבצעים עכשיו ברחבי העולם. היסטורית היינז פיתחה, פיתחה מחדש או רכשה 1,393 נכסים, שמסתכמים ביותר מ-459 מיליון רגל רבוע. תיק הנכסים וניהול הנכסים הנוכחי של החברה כולל 539 נכסים, הכוללים יותר מ-232 מיליון רגל רבוע. עם ניסיון נרחב בהשקעות בכל טווח הסיכונים וכל סוגי הנכסים, והתחייבות חלוצית לקיימות, היינז היא אחד מארגוני הנדלן הכי גדולים ונכבדים בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.hines.com. *נכסים מנוהלים כולל את ארגון היינז הגלובלי וגם נכסים מנוהלים של RIA.

אנשי קשר

Well Living Lab: Laura Kjarland, [email protected]

Delos: Jamie Matos, [email protected]

Cushman & Wakefield: Grace Wilk, [email protected]

Hines: George Lancaster, [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI